korona pelon

Anonyymi

vuoksi on huomenna mennä k-mäki Alkoo lääkettä hakemaan, toinenkin syy on, se myyjätär on niin nätti,,

15

172

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      nyt en ymmärrä miten korona pelko saa menemään alkoon jossa sen alkon perspölyasiakkaat sitä koronaa levittää sinun mielestäsi?

      • Anonyymi

        no, miksi kysyt kun et ymmärrä ?


      • Anonyymi

        kyllä saatta levittää, Korona ei ole mihkään hvinnyt, Alkoon meno on kärsämäessä päin housun persettä, kävelläppäs kaikkien ellntarvike hyllyjen välistä pölyävissä housuis ja samaa reittä takas, ja mikä pöpö määrä etelävetelien kengänpohjissa tulee elintarvike myymälään ja siitä myymälän ilmastoon, jos et usko mene tarkistamaan iv-suodattimet.. se miksi minä olen about´ nyt 5v jankuttanut samaa on tuottanut tulosta; Alkossa eikä ko elint. myymälässä ole havaittu koronaa, johtuu juurikin "einsteinin jankuttamisesta, iv- suottimet on vaihdetu ajallaan aina uudet,,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        kyllä saatta levittää, Korona ei ole mihkään hvinnyt, Alkoon meno on kärsämäessä päin housun persettä, kävelläppäs kaikkien ellntarvike hyllyjen välistä pölyävissä housuis ja samaa reittä takas, ja mikä pöpö määrä etelävetelien kengänpohjissa tulee elintarvike myymälään ja siitä myymälän ilmastoon, jos et usko mene tarkistamaan iv-suodattimet.. se miksi minä olen about´ nyt 5v jankuttanut samaa on tuottanut tulosta; Alkossa eikä ko elint. myymälässä ole havaittu koronaa, johtuu juurikin "einsteinin jankuttamisesta, iv- suottimet on vaihdetu ajallaan aina uudet,,

        ,,oliko muita sinulle ongelma-kysymyksiä..?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ,,oliko muita sinulle ongelma-kysymyksiä..?

        Joo..tai siis sama johon et osannut vastata:

        "miten korona pelko saa menemään alkoon jossa sen alkon perspölyasiakkaat sitä koronaa levittää"

        Niin että miksi sinä menet koronapesään koronapelon takia?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Joo..tai siis sama johon et osannut vastata:

        "miten korona pelko saa menemään alkoon jossa sen alkon perspölyasiakkaat sitä koronaa levittää"

        Niin että miksi sinä menet koronapesään koronapelon takia?

        ja vielä viikonloppuna jolloin niitä etelänveteliä on juustoportti täynnä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ja vielä viikonloppuna jolloin niitä etelänveteliä on juustoportti täynnä?

        just niin, "einsteinin 5v räkytykset on huomaatu ja ovat desifisoineet "k-mäen liikekeskuksen ja vaihtannet iv-tulon ja meno suodattimet, siksi uskallan mennä, olen ottanut myös "rokotteet,,olen immuuni koronalle. Alkon tuotetta käytän sen jälkeen kun käyn kärsässä partani hoitoon,,siinä voep olla tartuntoo etelän vetelien tuomaa jäämiä, lähellä sisään hengittävää nenääni,,siihen kun ei vielä ole tarjolla suodatinta, paitsi se pankki- ryöstäjän naamio..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        just niin, "einsteinin 5v räkytykset on huomaatu ja ovat desifisoineet "k-mäen liikekeskuksen ja vaihtannet iv-tulon ja meno suodattimet, siksi uskallan mennä, olen ottanut myös "rokotteet,,olen immuuni koronalle. Alkon tuotetta käytän sen jälkeen kun käyn kärsässä partani hoitoon,,siinä voep olla tartuntoo etelän vetelien tuomaa jäämiä, lähellä sisään hengittävää nenääni,,siihen kun ei vielä ole tarjolla suodatinta, paitsi se pankki- ryöstäjän naamio..

        ,, muudef,,, ottamatta takemmin kantaa, mikset huomioinnut viestissäni Alkon myyjättären kehumaani kauneuteen, vai oletko Ulkoministerin poikii, ei se paha jos oletkin, hehän pesevät ilmastoa, kuin minäkin olen pessyt jo 40 vuotta, aikaani edellä kuin olen,,


        einstein


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ,, muudef,,, ottamatta takemmin kantaa, mikset huomioinnut viestissäni Alkon myyjättären kehumaani kauneuteen, vai oletko Ulkoministerin poikii, ei se paha jos oletkin, hehän pesevät ilmastoa, kuin minäkin olen pessyt jo 40 vuotta, aikaani edellä kuin olen,,


