Miehelle ihanalle

Anonyymi

Tää meijän juttu on kyllä pakko selvittää,se ei jätä rauhaan.Onko minulle sydämessäsi paikka?Voisimmeko palata siihen hetkeen takaisin?Olisiko meille kahdelle vielä yhteinen hetki tulossa?Näitä asioita mietin ja mietin. 💛💚

74

2283

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Jos olet hän nainen,ketä ajattelen. Niin hänelle on aina sydämmessäni paikka. Vaikka ei ikinä enää nähtäs,niin hän kulkee mukana sielussani ja sydämmessäni aina. Sellaisen vaikutuksen hän sai aikaan. Hänellä on kauniit oranssit hiukset ja kaunis hymy ym.

• Anonyymi

Missä tapasitte ja milloin viimeksi näitte?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Missä tapasitte ja milloin viimeksi näitte?

Viimeksi näin hänet minun, Jarin sylissä hetkeä ennen kuin erosimme.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ahaa, mielikuvassa vai ihan irl fyysisesti?

• Anonyymi

Tietääkö hän tämän? Jos ei, niin kerro se hänelle. ❤️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jarppa kuule lopeta,se satuilu

• Anonyymi

Umma umma ummaa

• Anonyymi

On paikka, aina. Menneeseen ei voi palata. Tulevasta hetkestä ei ole aavistustakaan…

• Anonyymi

Mun puolesta voidaan palata takasin siihen mitä joskus oli, tai ei ihan siihen mitä oli, vaan mieluummin semmoseen, että oltais kunnolla yhdessä pariskuntana.

• Anonyymi

Sanoista tekoihin.

• Anonyymi

Tumma nainen olet vielä minun miehen, koska sydämeni veit.

• Anonyymi

Milloin nainen vei sydämesi?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Milloin nainen vei sydämesi?

2020 vuonna tapahtui keväällä.

• Anonyymi

Tilanne selvitetään heti,kun mahdollista minun puolelta .Toivottavasti pian💛💚

• Anonyymi
    • Anonyymi

Tahtoisin myös tätä. Palata ajassa taaksenpäin siihen hetkeen ja olla rohkea. Selvitellä tämän kunnolla, kun minua vaivaa tämä tilanne myös.

Muistatko kun yritin puhua sinulle pitkään silmäpelin jälkeen ? Ajattelin, että jos en puhuisi, niin katoasi mahdollisuus nähdä ja tutustua. Jokin pelko hidasti, esti ja rajoitti minua. Yritin lähestyä mahdollisimman neutraalisti_ joten et ehkä tiedostanut kaikkea loppuun asti. Pieleen se meni silloin meillä molemmilla jonkun henkisen rajoituksen takia.

• Anonyymi

Unohda jo. Lähestyit ja siitä ei tullut mitään. Naisia on maailma täynnä ja silmäpeli on vain peliä.

• Anonyymi

Mihin mahdollisuus katoaisi. Juttu meni pilalle siinä et kommunikoit täällä.

• Anonyymi

Tämä sopisi minunkin tarinaan. Jokin esti molempia vaikka molemmat selvästi viivytteli toisen seurassa. Ja ainakin itsestäni tuntui että toinen huomasi ne tunteet mussa. Hänelle sanoisin, että olen tässä vieläkin. Kaipaan häntä edelleen. Mikään ei ole myöhäistä. Jos vaan hänelläkin mielenkiintoa riittää. Kirjoitan sivusta.

• Anonyymi

Voihan pieleen menneen yrittää korjata.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Unohda jo. Lähestyit ja siitä ei tullut mitään. Naisia on maailma täynnä ja silmäpeli on vain peliä.

Se on aina sama juttu kaikkien kanssa...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Voihan pieleen menneen yrittää korjata.

Tyhjästä on paha nyhjästä.

• Anonyymi

Niin tuo ikäero se on kai se suurin asia naiseen mulla miehellä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Niin tuo ikäero se on kai se suurin asia naiseen mulla miehellä.

Minua se meidän välinen kaksinumeroinen ikäero ei haittaa, voi kun ymmärtäisit sen jonain päivänä. Tulevaisuus ei pelota minua. Tai sitten minun pitäisi vain ymmärtää että juurikin sinua se haittaa liiaksi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minua se meidän välinen kaksinumeroinen ikäero ei haittaa, voi kun ymmärtäisit sen jonain päivänä. Tulevaisuus ei pelota minua. Tai sitten minun pitäisi vain ymmärtää että juurikin sinua se haittaa liiaksi.

Ajattelen vain sinun etua tässä ikäasiassa. Mutta en vastusta, jos kerran haluat näinkin vanhan miehen. Jospa nuortuisin sinun kanssa!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ajattelen vain sinun etua tässä ikäasiassa. Mutta en vastusta, jos kerran haluat näinkin vanhan miehen. Jospa nuortuisin sinun kanssa!

