mitäs nyt ,,,

Anonyymi

EU kekannut maataloustuottajille uuden, tuloa lisäävän; "pellolta pöytään", no ei se mitään uutta ole ennen sika talutettiin pihalle ja nappi otsaan, sitten laskettiin veret sdankoon josta veripalttua, sitten sika kaltettiin karvoista puhtaaks, ja sitten suolistettiin nekin suolet pestiin ja täytetiin verellä ja paistyetiin, tuli verimakikaraa, nahkakin syötiin pottujen kera,, ääni mopoihin, sorkat keitettiin ja syötiin, siinä se "pellosta pöytään ketju oli.

logistiikka kustanusta ei ollut

14

191

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      vaa ei taija nyky isännät ja emännät kiinnostua?

      • Anonyymi

        siansorkka keitto, namnam,,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        siansorkka keitto, namnam,,

        mitäpä ne korttilaiset tarvii tietää, valamista pöytään tulee,,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mitäpä ne korttilaiset tarvii tietää, valamista pöytään tulee,,

        suos. vuodeksi rahahanat kiinni niin tajuaisivat jötain,,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        suos. vuodeksi rahahanat kiinni niin tajuaisivat jötain,,

        on muuten perusteita vaatia, olen "toiminnallani 190 verovuotta yht,kunnalle maksanut,,, mites siellä #lerppu kulliaisella,,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        on muuten perusteita vaatia, olen "toiminnallani 190 verovuotta yht,kunnalle maksanut,,, mites siellä #lerppu kulliaisella,,

        A-studiossa tänään juuri käsiteltiin korona pandemian vaikutuksesta yleiseen hyvinvointiin, jossa esm. Prof. Heikki Hiilamo hyvin laajasti selitti, että vaikutukset on
        monitahoiset, johtuen juurikin läheisyyden estoon koronan leviämisen ehkäisyyn vuoksi, joten"lerppukulliaisenkin lerpputtelu johtunee siitä, semminkin, kun se on tullut "seihtemisen kymmenissä", suos. ottamaan 3,sta rokotusta,,toisekseen miksi sinun pitäisi goijustaa naisia, ethän sinä siittämiäsi jaksa elättää, varsinkin kun turvekkin on finis,,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        A-studiossa tänään juuri käsiteltiin korona pandemian vaikutuksesta yleiseen hyvinvointiin, jossa esm. Prof. Heikki Hiilamo hyvin laajasti selitti, että vaikutukset on
        monitahoiset, johtuen juurikin läheisyyden estoon koronan leviämisen ehkäisyyn vuoksi, joten"lerppukulliaisenkin lerpputtelu johtunee siitä, semminkin, kun se on tullut "seihtemisen kymmenissä", suos. ottamaan 3,sta rokotusta,,toisekseen miksi sinun pitäisi goijustaa naisia, ethän sinä siittämiäsi jaksa elättää, varsinkin kun turvekkin on finis,,

        hoitokodiessa vanhusten "lerputtelun hoito on ongelma se tuli jo aikaa siiten ilmi, kun "Jussi yritti sitä omatoimisesti hoitaa könöttelemällä mummon päällä, sitä seurasi "hygienia haalarit se estämiseksi, hoitajamitoitus 0,7 on riittämätön, koska sekin aika osin menee siivoukseen ja juoruamiseen,,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        hoitokodiessa vanhusten "lerputtelun hoito on ongelma se tuli jo aikaa siiten ilmi, kun "Jussi yritti sitä omatoimisesti hoitaa könöttelemällä mummon päällä, sitä seurasi "hygienia haalarit se estämiseksi, hoitajamitoitus 0,7 on riittämätön, koska sekin aika osin menee siivoukseen ja juoruamiseen,,

        em ei tänään hallituksen välikysymyksessä käsitelty olleskaan, hallituksella on nyt huoli vihreitten pakolaisista jotka on Afganilaisia ja saharan eteläpuolisista ilmasto pakolaisisista maahan tulevista, tosin sitä ei ilmituotu, se verhottiin hallituspolitiikan eipäs juupas riitelyyn,
        hiekkalaatikko on hallituksella tärkiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        em ei tänään hallituksen välikysymyksessä käsitelty olleskaan, hallituksella on nyt huoli vihreitten pakolaisista jotka on Afganilaisia ja saharan eteläpuolisista ilmasto pakolaisisista maahan tulevista, tosin sitä ei ilmituotu, se verhottiin hallituspolitiikan eipäs juupas riitelyyn,
        hiekkalaatikko on hallituksella tärkiä.

        meillä suomi of finlandialla ei ole varaa elättää enää ottamalla velkaa, ensimmäistäkään ulkomaan pakolaista, suomi veronmaksajain kustannuksella, pääoma kokomuksella on tavoite saada puoli-ilmaista työntekijää hyödyksi pääoma kokomuksen kannattajille johon kuuluu teollisuus pohatat ja sen elinpiiri, orjuuttamalla siihen nälkäpalalle alas-ajetun suomen köyhät työläiset.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        meillä suomi of finlandialla ei ole varaa elättää enää ottamalla velkaa, ensimmäistäkään ulkomaan pakolaista, suomi veronmaksajain kustannuksella, pääoma kokomuksella on tavoite saada puoli-ilmaista työntekijää hyödyksi pääoma kokomuksen kannattajille johon kuuluu teollisuus pohatat ja sen elinpiiri, orjuuttamalla siihen nälkäpalalle alas-ajetun suomen köyhät työläiset.

        olemme vain EU,n siirtomaa, johon voi tulla EUun polittisesti epäonnistunet,kueten eurooppaan tunkevat pakolaiset, siitä kokomustalaiset kiittää
        vuonna 1939 itsenäinen Suomi sen torjui, uhriutuin 73000 sankari vainalillaan, nyt ei ole itsenäistä Suomea, koko suomi on myyty ja olemme EU orjia,,


        PS


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        olemme vain EU,n siirtomaa, johon voi tulla EUun polittisesti epäonnistunet,kueten eurooppaan tunkevat pakolaiset, siitä kokomustalaiset kiittää
        vuonna 1939 itsenäinen Suomi sen torjui, uhriutuin 73000 sankari vainalillaan, nyt ei ole itsenäistä Suomea, koko suomi on myyty ja olemme EU orjia,,


        PS

        osoituksena siitä kertausharjoituksia lisätää,miksi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        osoituksena siitä kertausharjoituksia lisätää,miksi?

        siksi,kun olemme Ameriikan fasalivaltio, jalkaan NYTKYTTÄJIÄ,,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        siksi,kun olemme Ameriikan fasalivaltio, jalkaan NYTKYTTÄJIÄ,,

        einstein


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        einstein

        ,, sana on vapaa,,


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      52
      2165
    2. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      49
      856
    3. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      85
      854
    4. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      9
      755
    5. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      67
      703
    6. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      35
      701
    7. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      610
    8. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      43
      497
    9. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      78
      490
    10. Porukkaa ku pipoa

      Olipas iloinen yllätys kun kiertelin ja kaartekin autolla koko päivän pitkin ähtäriä joka paikassa väkeä, leirintäalueel
      Ähtäri
      28
      479
    Aihe