Mulla on "ihana" mieskaveri. Laitoin sille facekaveripyynnön, se laitto7 asetuksen niin, ettei sille voi laittaa kaveripyyntöä.
Silti kehtaa vehdata vielä.
Nainen
Facebookkaveruus
6
111
Vastaukset
- Anonyymi
Niin, jätänkö miehen sikseen?
Ap- Anonyymi
Vehtaako oikeasti vai kuvitteletko nettipalstoilla?
- Anonyymi
Eli laittoi esto listalle sinut? Mieti minkälaisia itse laittaisit estolistalle? Sen mukaan suhtaudu toiseen, silloin olet lähellä totuutta? Näin itse ajattelisin.
- Anonyymi
Noo, jonku joka on lelkkä panokaveri, enkä haluaisi muuta, en enempää.
- Anonyymi
Miten niin kehtaa!? Yksin ei voi vehdata.
No jospa miehesi ei muutenkaan välitä somesta ja 15 minuutin julkisuuskuvasta, yhtä paljon kuin siitä että rakas on oikeasti läsnä ja että oikeasti tuntee hänet? No en välitä minäkään.
⸻ ♫✧♫ ⸻
Vixen X – Loneliness
https://youtu.be/NFJ9mAw8OOI
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kaksi vuotta
Sitten mä ihastuin suhun päätä pahkaa, kun meillä klikkasi heti ekasta päivästä lähtien. Et varmasti tunne samoin ja tek205656Alahan tulla paikkaamaan tekojas
Ja lopeta se piilossa oleminen. Olet vastuussa mun haavoista. Vien asian eteenpäin jos ei ala kuulumaan.222849Onko kenellekään muulle käynyt niin
Että menetti tilaisuutensa? Kaivattu oli kuin tarjottimella, osoitti kiinnostusta vahvasti, silmät ja olemus täynnä rakk1552606- 262359
- 821684
- 1461565
- 1341404
- 1331024
- 89984
Olisitko maailmani?
Ajattelen sinua ja pelkään välillä, että olenko antanut sinulle liikaa kannettavaksi. Olenko vaatinut sinulta aivan liik40909