Presidentin nyrkki jäi, tehtiin paha virhe

Anonyymi

Presidentti Niinistö huolestui koronatilanteesta, kuvailee rokottamattomien olevan itsensä "panttivankeja"
Presidentti toivoo suomalaisilta samanlaista järkevää varovaisuutta, jota noudatettiin koronarajoitusten ollessa vielä laajemmin voimassa.

– Hyvää oli ihmisten vakava suhtautuminen, ja nyt ’kun vapaus koitti’, se alkaa unohtua, Niinistö sanoo.
Koronatilanne Suomessa on heikentynyt, ja tartuntojen määrä on ollut tasaisessa kasvussa viime viikkoina.
EU:n koronakartalla Suomi on nyt punaisimpien maiden joukossa, johon matkustamista ei suositella.

Pääministeri torjui presidentin korona ny rkin, jatässä ollaan, kun antiin asian mennä ohi. Sanna pelkäsi valtansa puolesta, ettei antaa avaimia osaajille nyrkissä.

14

167

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Sanna kuvitteli ottavansa kunnian kun korona oli alhaalla, demarit jo teki presidenttiä. Nyt koroa alkaa olla hallitsematonta, kas Sanna sanoo ettei hän sitä hoida vaan muut
      olisko sitten presidentti...

      • Anonyymi

        Milloinka Sanna on saanut lääketieteellisen erikoiskoulutuksen esim virologiassa kuten ei Niinistökään, jolloin pystysi hoitamaan koronaviruspandemiaa ( eihän Suomen pääministeri hoida tavallisia flunssarokotuksiakaan). Tietääkseni ei milloinkaan, vastuuhan on lääketieteellisillä yksiköilla, THLllä ja STM:llä. Eihän hallitus vastaa sairaanhoidosta vaan AVIt jne.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Milloinka Sanna on saanut lääketieteellisen erikoiskoulutuksen esim virologiassa kuten ei Niinistökään, jolloin pystysi hoitamaan koronaviruspandemiaa ( eihän Suomen pääministeri hoida tavallisia flunssarokotuksiakaan). Tietääkseni ei milloinkaan, vastuuhan on lääketieteellisillä yksiköilla, THLllä ja STM:llä. Eihän hallitus vastaa sairaanhoidosta vaan AVIt jne.

        Niin tekee.
        Silti demarit sanoneet kun korona oli alhaalla, että Sanna hoitanyt hyvin.
        Nyt kun korkealla ei Sanna enää hoidakkaan, vaan muut tahot. Olisi tarvttu
        nyrkki stä koordinoimaan asiantuntioista presidentin johdolla, kun kokemustaarvitaan johon Snna löi näppinsä väliin, että hän osaa


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin tekee.
        Silti demarit sanoneet kun korona oli alhaalla, että Sanna hoitanyt hyvin.
        Nyt kun korkealla ei Sanna enää hoidakkaan, vaan muut tahot. Olisi tarvttu
        nyrkki stä koordinoimaan asiantuntioista presidentin johdolla, kun kokemustaarvitaan johon Snna löi näppinsä väliin, että hän osaa

        Sanna on pingoittaja.


    • Anonyymi

      Yrmistö vaatii rokottamattomilta aktiivista katumista?

    • Anonyymi

      Ei ole sopivaa rokotetta saatavilla kiitos Eu: n konnat.

    • Anonyymi

      Onneksi tarpeeton nyrkki torpattiin heti alkuunsa.

    • Anonyymi

      Ei mene mun jakeluun edelleenkään. Mitä se rokotettujen napaa kaivaa nämä rokottamattomat?!?

      Heillä on rokote, joten ei luulisi olevan heillä hädänpäivää. Koronahan tarttuu Turhien Huolien Laitoksen mukaan vain perussuomalaisiin, kouluttamattomiin ja keskivartalolihaviin miehiin.

      Saulikin lähti tähän yhteiskunnan polarisoimiseen mukaan. En sano suoraan, mitä sällistä ajattelen, mutta ajattelemattomasti toimi. Jos hän on itse rokotettu, niin voin päätellä tästä sellaisen johtopäätöksen, että rokotus vie myös harkintakyvyn sekä kyvyn loogiseen ajatteluun. Aftonbladetit ja Iltapäivälehdet pistää propaganda painetta lisää, epätoivo on pakkorokottajilla suuri! Siinä vaiheessa viimeistään, jos nk. pakkorokottaminen tulee framille, niin alkaa yhteiskunnassa tapahtumaan ikäviä asioita. Siinä vaiheessa ei enää Suomi24.fi - osoitteessa kirjoitella. Nyt työvoimapulasta rutisevat ovat sen jälkeen ihmeissään ja samoin näitä "ulkomaan osaajia" vailla olevat. Seisahtuu nimittäin koko Suomi sen jälkeen. Miettikää, mihin leikkiin olette pyrkimässä!

      • Anonyymi

        👆👍👌näin


      • Anonyymi

        Eikös niitä siivoojia ja vartijoita ole yllin kyllin niissä vuonna 2015 tulleissakin..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikös niitä siivoojia ja vartijoita ole yllin kyllin niissä vuonna 2015 tulleissakin..

        Siellä Itiksessä ne hengaa ja Rautatientorilla ne hengaa kun kukaan ei palkkaa ihonvärin takia vaikka kuinka huippukuntoisia ja naiivin ahkeria ovat..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Eikös niitä siivoojia ja vartijoita ole yllin kyllin niissä vuonna 2015 tulleissakin..

        Tai voisko ne sakemannit ja usalaiset mennä itse siivoamaan työn ilosta?


      • Anonyymi

        Juuri tänään tuli uutinen, että rokottamaton hoitaja tartutti koronan vanhukseen, joka kuoli. Rokotevastaisilla on verta käsissään.


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      173
      1671
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      347
      1268
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      66
      1169
    4. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      193
      930
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      44
      888
    6. 69
      778
    7. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      49
      770
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      37
      715
    9. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      664
    10. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      79
      640
    Aihe