himmskatti

Anonyymi

riipooko ne kärsä mullit Pyhännän soraharjun kristallin kirkasta lähdevettä?

16

191

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      itse vedät vessanpöntöstä 💩n samalla vedellä ei pitäisi olla sinulta pois jo joku elukkansa sillä juottaa?

      • Anonyymi

        jojoo oma kuntalaisella on siihen vara, kämäkisillä on vettä sammakkolammessa,,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        jojoo oma kuntalaisella on siihen vara, kämäkisillä on vettä sammakkolammessa,,

        Pyhännän kunta vois velotta kärsä mulliaisia, luxyry laatuisesta vedestä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pyhännän kunta vois velotta kärsä mulliaisia, luxyry laatuisesta vedestä

        koska sen veden sotkevat ja kusevat P-jokeen, ehottaisin saastemaksua mullinkaisille


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        koska sen veden sotkevat ja kusevat P-jokeen, ehottaisin saastemaksua mullinkaisille

        ,jtotain rajaa sentään,, 100% vo lisäksi..


    • Anonyymi

      ylipäätää kärästä pitäis tehdä reservatti, eläisivät mitä tienaavat

      • Anonyymi

        verosiivellä elostelijat,,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        verosiivellä elostelijat,,

        tai ainaskin kärsille hullun tutkimus, että kuinka niitä on,,


      • Anonyymi

        , ja niin se ennen ollutkin, esm ketun-nahkasta lehmä ja miehen puku,,

        the mitään tiijä,,


    • Anonyymi

      oikisuunnasa mulista tuloa Pyhännän verottaa,,

      • Anonyymi

        koska kärsät käyttää vettä teolliseen tuotantoo,,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        koska kärsät käyttää vettä teolliseen tuotantoo,,

        ,, mites se Betonia kenen vettä se käytäää, siihenhän kävis sammakkolamme vesikin, vaeee eee taetas riittää,,

        jaa palijoo Betonia maksaa veroa ja kenelle,,?

        nyt kun kärsä rikastuu asnsiottomalla tuulella rahaa, pitää alakamahan "tarkistella,,


      • Anonyymi

        ja,,, ennenkuin avaatte suunne niin muistakaa kuinka paljon kärsät on vetäneet rahaa vsta 1957 teolliselta Pyhännältä ja maksaneet siitä verot kärsään

        jaksaa siinä sitten pyhäntäläistä räkyttää jka sdavusttaa työpaikastaan..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ja,,, ennenkuin avaatte suunne niin muistakaa kuinka paljon kärsät on vetäneet rahaa vsta 1957 teolliselta Pyhännältä ja maksaneet siitä verot kärsään

        jaksaa siinä sitten pyhäntäläistä räkyttää jka sdavusttaa työpaikastaan..

        dais männä talkkunat kurkkuunne,,


      • Anonyymi

        ,, eikä sekään estä jos"merikoski on jäässä,silloin täytätte pari-kole kaavaketta rasti ruutuun, jonka t-kone ohjelma käsittelee miljoona megalobsin- ohjelmalla, sylkäsee tuloksen pöydälle ja siinä on psyykkeestäne totuus, vain totuus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ,, eikä sekään estä jos"merikoski on jäässä,silloin täytätte pari-kole kaavaketta rasti ruutuun, jonka t-kone ohjelma käsittelee miljoona megalobsin- ohjelmalla, sylkäsee tuloksen pöydälle ja siinä on psyykkeestäne totuus, vain totuus.

        kaikki kärsäthän haluaa #testiin,,eikös,,


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      78
      1032
    2. Jani Wickholm on kuollut

      Tämä oli Janilta hieno laulu. https://youtu.be/72wWxqWon7k?is=5HKdV-H8yY466YXm
      Kotimaiset julkkisjuorut
      91
      819
    3. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      81
      745
    4. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      59
      738
    5. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      734
    6. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      109
      685
    7. Alan pikkuhiljaa olemaan sinut

      sen asian kanssa, että en tule enää löytämään ketään. Mikä tilanne sinulla on ja miten olet koittanut ratkaista tilante
      Sinkut
      114
      583
    8. Mennään näin sitten

      Ettei kohdata enää.
      Ikävä
      47
      570
    9. Pohjola talo

      Kuka arvaa lähimmäs miten nopeasti tulee konkurssi uusilla yrittäjillä
      Kuhmo
      18
      538
    10. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      502
    Aihe