Joskus vaasassa noin 2011-2014 olen mennyt "leipätehtaaseen" joka on jonkinlainen yökerho/baari/klubi. Olen mennyt katsomaan minkälaista siellä on. En tiennyt että silloin siellä soittaa joku yhtye nimeltä "rain of acid".
Olin jo maksanut sisäänpääsymaksun niin ajattelin että kuuntelen hieman tätä yhtyettä ihan kohteliaisuudestakin. Tämä "musiikki" kuulosti joltakin slayer tyyppiseltä metallimusiikilta. En itse tiedä niin paljon metallimusiikista mutta sitä se muistutti.
Näin että eräs nainen joka on ollut samassa peruskoulussa oli myös siellä. Tämä nainen on homokammoinen. Kesken soiton valo heijastettiin lavalta minun kasvoille ja sieltä kuului miehen huuto "faggot" eli kuten varmaan moni tietää sen tarkoittavan hinttaria. Tätä toistettiin monta kertaa. Lähdin pois tämän vuoksi tauon jälkeen ja olisin varmaan lähtenytkin vaikka tätä valon heijastusta ei olisi tapahtunut. En tiedä kenen idea se oli, tämän yhtyeen vai jonkun muun.
Myöhemmin huomasin että tässä yhtyeessä on soittanut tai soittaa bassoa eräs joka on ollut samassa peruskoulussa. Ehkä myös hieman homokammoinen. Kun olin lähtemässä pois, ulkona joku huusi hinttariksi ja jatkoi sen jälkeen pilkkaavalla äänellä "mene kuuntelemaan oasista. hurrit lohduttaa sua." En tiedä miksi juuri tämä oli niin vihamielinen.
En muutenkaan niin kuntele metallia mutta ainakin tämä "keikka" oli homokammoinen.
Huono keikkakokemus
Anonyymi
0
55
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi
Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.1256388Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies
Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk3766195Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?
Työmatkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotellisurmasta tie716143Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"
sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni3443982Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten
Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril1482405Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina
Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.42355Orpo pihalla kuin lumiukko
Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA1301447- 131289
- 1871118
- 64950