Hyvä nyt ymmärrät että haluan sinut arkeeni. Toumithan asiota edistävällä tavalla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyvä nyt ymmärrät että haluan sinut arkeeni. Toumithan asiota edistävällä tavalla.

Rakkaus voittaa kaikki esteet!

• Anonyymi

Oli monta asiaa samaan aikaan silloin. Jos vielä tulee mahdollisuus, niin otan askeleen eteenpäin ja toivottavasti sinäkin mies olet valmis ottamaan sen askeleen. Seuraamme toisiamme kuitenkin koko ajan kuitenkin etäältä tosielämässä.Rohkeus, sitä me molemmat nyt tarvitsemme.💛💚

• Anonyymi

Mahdollisuus on olemassa. Askeleen ottaminen ei ole ollut minusta kiinni....

• Anonyymi

Rakastan sinua nainen! Olet kultaa ❤️💛

• Anonyymi

Lähetä viestiä, niin kerron heti miten paljon sua rakastan ❤️💛

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Rakastan sinua nainen! Olet kultaa ❤️💛

Palstapellen jurinaa, et edes tunne henkilöä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mahdollisuus on olemassa. Askeleen ottaminen ei ole ollut minusta kiinni....

Oi kun olisikin näin💛💚

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lähetä viestiä, niin kerron heti miten paljon sua rakastan ❤️💛

Puhelimeenko et uskalla vastata ??

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Uskallan kyllä. Ollaanhan me jo viestitelty paljon. ❤️

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oi kun olisikin näin💛💚

Hänelle naiselle minulta aina. Katson ihaillen, etäältä ja läheltä. Muutkin sen huomaa ehkä, en välitä. Olen tässä ja valmis, voisin loikata luokseen milloin tahansa.
        Meni varmaan ohi, mutta tulipa sanottua.
        💙💜❤🔥.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hänelle naiselle minulta aina. Katson ihaillen, etäältä ja läheltä. Muutkin sen huomaa ehkä, en välitä. Olen tässä ja valmis, voisin loikata luokseen milloin tahansa.
        Meni varmaan ohi, mutta tulipa sanottua.
        💙💜❤🔥.

Onneksi hänellä miehellä on puhelin,jota kautta kautta hän voi vaikka viestillä lähestyä. Vaikka kysyä kuulumisia. Olisin ilahtunut.Tunteita on vaikea tukahduttaa, jos kemiaa välillä on.
        💛💚

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Soititko kerran tuntemattomasta?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onneksi hänellä miehellä on puhelin,jota kautta kautta hän voi vaikka viestillä lähestyä. Vaikka kysyä kuulumisia. Olisin ilahtunut.Tunteita on vaikea tukahduttaa, jos kemiaa välillä on.
        💛💚

Lähetä mulle WhattsAppissa viestiä taas?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lähetä mulle WhattsAppissa viestiä taas?

Hmm..en ole kyllä lähettänyt.Hän voi laittaa💛💚

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Oi kun olisikin näin💛💚

Juuri noin se on. Olen avoin tälle tilanteelle ja mielelläni kuulisin livenä mitä ne monta samanaikaista asiaa olivat silloin. Nuo muut tässä eivät ole minulta, ainoastaan tuo 15.31 kirjoitettu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juuri noin se on. Olen avoin tälle tilanteelle ja mielelläni kuulisin livenä mitä ne monta samanaikaista asiaa olivat silloin. Nuo muut tässä eivät ole minulta, ainoastaan tuo 15.31 kirjoitettu.

Ei auta kuin jäädä odottamaan,koska sopiva tilanne tulee molemmille osapuolille 💛💚

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei auta kuin jäädä odottamaan,koska sopiva tilanne tulee molemmille osapuolille 💛💚

Joo näinhän se menee. Joitain asioita on turha hoputtaa.

• Anonyymi

Kuka puhuu, ketään ei näy?

• Anonyymi

Täällä vain tuulet puhaltelevat juttujaan, ei ketään missään. Vain tuulen huminaa kaikki.
        Oikeasti muualla.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Täällä vain tuulet puhaltelevat juttujaan, ei ketään missään. Vain tuulen huminaa kaikki.
        Oikeasti muualla.

10

• Anonyymi

Sehän tässä on hyvä,että saa tän palstan kautta purettua tunteitaan,kun ei heti niitä pysty kertomaan livenä hänelle muista tilanteista johtuen💛💚

• Anonyymi

Älä pliis enää blokkaa mun viestejä WhatsAppissa. Tiedän, että sulla on niin voimakkaat tunteet että menit vähän paniikkiin ja tarvitsit vähän tilaa. Lähetellään taas Whatsapp-viestejä, kulta. Haluun nähdä sut taas ihana ❤️

• Anonyymi
    • Anonyymi

Ei oo

• Anonyymi

Jos olisi paikka sydämessä, olisitte jo yhdessä.

