Ongelmasi ei ole se

Anonyymi

Että et saa kaivattuasi, vaan se että et ole ihan terve henkisesti. Kun jos sitten sattuisi että saisit kaivattusi parisuhteeseen niin huomaisit että et edes tykkää hänestä tai et edes tarvi häntä.

56

1182

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mulla ei ole mitään ongelmia. Olen vain rakastunut. Se ei todellakaan ole ongelma. Mee köökkipsykö nukkumaan pääsi selväksi.

    • Anonyymi

      Ongelmasi ei ole nuo tyhmät ajatukset, vaan tuo surkea kirjoitustaitosi.

      • Anonyymi

        Mieti tuota.


    • Anonyymi

      Kukahan muuten oikeasti edes on täysin terve henkisesti? Minun mielestä täydellisen tervettä ihmistä ei ole olemassakaan. Kaikissa ihmisissä on heikkouksia ja huonoja puolia. Psyykkinen terveys on myös määrittelykysymys. Esimerkiksi homoja ja lesboja pidettiin aiemmin psyykkisesti sairaina, mutta ei pidetä enää. Historiassa on muitakin "diagnooseja", jotka on jo poistuneet sairausluokituksesta, kuten vain naisille diagnosoitu "hysteria".

      • Anonyymi

        Olet niiin oikeassa. Jokaisella on mielensä mustat kohdat ja ne voi aktivoitua erilaisissa elämän murroskohdissa halusi tai ei. Monet kantaa myös vanhempiensa traumoja mukanaan. Eikä noista sodistakaan niin kauan ole. Kaikilla on akilleen kantapäänsä. Aloittaja on vaan ammattimainen mielenpahoittaja ja paasaaja. Nykyajan törkysaarnaaja.


      • Anonyymi

        Tämä on varmasti totta. Olen itse miettinyt tätä täysin samaa asiaa. Sellaista täysin ehjää aikuista ihmistä tuskin on. Jokaiselle elämän aikana tulee joku trauma jostakin, kenelle aikaisemmin ja kenelle myöhemmin. Sellaista täysin järjissään olevaa ihmistä ei taida olla olemassakaan ja kuka sen lopulta pystyy määrittämään mitä se on, normaali taikka järkevä. Suhteellisia käsityksiä ne ovat.


      • Anonyymi

        Samaa minäkin miettinyt. Jos esimerkiksi joku on käyttäytynyt minua kohtaan ikävästi, ja siitä on jäänyt trauma, joka on herkistänyt minut, niin miksi minä nyt sitten olisin sairas, jonka pitäisi hakea apua? Miksi en nyt saisi vain vaatia muilta parempaa kohtelua, kun annan sitä myös itse?

        Jokaisella meillä on oma historiamme, ja se vaikuttaa siihen, millaisia nykyään olemme. Ei kai se voi tehdä meistä sairaita, jos ympäristö on kohdellut huonosti?


    • Anonyymi

      Iha sillei.

    • Anonyymi

      Mulla on vähän sama työpaikan kanssa. Pitkää vääntöä, että vakituinen paikka löytyis. Kun löytyi, ei enää kiinnosta.

    • Anonyymi

      Onko mulla kaivattu? Voi venäjä.

    • Anonyymi

      Jos ongelmana on se että ei ole mitään ongelmaa, vaan pitää yrittämällä yrittää oikein keksiä joku ongelma?

    • Anonyymi

      Heiluuko kivet paperit vai lasipallerot?

    • Anonyymi

      Ongelmansa kullaki.

    • Anonyymi

      Paljon mahdollista. Siksi kaipailenkin vain täällä ja anonyymisti.

    • Anonyymi

      Nyt jos sanon ,että toisinaan olen... J

      Niin juuri nyt sanon myös Että E .

      Sie.

      Niin että tapanko sinut nyt sitten puheillani?

      Se vuora voi olla .
      .....,,,,


      Elettiin vuotta -47 viimmä vuonna ja ilmeisesti nytkin.

      Niin että usko vain , henkistä kapasiteettiä löytyy.

      Jota varmoonkin etsit silloin aikoinoon.

      Mutta, jotten nyt viärin sanoisi.

      Niin .

      Sulla oli viimme vuonna jo vähän keskenjiäneet puheet.

      Viimeksi kun huomasin sinut Niin olit vissiin jo E ....

