Naurukohtaus

Anonyymi

1.4 TSi Polo vei 530 Bemarin lähdossä liikennevaloissa, ei voinu muutakun nauraa.
Hirvee musta savu Bemarin paskasta ja siihen jäi kun ei pitoo, hyvin suunniteltu auto kyl, esim. Audi A5 lähtee kun jänis makuulta vaikka vaan etuveto, Quattrolla sitten menäänkin.

10

152

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Hih, ettei vain käynyt niin, että BMW-kuski ei edes noteerannut ns "mopoautoasi", ja lähti valoista ihan pintakaasulla, huomaamatta edes että joku Polo yrittää haastaa kisaan:)

• Anonyymi

Aika noloa aloittajalta, hehkuttaa Audia ja itse ajelee jollai pikkusella volkkarilla🤣

• Anonyymi

Ei taida edes omistaa autoa. Kirjoitus paljastaa sen.

• Anonyymi

Erikoiset naurunaiheet sinulla, mutta laitoshoidossa oleviakin naurattaa usein ihan ilman ulkoista syytä.

• Anonyymi

Joo bmw:llä kun ajaa niin saa varoa loukkaamasta herkkätunteisia. Antaa niiden vaan kiirehtiä lähiön liittymässä... pidåñ kyllä Polosta. Näppärä kokoisekswen.

• Anonyymi

Kerran Bemari tuli valoissa mun Jenkin rinnalle ja alkoi huudattaa moottoria rajoitinta vasten. Itsellä oli Chevy Caprice ja kun polkaisin pedaalin pohjaan niin Bemarista loisti autollinen pelokkaan säikähtyneitä silmiä. Yritti vielä kiihdyttää edelle, mutta ei pärjännyt alkuunkaan kun n. 700 hevosvoimaa jyrähti ja Bemmi näkyi sitten kaukana taustapeilistä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kerran Bemari tuli valoissa mun Jenkin rinnalle ja alkoi huudattaa moottoria rajoitinta vasten. Itsellä oli Chevy Caprice ja kun polkaisin pedaalin pohjaan niin Bemarista loisti autollinen pelokkaan säikähtyneitä silmiä. Yritti vielä kiihdyttää edelle, mutta ei pärjännyt alkuunkaan kun n. 700 hevosvoimaa jyrähti ja Bemmi näkyi sitten kaukana taustapeilistä.

Hauska tarina, vaikkei totta ollutkaan kuin ensimmäinen virke😅

Toki haaveita pitää olla, josko sen autonkin joskus oikeasti saat kun ikä riittää.

• Anonyymi

Onko tuo jossain päin tapana että kilpaillaan kuka lähtee ensimmäisenä valoista? En ole koskaan tuntenut tarvtta revitellä tuolla raskaalla tila-autolla. Hybridinä se kiihtyy 7.6 sekuntia nollasta sataan, ei varmaan pärjää esim Sinun Polollesi, vai pärjääkö kuitenkin?

• Nämähän ovat asennevammaisten kirjoituksia!
      Yleiset tiet eivät tosiaankaan ole tarkoitettu muuhun kuin tavalliseen etenemiseen.
      Tällaiset hullut haluan pois liikenteestä!

• Anonyymi

G30 on paska auto.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Porvarimediat paniikissa demareiden huiman kannatuksen vuoksi

Piti sitten keksiä "nimettömiin lähteisiin" perustuen taas joku satu. Ovat kyllä noloja, ja unohtivat sen, että vaalit
      Maailman menoa
      174
      8483
    2. KATASTROFI - Tytti Tuppurainen itse yksi pahimmista kiusaajista!!!

STT:n lähteiden mukaan SDP:n eduskuntaryhmän puheenjohtaja Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti
      Maailman menoa
      454
      7673
    3. Mikä siinä on ettei persuille leikkaukset käy?

On esitetty leikkauksia mm. haitallisiin maataloustukiin, kuin myös muihin yritystukiin. Säästöjä saataisiin lisäksi lei
      Maailman menoa
      76
      3890
    4. Lääppijä Lindtman jäi kiinni itse teosta

Lindtman kyselemättä ja epäasiallisesti koskettelee viestintäpäällikköä. https://www.is.fi/politiikka/art-2000011780852
      Maailman menoa
      163
      3736
    5. Juuri nyt! Tytti Tuppurainen on käyttäytynyt toistuvasti epäasiallisesti

Ai että mä nautin, Tytti erot vireille! "Käytös on kohdistunut avustajia ja toisia kansanedustajia kohtaan, uutisoi STT
      Maailman menoa
      118
      3074
    6. Huomaatteko Demari Tytti ei esitä pahoitteluitaan

Samanlainen ilmeisesti kuin Marin eli Uhriutuu no he ovat Demareita ja muiden yläpuolella siis omasta mielestään
      Maailman menoa
      55
      2875
    7. Turvaan tulleet lähettävät omia lapsiaan vaaraan - hullua

MOT-ohjelman jakso ”Loma vaihtui kahleisiin” kertoi, kuinka Suomessa ja muualla Euroopassa asuvat somaliperheet lähettäv
      Maailman menoa
      44
      2081
    8. Onko kaivattusi

liian vetovoimainen seksuaalisesti?
      Ikävä
      126
      2076
    9. Puolen vuoden koeaika

Voisi toimia meillä. Ensin pitäis selvittää "vaatimukset" puolin ja toisin, ennen kuin mitään aloittaa. Ja matalalla pro
      Ikävä
      23
      1903
    10. Vedonlyöntiä .

Olen valmis lyömään ison vedon , että homma kaatuu . Jos kerta Sivonen ei lähde mukaan , niin ei tuoho usko kukaan muuka
      Ähtäri
      21
      1851
    Aihe