hommasin modeemin siihen voi laittaa ns. jäniksen korvat.
tosin laitoin vain yhden kun on oikea taajuusalue
LTE B1/B3/B8/B20
umts B1/B8
GSM 850/900/1800/1900
pitääkö korvan olla pystyssä vai 45 asteen kulmassa, nettikuvissa näyttää olevan kumminkin.
jäniksen korvan asento
2
168
Vastaukset
- Anonyymi
Laita molemmat. Oleellista on se, että antennit ovat toisiinsa nähden 90-asteen kulmassa. Näin taajuuskaista voidaan käyttää kahteen kertaan ja tuplata netin nopeus. Antennit on ehkä helpointa laittaa 45-asteen kulmaan vaakatasosta virittelemällä jonkinlaisen (muovi, puuvilla,..)langan korvien välille. Antennin tulisi olla samassa asennossa kuin lähetyspäässä - se taitaa selvitä vain kokeilemalla. Taitaa tosin olla linkkimaston antennissa rakenteita, jotka kääntää signaalin oikein päin joka tapauksessa. Sellainen asento tietysti, että speedtest:ssä saa maksimaalisen nopeuden!
- Anonyymi
laiton toisenkin antennin pystyasennossa tulee 10Mb enemmän kuin kulmassa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2613195Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.741254- 661183
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra180988Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:47886- 60856
- 47819
- 46745
- 40731
- 39698