himmskatti

Anonyymi

riipooko ne kärsä mullit Pyhännän soraharjun kristallin kirkasta lähdevettä?

16

190

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      itse vedät vessanpöntöstä 💩n samalla vedellä ei pitäisi olla sinulta pois jo joku elukkansa sillä juottaa?

      • Anonyymi

        jojoo oma kuntalaisella on siihen vara, kämäkisillä on vettä sammakkolammessa,,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        jojoo oma kuntalaisella on siihen vara, kämäkisillä on vettä sammakkolammessa,,

        Pyhännän kunta vois velotta kärsä mulliaisia, luxyry laatuisesta vedestä


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Pyhännän kunta vois velotta kärsä mulliaisia, luxyry laatuisesta vedestä

        koska sen veden sotkevat ja kusevat P-jokeen, ehottaisin saastemaksua mullinkaisille


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        koska sen veden sotkevat ja kusevat P-jokeen, ehottaisin saastemaksua mullinkaisille

        ,jtotain rajaa sentään,, 100% vo lisäksi..


    • Anonyymi

      ylipäätää kärästä pitäis tehdä reservatti, eläisivät mitä tienaavat

      • Anonyymi

        verosiivellä elostelijat,,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        verosiivellä elostelijat,,

        tai ainaskin kärsille hullun tutkimus, että kuinka niitä on,,


      • Anonyymi

        , ja niin se ennen ollutkin, esm ketun-nahkasta lehmä ja miehen puku,,

        the mitään tiijä,,


    • Anonyymi

      oikisuunnasa mulista tuloa Pyhännän verottaa,,

      • Anonyymi

        koska kärsät käyttää vettä teolliseen tuotantoo,,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        koska kärsät käyttää vettä teolliseen tuotantoo,,

        ,, mites se Betonia kenen vettä se käytäää, siihenhän kävis sammakkolamme vesikin, vaeee eee taetas riittää,,

        jaa palijoo Betonia maksaa veroa ja kenelle,,?

        nyt kun kärsä rikastuu asnsiottomalla tuulella rahaa, pitää alakamahan "tarkistella,,


      • Anonyymi

        ja,,, ennenkuin avaatte suunne niin muistakaa kuinka paljon kärsät on vetäneet rahaa vsta 1957 teolliselta Pyhännältä ja maksaneet siitä verot kärsään

        jaksaa siinä sitten pyhäntäläistä räkyttää jka sdavusttaa työpaikastaan..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ja,,, ennenkuin avaatte suunne niin muistakaa kuinka paljon kärsät on vetäneet rahaa vsta 1957 teolliselta Pyhännältä ja maksaneet siitä verot kärsään

        jaksaa siinä sitten pyhäntäläistä räkyttää jka sdavusttaa työpaikastaan..

        dais männä talkkunat kurkkuunne,,


      • Anonyymi

        ,, eikä sekään estä jos"merikoski on jäässä,silloin täytätte pari-kole kaavaketta rasti ruutuun, jonka t-kone ohjelma käsittelee miljoona megalobsin- ohjelmalla, sylkäsee tuloksen pöydälle ja siinä on psyykkeestäne totuus, vain totuus.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ,, eikä sekään estä jos"merikoski on jäässä,silloin täytätte pari-kole kaavaketta rasti ruutuun, jonka t-kone ohjelma käsittelee miljoona megalobsin- ohjelmalla, sylkäsee tuloksen pöydälle ja siinä on psyykkeestäne totuus, vain totuus.

        kaikki kärsäthän haluaa #testiin,,eikös,,


    Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Kuka tai ketkä tappo eilen?

      Kenet ja miksi?
      Varkaus
      39
      2020
    2. Arvostele kaivattusi

      ulkonäköä, asteikolla 1-10. Perustelut myös 🧢
      Ikävä
      49
      846
    3. Mitä teet mies?

      Oletko jonkun naisen kanssa? 😞
      Ikävä
      85
      834
    4. Kuka varasti Sisun rahat

      Kun lukee Sisun pöytäkirjaa, niin kuka on se, joka on varastanut Sisun rahat?!
      Sysmä
      7
      711
    5. Miten sulla on niin kaunis

      Ääni. Sellainen rauhoittavan vangitseva, jolloin aika kuin hidastuu. Ihmettelen sua vielä aika paljon. Lähes joka aamu t
      Ikävä
      35
      691
    6. Ajattelen sinua

      vain. Ihoasi vasten ihoani, huuliasi huulillani, sormiasi vartalollani... Olen katkera elämälle siitä että se antoi sinu
      Ikävä
      27
      600
    7. Mikä sai sinut ajattelemaan mies...

      Ettet riittäisi minulle?😔
      Ikävä
      64
      553
    8. Miten murun juhannus meni

      ❤️🤗 Muistithan olla kiltisti 😁😘
      Ikävä
      43
      477
    9. Porukkaa ku pipoa

      Olipas iloinen yllätys kun kiertelin ja kaartekin autolla koko päivän pitkin ähtäriä joka paikassa väkeä, leirintäalueel
      Ähtäri
      28
      469
    10. Luulet olevasi pidetty

      Luulet olevasi pidetty ihminen ja tärkeä monille. Oikeasti et ole! Kukaan EI oikeasti sinua jeesaa, kun tarvitset olkap
      Ikävä
      78
      457
    Aihe