korona pelon

Anonyymi

vuoksi on huomenna mennä k-mäki Alkoo lääkettä hakemaan, toinenkin syy on, se myyjätär on niin nätti,,

15

172

Vastaukset 15

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

nyt en ymmärrä miten korona pelko saa menemään alkoon jossa sen alkon perspölyasiakkaat sitä koronaa levittää sinun mielestäsi?

• Anonyymi

no, miksi kysyt kun et ymmärrä ?

• Anonyymi

kyllä saatta levittää, Korona ei ole mihkään hvinnyt, Alkoon meno on kärsämäessä päin housun persettä, kävelläppäs kaikkien ellntarvike hyllyjen välistä pölyävissä housuis ja samaa reittä takas, ja mikä pöpö määrä etelävetelien kengänpohjissa tulee elintarvike myymälään ja siitä myymälän ilmastoon, jos et usko mene tarkistamaan iv-suodattimet.. se miksi minä olen about´ nyt 5v jankuttanut samaa on tuottanut tulosta; Alkossa eikä ko elint. myymälässä ole havaittu koronaa, johtuu juurikin "einsteinin jankuttamisesta, iv- suottimet on vaihdetu ajallaan aina uudet,,

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

kyllä saatta levittää, Korona ei ole mihkään hvinnyt, Alkoon meno on kärsämäessä päin housun persettä, kävelläppäs kaikkien ellntarvike hyllyjen välistä pölyävissä housuis ja samaa reittä takas, ja mikä pöpö määrä etelävetelien kengänpohjissa tulee elintarvike myymälään ja siitä myymälän ilmastoon, jos et usko mene tarkistamaan iv-suodattimet.. se miksi minä olen about´ nyt 5v jankuttanut samaa on tuottanut tulosta; Alkossa eikä ko elint. myymälässä ole havaittu koronaa, johtuu juurikin "einsteinin jankuttamisesta, iv- suottimet on vaihdetu ajallaan aina uudet,,

,,oliko muita sinulle ongelma-kysymyksiä..?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

,,oliko muita sinulle ongelma-kysymyksiä..?

Joo..tai siis sama johon et osannut vastata:

"miten korona pelko saa menemään alkoon jossa sen alkon perspölyasiakkaat sitä koronaa levittää"

Niin että miksi sinä menet koronapesään koronapelon takia?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo..tai siis sama johon et osannut vastata:

"miten korona pelko saa menemään alkoon jossa sen alkon perspölyasiakkaat sitä koronaa levittää"

Niin että miksi sinä menet koronapesään koronapelon takia?

ja vielä viikonloppuna jolloin niitä etelänveteliä on juustoportti täynnä?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

ja vielä viikonloppuna jolloin niitä etelänveteliä on juustoportti täynnä?

just niin, "einsteinin 5v räkytykset on huomaatu ja ovat desifisoineet "k-mäen liikekeskuksen ja vaihtannet iv-tulon ja meno suodattimet, siksi uskallan mennä, olen ottanut myös "rokotteet,,olen immuuni koronalle. Alkon tuotetta käytän sen jälkeen kun käyn kärsässä partani hoitoon,,siinä voep olla tartuntoo etelän vetelien tuomaa jäämiä, lähellä sisään hengittävää nenääni,,siihen kun ei vielä ole tarjolla suodatinta, paitsi se pankki- ryöstäjän naamio..

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

just niin, "einsteinin 5v räkytykset on huomaatu ja ovat desifisoineet "k-mäen liikekeskuksen ja vaihtannet iv-tulon ja meno suodattimet, siksi uskallan mennä, olen ottanut myös "rokotteet,,olen immuuni koronalle. Alkon tuotetta käytän sen jälkeen kun käyn kärsässä partani hoitoon,,siinä voep olla tartuntoo etelän vetelien tuomaa jäämiä, lähellä sisään hengittävää nenääni,,siihen kun ei vielä ole tarjolla suodatinta, paitsi se pankki- ryöstäjän naamio..

,, muudef,,, ottamatta takemmin kantaa, mikset huomioinnut viestissäni Alkon myyjättären kehumaani kauneuteen, vai oletko Ulkoministerin poikii, ei se paha jos oletkin, hehän pesevät ilmastoa, kuin minäkin olen pessyt jo 40 vuotta, aikaani edellä kuin olen,,

einstein

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

,, muudef,,, ottamatta takemmin kantaa, mikset huomioinnut viestissäni Alkon myyjättären kehumaani kauneuteen, vai oletko Ulkoministerin poikii, ei se paha jos oletkin, hehän pesevät ilmastoa, kuin minäkin olen pessyt jo 40 vuotta, aikaani edellä kuin olen,,

einstein

,, vihreitenkin on pakko poliitikassan tunnustaa "monimuotoisuuden, kuin minäkin metsän hoidossa, samaa toivoisin edustamalleni PS,n,,jatkuvalle kasvulle,,

vihjeeksi,, PS,le

luovimalla rantaan pääsee,,

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

joo,o ja mikähän siinä koronassa koronaimmuunia niin pelottaa että pitää rohkaisua ja suojaa sille hakea pullon pohjalta?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

