Mulla on "ihana" mieskaveri. Laitoin sille facekaveripyynnön, se laitto7 asetuksen niin, ettei sille voi laittaa kaveripyyntöä.
Silti kehtaa vehdata vielä.
Nainen
Facebookkaveruus
6
179
Vastaukset
- Anonyymi
Niin, jätänkö miehen sikseen?
Ap- Anonyymi
Vehtaako oikeasti vai kuvitteletko nettipalstoilla?
- Anonyymi
Eli laittoi esto listalle sinut? Mieti minkälaisia itse laittaisit estolistalle? Sen mukaan suhtaudu toiseen, silloin olet lähellä totuutta? Näin itse ajattelisin.
- Anonyymi
Noo, jonku joka on lelkkä panokaveri, enkä haluaisi muuta, en enempää.
- Anonyymi
Miten niin kehtaa!? Yksin ei voi vehdata.
No jospa miehesi ei muutenkaan välitä somesta ja 15 minuutin julkisuuskuvasta, yhtä paljon kuin siitä että rakas on oikeasti läsnä ja että oikeasti tuntee hänet? No en välitä minäkään.
⸻ ♫✧♫ ⸻
Vixen X – Loneliness
https://youtu.be/NFJ9mAw8OOI
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nato kaatamassa Petterin haaveileman Tunnin junan?
Nato edellyttää pohjoisessa Jäämereltä Rovaniemelle saakka kapearaitesta suoraa rautatieväylää, joka maksaa paperirahaa,715007Puoluebarometri: Marinin hallituksella 7 parasta mittaustulosta
Orpon hallitusta pitää huonona 2/3 kansalaisista, joka on aika hyvin linjassa hallituspuolueiden yhteenlasketun kannatuk383785Donald Trump pääsi samalle listalle Sanna Marinin kanssa
Eli vasemmistolaisen Time-median top 100 jännäihmisten listalle. https://time.com/collections/time100-next-2021/5937699253378- 812377
- 241909
Tekeekö hän
Tekeekö hän sinut h*lluksi ja millä tavalla? Uusi yritys, kun edellinen aloitus poistettiin.271581Grahn-laasonen taas todisti millaista porukkaa
kokoomusloiset ovat...työttömät jäävät kuulemma kotiin nukkumaan kun naapuri lähtee töihin...eikös taannoin kokoomuslois3441546Laine voitti oikeudessa
Onnea Savonlinna! Laine voitti oikeudessa kuten arvelinkin ja lieköhän palaa valtaisuimelleen?401542Puistotyöntekijät
Miksi ei siivoojia näy. Näin hyvät ilmat. Voisi kerätä roskat. Onko rahat loppu. 🤔🤔🤔151475Onko kaivatullasi iso ego? Entä sinulla?
Vaikuttaako jommankumman ego jotenkin siihen, että ette voi lähentyä?331340