Hei,
Osaako kukaan sanoa mistä löytäisin purjeompelijan, joka suostuisi tekemään/ompelemaan minulle vanhasta purjeestani katoksen mökille pergolaan? Minulla olisi kaavana vanha kankainen pergolan katos. Löytyisikö tätä kautta sopivan hintainen ompelija?
t. Kirsi
Vanhan purjeen uusiokäyttö
9
120
Vastaukset
- Anonyymi
Varmaan kaikki kuomun tekijät, miksei purjeen tekijät.
- Anonyymi
Ja nyt on paras aika kysellä, niin saat ensi kesäksi katoksen valmiiksi talviajan työnä.
- Anonyymi
Juu, siksi olenkin nyt liikkeellä, että saisi ensi kevääksi uuden katoksen vanhan tilalle. Onko ehdottaa jotain ompelimoa Uudeltamaalta?
- Anonyymi
Missäpäin Suomea tämä tarve on?
- Anonyymi
Lohjalla asutaan.
- Anonyymi
Laatuteltta Klaukkala?
- Anonyymi
Rohkeasti vaan ottamaan yhteyttä purje ja kuomuneulomoihin. Hinta riippuu monesti kiireestä, sekä asiakkaan että yrityksen. Saat helposi säästettyä rahaa kun ratkot sen vanhan katoksen itse auki ja leikkaat itse purjeesta vastaavat palat. Ompelijalta kysyt ennen leikkaamista paljonko pitää jättää saumoja varten. Aikanaan oli itsellä vastaava projekti jossa itse leikkasin palat ja sanoin että ommelkaa kun ehditte. Neulomoilla on aina välillä hiljaisempia aikoja jolloin voivat tehdä näitä välitöitä hyvinkin edullisesti.
- Anonyymi
Laita 2 purjetta, siten saat purjeiden välisen solan toimimaan. Rullalaitteen avulla saa purjeen sisään, kun sitä ei tarvita. Tuulen yltyessä voi myös reivata.
- Anonyymi
Kyllä ainakin yksi höpöttäjä näyttää löytäneen tähänkin ketjuun.
Ei voi ainakaan aloitekyvyttömyydestä syyttää.
Kun tuota innostusta näyttää olevan, niin miksi ette perustaisi aika ajoin omaa keskustelua.
Me muut voisimme käydä sitten siellä hörähtelemässä teidän sukkeluuksillenne.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa.
Neljä nuorta kuoli Nurmijärvellä, auto suistui jokeen Onnettomuuden tutkinta on vielä alussa. Poliisi sai lauantaina 4.32311519- 2174883
Tänään olisn uskaltanut
Ainakin luulen, kun tänään oli jotenkin varma olo. Olisin vähintään sanonut moi ja jos olisit ollut yksin olisin pyytäny112588- 1621924
- 1291891
Tiedäthän että
Pohdin paljon siirtymistä. Tulen surulliseksi tietyistä tai monistakin asioista. Siksi parempi kun saat elää vapaasti il131378Tiistaina nähdään.
Pitkästä aikaa. Minua on alkanut jännittää kovasti se näkeminen ja miten taas osaan olla. En tiedä yhtään oletko kiinnos921238Rattoisaa lauantai iltaa
Mitäs tänään tapahtuu? Mitäs kirsikalle kuuluu? Onko lähdössä iltaelämään? 😊✨💞🌆 Minä vietä taas yksinäistä koti-iltaa2411146Sinusta jäi lopulta kuitenkin hyvä kuva
Vaikka voit ajatella itsestäsi kaikkea, mitä siinä mylläkässä saattoi tapahtua, mutta näin se on. Seurasin kyllä, ja mon401060- 85954