Äitini on kuin kameleontti joka vaihtaa väriään taustan mukaan. Hän on kaikkien kanssa samaa mieltä. Siksi hänestä luullaan että hän olisi hyvä ihminen, mutta se on mielistelyä ja suosionhakemista. Omaa perhettä hän ei mielistele, vaan käyttää meihin mielivaltaansa ja yrittää noiden muiden avulla alistaa meitä. Hän ei välitä meistä, vaan hänellä on tarve saada itselleen huomiota muilta. Hän käyttää aseena omaa perhettään kohtaan tuota muihin kohdistuvaa hyvyyttään, hän sanoo meille miten muut pitävät hänestä ja te ette, Hän tekee siivous/lapsenvahti/ muunlaisia töitä muille, eikä ota työstä rahaa. Hän sanoo meille kuinka hän on suosittu kun häntä pyydetään töihin (ei palkkaa). Hän sanoo meille miten muut kiittävät häntä työn tekemisestä, mutta me emme häntä arvosta emmekä kiitä, vaikka hän siivoaa meidän kodin. Hän ei koskaan kieltäydy, kun muut pyytävät, mutta aina kieltäytyy jos me pyydämme jotain. Hän on tunnollinen ja lojaali muita kohtaan mutta meille syö aina sanansa ja lupauksensa. Hän olettaa että meillä on aina kaikki hyvin kun mitään ongelmia ei ole. Olemme lopettaneet ongelmista puhumisen koska hän ei kuuntele eikä välitä. Hän ei tee mitään hän vain kuuntelee ja siinä kaikki. Me saamme kärsiä ongelmista mutta äidille niitä ei ole olemassa, Hänen täytyykin mennä kun naapuri pyysi häntä lapsenvahdiksi...
Mikä hän mahtaa olla?
Kameleontti
Anonyymi
0
71
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.824827- 1882198
- 1321832
- 351567
- 1751455
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161391ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj221391- 351126
Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3191120- 781013