      Eli sa.

      Yhdistä nuo, viimeiset.

      Elikkä .

      T ja E
      Niin eipä tule mitteen,,,!!

      Mutta jos mä piäsen hankoomaan kisun välejä niin olitpä aikamoinen ,,,.

      !

    • Anonyymi

      Minä taidan olla vähän liian sulkeutunut ja semmoinen passiivinen ja vaikea ja arkaluontoinen enkä osaa helposti luottaa. Mutta rakastaisin häntä, naista, aivan varmasti loppuelämäni. Iloitsisin hänestä joka päivä ja vuodattaisin kyyneleitä kun hän rakastaisi minua. Hän olisi minulle kaikista rakkain ja tärkein täällä. Mutta olen aika mitätön. Kukaan ei tule muistamaan minua kun joskus kuolen. Se ei kuitenkaan haittaa.

      • Anonyymi

        Et ole yksin ajatustesi kanssa. Ajattelen itse aika lailla samoin. Pettymykset ihmisiin syö luottamuksen synnyttämistä. Oppinut jo sen, et pahantahtoisen kanssa ei kannata yrittää ymmärtämistä, koska halu ymmärtää puuttuu heiltä.

        Pahantahtoiset haluavat vain kärjistää asioita ja ylireakoivat niihin, jollei aihe ole mieleen. Ovat skeptisiä ja omaavat enemmän negatiivisia tapoja suhtautua asioihin kuin myönteisiä. Ylimielisyys, itsekäs, tylyys voivat korostua heidän käytöksessä silloin.

        Itse enemmän sovitteleva, mut huomannut kykyni riittämättömäksi, kun toiselta puuttuu halu ymmärtää asioita, jolloin keskustelu ei tunnu kovin palkitsevalta. Nykyään olen itse ottanut myös ehdottoman linjan tiettyihin tilanteisiin (olen silloin vaikea luonne toiselle?), kun tiedostan ennalta jo toisen ajatustavan.


      • Anonyymi

        Höpöhöpö sinun passiivisuutesi olisi historiaa minun kanssani. Saisin sinut aukeamaan monella tavoin. Minuun voit luottaa monessa suhteessa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Et ole yksin ajatustesi kanssa. Ajattelen itse aika lailla samoin. Pettymykset ihmisiin syö luottamuksen synnyttämistä. Oppinut jo sen, et pahantahtoisen kanssa ei kannata yrittää ymmärtämistä, koska halu ymmärtää puuttuu heiltä.

        Pahantahtoiset haluavat vain kärjistää asioita ja ylireakoivat niihin, jollei aihe ole mieleen. Ovat skeptisiä ja omaavat enemmän negatiivisia tapoja suhtautua asioihin kuin myönteisiä. Ylimielisyys, itsekäs, tylyys voivat korostua heidän käytöksessä silloin.

        Itse enemmän sovitteleva, mut huomannut kykyni riittämättömäksi, kun toiselta puuttuu halu ymmärtää asioita, jolloin keskustelu ei tunnu kovin palkitsevalta. Nykyään olen itse ottanut myös ehdottoman linjan tiettyihin tilanteisiin (olen silloin vaikea luonne toiselle?), kun tiedostan ennalta jo toisen ajatustavan.

        Edellisen kirjoittajan sanomaan en voi täydelleen yhdistyä mutta puet hyvällä tavalla kokemuksesi sanoiksi, tämä on niin tuttua. Olen täydelleen samaa mieltä, juuri noin myös minä olen kokenut.


    • Anonyymi

      Olet väärässä

      • Anonyymi

        missa asiassa muka


    • Anonyymi

      Kenelle tämä aloitus on? Jos on minulle, naiselle etelärannikolta, niin tuo ei ihan pidä paikkaansa. Tykkään hänestä enemmän kuin kenestäkään ja haluan olla hänen kanssaan. Olen vain tosi strrsssaantunut monista asioista tällä hetkellä, kun elämässä on niin moni iso asia auki, eikä epätietoisuus ja epävarmuus kaikesta yhtään helpota asiaa.

