riipooko ne kärsä mullit Pyhännän soraharjun kristallin kirkasta lähdevettä?
himmskatti
16
190
Vastaukset
- Anonyymi
itse vedät vessanpöntöstä 💩n samalla vedellä ei pitäisi olla sinulta pois jo joku elukkansa sillä juottaa?
- Anonyymi
jojoo oma kuntalaisella on siihen vara, kämäkisillä on vettä sammakkolammessa,,
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
jojoo oma kuntalaisella on siihen vara, kämäkisillä on vettä sammakkolammessa,,
Pyhännän kunta vois velotta kärsä mulliaisia, luxyry laatuisesta vedestä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pyhännän kunta vois velotta kärsä mulliaisia, luxyry laatuisesta vedestä
koska sen veden sotkevat ja kusevat P-jokeen, ehottaisin saastemaksua mullinkaisille
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
koska sen veden sotkevat ja kusevat P-jokeen, ehottaisin saastemaksua mullinkaisille
,jtotain rajaa sentään,, 100% vo lisäksi..
- Anonyymi
ylipäätää kärästä pitäis tehdä reservatti, eläisivät mitä tienaavat
- Anonyymi
verosiivellä elostelijat,,
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
verosiivellä elostelijat,,
tai ainaskin kärsille hullun tutkimus, että kuinka niitä on,,
- Anonyymi
, ja niin se ennen ollutkin, esm ketun-nahkasta lehmä ja miehen puku,,
the mitään tiijä,,
- Anonyymi
oikisuunnasa mulista tuloa Pyhännän verottaa,,
- Anonyymi
koska kärsät käyttää vettä teolliseen tuotantoo,,
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
koska kärsät käyttää vettä teolliseen tuotantoo,,
,, mites se Betonia kenen vettä se käytäää, siihenhän kävis sammakkolamme vesikin, vaeee eee taetas riittää,,
jaa palijoo Betonia maksaa veroa ja kenelle,,?
nyt kun kärsä rikastuu asnsiottomalla tuulella rahaa, pitää alakamahan "tarkistella,, - Anonyymi
ja,,, ennenkuin avaatte suunne niin muistakaa kuinka paljon kärsät on vetäneet rahaa vsta 1957 teolliselta Pyhännältä ja maksaneet siitä verot kärsään
jaksaa siinä sitten pyhäntäläistä räkyttää jka sdavusttaa työpaikastaan.. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ja,,, ennenkuin avaatte suunne niin muistakaa kuinka paljon kärsät on vetäneet rahaa vsta 1957 teolliselta Pyhännältä ja maksaneet siitä verot kärsään
jaksaa siinä sitten pyhäntäläistä räkyttää jka sdavusttaa työpaikastaan..dais männä talkkunat kurkkuunne,,
- Anonyymi
,, eikä sekään estä jos"merikoski on jäässä,silloin täytätte pari-kole kaavaketta rasti ruutuun, jonka t-kone ohjelma käsittelee miljoona megalobsin- ohjelmalla, sylkäsee tuloksen pöydälle ja siinä on psyykkeestäne totuus, vain totuus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
,, eikä sekään estä jos"merikoski on jäässä,silloin täytätte pari-kole kaavaketta rasti ruutuun, jonka t-kone ohjelma käsittelee miljoona megalobsin- ohjelmalla, sylkäsee tuloksen pöydälle ja siinä on psyykkeestäne totuus, vain totuus.
kaikki kärsäthän haluaa #testiin,,eikös,,
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 392020
- 49846
- 85834
Kuka varasti Sisun rahat
Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!7711Miten sulla on niin kaunis
Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t35691Ajattelen sinua
vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu27600- 64553
- 43477
Porukkaa ku pipoa
Olipas iloinen yllätys kun kiertelin ja kaartekin autolla koko päivän pitkin ähtäriä joka paikassa väkeä, leirintäalueel28469Luulet olevasi pidetty
Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap78457