Kukaan ajanut tällaisilla kesärenkailla? Harkinnassa koska yhdistyisi ainakin rengasmerkintöjen perusteella alhainen vierintävastus, pieni melu ja edullinen hinta.
Miten kestäneet ja onko ajettavuudessa tai ohjaustuntumassa ollut moitittavaa?
Kumho Ecowing ES31 kokemuksia?
9
5964
Vastaukset
- Anonyymi
Vain edeltäjämallista Ecowing KH27 kokemusta, ainakin tuntui hiljaiselta ja mukavalta. Kesto ei ihan parasta luokkaa mutta kyllä ne kesti Nokian kesärenkaita paremmin. Ohjaustuntumasta vaikea sanoa koska Avensiksessa aika surkea ohjaus millä tahansa renkaalla. Edeltäjämallin perusteella uskaltaisin kyllä ostaa tuon uudemman ES31 mallin. Onhan se kuitenkin korealainen eikän mikään kiinanrengas.
- Anonyymi
Ei kukaan käyttänyt ES31 mallia?
- Anonyymi
Nyt alla 16" ecowingit 2000km hyvin tuntuu menevän. Ovat hiljaiset, mutta en ole ainakaan vielä huomannut ovatko taloudellisemmat kuin ex Continentalit.
205/55/16" alle laitettuna 259€ Tallinnasta- Anonyymi
Edullisesti saa Tallinnasta, mutta kyllä matkakulut pitäis huomioida, ainakin 100€ menee matkakuluihin.
- Anonyymi
Suomessa maahantuojalta loppu kun pari viikkoa sitten kyselin paikalliselta Kumho myyjältä. Ainakin 195/65r15 joka erittäin yleinen koko. Tuli sitten kalliimmat premiumrenkaat.
- Anonyymi
Pari viikkoa ajellut uusilla Kumhoilla, ja olen todella tyytyväinen renkaisiin, suosittelen.
- Anonyymi
Kiitos tiedosta, taidan hankkia kans Kuhmon kesärenkaat, ilmeisesti on myös pienempi vierintävastus?
- Anonyymi
Minulla 195/65/15 Kumho Ecowing farkku Hynyssä selvästi paremmat alla kuin Nokialaiset lisäksi äänettämättömät .
- Anonyymi
Hienoa!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde192420- 1482214
Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän292112Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.522099Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti191655Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3841560Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään961506- 2721371
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm121356- 1301346