    • Anonyymi

      yhben asian mina sinulle kerron meilla ei ole enaan sinustoa ja toinen asia mika minulla sinulle on niin mina rupeAN PAASEMAAN AINUSTA JO POIS ENAAN EI OLE SE HIRVEA IKAVA MIKA OLI MINA SELVIAN ON IHANAA KUN SIIVET KANTAA

    • Anonyymi

      Puhutko itsestäsi nyt tässä viestissä ?🤭

    • Anonyymi

      Pettäjä

    • Anonyymi

      Mun ei sentään tarvi palstalla haukkua vieraita ihmisiä. Niin että kummallahan ne muumit on kaikki kotona 🤪

    • Anonyymi
    • Anonyymi

      pasi ei ruommoisiin asioihin voi sanoa silla sita varten neiban pitaisi nahba minulla on sinulle 1 kysymys miksi et tule sisalle kun mina oolen ulkona

      • Anonyymi

        no kerro jo


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        no kerro jo

        kerro rakkaani minulle miten mina saan sinut sisalle


    • Anonyymi

      Keittiöpsykologin vauhdin hurmaa!

    • Anonyymi

      Juu no jotkut ihmiset on semmosia et haluu vaa sairastuttaa toisia pask...puheillaan ja jatkuvalla syyllistämisellä yms mut jatkakaa elämäänne harhoissa en aio tappaa itseäni teidän takia 👍

    • Anonyymi

      Opinnot pitäisi suorittaa loppuun ennen tänne tuloa. Voi käydä niin ettei siten tulekaan, eikö.

    • Anonyymi

      Kerro jo mikä on se "ongelma", käsite mikä ärsyttää ehkä joku voisi sen ratkaistakin.

    • Anonyymi

      Kihihii : ) Upseerit opettavat ihmisiä tappamaan ja huutavat naama punaisena taakse poistua. He ovat mieleltään terveitä psykiatrien mielestä ja muiden ihmisten esikuvia.

      • Anonyymi

        Ehkä vielä jonakin päivänä loputkin ihmiset huomaavat tämän järjettömyyden


    • Anonyymi

      Onko minun ongelmani sinun ongelma? Tulivain mieleen että kaikki kun pitäisivät vain huolta omista ongelmistaan niin ei tarvitsisi kuormittaa toisia ongelmillaan tai aiheuttaa muille lisää ongelmia.

      • Anonyymi

        Se olisi mahtavaa jos kaikki vain eläisivät omaa elämäänsä mutta kun on tämä "yhteiskunta" niin se nyt vain ei käy kun jotkut saavat palkkaa siitä että puuttuvat muiden elämään.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se olisi mahtavaa jos kaikki vain eläisivät omaa elämäänsä mutta kun on tämä "yhteiskunta" niin se nyt vain ei käy kun jotkut saavat palkkaa siitä että puuttuvat muiden elämään.

        Sun elämä loppuu pian.


    • Anonyymi

      Aloittajalle ei kenenkään kaipaamiset tai saamiset kuulu. Jotkut ihmiset on kuin koiria kuono toisten takapuolissa ja asioissa. Sinä et aloittaja kuulosta a) henkisesti terveeltä ja tasapainoiselta etkä b) kirjoitustaitoiselta. Tämän viestin kirjoitin jo eilen aloituksen alle mutta se poistettiin.

      • Anonyymi

        Se toinen poika on kuollut jo.


    • Anonyymi

      Tuollaisilla ihmisillö on pers.häiriö

    • Anonyymi

      Tietenkin tarvitsen häntä, Nainen jolle ei saa suutaan auki vie unet, nälän ja säästöt kun joi muutaman rohkaisua ja holismi lähti lapasesta. Helvetti tätä elämää. Muuta mietikkään seurassa tai yksin. Haaveillut vahvana toteutus 0.

    • Anonyymi

      Absurdia, joka selittyy henkkohtaisista häiriöistä. Ne kehittyvät nuoruusvuosissa ja jatkuvat pitkälle aikuisikään.

      • Anonyymi

        Kyllä tottakai näin 👍🏻


    • Anonyymi

      Sanna. Lakkaa olemisesta.

    • Anonyymi

      En mä ainakaan jaksa vaivautua kaivamaan ketään mitään. Kauhee homma ja sit oot kuitenkin tosi laiska ja libido miinuksella. Ei ei ei

    • Anonyymi

      Aivan niin. Kaikki siis jotka ovat joskus eronneet eivät ole ihan terveitä henkisesti siiskö? Jos huomaat että tämä ihminen ei olekaan aivan sellainen jonka kanssa haluasi pitemmän suhteen. Niin tekee jostain hullun. Selvä.