        einstein

        ,, vihreitenkin on pakko poliitikassan tunnustaa "monimuotoisuuden, kuin minäkin metsän hoidossa, samaa toivoisin edustamalleni PS,n,,jatkuvalle kasvulle,,

        vihjeeksi,, PS,le

        luovimalla rantaan pääsee,,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        just niin, "einsteinin 5v räkytykset on huomaatu ja ovat desifisoineet "k-mäen liikekeskuksen ja vaihtannet iv-tulon ja meno suodattimet, siksi uskallan mennä, olen ottanut myös "rokotteet,,olen immuuni koronalle. Alkon tuotetta käytän sen jälkeen kun käyn kärsässä partani hoitoon,,siinä voep olla tartuntoo etelän vetelien tuomaa jäämiä, lähellä sisään hengittävää nenääni,,siihen kun ei vielä ole tarjolla suodatinta, paitsi se pankki- ryöstäjän naamio..

        joo,o ja mikähän siinä koronassa koronaimmuunia niin pelottaa että pitää rohkaisua ja suojaa sille hakea pullon pohjalta?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ,, vihreitenkin on pakko poliitikassan tunnustaa "monimuotoisuuden, kuin minäkin metsän hoidossa, samaa toivoisin edustamalleni PS,n,,jatkuvalle kasvulle,,

        vihjeeksi,, PS,le

        luovimalla rantaan pääsee,,

        ,,sitä ei vanhoillinen "Keskusta ymmärrä ja karikolle mennyt on,,semmingin kun veneestä airot katki on,,Sipila tosin teki pojalleen arkun, muttiei itselleen airoja,,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ,,sitä ei vanhoillinen "Keskusta ymmärrä ja karikolle mennyt on,,semmingin kun veneestä airot katki on,,Sipila tosin teki pojalleen arkun, muttiei itselleen airoja,,

        siitä alkoi Keskustan "myrsky,,joka on valitettavaa maaseudun elinkeinolle, PS ei voi avittaa eikä tahtoa ole, kun "mopo Poutiaiselle ei annettu bensaa,, eikä "kesselille elämäksi puuta,,"maito hinkikin oli kerjäämisen nöyrtymistä..

        itseppähän olette aironne katkaiseet, arvon Keskustalaiset


    • Anonyymi

      ryypiskely on parempi harrastus ku serpentiinien levittely toisten maille

      • Anonyymi

        ,Keskustalaiset avaa portit pakolaisten tulla, miksi ihmeesä, halpaa työvoimaako Kokomukselle, sitähän se oli Keskustan Sipiläkin,,


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ,Keskustalaiset avaa portit pakolaisten tulla, miksi ihmeesä, halpaa työvoimaako Kokomukselle, sitähän se oli Keskustan Sipiläkin,,

        me, Suomalaiset viime sodassa puolustimme 73000 vainajalla, itsenäisyydemme saaden, nyt puolustamme Kokomuksen puolesta, itseämme vastaan,,


    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Mikä on loppuelämäsi suunnitelma

      Kaivattuasi kohtaan? Olet päättänyt jotain?
      Ikävä
      91
      1087
    2. Uskaltaisitko vielä

      Lähestyä vai et kaivattuasi?
      Ikävä
      123
      860
    3. Sinkkumiehet hukkaavat tärkeän ässän hihastaan kun

      ...eivät suostu kavereiksi naisten kanssa. Mikä voi olla heillä syynä? Hyväksyvät vain naisen, joka suorastaan anelee sa
      Ikävä
      103
      825
    4. "Kaikkien miesten asia" - kampanja on alkanut

      Miehillä on naisiin kohdistuvan väkivallan lopettamisessa merkittävä rooli. Ei riitä, ettei itse tee väkivaltaa. Miesten
      Maailman menoa
      275
      652
    5. Keitä täällä on??

      Kertokaa nimenne!! 🤔
      Ikävä
      68
      559
    6. Tiedät, että en voi enää laittaa viestiä

      Aikaa kulunut. Eikä se näyttäisi enää luontevalta vastata näin pitkän ajan jälkeen. Tiedän myös, että sinä et enää lait
      Ikävä
      72
      553
    7. Lienee aika luopua siitä kaikesta

      mitä meillä ikinä olikaan. Hassua, koska juuri mitään ei ole edes ollutkaan. En vaan jaksa tätä mahdotonta juttua enää j
      Ikävä
      64
      552
    8. Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla:

      Lautakunta käsittelee Iisalmen kulttuuri- ja vapaa-aikajohtajan virkasuhteen purkua koeajalla: "Aina valinta ei mene nap
      Iisalmi
      54
      526
    9. Mitä toivot

      Kaivattusi suhteen?
      Ikävä
      72
      483
    10. Jos saisit olla

      Kaivattusi kanssa päivän niin mitä tekisit?
      Ikävä
      50
      463
    Aihe