Mä oon jo pitkään pohtinu mitä mä oiken uskon. Oon tullu tulokseen et en enää usko Allahiin. En tosin tiiä mite tän kerron mun vanhemmille. Mut joo mä luovun islamista ja liityn vapaa-ajattelijoihin. Tarviiko mun käydä moskeijassa ilmoittaas tästä?
Mitäs nyt?
19
61
Vastaukset
- Anonyymi
Varmaanin pää ja käs ranteest poik
JOTTEI TAATI PÄÄSE LEVIÄMÄÄN NÄILÄ ENEMPIÄ MALLIN
-nimittäin viisastuminen
Saa pudottaa kuin hevonen silansa selästä, on se niin kahlitsevaa varmaankin olos ollut- Anonyymi
TERVE TULOA NORMI ELÄMÄÄN
- Anonyymi
Mitä on islam - asiantuntija kertoo. youtube
- Anonyymi
Vähän haiskahtaa trollipeikko. Muuten todennäköisesti tietäisi, ettei ole moskeijalle jotain ilmoitusvelvollisuutta tai ilmoitussysteemiä.
- Anonyymi
Mites huivi, mikäs on sen kohtalo kun tämän pulijun jättää
- Anonyymi
Tästä pulijusta kun siirtyy näitenmukaan vääräuskoisten puolelle
- näistä seuraamuksista voikin katella netistä jokas hyvin tätä valaiseepi- Anonyymi
Pyrkimyshän on tämä.
Muhammedin tarina - wix
- Anonyymi
Ei sen ajattelun perimmäinen tarkoitus juur eroa kaikesta ajattelusta. Lahjan saaminen on ihan eri juttu. Ja asia tarkoituksellaan.
- Anonyymi
kuin eri planeetalta ovat
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
kuin eri planeetalta ovat
Sen tajuaa siitä miten nopeaa ja rajua tämä suomeen juoksu on ollut, siis täyttä laukkaa vaatimuksineen osuuksista
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sen tajuaa siitä miten nopeaa ja rajua tämä suomeen juoksu on ollut, siis täyttä laukkaa vaatimuksineen osuuksista
Nyt se tuli virallisesti
Tv uutisissa kerrottiin että n 200 000 suomalaista hakee ruokaa leipäjonoista
Mutta mamut elää leveästi
- Anonyymi
Miten niillä on varaa ajaa niin hienoilla autoilla. Työttömänä ei kyllä autoa pysty pitämään.
- Anonyymi
ISLAMISTIHAN pistää KAIKKIVALTIAANKIN käskyvaltaansa
- MUT EIKÖHÄN SIINÄ VEÄ JA KUNNOLA VESIPERÄT
- tomun nielijät, mitä riittää ja riittää- Anonyymi
KIVEÄ KIERTÄEN JA KUMARTAEN LUULEVAT TÄHÄN PYSTYVÄNSÄ
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
KIVEÄ KIERTÄEN JA KUMARTAEN LUULEVAT TÄHÄN PYSTYVÄNSÄ
Ja maalisten himojensa täyttymyksen luulevat KORKEIMMAN näille järjestävän pilvenreunalla
- Anonyymi
Tässä hiljaisuudessa kipaskaas nyt maahanmuutofoorumilla
- mitäs jalostuksesta pidätte miten kultuurin muutos ja helvetöinti jytää seassamme- Anonyymi
Suomi on taistellen pidety asettukaamme siis ja ryhtykääme rintamaan
Antinpäivä 30 11 39 - youtube - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Suomi on taistellen pidety asettukaamme siis ja ryhtykääme rintamaan
Antinpäivä 30 11 39 - youtubeOlin apteekissa ja edelläni oli vanhempi heiveröinen mies lääkeitään ostamassa, no tämä pyysi vain yhtä lääkettä ja apteekari meinas jotta täällä on monta lääkettä avoinna elikkä ostettavissa ( tuokaan lääke ei montaa euroa maksanut )
ELIKKÄ RAHANVÄHYYDEN TAKIA VANHUKSEMME JOUTUVAT NÄIN MENETELEMÄÄN
rajanylitäjille siis silti tämä halitus pistää kaiken ilmaisesti ja lisää vielä näitä suomen hävitykseen
MIKÄS PORUKKA TÄMÄ HUPAKOSAKKI OIKEIN ON jokas suomalaiset pyrkii hävittämään ja nyt ensten laitamaan toisen-luokan kansalaiseksi
- Anonyymi
Mailman loppu on muuten
KIRJOITUSTEN AJAN LOPPUMINEN, elikkä ne eivät yllä pitemmälle
On uuden kirjoituksen aika ja tälle tulevalle ajalle
KENES OSA TAI TARKOITUS ON USKON PÖYDÄSSÄ OLLA JUUDAS ISASKARR
- omahyväisyyksin istua muitten pöydissä pahuus mielin
- ja se raha minkä tämä saa heitetään maan tomuun
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1337365Maisa on SALAKUVATTU huumepoliisinsa kanssa!
https://www.seiska.fi/vain-seiskassa/ensimmainen-yhteiskuva-maisa-torpan-ja-poliisikullan-lahiorakkaus-roihuaa/15256631654450Vanhalle ukon rähjälle
Satutit mua niin paljon kun erottiin. Oletko todella niin itsekäs että kuvittelet että huolisin sut kaiken tapahtuneen553493Mikko Koivu yrittää pestä mustan valkoiseksi
Ilmeisesti huomannut, että Helenan tukijoukot kasvaa kasvamistaan. Riistakamera paljasti hiljattain kylmän totuuden Mi5073207Purra hermostui A-studiossa
Purra huusi ja tärisi A-studiossa 21.11.-24. Ei kykene asialliseen keskusteluun.2972144Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde361793Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja201751- 911583
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1791505Ensitreffit Hai rehellisenä - Tämä intiimiyden muoto puuttui suhteesta Annan kanssa: "Meillä ei..."
Hai ja Anna eivät jatkaneet avioliittoaan Ensitreffit-sarjassa. Olisiko mielestäsi tällä parilla ollut mahdollisuus aito151446