,, vihreitenkin on pakko poliitikassan tunnustaa "monimuotoisuuden, kuin minäkin metsän hoidossa, samaa toivoisin edustamalleni PS,n,,jatkuvalle kasvulle,,

vihjeeksi,, PS,le

luovimalla rantaan pääsee,,

,,sitä ei vanhoillinen "Keskusta ymmärrä ja karikolle mennyt on,,semmingin kun veneestä airot katki on,,Sipila tosin teki pojalleen arkun, muttiei itselleen airoja,,

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

,,sitä ei vanhoillinen "Keskusta ymmärrä ja karikolle mennyt on,,semmingin kun veneestä airot katki on,,Sipila tosin teki pojalleen arkun, muttiei itselleen airoja,,

siitä alkoi Keskustan "myrsky,,joka on valitettavaa maaseudun elinkeinolle, PS ei voi avittaa eikä tahtoa ole, kun "mopo Poutiaiselle ei annettu bensaa,, eikä "kesselille elämäksi puuta,,"maito hinkikin oli kerjäämisen nöyrtymistä..

itseppähän olette aironne katkaiseet, arvon Keskustalaiset

• Anonyymi

ryypiskely on parempi harrastus ku serpentiinien levittely toisten maille

• Anonyymi

,Keskustalaiset avaa portit pakolaisten tulla, miksi ihmeesä, halpaa työvoimaako Kokomukselle, sitähän se oli Keskustan Sipiläkin,,

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

,Keskustalaiset avaa portit pakolaisten tulla, miksi ihmeesä, halpaa työvoimaako Kokomukselle, sitähän se oli Keskustan Sipiläkin,,

me, Suomalaiset viime sodassa puolustimme 73000 vainajalla, itsenäisyydemme saaden, nyt puolustamme Kokomuksen puolesta, itseämme vastaan,,

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Kuollut teini Kajaanissa

Kuulemma sellaista huhua liikkeessä?
      Kajaani
      4
      1119
    2. Perhoseni (miehelle)

Miksi et usko, että mun rakkaus sinuun on aitoa ja vilpitöntä? Tai että se oli jo silloin? Miksi ajattelet, ettet ole r
      Ikävä
      161
      982
    3. Totta on asia. Jeffrey Cohen on jättänyt Sofian.

Vaimon viesti on paljastanut totuuden.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      216
      793
    4. Uskallatko paljastaa

Millä nimellä löydyn puhelimestasi?
      Ikävä
      64
      703
    5. Halaus juuri sinulle

Kaikki järjestyy kyllä. Luota vain. ❤️🫶
      Ikävä
      61
      702
    6. Uskaltaisitko

Tavata kaivattusi tässä tilanteessa?
      Ikävä
      67
      656
    7. Mies, näetkö minut myös

Seksuaalisena ihmisenä ja naisena? Haluatko minua seksuaalisesti? Vai olenko mielestäsi tyttönen?
      Ikävä
      21
      618
    8. Nainen, mitä mieltä olet kodittomista?

Ja heistä jotka eivät kykene huolehtimaan asioistaan, itsestään eikä terveydestään? Miten heidän kanssaan tulisi toimia?
      Ikävä
      132
      607
    9. Kuinkahan monen

Naisen puolisoa olet nainen vikitellyt ja eron aiheuttanut? Toivottavasti karma on ku*sut muroihisi useamman kuin kerran
      Ikävä
      66
      589
    10. Voiko se ikinä toimia

Voiko meistä ikinä tulla mitään? Näin kauan aikaa on kulunut ja mitään ei tapahdu... En usko, että sinä mietit minua het
      Ikävä
      32
      568
    11. Meneekö unohtamis

Projektisi hyvin??
      Ikävä
      34
      537
    12. Voin tulla

Sisustamaan sulle 🤭
      Ikävä
      55
      528
    13. Mitä sä haluat vanhus?

🤣🤣🤣🤣🤣
      Ikävä
      47
      475
    14. Anteeksi mies

En jaksa tätä…, en halua, että sinulla on paha mieli tämän takia. Viestiä Sinulle.
      Ikävä
      40
      473
    15. 44
      470
    16. Laittaisit viestin suoraan!!

Haluaisin...
      Ikävä
      30
      463
    17. Tekisi mieli vetäistä kunnon jurrit sinun kanssasi

Ja keskustella asiat, ei tästä tule hevonvttua.
      Ikävä
      40
      453
    18. Eikö olisi mukavaa

Jakaa arki yhdessä mies. Tämmöisin aatoksin.
      Ikävä
      37
      448
    19. Mies, kumman ottaisit mieluummin

176 cm vai 154 cm naisen, jos molemmat muuten yhtä viehättäviä? Mikä on oma pituutesi?
      Sinkut
      94
      438
    20. Kerro mies tarinasi

Miksi kaikki meni niinkuin meni? Haluaisin vieläkin ymmärtää. Tuskin saan vastausta häneltä, koska etsin aavikolta juuri
      Ikävä
      18
      430
    Aihe