Vanhan purjeen uusiokäyttö

Anonyymi

Hei,

Osaako kukaan sanoa mistä löytäisin purjeompelijan, joka suostuisi tekemään/ompelemaan minulle vanhasta purjeestani katoksen mökille pergolaan? Minulla olisi kaavana vanha kankainen pergolan katos. Löytyisikö tätä kautta sopivan hintainen ompelija?
t. Kirsi

9

201

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Varmaan kaikki kuomun tekijät, miksei purjeen tekijät.

• Anonyymi

Ja nyt on paras aika kysellä, niin saat ensi kesäksi katoksen valmiiksi talviajan työnä.

• Anonyymi

Juu, siksi olenkin nyt liikkeellä, että saisi ensi kevääksi uuden katoksen vanhan tilalle. Onko ehdottaa jotain ompelimoa Uudeltamaalta?

• Anonyymi

Missäpäin Suomea tämä tarve on?

• Anonyymi

Lohjalla asutaan.

• Anonyymi

Laatuteltta Klaukkala?

• Anonyymi

Rohkeasti vaan ottamaan yhteyttä purje ja kuomuneulomoihin. Hinta riippuu monesti kiireestä, sekä asiakkaan että yrityksen. Saat helposi säästettyä rahaa kun ratkot sen vanhan katoksen itse auki ja leikkaat itse purjeesta vastaavat palat. Ompelijalta kysyt ennen leikkaamista paljonko pitää jättää saumoja varten. Aikanaan oli itsellä vastaava projekti jossa itse leikkasin palat ja sanoin että ommelkaa kun ehditte. Neulomoilla on aina välillä hiljaisempia aikoja jolloin voivat tehdä näitä välitöitä hyvinkin edullisesti.

• Anonyymi

Laita 2 purjetta, siten saat purjeiden välisen solan toimimaan. Rullalaitteen avulla saa purjeen sisään, kun sitä ei tarvita. Tuulen yltyessä voi myös reivata.

• Anonyymi

Kyllä ainakin yksi höpöttäjä näyttää löytäneen tähänkin ketjuun.
        Ei voi ainakaan aloitekyvyttömyydestä syyttää.

Kun tuota innostusta näyttää olevan, niin miksi ette perustaisi aika ajoin omaa keskustelua.
        Me muut voisimme käydä sitten siellä hörähtelemässä teidän sukkeluuksillenne.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Orpo hiiri kadoksissa, Marin jo kommentoi

Kuinka on valtiojohto hukassa, kun vihollinen Grönlantia valloittaa? Putinisti Purra myös hiljaa kuin kusi sukassa.
      Maailman menoa
      125
      6388
    2. Lopeta jo pelleily, tiedän kyllä mitä yrität mies

Et tule siinä onnistumaan. Tiedät kyllä, että tämä on just sulle. Sä et tule multa samaan minkäänlaista responssia, kosk
      Ikävä
      376
      6195
    3. Nuori lapualainen nainen tapettu Tampereella?

Työ­matkalainen havahtui erikoiseen näkyyn hotellin käytävällä Tampereella – tämä kaikki epäillystä hotelli­surmasta tie
      Lapua
      71
      6143
    4. Tampereen "empatiatalu" - "Harvoin näkee mitään näin kajahtanutta"

sanoo kokoomuslainen. Tampereen kaupunginvaltuuston maanantain kokouksessa käsiteltävä Tampereen uusi hyvinvointisuunni
      Maailman menoa
      344
      3982
    5. Lidl teki sen mistä puhuin jo vuosikymmen sitten

Eli asiakkaat saavat nyt "skannata" ostoksensa keräilyvaiheessa omalla älypuhelimellaan, jolloin ei tarvitse mitään eril
      Maailman menoa
      148
      2405
    6. Ukraina, unohtui korona - Grönlanti, unohtu Ukraina

Vinot silmät, unohtui Suomen valtiontalouden turmeleminen.
      Maailman menoa
      4
      2355
    7. Orpo pihalla kuin lumiukko

Onneksi pääministerimme ei ole ulkopolitiikassa päättäjiemme kärki. Hänellä on täysin lapsellisia luuloja Trumpin ja USA
      Kansallinen Kokoomus
      130
      1447
    8. Onko täällä helmessä tapahtunut vakava rikos?

Onko kuullut kukaan mitään.
      Haapavesi
      13
      1289
    9. Miten kauan sulla menisi

Jos tulisit mun luo tänne nyt kahvinkeittoon?
      Ikävä
      187
      1118
    10. Miksi me oikein

Rakastuttiin?
      Ikävä
      64
      950
    Aihe