EU kekannut maataloustuottajille uuden, tuloa lisäävän; "pellolta pöytään", no ei se mitään uutta ole ennen sika talutettiin pihalle ja nappi otsaan, sitten laskettiin veret sdankoon josta veripalttua, sitten sika kaltettiin karvoista puhtaaks, ja sitten suolistettiin nekin suolet pestiin ja täytetiin verellä ja paistyetiin, tuli verimakikaraa, nahkakin syötiin pottujen kera,, ääni mopoihin, sorkat keitettiin ja syötiin, siinä se "pellosta pöytään ketju oli.
logistiikka kustanusta ei ollut
mitäs nyt ,,,
14
191
Vastaukset
- Anonyymi
vaa ei taija nyky isännät ja emännät kiinnostua?
- Anonyymi
siansorkka keitto, namnam,,
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
siansorkka keitto, namnam,,
mitäpä ne korttilaiset tarvii tietää, valamista pöytään tulee,,
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
mitäpä ne korttilaiset tarvii tietää, valamista pöytään tulee,,
suos. vuodeksi rahahanat kiinni niin tajuaisivat jötain,,
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
suos. vuodeksi rahahanat kiinni niin tajuaisivat jötain,,
on muuten perusteita vaatia, olen "toiminnallani 190 verovuotta yht,kunnalle maksanut,,, mites siellä #lerppu kulliaisella,,
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
on muuten perusteita vaatia, olen "toiminnallani 190 verovuotta yht,kunnalle maksanut,,, mites siellä #lerppu kulliaisella,,
A-studiossa tänään juuri käsiteltiin korona pandemian vaikutuksesta yleiseen hyvinvointiin, jossa esm. Prof. Heikki Hiilamo hyvin laajasti selitti, että vaikutukset on
monitahoiset, johtuen juurikin läheisyyden estoon koronan leviämisen ehkäisyyn vuoksi, joten"lerppukulliaisenkin lerpputtelu johtunee siitä, semminkin, kun se on tullut "seihtemisen kymmenissä", suos. ottamaan 3,sta rokotusta,,toisekseen miksi sinun pitäisi goijustaa naisia, ethän sinä siittämiäsi jaksa elättää, varsinkin kun turvekkin on finis,, - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
A-studiossa tänään juuri käsiteltiin korona pandemian vaikutuksesta yleiseen hyvinvointiin, jossa esm. Prof. Heikki Hiilamo hyvin laajasti selitti, että vaikutukset on
monitahoiset, johtuen juurikin läheisyyden estoon koronan leviämisen ehkäisyyn vuoksi, joten"lerppukulliaisenkin lerpputtelu johtunee siitä, semminkin, kun se on tullut "seihtemisen kymmenissä", suos. ottamaan 3,sta rokotusta,,toisekseen miksi sinun pitäisi goijustaa naisia, ethän sinä siittämiäsi jaksa elättää, varsinkin kun turvekkin on finis,,hoitokodiessa vanhusten "lerputtelun hoito on ongelma se tuli jo aikaa siiten ilmi, kun "Jussi yritti sitä omatoimisesti hoitaa könöttelemällä mummon päällä, sitä seurasi "hygienia haalarit se estämiseksi, hoitajamitoitus 0,7 on riittämätön, koska sekin aika osin menee siivoukseen ja juoruamiseen,,
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
hoitokodiessa vanhusten "lerputtelun hoito on ongelma se tuli jo aikaa siiten ilmi, kun "Jussi yritti sitä omatoimisesti hoitaa könöttelemällä mummon päällä, sitä seurasi "hygienia haalarit se estämiseksi, hoitajamitoitus 0,7 on riittämätön, koska sekin aika osin menee siivoukseen ja juoruamiseen,,
em ei tänään hallituksen välikysymyksessä käsitelty olleskaan, hallituksella on nyt huoli vihreitten pakolaisista jotka on Afganilaisia ja saharan eteläpuolisista ilmasto pakolaisisista maahan tulevista, tosin sitä ei ilmituotu, se verhottiin hallituspolitiikan eipäs juupas riitelyyn,
hiekkalaatikko on hallituksella tärkiä. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
em ei tänään hallituksen välikysymyksessä käsitelty olleskaan, hallituksella on nyt huoli vihreitten pakolaisista jotka on Afganilaisia ja saharan eteläpuolisista ilmasto pakolaisisista maahan tulevista, tosin sitä ei ilmituotu, se verhottiin hallituspolitiikan eipäs juupas riitelyyn,
hiekkalaatikko on hallituksella tärkiä.meillä suomi of finlandialla ei ole varaa elättää enää ottamalla velkaa, ensimmäistäkään ulkomaan pakolaista, suomi veronmaksajain kustannuksella, pääoma kokomuksella on tavoite saada puoli-ilmaista työntekijää hyödyksi pääoma kokomuksen kannattajille johon kuuluu teollisuus pohatat ja sen elinpiiri, orjuuttamalla siihen nälkäpalalle alas-ajetun suomen köyhät työläiset.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
meillä suomi of finlandialla ei ole varaa elättää enää ottamalla velkaa, ensimmäistäkään ulkomaan pakolaista, suomi veronmaksajain kustannuksella, pääoma kokomuksella on tavoite saada puoli-ilmaista työntekijää hyödyksi pääoma kokomuksen kannattajille johon kuuluu teollisuus pohatat ja sen elinpiiri, orjuuttamalla siihen nälkäpalalle alas-ajetun suomen köyhät työläiset.
olemme vain EU,n siirtomaa, johon voi tulla EUun polittisesti epäonnistunet,kueten eurooppaan tunkevat pakolaiset, siitä kokomustalaiset kiittää
vuonna 1939 itsenäinen Suomi sen torjui, uhriutuin 73000 sankari vainalillaan, nyt ei ole itsenäistä Suomea, koko suomi on myyty ja olemme EU orjia,,
PS - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
olemme vain EU,n siirtomaa, johon voi tulla EUun polittisesti epäonnistunet,kueten eurooppaan tunkevat pakolaiset, siitä kokomustalaiset kiittää
vuonna 1939 itsenäinen Suomi sen torjui, uhriutuin 73000 sankari vainalillaan, nyt ei ole itsenäistä Suomea, koko suomi on myyty ja olemme EU orjia,,
PSosoituksena siitä kertausharjoituksia lisätää,miksi?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
osoituksena siitä kertausharjoituksia lisätää,miksi?
siksi,kun olemme Ameriikan fasalivaltio, jalkaan NYTKYTTÄJIÄ,,
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
siksi,kun olemme Ameriikan fasalivaltio, jalkaan NYTKYTTÄJIÄ,,
einstein
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
einstein
,, sana on vapaa,,
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Taitaa jäädä kotimaiset mansikat ostamatta
Kotimainen mansikka on niin kallista, että en ole vielä ainuttakana maistanut. Jos hinta pysyy näin korkealla niin tästä631782- 1231344
Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun
...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa1281277- 1401064
- 101917
"Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut
Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten339849Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä
Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait82734Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:
Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap55674Kun kohtaatte rakkauden, tarttukaa siihen
Toimisinko jälkiviisaana toisin? Varmasti. Vaikka silloin kuvittelin tekeväni, niin kuin on oikein. Mahdollisimman siist50653Lienee aika luopua siitä kaikesta
mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j65625