riipooko ne kärsä mullit Pyhännän soraharjun kristallin kirkasta lähdevettä?
himmskatti
16
191
Vastaukset
- Anonyymi
itse vedät vessanpöntöstä 💩n samalla vedellä ei pitäisi olla sinulta pois jo joku elukkansa sillä juottaa?
- Anonyymi
jojoo oma kuntalaisella on siihen vara, kämäkisillä on vettä sammakkolammessa,,
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
jojoo oma kuntalaisella on siihen vara, kämäkisillä on vettä sammakkolammessa,,
Pyhännän kunta vois velotta kärsä mulliaisia, luxyry laatuisesta vedestä
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pyhännän kunta vois velotta kärsä mulliaisia, luxyry laatuisesta vedestä
koska sen veden sotkevat ja kusevat P-jokeen, ehottaisin saastemaksua mullinkaisille
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
koska sen veden sotkevat ja kusevat P-jokeen, ehottaisin saastemaksua mullinkaisille
,jtotain rajaa sentään,, 100% vo lisäksi..
- Anonyymi
ylipäätää kärästä pitäis tehdä reservatti, eläisivät mitä tienaavat
- Anonyymi
verosiivellä elostelijat,,
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
verosiivellä elostelijat,,
tai ainaskin kärsille hullun tutkimus, että kuinka niitä on,,
- Anonyymi
, ja niin se ennen ollutkin, esm ketun-nahkasta lehmä ja miehen puku,,
the mitään tiijä,,
- Anonyymi
oikisuunnasa mulista tuloa Pyhännän verottaa,,
- Anonyymi
koska kärsät käyttää vettä teolliseen tuotantoo,,
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
koska kärsät käyttää vettä teolliseen tuotantoo,,
,, mites se Betonia kenen vettä se käytäää, siihenhän kävis sammakkolamme vesikin, vaeee eee taetas riittää,,
jaa palijoo Betonia maksaa veroa ja kenelle,,?
nyt kun kärsä rikastuu asnsiottomalla tuulella rahaa, pitää alakamahan "tarkistella,, - Anonyymi
ja,,, ennenkuin avaatte suunne niin muistakaa kuinka paljon kärsät on vetäneet rahaa vsta 1957 teolliselta Pyhännältä ja maksaneet siitä verot kärsään
jaksaa siinä sitten pyhäntäläistä räkyttää jka sdavusttaa työpaikastaan.. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ja,,, ennenkuin avaatte suunne niin muistakaa kuinka paljon kärsät on vetäneet rahaa vsta 1957 teolliselta Pyhännältä ja maksaneet siitä verot kärsään
jaksaa siinä sitten pyhäntäläistä räkyttää jka sdavusttaa työpaikastaan..dais männä talkkunat kurkkuunne,,
- Anonyymi
,, eikä sekään estä jos"merikoski on jäässä,silloin täytätte pari-kole kaavaketta rasti ruutuun, jonka t-kone ohjelma käsittelee miljoona megalobsin- ohjelmalla, sylkäsee tuloksen pöydälle ja siinä on psyykkeestäne totuus, vain totuus.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
,, eikä sekään estä jos"merikoski on jäässä,silloin täytätte pari-kole kaavaketta rasti ruutuun, jonka t-kone ohjelma käsittelee miljoona megalobsin- ohjelmalla, sylkäsee tuloksen pöydälle ja siinä on psyykkeestäne totuus, vain totuus.
kaikki kärsäthän haluaa #testiin,,eikös,,
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1651576
- 104921
- 75743
- 51635
Koillis motor
Kyllä on mennyt palvelu alas ku lehmänhäntä, sovitut asiat ja luvatut soitot pitää hoitaa eikä tehä oharia, täysin tumpa16605ABC: n kahvilan uusi nimi matkimalla
Kahvia ja virvokkeita myytiin aikoinaan ÄKKI-VANNIN KAHVILASSA Haapavedellä ja paikalliset sanoivat sitä haussia "Tuhann40537Tehdäänkö tänään toiveista totta?
Poikkea tänä illasta siinä lähellä ja annetaan silmien puhua ja sen jälkeen puhu sinä lopulta mitä ajattelet..45488Kylillä ei ole näkynyt? Missä luuraat nainen?
Olisit soittanut mulle nainen. Oltais voitu nähdä vaikka laavulla. Miksi pelkäät minua? Eihän siinä ole mitään järkeä. m158486Rydman sivuutti mutupohjalta asiantuntija-arviot tutkimusrahoitusta myönnettäessä
Onko Rydman sopiva tai kykenevä toimimaan ministerinä? Ei ole. Ministerit ovat joutuneet puhuteltaviksi vähemmästäkin;186425- 26419