riipooko ne kärsä mullit Pyhännän soraharjun kristallin kirkasta lähdevettä?
himmskatti
16
<50
Vastaukset
- Anonyymi
itse vedät vessanpöntöstä 💩n samalla vedellä ei pitäisi olla sinulta pois jo joku elukkansa sillä juottaa?
- Anonyymi
jojoo oma kuntalaisella on siihen vara, kämäkisillä on vettä sammakkolammessa,,
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
jojoo oma kuntalaisella on siihen vara, kämäkisillä on vettä sammakkolammessa,,
Pyhännän kunta vois velotta kärsä mulliaisia, luxyry laatuisesta vedestä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pyhännän kunta vois velotta kärsä mulliaisia, luxyry laatuisesta vedestä
koska sen veden sotkevat ja kusevat P-jokeen, ehottaisin saastemaksua mullinkaisille
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
koska sen veden sotkevat ja kusevat P-jokeen, ehottaisin saastemaksua mullinkaisille
,jtotain rajaa sentään,, 100% vo lisäksi..
- Anonyymi
ylipäätää kärästä pitäis tehdä reservatti, eläisivät mitä tienaavat
- Anonyymi
verosiivellä elostelijat,,
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
verosiivellä elostelijat,,
tai ainaskin kärsille hullun tutkimus, että kuinka niitä on,,
- Anonyymi
, ja niin se ennen ollutkin, esm ketun-nahkasta lehmä ja miehen puku,,
the mitään tiijä,,
- Anonyymi
oikisuunnasa mulista tuloa Pyhännän verottaa,,
- Anonyymi
koska kärsät käyttää vettä teolliseen tuotantoo,,
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
koska kärsät käyttää vettä teolliseen tuotantoo,,
,, mites se Betonia kenen vettä se käytäää, siihenhän kävis sammakkolamme vesikin, vaeee eee taetas riittää,,
jaa palijoo Betonia maksaa veroa ja kenelle,,?
nyt kun kärsä rikastuu asnsiottomalla tuulella rahaa, pitää alakamahan "tarkistella,, - Anonyymi
ja,,, ennenkuin avaatte suunne niin muistakaa kuinka paljon kärsät on vetäneet rahaa vsta 1957 teolliselta Pyhännältä ja maksaneet siitä verot kärsään
jaksaa siinä sitten pyhäntäläistä räkyttää jka sdavusttaa työpaikastaan.. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ja,,, ennenkuin avaatte suunne niin muistakaa kuinka paljon kärsät on vetäneet rahaa vsta 1957 teolliselta Pyhännältä ja maksaneet siitä verot kärsään
jaksaa siinä sitten pyhäntäläistä räkyttää jka sdavusttaa työpaikastaan..dais männä talkkunat kurkkuunne,,
- Anonyymi
,, eikä sekään estä jos"merikoski on jäässä,silloin täytätte pari-kole kaavaketta rasti ruutuun, jonka t-kone ohjelma käsittelee miljoona megalobsin- ohjelmalla, sylkäsee tuloksen pöydälle ja siinä on psyykkeestäne totuus, vain totuus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
,, eikä sekään estä jos"merikoski on jäässä,silloin täytätte pari-kole kaavaketta rasti ruutuun, jonka t-kone ohjelma käsittelee miljoona megalobsin- ohjelmalla, sylkäsee tuloksen pöydälle ja siinä on psyykkeestäne totuus, vain totuus.
kaikki kärsäthän haluaa #testiin,,eikös,,
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Puhut olevasi hyvä ja kiltti ihminen
Mutta todellisuudessa oletkin itsekeskeinen ja omahyväinen. Kaiken pitää pyöriä sinun ympärilläsi, kuten esimerkiksi tää1702497- 1371517
Tänään on mun viimeinen päivä kanssas Sun
Tänään on mun viimeinen päivä Kanssas sun, täydellinen Ennenkuin mun mentävä on Kaihtimien välistä valo Tunkeutuu uniisi2621319Hyvä kuolema?
Niin.. minulta taas raskaamman puoleinen aloitus.. Olen kuunnellut äänikirjaa hyvästä kuolemasta keskiajalla ja siinä o1101214Oot nainen mitä ilmeisimmin INFJ-persoona
Käsittelet maailmaa hyvin uniikilla tavalla. Nyt mä sen vasta hokasin. Oot harvinainen timantti ja ehdin jo tituleerata59999- 61940
- 45923
- 27905
- 77884
- 70740