Hei,
Osaako kukaan sanoa mistä löytäisin purjeompelijan, joka suostuisi tekemään/ompelemaan minulle vanhasta purjeestani katoksen mökille pergolaan? Minulla olisi kaavana vanha kankainen pergolan katos. Löytyisikö tätä kautta sopivan hintainen ompelija?
t. Kirsi
Vanhan purjeen uusiokäyttö
9
216
Vastaukset
- Anonyymi
Varmaan kaikki kuomun tekijät, miksei purjeen tekijät.
- Anonyymi
Ja nyt on paras aika kysellä, niin saat ensi kesäksi katoksen valmiiksi talviajan työnä.
- Anonyymi
Juu, siksi olenkin nyt liikkeellä, että saisi ensi kevääksi uuden katoksen vanhan tilalle. Onko ehdottaa jotain ompelimoa Uudeltamaalta?
- Anonyymi
Missäpäin Suomea tämä tarve on?
- Anonyymi
Lohjalla asutaan.
- Anonyymi
Laatuteltta Klaukkala?
- Anonyymi
Rohkeasti vaan ottamaan yhteyttä purje ja kuomuneulomoihin. Hinta riippuu monesti kiireestä, sekä asiakkaan että yrityksen. Saat helposi säästettyä rahaa kun ratkot sen vanhan katoksen itse auki ja leikkaat itse purjeesta vastaavat palat. Ompelijalta kysyt ennen leikkaamista paljonko pitää jättää saumoja varten. Aikanaan oli itsellä vastaava projekti jossa itse leikkasin palat ja sanoin että ommelkaa kun ehditte. Neulomoilla on aina välillä hiljaisempia aikoja jolloin voivat tehdä näitä välitöitä hyvinkin edullisesti.
- Anonyymi
Laita 2 purjetta, siten saat purjeiden välisen solan toimimaan. Rullalaitteen avulla saa purjeen sisään, kun sitä ei tarvita. Tuulen yltyessä voi myös reivata.
- Anonyymi
Kyllä ainakin yksi höpöttäjä näyttää löytäneen tähänkin ketjuun.
Ei voi ainakaan aloitekyvyttömyydestä syyttää.
Kun tuota innostusta näyttää olevan, niin miksi ette perustaisi aika ajoin omaa keskustelua.
Me muut voisimme käydä sitten siellä hörähtelemässä teidän sukkeluuksillenne.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Suomalainen tutkimus paljasti oudon asian vasemmistolaisista - he häpeävät itseään
Kyllä, asia on faktaa. Suomalainen tutkimus osoittaa, että vasemmistolaisina itseään pitävät kansalaiset häpeävät itseää1383799Sosialismia Tampereella: Virallinen ilmiantolinja avautuu kaupungissa
Nyt siis mennään mansessa ihan justiinsa samaan malliin kuin entisessä Neuvostoliitossa, jossa saattoi ilmiantaa naapuri3362944Tätä et nähnyt tv:ssä: Frederik paljastaa - Totuus "haisevasta jäynästä" pehtoorille Farmilla
Frederik veti ns. herneen nenään ja päätti kostaa pehtoorille. Mitäs mieltä olet Frederikin "aamutoimista"? Lue jutt81845Ellen Jokikunnas paljastaa kyynelehtien Ralph-pojasta: "Apua..."
Ellen Jokikunnaksen ja hänen puolisonsa Jari Raskin perheestä ja taloprojektista Italiassa kertova Unelmia Italiassa -sa51588Oho! Vappu Pimiä teki "röyhkeän" teon - Onko sopivaa paljastaa tämä MasterChef-sarjasta?
Vappu Pimiä on astunut MasterChef Suomi -keittiöön ja liittynyt ohjelman legendaariseen tuomaristoon Helena Puolakan ja41069- 71914
Kaste tulisi tehdä apostolisella tavalla Ap. t. 2:38 mukaan
Apostolit eivät kastaneet kolminaisuuden nimellä vaan Jeesuksen alkuperäisen käskyn mukaisesti: Ap. t. 2:38 Niin Pietar38854- 44754
Kuhmossa rallit alkoi ennen aikojaan
Paettiin polliisia törkeästi? Se tuo rallikiima on näemmä saavuttanu paikalliset tommi mäkiset kiljupäissään auton rat22698- 56697