Auton mukana tuli talvirengasarja Goodyear ultragrip.
Olen erittäin tyytyväinen. renkaat ovat myös ultra hiljaiset.
Goodyear ultragrip talvirenkaat
21
1031
Vastaukset
- Anonyymi
Samaa mieltä täälläkin. Ultragrip 9 on erittäin hiljainen ja talvirenkaaksi todella hyvä ajettava. Suosittelen muillekin. Goodyear on osannut tehdä henkilöauton talvirenkaita jo pitkään. Aiemmin olen ajanut Ultragrip 8:lla eikä niistäkään ollut pahaa sanottavaa viiden talven kokemuksella. Auto on myyty renkaineen seuraavalle kuljettajalle. Ne oli erinnomaiset varsinkin suolasohjolla ja loskaisella tiellä. Hyvin niillä pääsi lumisilla olosuhteilla eteenpäin, enkä kokeunut jäistäkään tietä ongelmalliseksi. Muut tuntuivat olevan sielläkin jaloissa. Jostain syystä, noita ei kuitenkaan täkäläisissä rengastesteissä näkynyt. Mikä lienee syynä.
- Anonyymi
Riippuu kovasti mihin vertaa.
- Anonyymi
No Hakkapeliittoihin vertaan Goodyear ultragrippejä.
Nastarenkaita molemmat.
GY on ylivoimaisen mukava.
Vastuullinen autoilija kun olen en ole tarvinnut pitokyvyn ääriarvoja testata.
- Anonyymi
No sehän on mukavaa että olet asfalttikelillä tyytyväinen niihin renkaisiin.
Itse en paljon sanoisi mitään ennenkuin on oikeasti ollut sellaiset kelit että tarvii niitä talvirenkaita.
Tuo tietysti sillä edellytyksellä ettet ole käynyt Lapissa, mutta tottakai olet.- Anonyymi
Äh, sori. Kirjoitin hieman tuohtuneella mielialalla, törmäsin erääseen kirjoitukseen toisaalla joka sai adrenaliint paukkumaan. Pahoittelen.
Olethan voinut ajaa jo vaikka monta talvea noilla renkailla ja olet ne hyviksi todennut. - Anonyymi
No eilen oli jo ihan jäätä pikkuteillä. Hyvinhän tuo europaan kitka kulki jonon mukana. Ei lipsunut, eikä ajonhalintavalo syttynyt kojelaudassa normaaliajossa. Toki olis voinut ajaa kovempaakin, mutta se olis vaatinut useamman ohituksen.
Pysähdyksen jälkeen pääsi liikkeelle ilman sen kummempia ongelmia vaikka edellä ajava joutui sudittelemaan samassa kohtaa. Sohjolla tuolla uskalsi myös ajaa. Märkä tai kuiva asfaltti ei todellakaan tuottanut ongemia. En ymmärrä miten tämä rengas voi olla testeissä hengenvaarallinen.
Tämä kaikki nimimerkillä sitä oikeaa lumikeliä odotellessa. - Anonyymi
Näillä GY UG renkailla on menossa toinen talvi.
Ei edellinen eikä tämäkään ole muuttanut mielipidettä.
Olen erittäin tyytyväinen. renkaat ovat myös ultra hiljaiset. - Anonyymi
Ajattelin vastata tähän parivuotta sitten, mutta tuli korona ja muutakin. Nyt tuli käytyä siellä Lapissa eli napapiirin pohjoispuolella samalla autolla ja samoilla renkailla, joskin jo kuluneilla sellaisilla. Uskoisin ylläolevan kirjoittajan tarkoittaneen lumisia ja jäisiä kelejä. Niitä oli nyt tarjolla Goodyearin UG 9+ renkaille eli ns. eurooppalaiselle kitkalle.
Sitten niihin etelärannikon miehen havaintoihin. Maantiellä saavutin helposti varovaisemmin ajavia kanssakulkijoita.Ylämäkiin pääsi helposti lähtemään liikkeelle, muiden sudittaessa renkaitaa. Metsäautotiellä pääsin myös näillä helposti etenemään, joskin lumi otti pohjaan kiinni, ettei ihan jokapaikkaan uskaltanut pysähtyä. Näin turistimatkalla lapiointi ei ollut ihan tavoitteena.
Siinä mielessä nuo renkaat ei ole mitenkään muuttuneet ominaisuuksiltaan näin neljännen talven alussa. Vakaat ja hiljaiset sekä sellaiset johdonmukaiset ominaisuudet. Enemmän täällä etelässä taitaa olla noita todella liukkaita kelejä. Pohjoisessa tuo kuiva pakkaskeli ei varmaankaan aseta niin paljoa vaatimuksia renkaille tai kuljettajille, kuin etelän olosuhteet usein tekevät.
