mitäs nyt ,,,

Anonyymi

EU kekannut maataloustuottajille uuden, tuloa lisäävän; "pellolta pöytään", no ei se mitään uutta ole ennen sika talutettiin pihalle ja nappi otsaan, sitten laskettiin veret sdankoon josta veripalttua, sitten sika kaltettiin karvoista puhtaaks, ja sitten suolistettiin nekin suolet pestiin ja täytetiin verellä ja paistyetiin, tuli verimakikaraa, nahkakin syötiin pottujen kera,, ääni mopoihin, sorkat keitettiin ja syötiin, siinä se "pellosta pöytään ketju oli.

logistiikka kustanusta ei ollut

14

191

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      vaa ei taija nyky isännät ja emännät kiinnostua?

      • Anonyymi

        siansorkka keitto, namnam,,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        siansorkka keitto, namnam,,

        mitäpä ne korttilaiset tarvii tietää, valamista pöytään tulee,,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mitäpä ne korttilaiset tarvii tietää, valamista pöytään tulee,,

        suos. vuodeksi rahahanat kiinni niin tajuaisivat jötain,,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        suos. vuodeksi rahahanat kiinni niin tajuaisivat jötain,,

        on muuten perusteita vaatia, olen "toiminnallani 190 verovuotta yht,kunnalle maksanut,,, mites siellä #lerppu kulliaisella,,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        on muuten perusteita vaatia, olen "toiminnallani 190 verovuotta yht,kunnalle maksanut,,, mites siellä #lerppu kulliaisella,,

        A-studiossa tänään juuri käsiteltiin korona pandemian vaikutuksesta yleiseen hyvinvointiin, jossa esm. Prof. Heikki Hiilamo hyvin laajasti selitti, että vaikutukset on
        monitahoiset, johtuen juurikin läheisyyden estoon koronan leviämisen ehkäisyyn vuoksi, joten"lerppukulliaisenkin lerpputtelu johtunee siitä, semminkin, kun se on tullut "seihtemisen kymmenissä", suos. ottamaan 3,sta rokotusta,,toisekseen miksi sinun pitäisi goijustaa naisia, ethän sinä siittämiäsi jaksa elättää, varsinkin kun turvekkin on finis,,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        A-studiossa tänään juuri käsiteltiin korona pandemian vaikutuksesta yleiseen hyvinvointiin, jossa esm. Prof. Heikki Hiilamo hyvin laajasti selitti, että vaikutukset on
        monitahoiset, johtuen juurikin läheisyyden estoon koronan leviämisen ehkäisyyn vuoksi, joten"lerppukulliaisenkin lerpputtelu johtunee siitä, semminkin, kun se on tullut "seihtemisen kymmenissä", suos. ottamaan 3,sta rokotusta,,toisekseen miksi sinun pitäisi goijustaa naisia, ethän sinä siittämiäsi jaksa elättää, varsinkin kun turvekkin on finis,,

        hoitokodiessa vanhusten "lerputtelun hoito on ongelma se tuli jo aikaa siiten ilmi, kun "Jussi yritti sitä omatoimisesti hoitaa könöttelemällä mummon päällä, sitä seurasi "hygienia haalarit se estämiseksi, hoitajamitoitus 0,7 on riittämätön, koska sekin aika osin menee siivoukseen ja juoruamiseen,,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        hoitokodiessa vanhusten "lerputtelun hoito on ongelma se tuli jo aikaa siiten ilmi, kun "Jussi yritti sitä omatoimisesti hoitaa könöttelemällä mummon päällä, sitä seurasi "hygienia haalarit se estämiseksi, hoitajamitoitus 0,7 on riittämätön, koska sekin aika osin menee siivoukseen ja juoruamiseen,,

        em ei tänään hallituksen välikysymyksessä käsitelty olleskaan, hallituksella on nyt huoli vihreitten pakolaisista jotka on Afganilaisia ja saharan eteläpuolisista ilmasto pakolaisisista maahan tulevista, tosin sitä ei ilmituotu, se verhottiin hallituspolitiikan eipäs juupas riitelyyn,
        hiekkalaatikko on hallituksella tärkiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        em ei tänään hallituksen välikysymyksessä käsitelty olleskaan, hallituksella on nyt huoli vihreitten pakolaisista jotka on Afganilaisia ja saharan eteläpuolisista ilmasto pakolaisisista maahan tulevista, tosin sitä ei ilmituotu, se verhottiin hallituspolitiikan eipäs juupas riitelyyn,
        hiekkalaatikko on hallituksella tärkiä.

