vuoksi on huomenna mennä k-mäki Alkoo lääkettä hakemaan, toinenkin syy on, se myyjätär on niin nätti,,
korona pelon
15
161
Vastaukset
- Anonyymi
nyt en ymmärrä miten korona pelko saa menemään alkoon jossa sen alkon perspölyasiakkaat sitä koronaa levittää sinun mielestäsi?
- Anonyymi
no, miksi kysyt kun et ymmärrä ?
- Anonyymi
kyllä saatta levittää, Korona ei ole mihkään hvinnyt, Alkoon meno on kärsämäessä päin housun persettä, kävelläppäs kaikkien ellntarvike hyllyjen välistä pölyävissä housuis ja samaa reittä takas, ja mikä pöpö määrä etelävetelien kengänpohjissa tulee elintarvike myymälään ja siitä myymälän ilmastoon, jos et usko mene tarkistamaan iv-suodattimet.. se miksi minä olen about´ nyt 5v jankuttanut samaa on tuottanut tulosta; Alkossa eikä ko elint. myymälässä ole havaittu koronaa, johtuu juurikin "einsteinin jankuttamisesta, iv- suottimet on vaihdetu ajallaan aina uudet,,
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kyllä saatta levittää, Korona ei ole mihkään hvinnyt, Alkoon meno on kärsämäessä päin housun persettä, kävelläppäs kaikkien ellntarvike hyllyjen välistä pölyävissä housuis ja samaa reittä takas, ja mikä pöpö määrä etelävetelien kengänpohjissa tulee elintarvike myymälään ja siitä myymälän ilmastoon, jos et usko mene tarkistamaan iv-suodattimet.. se miksi minä olen about´ nyt 5v jankuttanut samaa on tuottanut tulosta; Alkossa eikä ko elint. myymälässä ole havaittu koronaa, johtuu juurikin "einsteinin jankuttamisesta, iv- suottimet on vaihdetu ajallaan aina uudet,,
,,oliko muita sinulle ongelma-kysymyksiä..?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
,,oliko muita sinulle ongelma-kysymyksiä..?
Joo..tai siis sama johon et osannut vastata:
"miten korona pelko saa menemään alkoon jossa sen alkon perspölyasiakkaat sitä koronaa levittää"
Niin että miksi sinä menet koronapesään koronapelon takia? - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Joo..tai siis sama johon et osannut vastata:
"miten korona pelko saa menemään alkoon jossa sen alkon perspölyasiakkaat sitä koronaa levittää"
Niin että miksi sinä menet koronapesään koronapelon takia?ja vielä viikonloppuna jolloin niitä etelänveteliä on juustoportti täynnä?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ja vielä viikonloppuna jolloin niitä etelänveteliä on juustoportti täynnä?
just niin, "einsteinin 5v räkytykset on huomaatu ja ovat desifisoineet "k-mäen liikekeskuksen ja vaihtannet iv-tulon ja meno suodattimet, siksi uskallan mennä, olen ottanut myös "rokotteet,,olen immuuni koronalle. Alkon tuotetta käytän sen jälkeen kun käyn kärsässä partani hoitoon,,siinä voep olla tartuntoo etelän vetelien tuomaa jäämiä, lähellä sisään hengittävää nenääni,,siihen kun ei vielä ole tarjolla suodatinta, paitsi se pankki- ryöstäjän naamio..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
just niin, "einsteinin 5v räkytykset on huomaatu ja ovat desifisoineet "k-mäen liikekeskuksen ja vaihtannet iv-tulon ja meno suodattimet, siksi uskallan mennä, olen ottanut myös "rokotteet,,olen immuuni koronalle. Alkon tuotetta käytän sen jälkeen kun käyn kärsässä partani hoitoon,,siinä voep olla tartuntoo etelän vetelien tuomaa jäämiä, lähellä sisään hengittävää nenääni,,siihen kun ei vielä ole tarjolla suodatinta, paitsi se pankki- ryöstäjän naamio..
