mitäs nyt ,,,

Anonyymi

EU kekannut maataloustuottajille uuden, tuloa lisäävän; "pellolta pöytään", no ei se mitään uutta ole ennen sika talutettiin pihalle ja nappi otsaan, sitten laskettiin veret sdankoon josta veripalttua, sitten sika kaltettiin karvoista puhtaaks, ja sitten suolistettiin nekin suolet pestiin ja täytetiin verellä ja paistyetiin, tuli verimakikaraa, nahkakin syötiin pottujen kera,, ääni mopoihin, sorkat keitettiin ja syötiin, siinä se "pellosta pöytään ketju oli.

logistiikka kustanusta ei ollut

14

191

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      vaa ei taija nyky isännät ja emännät kiinnostua?

      • Anonyymi

        siansorkka keitto, namnam,,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        siansorkka keitto, namnam,,

        mitäpä ne korttilaiset tarvii tietää, valamista pöytään tulee,,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mitäpä ne korttilaiset tarvii tietää, valamista pöytään tulee,,

        suos. vuodeksi rahahanat kiinni niin tajuaisivat jötain,,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        suos. vuodeksi rahahanat kiinni niin tajuaisivat jötain,,

        on muuten perusteita vaatia, olen "toiminnallani 190 verovuotta yht,kunnalle maksanut,,, mites siellä #lerppu kulliaisella,,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        on muuten perusteita vaatia, olen "toiminnallani 190 verovuotta yht,kunnalle maksanut,,, mites siellä #lerppu kulliaisella,,

        A-studiossa tänään juuri käsiteltiin korona pandemian vaikutuksesta yleiseen hyvinvointiin, jossa esm. Prof. Heikki Hiilamo hyvin laajasti selitti, että vaikutukset on
        monitahoiset, johtuen juurikin läheisyyden estoon koronan leviämisen ehkäisyyn vuoksi, joten"lerppukulliaisenkin lerpputtelu johtunee siitä, semminkin, kun se on tullut "seihtemisen kymmenissä", suos. ottamaan 3,sta rokotusta,,toisekseen miksi sinun pitäisi goijustaa naisia, ethän sinä siittämiäsi jaksa elättää, varsinkin kun turvekkin on finis,,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        A-studiossa tänään juuri käsiteltiin korona pandemian vaikutuksesta yleiseen hyvinvointiin, jossa esm. Prof. Heikki Hiilamo hyvin laajasti selitti, että vaikutukset on
        monitahoiset, johtuen juurikin läheisyyden estoon koronan leviämisen ehkäisyyn vuoksi, joten"lerppukulliaisenkin lerpputtelu johtunee siitä, semminkin, kun se on tullut "seihtemisen kymmenissä", suos. ottamaan 3,sta rokotusta,,toisekseen miksi sinun pitäisi goijustaa naisia, ethän sinä siittämiäsi jaksa elättää, varsinkin kun turvekkin on finis,,

        hoitokodiessa vanhusten "lerputtelun hoito on ongelma se tuli jo aikaa siiten ilmi, kun "Jussi yritti sitä omatoimisesti hoitaa könöttelemällä mummon päällä, sitä seurasi "hygienia haalarit se estämiseksi, hoitajamitoitus 0,7 on riittämätön, koska sekin aika osin menee siivoukseen ja juoruamiseen,,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        hoitokodiessa vanhusten "lerputtelun hoito on ongelma se tuli jo aikaa siiten ilmi, kun "Jussi yritti sitä omatoimisesti hoitaa könöttelemällä mummon päällä, sitä seurasi "hygienia haalarit se estämiseksi, hoitajamitoitus 0,7 on riittämätön, koska sekin aika osin menee siivoukseen ja juoruamiseen,,

        em ei tänään hallituksen välikysymyksessä käsitelty olleskaan, hallituksella on nyt huoli vihreitten pakolaisista jotka on Afganilaisia ja saharan eteläpuolisista ilmasto pakolaisisista maahan tulevista, tosin sitä ei ilmituotu, se verhottiin hallituspolitiikan eipäs juupas riitelyyn,
        hiekkalaatikko on hallituksella tärkiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        em ei tänään hallituksen välikysymyksessä käsitelty olleskaan, hallituksella on nyt huoli vihreitten pakolaisista jotka on Afganilaisia ja saharan eteläpuolisista ilmasto pakolaisisista maahan tulevista, tosin sitä ei ilmituotu, se verhottiin hallituspolitiikan eipäs juupas riitelyyn,
        hiekkalaatikko on hallituksella tärkiä.

        meillä suomi of finlandialla ei ole varaa elättää enää ottamalla velkaa, ensimmäistäkään ulkomaan pakolaista, suomi veronmaksajain kustannuksella, pääoma kokomuksella on tavoite saada puoli-ilmaista työntekijää hyödyksi pääoma kokomuksen kannattajille johon kuuluu teollisuus pohatat ja sen elinpiiri, orjuuttamalla siihen nälkäpalalle alas-ajetun suomen köyhät työläiset.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        meillä suomi of finlandialla ei ole varaa elättää enää ottamalla velkaa, ensimmäistäkään ulkomaan pakolaista, suomi veronmaksajain kustannuksella, pääoma kokomuksella on tavoite saada puoli-ilmaista työntekijää hyödyksi pääoma kokomuksen kannattajille johon kuuluu teollisuus pohatat ja sen elinpiiri, orjuuttamalla siihen nälkäpalalle alas-ajetun suomen köyhät työläiset.

        olemme vain EU,n siirtomaa, johon voi tulla EUun polittisesti epäonnistunet,kueten eurooppaan tunkevat pakolaiset, siitä kokomustalaiset kiittää
        vuonna 1939 itsenäinen Suomi sen torjui, uhriutuin 73000 sankari vainalillaan, nyt ei ole itsenäistä Suomea, koko suomi on myyty ja olemme EU orjia,,


        PS


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        olemme vain EU,n siirtomaa, johon voi tulla EUun polittisesti epäonnistunet,kueten eurooppaan tunkevat pakolaiset, siitä kokomustalaiset kiittää
        vuonna 1939 itsenäinen Suomi sen torjui, uhriutuin 73000 sankari vainalillaan, nyt ei ole itsenäistä Suomea, koko suomi on myyty ja olemme EU orjia,,


        PS

        osoituksena siitä kertausharjoituksia lisätää,miksi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        osoituksena siitä kertausharjoituksia lisätää,miksi?

        siksi,kun olemme Ameriikan fasalivaltio, jalkaan NYTKYTTÄJIÄ,,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        siksi,kun olemme Ameriikan fasalivaltio, jalkaan NYTKYTTÄJIÄ,,

        einstein


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        einstein

        ,, sana on vapaa,,


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      170
      1489
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      336
      1106
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      45
      924
    4. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      175
      812
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      39
      759
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      49
      710
    7. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      30
      595
    8. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      116
      578
    9. 52
      571
    10. Tiesitkös rakas

      Mun taivas on pilvinen ja synkkä. Päivät värittömiä ja harmaita. Missä olet, aurinkoni? 💔
      Ikävä
      44
      531
    Aihe