Joka päivä Harjavallassa koronaa, eiks akkutehtaan epidemia pitäny olla ohi?
Missä se nyt tarttuu?
Tartuntoja
10
104
Vastaukset
- Anonyymi
Pakolaiset?
- Anonyymi
Täällä mitään pakolaisia oo?
Kummallista kun ei yhtään tiedoteta missä leviää, ei nyt ihan nimiä tarttis mainita, mut hiukan vinkkiä.
Kesään asti Harjavallan tartunnat vähäiset, mut sen jälkeen ”räjähti”. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täällä mitään pakolaisia oo?
Kummallista kun ei yhtään tiedoteta missä leviää, ei nyt ihan nimiä tarttis mainita, mut hiukan vinkkiä.
Kesään asti Harjavallan tartunnat vähäiset, mut sen jälkeen ”räjähti”.Ei se ole akkutehdas, eikä korona. Se on Merstolan lataamo ja sen lahtarit,suomi-viro lahtausseura.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei se ole akkutehdas, eikä korona. Se on Merstolan lataamo ja sen lahtarit,suomi-viro lahtausseura.
Ja liittyy aloitukseen???
- Anonyymi
kahteen kertaan rokotetut sitä levittää.
- Anonyymi
Täällä laiskasti otettu rokotuksia
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Täällä laiskasti otettu rokotuksia
Hyvä. Elävät pidempään ja terveempänä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä. Elävät pidempään ja terveempänä.
Jos eivät satu kuolemaan koronaan
- Anonyymi
Missä yhteisössä/porukassa se nyt leviää kun joka päivä on tartuntoja? Kertokaa nyt joku kun takuulla joku tietää.
Harjavalta on satakunnan ykkönen ilmaantuvuudessa ja vissiin hännillä rokotuskattavuudessa. - Anonyymi
Taitaa olla terkkarissa, kun joudutaan aukioloaikojakin supistamaan
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Sanna Marin kysyi hämmästyneenä: Onko Suomessa jäänmurtajia?
Nettilehden toimittaja kysyi Sanna Marinilta suoraan, että sovittiinko nuo jäänmurtajien kaupat jo 2019, jolloin Marin k713919- 1013515
SDP haluaa 40 000 nettomaahanmuuttajaa
SDP:n Suunnanmuutos-vaihtoehtobudjetissa, käy ilmi, että demarit itse asiassa vaativat räjähdysmäistä ”työperäisen” maah793343Mikä tuota vasemmistolaisista jankkaavaa vaivaa?
Pahasti on ihon alle, siis korvien väliin, päässeet kummittelemaan. Ei ole terveen ihmisen merkki jankata yhdestä asia362648- 1241618
Nyt meni lopulliset lämmöt.
Alan käyttäytymään yhtä kylmästi miehiä kohtaan kuin mua kohtaan on käyttäydytty ja vain käytetty viimeiset pari vuotta361516Sulla on avaimet ja keinot
Jos haluat jatkaa tutustumista. Itse olen niin jäässä etten pysty tekemään enää mitään. Pidempi keppi johon on helpompi191134Meitä ei tule
Koska periaatteemme ovat rakkautta vahvempia. Tämä on siis koettelemus, jonka tarkoitus on vahvistaa meitä yksilöinä 😌221124Onko erityinen paikka jossa haluaisit nyt olla
Onko joku spesiaali lempipaikka missä mieluiten olisit?421110Itseään kannattaa tarkastella realistisesti ja
miettiä mihin ne rahkeet oikeesti riittää. Tyhmempikin ymmärtää että varakas ylemmän tason mies ei kelpuuta sellaista ku1181026