Rokotusvastaisuutta

Anonyymi

Liekö Porvoossakin niitä jotka eivät halua tai uskalla mennä ottamaan koronarokotusta?

21

711

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Niitä on Porvoossakin. Rokote ei kelpaa, hoitopaikka kyllä.

• Anonyymi

Niin on fiksua väkeä että kyllä kaikki rokottautuu.

• Anonyymi

Onneksi löytyy jonkin verran järkeviä ihmisiä jotka ei rokotetta ota. Ja miksi ottaisi? Rokottteen suoja on olematon, sikäli kun sitä edes on, haittavaikutukset on massiivisiksi todettu, jopa kuolemaan johtavia. Joten miksi riskeerata terveytensä ottamalla rokote joka on lisäksi täysin vapaehtoinen.
        Tämän vapaehtoisuuden rokote fanit (terveytensä vapaehtoisesti pilaavat?) aina ja joka paikassa tyystin unohtavat, miksi? Kenelläkään ei pitäisi olla mitään nokankoputtamista siihen, että ottaako joku vapaehtoisen rokotteen vai ei.
        Korona tauti, jos sen jollakin konstilla edes onnistuu saamaan, edes suurinpiirtein järkevästi elämällä tautia on jopa mahdoton saada, ja jos onnistuu saamaan niin sitä ei edes huomaa tai pahimmassa tapauksessa saattaa pientä nuhan tapaista esiintyä parina päivänä.
        Aivan sama mesoaminen näillä rokote typeryksillä on vapaehtoisesta maskien käytöstä.
        Saa käyttää tai olla käyttämättä, se ei kenellekään kuulu edes palaneen puupennin puolikkaan vertaa.
        Maskia ja käsidesiä en ole koskaan käyttänyt enkä rokotetta ottanut enkä ota,
        Pidetään etäisyyttä ja pysytään terveenä!!!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Onneksi löytyy jonkin verran järkeviä ihmisiä jotka ei rokotetta ota. Ja miksi ottaisi? Rokottteen suoja on olematon, sikäli kun sitä edes on, haittavaikutukset on massiivisiksi todettu, jopa kuolemaan johtavia. Joten miksi riskeerata terveytensä ottamalla rokote joka on lisäksi täysin vapaehtoinen.
        Tämän vapaehtoisuuden rokote fanit (terveytensä vapaehtoisesti pilaavat?) aina ja joka paikassa tyystin unohtavat, miksi? Kenelläkään ei pitäisi olla mitään nokankoputtamista siihen, että ottaako joku vapaehtoisen rokotteen vai ei.
        Korona tauti, jos sen jollakin konstilla edes onnistuu saamaan, edes suurinpiirtein järkevästi elämällä tautia on jopa mahdoton saada, ja jos onnistuu saamaan niin sitä ei edes huomaa tai pahimmassa tapauksessa saattaa pientä nuhan tapaista esiintyä parina päivänä.
        Aivan sama mesoaminen näillä rokote typeryksillä on vapaehtoisesta maskien käytöstä.
        Saa käyttää tai olla käyttämättä, se ei kenellekään kuulu edes palaneen puupennin puolikkaan vertaa.
        Maskia ja käsidesiä en ole koskaan käyttänyt enkä rokotetta ottanut enkä ota,
        Pidetään etäisyyttä ja pysytään terveenä!!!

Minä olen rokotteen ottanut ja elän normaalia elämää ilman maskia mutta turvavälejä noudattaen. Mikäli tartutan sinuun koronan silloin kun en tiedä sitä virusta kantavani niin se on voi voi. Sinä sairastut ehkä vakavasti. Se on ikävää mutta se ei ole minun syyni. Se on ihan oma syysi.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Minä olen rokotteen ottanut ja elän normaalia elämää ilman maskia mutta turvavälejä noudattaen. Mikäli tartutan sinuun koronan silloin kun en tiedä sitä virusta kantavani niin se on voi voi. Sinä sairastut ehkä vakavasti. Se on ikävää mutta se ei ole minun syyni. Se on ihan oma syysi.