    • Anonyymi

      No hullukin voi toki suhteessa huomata, että tämä ei ole se oma juttu. Normielämän tavoittelu voi olla haitaksi mielenterveydelle kyllä, jos se ei ole omalle persoonallisuudelle sopiva tapa elää. Siitä voi olla vahva näkemys jo alun alkaen tai sitten se on kantapään kautta tullutta viisautta. "Elämä eletään eteenpäin, mutta ymmärretään taaksepäin", Kierkegaard

    • Anonyymi

      Sinun ongelmasi on puukko kurkussa

    • Anonyymi

      Jotkut vaan kyllästyy helpommin, eiks je?

    • Anonyymi

      En usko, että kukaan ”tarvistee” seurustelukumppania. Itse olen onnellinen yksin. Aina siihen asti, että ihastuminen/rakkaus on molemminpuolista

    • Anonyymi

      Teitpä melkoisen diagnoosin, kiitos.

    • Anonyymi

      No joo, eiköhän se aina ole ihan tavallistakin että suhteen alussa kumpikin kuulostelee tuntojaan, että onko tämä nyt sitä mitä haluaa. Ja tietenki toisenki fiiliksiä siinä. Ettei nyt kaikkia kortteja pöytään niinku heti lyödä. Nykyään yhä enemmän pitkiäkin aikoja suhteillaan enempi ku sitoudutaan. Ei kai siinä sinänsä mitään vikaa ole, rasittavaltahan tuo avioeron kans soutu ja huopaaminenki näyttää.

    Ketjusta on poistettu 10 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Cynthia Woods

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 💋 ­­­N­­y­m­­­f­o­­m­­a­­a­­­n­i -> https://x18.fun/girl04372247#CynthiaWoods 🔞💋❤️💋❤️💋🔞�
      YIT-Yhtymä
      2
      14871
    2. Aimee Dvorak

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 💋 ­­N­­­y­­­m­­f­o­m­a­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl02740429#AimeeDvorak 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞💋💋
      0
      3059
    3. Stephanie Love

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 ❤️ ­­N­y­­­m­f­­o­­m­­­a­a­­n­­­i -> https://x18.fun/girl01692207#StephanieLove 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Lappi
      0
      3056
    4. Molly Graham

      😍😋😍😋😍😋😍😋😍 😍 ­­N­­­y­­m­­­f­­­o­­m­­a­a­n­i -> https://x18.fun/girl02277975#MollyGraham 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞❤️
      Puhelimet
      0
      3055
    5. Rachelle Reynolds

      😋😍😋😍😋😍😋😍😋 🔞 ­N­­­y­­m­f­­­o­­m­­­a­­a­n­i -> https://x18.fun/girl03175674#RachelleReynolds 🔞❤️💋❤️💋❤️
      Etelä-Savo
      0
      3055
    6. Becky Steele

      🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑🍑 💋 ­­N­y­­­m­­f­­­o­­­m­­a­a­­­n­­i -> https://x18.fun/girl05250014#BeckySteele 🔞❤️💋❤️
      Arkkitehtuuri
      0
      3055
    7. Allison Queen

      🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒 ❤️ ­N­­­y­m­­­f­­­o­­m­a­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl07854217#AllisonQueen 🔞❤️❤️❤️❤️❤️🔞
      Vedonlyönti
      0
      3054
    8. Pamela Orr

      😋😋😋😋😋😋😋😋😋😋 🍒 ­­­N­y­­m­f­­o­­­m­a­­­a­­­n­­­i -> https://x18.fun/girl06055581#PamelaOrr 🔞❤️💋❤️💋❤️🔞
      Star Wars
      0
      3054
    9. Lakeisha Coleman

      🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑🍒🍑 💋 ­­N­y­­­m­f­­o­­m­a­­­a­n­­i -> https://x18.fun/girl08105348#LakeishaColeman 🔞💋❤️💋❤️💋🔞
      Synnytys
      0
      3050
    10. Nancy Taylor

      😍😍😍😋😋😋😋😍😍😍 ❤️ ­­­N­­­y­m­­­f­o­m­­­a­­­a­n­­­i -> https://x18.fun/girl01560856#NancyTaylor 🔞💋❤️💋❤️💋
      Kauris
      0
      3044
    Aihe