Olen jo etäällä
ajelehdin tuuliajolla
alati kauemmas
kiiruhda!
ennenkuin häviän horisonttiin.
Pieni runo Juhalle
10
574
Vastaukset
- Anonyymi
Rakastan Sinua... 😘S***A😍!!! Tule takaisin ja älä ikinä katoa minulta horisonttiin, pliis!
- Anonyymi
Ap ei ole saana eikä sanna vaan tee
- Anonyymi
Minulla oli jo torstaina Sinulle nimipäiväkarkkipussi matkassani. Ja maanantainakin yhä mutten rohjennut kysyä Sinulta, voinko sen Sinulle ojentaa, ettet pahastu.
Keskiviikkona Sinulla olikin jo niin kiire, etten halunnut vaivata Sinua kiireeltäsi.
Haluaisin kuitenkin huomioida Sinut edelleen, jos voisin. Kunpa tietäisin, mitä ajattelet! - Anonyymi
Jos ajelehdit, tulen ja pelastan Sinut, vaikka horisontin takaa! Käännän Sinut takaisin paluusuuntaan sekä vien turvaan. Rakastan Sinua ikuisesti, S***A!!! 💕
- Anonyymi
Vieläkö Tee, olet huutoetäisyydellä rannasta?! :-D
- Anonyymi
Sulla väärä suunta
Pruuuu takasin - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sulla väärä suunta
Pruuuu takasinAi ite söit kaikki
- Anonyymi
Onko T etu- vai sukunimi?
- Anonyymi
Palannut välikkä takaisinkin, rannala käväisemään
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onko T etu- vai sukunimi?
Ei kukaan anna tunnisteeksi sukunimensä ensimmäistä kirjainta.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Mikaela Nylander: Jos pakkoruotsi poistetaan, niin ruotsin kielen asema romahtaa
(Nylander on vanha RKP:nen) Mutta niin heikossa vedossa muumiruotsi siis on Suomessa, että vain tekohengityksellä se pys652572Nainen aion pilata elämäsi täysin, opetus sulle, että pelasit väärän ihmisen sydämellä.
Empatiani sua kohtaan katosi siinä kohtaan, kun teit tietoisen valinnan leikkiä mun sydämellä. Luulet olevas joku älykäs2411585- 941380
6 vkoa kulunut ilman sua
…ihme että olen vielä hengissä. 😔 Kyynelillä pessyt lattioita. Rakastan ja odotan sua ikuisesti❤️Projekti jäi kesken jo8901- 65882
Jotenkin se harmittaa
Etten voinut antaa itselleni mahdollisuutta tutustua. Tulit vain liian lähelle ja syvälle kemia oli alusta alkaen liian46700Olen yrittänyt tavoittaa sinut kolmesti
Elämän aikana. Kahdesti hakenut numeroa ja lähettänyt jollekkin nimisellesi viestin. Kerran aivan summassa keksimääni os2652Haluan kysyä vain yhden asian
Miksi et koskaan halunnut kohdata minua kasvotusten silloin, kun molemmilla oli tunteita? Kaiken muun olen jo hyväksymäs39579- 73562
- 22512