,, muudef,,, ottamatta takemmin kantaa, mikset huomioinnut viestissäni Alkon myyjättären kehumaani kauneuteen, vai oletko Ulkoministerin poikii, ei se paha jos oletkin, hehän pesevät ilmastoa, kuin minäkin olen pessyt jo 40 vuotta, aikaani edellä kuin olen,,
einstein - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
,, muudef,,, ottamatta takemmin kantaa, mikset huomioinnut viestissäni Alkon myyjättären kehumaani kauneuteen, vai oletko Ulkoministerin poikii, ei se paha jos oletkin, hehän pesevät ilmastoa, kuin minäkin olen pessyt jo 40 vuotta, aikaani edellä kuin olen,,
einstein,, vihreitenkin on pakko poliitikassan tunnustaa "monimuotoisuuden, kuin minäkin metsän hoidossa, samaa toivoisin edustamalleni PS,n,,jatkuvalle kasvulle,,
vihjeeksi,, PS,le
luovimalla rantaan pääsee,, - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
joo,o ja mikähän siinä koronassa koronaimmuunia niin pelottaa että pitää rohkaisua ja suojaa sille hakea pullon pohjalta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
,, vihreitenkin on pakko poliitikassan tunnustaa "monimuotoisuuden, kuin minäkin metsän hoidossa, samaa toivoisin edustamalleni PS,n,,jatkuvalle kasvulle,,
vihjeeksi,, PS,le
luovimalla rantaan pääsee,,,,sitä ei vanhoillinen "Keskusta ymmärrä ja karikolle mennyt on,,semmingin kun veneestä airot katki on,,Sipila tosin teki pojalleen arkun, muttiei itselleen airoja,,
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
,,sitä ei vanhoillinen "Keskusta ymmärrä ja karikolle mennyt on,,semmingin kun veneestä airot katki on,,Sipila tosin teki pojalleen arkun, muttiei itselleen airoja,,
siitä alkoi Keskustan "myrsky,,joka on valitettavaa maaseudun elinkeinolle, PS ei voi avittaa eikä tahtoa ole, kun "mopo Poutiaiselle ei annettu bensaa,, eikä "kesselille elämäksi puuta,,"maito hinkikin oli kerjäämisen nöyrtymistä..
itseppähän olette aironne katkaiseet, arvon Keskustalaiset
- Anonyymi
ryypiskely on parempi harrastus ku serpentiinien levittely toisten maille
- Anonyymi
,Keskustalaiset avaa portit pakolaisten tulla, miksi ihmeesä, halpaa työvoimaako Kokomukselle, sitähän se oli Keskustan Sipiläkin,,
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
,Keskustalaiset avaa portit pakolaisten tulla, miksi ihmeesä, halpaa työvoimaako Kokomukselle, sitähän se oli Keskustan Sipiläkin,,
me, Suomalaiset viime sodassa puolustimme 73000 vainajalla, itsenäisyydemme saaden, nyt puolustamme Kokomuksen puolesta, itseämme vastaan,,
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Päivän Sanna: Suomi maailman onnellisin maa
Sanna muutti Suomen maailman onnellisimmaksi maaksi. Hänen pyyteetön työnsä maailmalla tuottaa edelleen tulosta.1994239Taisi kolahtaa....
Joku kysyi, että miksi S24 sallii kirjoittelun tänne venäläisiltä alustoilta, juttu poistui. Täällähän tosiaan välillä432734Moni islamilainen maa on jo kieltänyt burkat ja nigabit
mm. Marokko, Tunisia ja Turkki. Miksi he ovat sen tehneet? No perusteet ovat selkeät ja yhteneväiset: turvallisuus, yhte1212355Vain puolet SDP:n kannattajista luottaa puoluejohtoon häirintäkohussa
Ja SDP on ilmoittanut, että ainoa rangaistus häirintään syyllistyneille kansanedustajille on puhuttelu - aina sama. Eli972025Suomi edelleen maailman onnellisin maa
Olemme hyvällä tiellä. Laitetaan nyt talous kuntoon.2211913Persujen vaalilupaus oli euron bensa
Nyt puhutaan jo kolmen euron bensasta. Kyseessä on Suomen historian törkein vaalipetos.351626Maataloustuet perittävä korkojen kera takaisin
Yrittäjiltä jotka ovat myyneet tuotantoaan ulkomaille. Veronmaksajan kustantama tuki on tarkoitettu elintarvikkeiden hi211446- 1061398
Kyllä mies pakit kestää
Herranen aina nyt poijat! 😃 Jos pelkäätte pakkeja noin paljon niin hamekangasta hakemaan. Oon ite saanut useammatkin n491310Topi osti Askon
Hieno mies. Pelastaa työpaikkoja. Kiitokset myös emännälleen, joka pitää isännän virkeänä. https://www.is.fi/taloussan56989