        meillä suomi of finlandialla ei ole varaa elättää enää ottamalla velkaa, ensimmäistäkään ulkomaan pakolaista, suomi veronmaksajain kustannuksella, pääoma kokomuksella on tavoite saada puoli-ilmaista työntekijää hyödyksi pääoma kokomuksen kannattajille johon kuuluu teollisuus pohatat ja sen elinpiiri, orjuuttamalla siihen nälkäpalalle alas-ajetun suomen köyhät työläiset.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        meillä suomi of finlandialla ei ole varaa elättää enää ottamalla velkaa, ensimmäistäkään ulkomaan pakolaista, suomi veronmaksajain kustannuksella, pääoma kokomuksella on tavoite saada puoli-ilmaista työntekijää hyödyksi pääoma kokomuksen kannattajille johon kuuluu teollisuus pohatat ja sen elinpiiri, orjuuttamalla siihen nälkäpalalle alas-ajetun suomen köyhät työläiset.

        olemme vain EU,n siirtomaa, johon voi tulla EUun polittisesti epäonnistunet,kueten eurooppaan tunkevat pakolaiset, siitä kokomustalaiset kiittää
        vuonna 1939 itsenäinen Suomi sen torjui, uhriutuin 73000 sankari vainalillaan, nyt ei ole itsenäistä Suomea, koko suomi on myyty ja olemme EU orjia,,


        PS


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        olemme vain EU,n siirtomaa, johon voi tulla EUun polittisesti epäonnistunet,kueten eurooppaan tunkevat pakolaiset, siitä kokomustalaiset kiittää
        vuonna 1939 itsenäinen Suomi sen torjui, uhriutuin 73000 sankari vainalillaan, nyt ei ole itsenäistä Suomea, koko suomi on myyty ja olemme EU orjia,,


        PS

        osoituksena siitä kertausharjoituksia lisätää,miksi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        osoituksena siitä kertausharjoituksia lisätää,miksi?

        siksi,kun olemme Ameriikan fasalivaltio, jalkaan NYTKYTTÄJIÄ,,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        siksi,kun olemme Ameriikan fasalivaltio, jalkaan NYTKYTTÄJIÄ,,

        einstein


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        einstein

        ,, sana on vapaa,,


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      127
      1316
    2. Mitä sanoisit

      juuri nyt kaivatullesi jos uskaltaisit/kehtaisit?
      Ikävä
      100
      1013
    3. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      89
      944
    4. Nostetaanpas kissa pöydälle: Onko Kuhmossa työpaikkakiusaamista?

      Kuka uskaltaa puhua? Vai uskaltaako kukaan? Naisvaltaisella alalla on kuulemma Kuhmossa ruma tilanne. Mitä aikuiset ede
      Kuhmo
      25
      927
    5. Tuleeko Martinasta rouva Muhis

      Saako vihdoinkin ne haaveilemansa prinsessa häät Hajjin entinen Muhammad kanssa, 😂 yhteistä heillä on se, että molemmat
      Kotimaiset julkkisjuorut
      299
      807
    6. Mitä hyvää

      Mitä hyvää hän on tuonut elämääsi?
      Ikävä
      97
      770
    7. Miten näytät / näytit ihastumisesi hänelle?

      Toimiko, miten hän vastasi? vinkki5
      Ikävä
      37
      673
    8. Ei enää kauaa rakkaani

      Ensin minun pitää saatella narsistit oikeuden eteen ❤️
      Ikävä
      109
      656
    9. Oletko miettinyt sitä

      Että jos meidän persoonat ei sovi yhtään yhteen ;) No onneksi kumpikin on fiksu eikä halua toiselle mitään pahaa.
      Ikävä
      55
      613
    10. Eipä oo näkyny montakkasn etelänvetelää vielä kylällä.

      Liekkö tuo pensanhinta vetelille liian kallista, kun ovat jeäneet kesäksi kottiinsa vetelehtimmään. Pärjätään iliman vet
      Suomussalmi
      141
      602
    Aihe