Siinähän se villakoiran ydin juuri on. Olet ottanut rokotteen ja siitä huolimatta voit olla viruksen kantaja ja varsinainen super tartuttaja.
        Rokottamattomaan normaalisti elävään et edes pysty virusta tartuttamaan mutta toisiin rokotettuihin kaltaisiisi hömelöihin sen jopa melkoisella varmuudella tartutat. Niitä jo kahdesti rokotettuja "normaalisti eläviä" on sairaalan teholla ja jopa hautasmaalla.
        Rokotettuna on suuri vaara saada rokotteen "seuralaisena" jopa hyvinkin vakava sairaus, joka saattaa puhjeta myös pitkän ajan jäjkeen rokotteen saamisesta.
        Rokottamattomalla tätä vaaraa ei ole.
        Jos tai kun rokotettu sairastuu koronaan tai rokotteen haittavaikutukseen ei sitä voi edes ikävänä pitää eikä se takuu varmasti ole rokottamattoman vika tai syy.

Vaikka varsinainen minä minä tyyppi tunnut olevankin niin turvavälin pitämisen lisäksi pidä sitä maskia, eihän se pitäjää itseään erikoisesti suojaa mutta ympärillä oleviin sillä on edes jonkinlainen suojaava vaikutus.

• Anonyymi

Löytyy. En ymmärrä miksi muut siitä ottavat ongelmia, jos joku ei halua rokotetta. Eikö rokotetut pitäisi nyt olla suojassa pöpöiltä?

• Anonyymi

Se on juurikin näin. On rokottamattomien ongelma jos saavat koronan ja sairastuvat vakavasti. Minä en enää itseäni maskilla kiduta vaan elän normaalia elämää.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Se on juurikin näin. On rokottamattomien ongelma jos saavat koronan ja sairastuvat vakavasti. Minä en enää itseäni maskilla kiduta vaan elän normaalia elämää.

Maksakoon itse sairaalahoitonsa ne, jotka eivät ota rokotetta!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Elät rokotettuna ja maskia pitämättömänä normaalia elämää?
        Eli olet tahallasi varsin vastuuton varsinainen super tartuttaja.
        Vaikka itse itsesi olet altistanut varsin todennäköiselle jopa vakavalle sairaudelle niin sen verran voisit edes muista vastuuta kantaa, että pitäisit maskia.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Maksakoon itse sairaalahoitonsa ne, jotka eivät ota rokotetta!

Miksi rokottamattoman pitäisi mahdollinen sairaalahoito itse maksaa?
        Vai pitäisikö myös rokotetun sairaalaan joutuessaan maksaa hoitonsa itse?

• Anonyymi

Portsareille rokotuspakko!

• Anonyymi

Miten kenenkään ihmisen omatunto voi kestää olla ottamamatta rokotetta? Et ole vastuussa vain itsestäsi. Vaakakupissa on myös lähimmäisten elämä...
      Ketään ei voi pakottaa ottamaan rokotetta, tiedän. Toivoisin kuitenkin kaikkien kantavan vastuunsa tässä asiassa.

• Anonyymi

Juuri parhainta vastuunkantoa kun ei ota rokotetta.
        Juuri sitähän tervepäisen omatuntokin vaatii.
        Juuri rokottautumalla varmistaa, että on hyvät mahdollisuudet saada erittäin pahat haittavaikutukset. Jos sitten haittavakutuksia ei tule , niinkuin kaikille ei tule, niin suuressa onnessan nämä onnettomat voi kuitenkin saada koronan ja sitten sitä joko tieten tai tietämättään riemurinnoin levittävät. Siinä se lähimmäisten elämästä välittäminen saa erikoisia muotoja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juuri parhainta vastuunkantoa kun ei ota rokotetta.
        Juuri sitähän tervepäisen omatuntokin vaatii.
        Juuri rokottautumalla varmistaa, että on hyvät mahdollisuudet saada erittäin pahat haittavaikutukset. Jos sitten haittavakutuksia ei tule , niinkuin kaikille ei tule, niin suuressa onnessan nämä onnettomat voi kuitenkin saada koronan ja sitten sitä joko tieten tai tietämättään riemurinnoin levittävät. Siinä se lähimmäisten elämästä välittäminen saa erikoisia muotoja.

