Kati Hiekkapelto oli nouseva kirjailijatähti muutamia vuosia sitten. Suosiota löytyi somessa, ja kirjoja julkaistiin ulkomaillakin. Sittemmin on julkisuus hiipunut, ja kirjoja ei ole enää julkaistu edes Suomessa.
Minusta Kati Hiekkapellon kirjat ovat ällistyttävän tökeröitä, mutta se on toki vain minun mielipiteeni. En ymmärrä niiden alussa saamaa suosiota.
Mitä mieltä Kati Hiekkapellon kirjoista?
Anonyymi
4
115
Vastaukset
- Anonyymi
Ensimmäistä aloitin. En jaksanut lukea loppuun.
- Anonyymi
Somesuosio ei ole oikeaa suosiota.
- Anonyymi
Kati Hiekkapellon kirjojen suosio peustuu yksinkertaisesti siihen, että monien mielestä ne ovat hyviä.
- Anonyymi
Tai siitä, että monet uskovat somemainostuksen tosiksi....
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 352226
- 841303
- 561288
Mies mä oon ihan helppo
Miehelle johon oon ihastunut. Olen harvoin ihastunut, mutta suhun olen. Ei tarvitse kuin pyytää, niin...361226- 631171
Mies olen aika erakko nykyään
Vanhentunutkin olen muutamana viime vuonna parikyt vuotta. Kun en ennenkään kelvannut, niin tuskin nytkään kelpaan. Lisä39884Lavroville taitaa olla jo ikkuna raollaan?
Lavrovin syytä välttää korkeita paikkoja ja ikkunoiden läheisyyttä.Ettei vain keikahda ikkunasta pihalle.122769- 31721
Ylen johdon hulppeat bonukset alkavat taas
Suora kopio Iltalehdestä: "Asiasta kertoo Iltalehdelle Ylen hallituksen puheenjohtaja Matti Apunen. Mitä tulospalkkioi21572Skenaario
Elämä ja kuolema ovat merkillisin nyytti olevaisuutta. Mutta kun kumpaakaan ei ole, syntyy lapsuksia, joita korjaamaan55565