Olen surullinen

Anonyymi

ja pahoillani. Ehkä lopulta ymmärsin. Pysyn kaukana.

19

1176

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tuu lähelle mieluummin ! 🙂

    • Anonyymi

      Hyvä, että ymmärsit. Älä yritä varattuja. Etsi joku joka välittää susta.

      • Anonyymi

        Oletko jonkin sortin mentaalihändikäp? Kuvittelet jonkun tänne kirjoittelevan sinusta tai sinun tutuista, omassa pienessä yksinkertaisessa päässäsi. Herää jo......... Ja sivusta.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Oletko jonkin sortin mentaalihändikäp? Kuvittelet jonkun tänne kirjoittelevan sinusta tai sinun tutuista, omassa pienessä yksinkertaisessa päässäsi. Herää jo......... Ja sivusta.

        Heh kenet näet provon takana


      • Anonyymi

        Eipä niitä varattuja pahemmin "yrittää" täydy 😉


      • Anonyymi

        Mitä sinä muka tiedät kenenkään välittämisistä, tai tunteista? Mikä sinä olet sanelemaan ohjeita kenenkään elämään?
        sivusta


    • Anonyymi

      Ehkä käsitit väärin.. 🤔

    • Anonyymi

      Anteeksi pyyntö voisi riittää.

    • Anonyymi

      Jos anteeksipyyntö riittää, olen valmis sen tekemään täällä tai vaikka kasvotusten. Olisin iloinen, jos tämä vihdoinkin saataisiin päätökseen. Tiedän, että välität minusta mutta et rakasta. Minäkin välitän sinusta. Lupaan, että en koskaan enää kenenkään teistä elämään puutu. Olen ymmärtänyt, että minä olen se ongelma. Yritän hakea jotakin apua taas. Olen ollut hyvä auttamaan itseäni. Sen ansiosta olen edes tässä. Ehkä ei tarvi näitä asioita enää puida. Toivon Sinulle kaikkea hyvää ja tiedän, että olet hyvä tyyppi😊👍

    • Anonyymi

      Ymmärrän, että sinulla on tarvetta arvostella minua ja se on ihan Ok. En ole täydellinen ihminen. Koet, että olet kärsinyt takiani. Minä olen myös sinua kehunut minua mutta sinä et kertaakaan. Ehkä sinulla ei ole tapana. Minä aion ja haluan tämän vain lopettaa. Etsin apuni muualta ja aion etsiä. Kaikkea hyvää sinulle toivon kaikin tavoin.

      • Anonyymi

        Miten tuntematonta voisi kehua...


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Miten tuntematonta voisi kehua...

        Niinpä, eikä voi haukkuakaan, en ainakaan ole kokenut niin että joku olisi minua haukkunut täällä. Itse en ole haukkunut vaan kertonut miten ole eri tilanteita kokenut ja paljon siitä että aivot ovat käyneet kierroksilla usemamman vuoden ajan, siitä syystä että on "pitänyt tulkita" liian kauan kaikkea sitä mitä on yritetty kertoa. Se mitä on kaiken kaikkiaan tapahtunut on "häirinnyt" aivoja rankasti. Sen takia on ollut pakko olla hiljaisuudessa, koska "hiljaisuutta" ei ole ollut muualla. Stressiä on ollut paljon kauan ja se latistaa persoonaa ja saa aikaan itseensä käpertymistä.


    • Anonyymi

      Et sitten ala seksisuhteeseenkaan?

      • Anonyymi

        En koskaan pelkkään seksisuhteeseen. Jos rakastun joskus ja aletaan parisuhteeseen niin se on eri asia.


    • Anonyymi

      Kyllä tässä tyhmä ja yksinkertainenkin lopulta hoksaa jutun juonen. Ei siinä, tämän paikan lumo on haihtunut jo hyvän aikaa sitten. Tänään toinen vilkaisu ja toinen kommentti koko saitille. Enough is enough. Pysyttelen yksinkertaisien kanssaihmisten parissa. 👍

    • Anonyymi

      Minulla on vaikeuksia sekä tunnistaa toisten tarkoituksia että tuoda esiin omiani. Joten tämä on ollut yhtä väärinymmärrystä alusta loppuun. Kanssani pitää toimia selvin sävelin, jos ei sitten ole tarkoitus vain hämmentää entisestään. En ymmärrä miksi kukaan haluaisi tehdä sellaista. Itsellä ei ole tapana pelata pelejä.

    • Anonyymi

      Töihin tämäkin vinkumasta.

      • Anonyymi

        Huolehdi omista asioistasi, jos vastuunkantosi muista on tätä luokkaa. Silloin pitää olla hiljaa.


    • Anonyymi

      Minäkin olen.
      Surullinen ja pahoillani.
      Miten hän toimi.
      Kauaksi ajauduttiin.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      130
      4915
    2. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      30
      3106
    3. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      16
      1807
    4. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1760
    5. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1611
    6. Voitasko leikkiä jotain tunnisteleikkiä?

      Tietäisi ketä täällä käy kaipaamassa.. kerro jotain mikä liittyy sinuun ja häneen eikä muut tiedä. Vastaan itsekin kohta
      Ikävä
      71
      1481
    7. Miksi näin?

      Miksi vihervassut haluaa maahan porukkaa jonka pyhä kirja kieltää sopeutumisen vääräuskoisten keskuuteen? Näin kotoutumi
      Maailman menoa
      19
      1237
    8. Armi Aavikko Malmin hautausmaa

      Haudattiinko Armi arkussa Malmin hautausmaalle vai tuhkattiinko hänet? Kuka tietää asiasta oikein?
      Kotimaiset julkkisjuorut
      10
      1223
    9. Haluisin suudella ja huokailla

      ja purra kaulaasi ja rakastella sinua. Haluisin puristella rintojasi ja pakaroitasi. Ei sinulla taida olla kuitenkaan ni
      Ikävä
      16
      1197
    10. Ison Omenan uhri tukahdutettiin kuoliaaksi. Kuolinsyynä sydämen pysähdys.

      Eli naisen hengittäminen estettiin ja tästä oli suorana seurauksena sydämen pysähdys. Ihan oppikirjan mukainen tapaus. H
      Maailman menoa
      17
      1187
    Aihe