Rokotteesta ei ole tullut tähän mennessä haittoja kuin promillelle. Turvallisempaa ottaa kuin jättää ottamatta rokotetta.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Rokotteesta ei ole tullut tähän mennessä haittoja kuin promillelle. Turvallisempaa ottaa kuin jättää ottamatta rokotetta.

Ajattele asiaa sen kohdalta jolle niitä haittoja on tullut. Ei taida haittoja saaneen kohdalla paljon kiinnostaa onko muita haittojen saaneita enemmän tai vähemmän.
        Kun rokotetta ei ota niin rokotteen haitoilta varmasti välttyy.
        Korona viruksen saaminen taas on yhtä todennäköistä niin rokotetulla kuin rokottamattomalla.
        Joten kenenkään perusterveen, iästä riippumatta, ei kannata rokotetta ottaa, rokottamattomuus on turvallisempaa kuin rokottautuminen

• Anonyymi

Rokottamaton ei voi vaatia sairaala- tai tehohoitoa!

• Anonyymi

Totta, koska muutenkin tehohoitopotilaat valitaan ja kaikki eivät sitä saa. Esim. terve vanhus saa tehohoidon ennemmin kuin monisairas nuorempi. Sama pitää päteä rokoruksen suhteen, koska kaikilla on ollut mahdollisuus ottaa rokote!

• Anonyymi

Tuo nyt on sitä varsin yksisilmäistä ja asiaa ymmärtämätöntä tyhjänpäiväistä hölötystä, koska sairas saa hoitoa ja tarvittaessa tehohoitoa ihan jostakin tyhjänpäiväisestä rokotteesta riippumatta. Ja kaiken ihan vaatimatta.

• Anonyymi

"Valitettavasti paikkoja ei riitä kaikille. Triage."
        Meinaatko sairaala vai tehohoitopaikkoja vai molempia?
        Molempia paikkoja tuntuu olevan pilvin pimein tarjolla/tyhjillään koska meiltä on tarjottu molempia paikkoja virolaisille koronaan sairastuneille, sikäli kun meidän oma terveydenhoito kapasiteetti ei riitä.
        Tuo hengityssuoja ei juurikaan kantajaansa suojaa. Sen sijaan jos maskin käyttäjä pahasti yskii, aivastelee tai muutoin pahoin "röhisee" niin maskilla toki estää ainakin pisaratartunnan muihin lähellä oleviin. Tuon tehtävän varsin kunnialla toki hoitaa maski kuin maski jopa jokin kangas riepu, joita varsin yleisesti näkee käytettävän.
        Voitaneen myös sanoa, että virus pitää pilkkanaan niin THL:n asiantuntijoita kuin STM:n madame coronaa vouhottamastaan rokotekattavuudesta. Kuten viimeisten 3-4 viikon ajalta on huomattu, mitä korkeampi rokotekattavuus sitä enemmän tartuntoja.
        Sairaalahoitoa vaativia vakavia sairastumisia enenevässä määrin kahden rokoteannoksen saaneilla.
        Että sellaisen suojan saa rokottautumalla.

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      56
      1968
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      165
      1678
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      70
      1398
    4. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      241
      1357
    5. Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.

Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda
      Maailman menoa
      228
      1295
    6. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      339
      1169
    7. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      128
      1155
    8. Minkä merkkisellä

Autolla kaivattusi ajaa? Mies jota kaipaan ajaa Mersulla.
      Ikävä
      78
      1106
    9. Nyt kun Pride on ohi 3.0

Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että
      Luterilaisuus
      316
      1080
    10. IL - VARUSMIEHIÄ lähetetään jatkossa NATO-tehtäviin ulkomaille!

Suomen puolustuksen uudet linjaukset: Varusmiehiä suunnitellaan Nato-tehtäviin Puolustusministeri Antti Häkkänen esittel
      Maailman menoa
      336
      1070
    Aihe