Oon taas tässä joululahjojen miettimis vaiheessa eikä mitään omaperäistä tuu mieleen. Oon selaillu kymmeniä vuosia vanhoja keskusteluja täällä mutta sielläkin kaikkia lahjoja ollaan hankittu Tiimarista yms mikä ei ole enää voimassa. Mä aijon hankkia koko kaveriporukalle lahjat joten jos kukaan tietäis mitään halvempaa mut kuitenkin uniikkia mitä voisi antaa, oisin kiitollinen !!!
(oon jo miettinyt esim oman taskukalenterin tekoa)
Halpoja mutta hyviä joululahjoja?
Anonyymi
2
82
Vastaukset
- Anonyymi
Kirjat
Käsityö setit
Timanttimaalaukset
Palapelit
Pienoismallit
Näist lahjan saajalle tekemisen iloakin :) - Anonyymi
puupalikka-->kova paketti--> pojalle
vessapaperia-->pehmeä paketti-->tytölle.
Siis perinteisen roolijaon mukaisesti.
Tärkeintä on lahjan antaminen ja paketin avaamisen hetki.
Voi sitä iloa kun pakketteja availlaan.
Ja huom. Ei ole hassattu rahaa turhuuksiin.
Ketjusta on poistettu 2 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72498- 1161709
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill371449Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1221318Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1641272- 1461240
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1511209- 521178
- 571103
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.47995