• Anonyymi

Taas sairaalloisen mustasukkainen mies ilmestyi palstalle. Lopeta jo ja ymmärrä, että se nainen ei ole sinusta millään tavoin kiinnostunut.

• Anonyymi

Olet todella surkea tyyppi, kun yrität toisten naisia.

• Anonyymi

Normaalit miehet kunnioittavat naisen tahtoa, eivätkä yritä toisten väliin.

• Anonyymi

Olet muutenkin tosi ärsyttävä ja huono tyyppi.

• Anonyymi

Sinun pitäisi vähän korjata arvomaailmaasi.

• Anonyymi

Joten lopeta

• Anonyymi

Älä yritä tavoitella mitään, mikä ei ole sinun

Olet surkea kun jatkat

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Olet todella surkea tyyppi, kun yrität toisten naisia.

Ja toisten miehiä!

• Anonyymi

Jätä varatut rauhaan!!

• Anonyymi

Miehikkälän ihanalle miehelle terveiset!Ikävä on!

• Anonyymi

pasi ala vaan ota mustasukkaista naista itsellesi

• Anonyymi

kuulehan sina jos me rupeamme taas kirjoittelemaan mitas sitten kun me kirjoitellaan taas sitten me rahistaan ja taas erotaan mita me sitten tehbaan sama sotku jatkuu vaa uusin muobuin

• Anonyymi

Aina on paikka niin kauniille naiselle kuin sä!!!! Vaan lopeta se paikkakunnalta ei voi kaikkia nussia!

• Anonyymi

Kyllä voi, jos toista haluaa, kaikki mikä liikkuu on nusaistava ja nimenomaa toiselta paikkakunnalta, kulissit täytyy pitää yllä.

• Anonyymi

Jos sinä noin mietit, niin ehkä myös hänkin. Ehkä sinun pitäisi kysyä.

• Anonyymi

Kysy tuota suoraan kun seuraavan kerran näemme töissä.

• Anonyymi

Mitähän aikoisit vastata jos kysyisinkin?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Mitähän aikoisit vastata jos kysyisinkin?

Mikä on sun kysymys?

• Anonyymi

Luin vain AP viestin. Käsittääkseni olet varattu nainen. Pelkkää hyvää sinulle.

• Anonyymi

Se ap on kuulemani mukaan joku romaani mies!?

• Anonyymi

Olen eronnut.

Ketjusta on poistettu 4 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Useita puukotettu Tampereella

Mikäs homma tämä nyt taas on? "Useaa henkilöä on puukotettu Tampereen keskustassa kauppakeskus Ratinan lähistöllä." ht
      Tampere
      139
      2593
    2. Asiakas iski kaupassa varastelua tehneen kanveesiin.

https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/33a85463-e4d5-45ed-8014-db51fe8079ec Oikein. Näin sitä pitää. Kyllä kaupoissa valtava
      Maailman menoa
      360
      1957
    3. Leipivaaran päällä on kuoleman hiljaista.

Suru vai suuri helpotus...
      Puolanka
      40
      1657
    4. Kuka rääkkää eläimiä Puolangalla?

Poliisi ampui toistakymmentä nälkiintynyttä eläintä Puolangalla Tilalta oli ollut karkuteillä lähes viisikymmentä nälkii
      Puolanka
      31
      1503
    5. Meneeköhän sulla

oikeasti pinnan alla yhtä huonosti kuin mulla? Tai yhtä huonosti mutta jollain eri tyylillä? Ei olisi pitänyt jättää sua
      Ikävä
      28
      1350
    6. Jos ei tiedä mitä toisesta haluaa

Älä missään nimessä anna mitään merkkejä kiinnostuksesta. Ole haluamatta mitään. Täytyy ajatella toistakin. Ei kukaan em
      Ikävä
      94
      1193
    7. Määpä tiijän että rakastat

Minua nimittäin. Samoin hei! Olet mun vastakappaleeni.
      Ikävä
      54
      1163
    8. Muutama kysymys ja huomio hindulaisesta kulttuurista.

Vedakirjoituksia pidetään historiallisina teksteinä, ei siis "julistuksena" kuten esimerkiksi Raamattua, vaan kuten koul
      Hindulaisuus
      327
      917
    9. Jumala puhui minulle

Hän kertoi sinusta asioita, joiden takia jaksan, uskon ja luotan. Hän kuvaili sinua minulle ja pakahduin onnesta kuulles
      Ikävä
      109
      913
    10. Annan meille mahdollisuuden

Olen avoimin mielin ja katson miten asiat etenevät. Mutta tällä kertaa sun on tehtävä eka siirto.Sen jälkeen olen täysil
      Ikävä
      53
      772
    Aihe