- Anonyymi
Ultragrip nimellä myydään nastaa, eurokitkaa ja pohjoismaista kitkaa, aika leveä valikoima mitä ap on voinut kokeilla.
Kitka (Ice 2 )ainakin jo ikivanha, en enää ostaisi, nastoissa (arctic 2) ihan uusi malli joka noussut testeissä top3 joukkoon Michelinin ja Nokian kanssa. Eurokitkoista (9 ) en tiedä, paitsi että Moottorin testissä Ultragrip eurokitka oli jääjarrutuksessa jopa huonompi kuin michelinin ympärivuotisrengas, heikko suoritus. - Anonyymi
Mites vertautuu Contin ICE contact 2 tähän ultragrip nastaan? Pari vuotta vanhat siis.
- Anonyymi
Miten tuon voisi joku tavis taapertaja tietää, sen verran harvoin vaihtaa renkaita ja vertailu tulee aina vanhoihin loppuun ajettuihin.
- Anonyymi
Miten näihin testi /vertailu ja mielipidekirjoituksiin suhtautuu,,, kesärenkaan pitää olla hiljainen mutta talvirenkaaksi pitää ottaa nastarenkaat on ristiriitaista ja erikoista.
Kaikenlainen jaarittelu ja eipäs juupas turvallisuus vouhotus resonoi myöskin kitkarenkailijaa jollainen olen ollut 2002 mallin seatin jälkeen , kun nastarenkailijalle tulee ne vain pahimmat kelit,tiet ja liukkaudet kuin meille tavallisille kitkarenkailjoille, se syö uskottavuutta kuin rokotevastaisten se että elinpiirissä kaikki sairastuu rokotteesta ja passin vastustus on ihmisoikeus ja perustuslaki asia,,- Anonyymi
Kyllä renkaat saa olla hiljaiset. GY on tähän asti hiljaisin nastarengas.
Vain kitkat ovat talvirenkaista hiljaisimmat, niistäkin on 18 v ympärivuotista kokemusta.
Talvella ajelen lumisilla ja jäisillä teillä tahän aikaan myös sulalla märällä asfaltilla.
- Anonyymi
Entinen omistaja halusi renkaista eroon ja jätti ne autoon!
Hanki varmaa kitkat uuteen autoonsa, koska halusi todella hiljaiset ja hyvät renkaat alle!
Aseta myyntiin ne koska täällä monet varman tykkää niistä eli tee tili! Pyydä aluksi 1300€ koska erittäin hyvät ja hiljaisuuden voi kuulla parkkipaikalla korva renkaassa.
Menee heti kaupaksi!!!
Osta sitten hyvät kitkat alle ja naura matkalla pankkiin!- Anonyymi
Ota onnellisuuspillerisi ja unilääkkeesi.
Muista myös aamulla ottaakaikki eri väriset.
Vedä vielä pään ympäri tiukka vyö ettei se halkea.
- Anonyymi
Ajattelin laittaa tulevaan talveen Goodyearin Ultragrip 9 viimetalvisen hyvien kokemuksen jälkeen. En ole mikään huippuammattilainen näissä asioissa, mutta sen verran voin kommentoida. Viime talvena ei ollut yhtenäkään päivänä ensimmäistäkään sellaista tilannetta, että olisin renkaiden kanssa jotenkin vaarassa jokapäiväisessä liikenteessä.
Hyvät, hiljaiset ja halvat renkaat. Jostain syystä en ole nähnyt näitä rengastesteissä. Mikähän lienee syynä tähän?- Anonyymi
Kuten itse rengastehdas kertoo, "sopii pikkuautoihin kaupunkiajoon". Talvirenkaissa on kulutuspinnan "olkapäät" eli reunat suorat ja se ohjaa ja parantaa pitoa ja kulutuspinta on myös silloin laajempi. Noissa kulutuspinta on kuin kesärenkaassa ja olkapäät pyöreät, eli ei ole oikea talvirengas lainkaan.
- Anonyymi
On se jännä juttu, kun ei ole oikea talvirengas. Hyvin sillä kuitenkin pärjäsi viime talvena niin maantiellä kuin kaupungissa oli sitten lunta, räntää, jäätä tai muuta olosuhdetta.
Jos hankin "oikeat talvirenkaat", niin mitä konkreettista lisäarvoa saan sillä?- Anonyymi
Turvallisemmat ja paremman pidon, eli mukavammat.
- Anonyymi
Jospa se auto on itsessään hiljaisempi riippumatta renkaista?
- Anonyymi
Miulla ollut kaa gudjeerit ja hyvin on ollut pitoa noilla kaljuilla syrjäteillä. Ei muuta ku lasettelee menee farkkuperä.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72498- 1161709
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill371449Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1221318Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1641272- 1461240
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1511209- 521178
- 571103
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.47995