Naurukohtaus

Anonyymi

1.4 TSi Polo vei 530 Bemarin lähdossä liikennevaloissa, ei voinu muutakun nauraa.
Hirvee musta savu Bemarin paskasta ja siihen jäi kun ei pitoo, hyvin suunniteltu auto kyl, esim. Audi A5 lähtee kun jänis makuulta vaikka vaan etuveto, Quattrolla sitten menäänkin.

10

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Hih, ettei vain käynyt niin, että BMW-kuski ei edes noteerannut ns "mopoautoasi", ja lähti valoista ihan pintakaasulla, huomaamatta edes että joku Polo yrittää haastaa kisaan:)

    • Anonyymi

      Aika noloa aloittajalta, hehkuttaa Audia ja itse ajelee jollai pikkusella volkkarilla🤣

      • Anonyymi

        Ei taida edes omistaa autoa. Kirjoitus paljastaa sen.


    • Anonyymi

      Erikoiset naurunaiheet sinulla, mutta laitoshoidossa oleviakin naurattaa usein ihan ilman ulkoista syytä.

    • Anonyymi

      Joo bmw:llä kun ajaa niin saa varoa loukkaamasta herkkätunteisia. Antaa niiden vaan kiirehtiä lähiön liittymässä... pidåñ kyllä Polosta. Näppärä kokoisekswen.

      • Anonyymi

        Kerran Bemari tuli valoissa mun Jenkin rinnalle ja alkoi huudattaa moottoria rajoitinta vasten. Itsellä oli Chevy Caprice ja kun polkaisin pedaalin pohjaan niin Bemarista loisti autollinen pelokkaan säikähtyneitä silmiä. Yritti vielä kiihdyttää edelle, mutta ei pärjännyt alkuunkaan kun n. 700 hevosvoimaa jyrähti ja Bemmi näkyi sitten kaukana taustapeilistä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kerran Bemari tuli valoissa mun Jenkin rinnalle ja alkoi huudattaa moottoria rajoitinta vasten. Itsellä oli Chevy Caprice ja kun polkaisin pedaalin pohjaan niin Bemarista loisti autollinen pelokkaan säikähtyneitä silmiä. Yritti vielä kiihdyttää edelle, mutta ei pärjännyt alkuunkaan kun n. 700 hevosvoimaa jyrähti ja Bemmi näkyi sitten kaukana taustapeilistä.

        Hauska tarina, vaikkei totta ollutkaan kuin ensimmäinen virke😅

        Toki haaveita pitää olla, josko sen autonkin joskus oikeasti saat kun ikä riittää.


    • Anonyymi

      Onko tuo jossain päin tapana että kilpaillaan kuka lähtee ensimmäisenä valoista? En ole koskaan tuntenut tarvtta revitellä tuolla raskaalla tila-autolla. Hybridinä se kiihtyy 7.6 sekuntia nollasta sataan, ei varmaan pärjää esim Sinun Polollesi, vai pärjääkö kuitenkin?

    • Nämähän ovat asennevammaisten kirjoituksia!
      Yleiset tiet eivät tosiaankaan ole tarkoitettu muuhun kuin tavalliseen etenemiseen.
      Tällaiset hullut haluan pois liikenteestä!

    • Anonyymi

      G30 on paska auto.

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      69
      1285
    2. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1207
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      113
      1135
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      73
      1070
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      52
      821
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      74
      736
    7. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      682
    8. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      41
      661
    9. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      355
      650
    10. S on minun etunimen kolmas kirjain.

      Mikä sinun etunimen kolmas kirjain on?
      Ikävä
      53
      646
    Aihe