mitäs nyt ,,,

Anonyymi

EU kekannut maataloustuottajille uuden, tuloa lisäävän; "pellolta pöytään", no ei se mitään uutta ole ennen sika talutettiin pihalle ja nappi otsaan, sitten laskettiin veret sdankoon josta veripalttua, sitten sika kaltettiin karvoista puhtaaks, ja sitten suolistettiin nekin suolet pestiin ja täytetiin verellä ja paistyetiin, tuli verimakikaraa, nahkakin syötiin pottujen kera,, ääni mopoihin, sorkat keitettiin ja syötiin, siinä se "pellosta pöytään ketju oli.

logistiikka kustanusta ei ollut

14

191

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      vaa ei taija nyky isännät ja emännät kiinnostua?

      • Anonyymi

        siansorkka keitto, namnam,,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        siansorkka keitto, namnam,,

        mitäpä ne korttilaiset tarvii tietää, valamista pöytään tulee,,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        mitäpä ne korttilaiset tarvii tietää, valamista pöytään tulee,,

        suos. vuodeksi rahahanat kiinni niin tajuaisivat jötain,,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        suos. vuodeksi rahahanat kiinni niin tajuaisivat jötain,,

        on muuten perusteita vaatia, olen "toiminnallani 190 verovuotta yht,kunnalle maksanut,,, mites siellä #lerppu kulliaisella,,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        on muuten perusteita vaatia, olen "toiminnallani 190 verovuotta yht,kunnalle maksanut,,, mites siellä #lerppu kulliaisella,,

        A-studiossa tänään juuri käsiteltiin korona pandemian vaikutuksesta yleiseen hyvinvointiin, jossa esm. Prof. Heikki Hiilamo hyvin laajasti selitti, että vaikutukset on
        monitahoiset, johtuen juurikin läheisyyden estoon koronan leviämisen ehkäisyyn vuoksi, joten"lerppukulliaisenkin lerpputtelu johtunee siitä, semminkin, kun se on tullut "seihtemisen kymmenissä", suos. ottamaan 3,sta rokotusta,,toisekseen miksi sinun pitäisi goijustaa naisia, ethän sinä siittämiäsi jaksa elättää, varsinkin kun turvekkin on finis,,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        A-studiossa tänään juuri käsiteltiin korona pandemian vaikutuksesta yleiseen hyvinvointiin, jossa esm. Prof. Heikki Hiilamo hyvin laajasti selitti, että vaikutukset on
        monitahoiset, johtuen juurikin läheisyyden estoon koronan leviämisen ehkäisyyn vuoksi, joten"lerppukulliaisenkin lerpputtelu johtunee siitä, semminkin, kun se on tullut "seihtemisen kymmenissä", suos. ottamaan 3,sta rokotusta,,toisekseen miksi sinun pitäisi goijustaa naisia, ethän sinä siittämiäsi jaksa elättää, varsinkin kun turvekkin on finis,,

        hoitokodiessa vanhusten "lerputtelun hoito on ongelma se tuli jo aikaa siiten ilmi, kun "Jussi yritti sitä omatoimisesti hoitaa könöttelemällä mummon päällä, sitä seurasi "hygienia haalarit se estämiseksi, hoitajamitoitus 0,7 on riittämätön, koska sekin aika osin menee siivoukseen ja juoruamiseen,,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        hoitokodiessa vanhusten "lerputtelun hoito on ongelma se tuli jo aikaa siiten ilmi, kun "Jussi yritti sitä omatoimisesti hoitaa könöttelemällä mummon päällä, sitä seurasi "hygienia haalarit se estämiseksi, hoitajamitoitus 0,7 on riittämätön, koska sekin aika osin menee siivoukseen ja juoruamiseen,,

        em ei tänään hallituksen välikysymyksessä käsitelty olleskaan, hallituksella on nyt huoli vihreitten pakolaisista jotka on Afganilaisia ja saharan eteläpuolisista ilmasto pakolaisisista maahan tulevista, tosin sitä ei ilmituotu, se verhottiin hallituspolitiikan eipäs juupas riitelyyn,
        hiekkalaatikko on hallituksella tärkiä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        em ei tänään hallituksen välikysymyksessä käsitelty olleskaan, hallituksella on nyt huoli vihreitten pakolaisista jotka on Afganilaisia ja saharan eteläpuolisista ilmasto pakolaisisista maahan tulevista, tosin sitä ei ilmituotu, se verhottiin hallituspolitiikan eipäs juupas riitelyyn,
        hiekkalaatikko on hallituksella tärkiä.

        meillä suomi of finlandialla ei ole varaa elättää enää ottamalla velkaa, ensimmäistäkään ulkomaan pakolaista, suomi veronmaksajain kustannuksella, pääoma kokomuksella on tavoite saada puoli-ilmaista työntekijää hyödyksi pääoma kokomuksen kannattajille johon kuuluu teollisuus pohatat ja sen elinpiiri, orjuuttamalla siihen nälkäpalalle alas-ajetun suomen köyhät työläiset.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        meillä suomi of finlandialla ei ole varaa elättää enää ottamalla velkaa, ensimmäistäkään ulkomaan pakolaista, suomi veronmaksajain kustannuksella, pääoma kokomuksella on tavoite saada puoli-ilmaista työntekijää hyödyksi pääoma kokomuksen kannattajille johon kuuluu teollisuus pohatat ja sen elinpiiri, orjuuttamalla siihen nälkäpalalle alas-ajetun suomen köyhät työläiset.

        olemme vain EU,n siirtomaa, johon voi tulla EUun polittisesti epäonnistunet,kueten eurooppaan tunkevat pakolaiset, siitä kokomustalaiset kiittää
        vuonna 1939 itsenäinen Suomi sen torjui, uhriutuin 73000 sankari vainalillaan, nyt ei ole itsenäistä Suomea, koko suomi on myyty ja olemme EU orjia,,


        PS


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        olemme vain EU,n siirtomaa, johon voi tulla EUun polittisesti epäonnistunet,kueten eurooppaan tunkevat pakolaiset, siitä kokomustalaiset kiittää
        vuonna 1939 itsenäinen Suomi sen torjui, uhriutuin 73000 sankari vainalillaan, nyt ei ole itsenäistä Suomea, koko suomi on myyty ja olemme EU orjia,,


        PS

        osoituksena siitä kertausharjoituksia lisätää,miksi?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        osoituksena siitä kertausharjoituksia lisätää,miksi?

        siksi,kun olemme Ameriikan fasalivaltio, jalkaan NYTKYTTÄJIÄ,,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        siksi,kun olemme Ameriikan fasalivaltio, jalkaan NYTKYTTÄJIÄ,,

        einstein


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        einstein

        ,, sana on vapaa,,


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      78
      1032
    2. Suomen Yrittäjät täräyttää: Sunnuntain tuplapalkka pois lomat lyhyemmiksi ja arkipyhät palkattomiksi

      Edunvalvontajärjestö Suomen Yrittäjät esittää muun muassa sunnuntain tuplapalkan lakisääteisyyden poistamista ja arkipyh
      Maailman menoa
      173
      976
    3. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      92
      835
    4. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      67
      787
    5. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      81
      745
    6. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      734
    7. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      109
      685
    8. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      114
      593
    9. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      47
      570
    10. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      18
      538
    Aihe