Sain liuskan 1mg Ksalol nimisiä ilmeisesti bentsopohjaisia xanorin rinnakkaislääkkeitä ja pähkäilen montako täytyy ottaa että pelko/ahdistustilat häviää. Käsittääkseni on aika rankka drobbi, alkon kanssa tosi vaarallinen. Otan normaalisti oloihin 3 kympin pamia tai 4 oxamiinia, eli en olis käyttämässä väärin kyseistä lääkettä vaan esim. pirilaskuihin. Laittakaa infoo ketkä tiedätte montako kantsii ottaa ja minkälaisia oloja heittää?
Ksalol 1 mg
127
68369
Vastaukset
- Anonyymi
Surullista että turvaudut laittomiin katukauppa lääkkeisiin. Riippuvuudet voi voittaa kun päätät niin haluta
Hiton lääkärit eivät määrää minulle bentsoja kun on päihdetaustaa, eli pelkoihin/ahdistukseen on olemassa lääkkeet, mutta niitä ei anneta, pari vuotta olen ravannut ja taistellut että saisin kunnon lääkkeet, ja sitten syöttävät Levozinia ja Lyricaa, paljon vaarallisempia kuin bentsot, enkä muutenkaan koe niistä paljoa hyötyä olevan. Niimpä mä ostan kadulta kalliilla millo mitäkin bentsopohjaista drobbia..
- Anonyymi
Säpinä kirjoitti:
Hiton lääkärit eivät määrää minulle bentsoja kun on päihdetaustaa, eli pelkoihin/ahdistukseen on olemassa lääkkeet, mutta niitä ei anneta, pari vuotta olen ravannut ja taistellut että saisin kunnon lääkkeet, ja sitten syöttävät Levozinia ja Lyricaa, paljon vaarallisempia kuin bentsot, enkä muutenkaan koe niistä paljoa hyötyä olevan. Niimpä mä ostan kadulta kalliilla millo mitäkin bentsopohjaista drobbia..
Eivät tietenkään määrää. Et sinä bentsoja mihinkään tarvii. Ketipinoria riittävästi niin nukut ahdistuksen pois. Hanki apua
Anonyymi kirjoitti:
Eivät tietenkään määrää. Et sinä bentsoja mihinkään tarvii. Ketipinoria riittävästi niin nukut ahdistuksen pois. Hanki apua
Ketipinorit on jo mutta on ainakin mun kohdalla yhtä tyhjän kanssa. Oon ollut 2 vuoden sisällä yhteensä 8 kuukautta psykiatrisessa sairaalassa, diagnoosina maanis-depressiivinen. Maaniset jaksot tekee mulle tosi euforisia touhuoloja, valitettavasti debressiivinen vaihe on viimeisen vuoden aikana ollut hallitseva, debressiivisenä saan rankkoja pelko/ahdistustiloja ja myös sosiaalisten tilanteiden pelkoja. Täs parin vuoden sisällä kokeiltu tosi montaa eri pilleriä, ei bentsopohjaisia kuitenkaan, lääkärit on poistanut ja lisännyt, vähentänyt ja vaihtanut lääkkeitä, kaikki ainakin 5 lekuria eri mieltä lääkityksestä ja diagnoosin suhteen ovat myös erimieltä. Mutta, en enää psykiatriselle mene, toivon vaan etten käy debressiivisenä itsetuhoiseksi, meinasin päästä hengestäni lääkkeitten yliannostuksesta kun pari vuotta sitten sairastuin..
- Anonyymi
Säpinä kirjoitti:
Ketipinorit on jo mutta on ainakin mun kohdalla yhtä tyhjän kanssa. Oon ollut 2 vuoden sisällä yhteensä 8 kuukautta psykiatrisessa sairaalassa, diagnoosina maanis-depressiivinen. Maaniset jaksot tekee mulle tosi euforisia touhuoloja, valitettavasti debressiivinen vaihe on viimeisen vuoden aikana ollut hallitseva, debressiivisenä saan rankkoja pelko/ahdistustiloja ja myös sosiaalisten tilanteiden pelkoja. Täs parin vuoden sisällä kokeiltu tosi montaa eri pilleriä, ei bentsopohjaisia kuitenkaan, lääkärit on poistanut ja lisännyt, vähentänyt ja vaihtanut lääkkeitä, kaikki ainakin 5 lekuria eri mieltä lääkityksestä ja diagnoosin suhteen ovat myös erimieltä. Mutta, en enää psykiatriselle mene, toivon vaan etten käy debressiivisenä itsetuhoiseksi, meinasin päästä hengestäni lääkkeitten yliannostuksesta kun pari vuotta sitten sairastuin..
Oot vissiin saanut diagnoosisi jo kauan aikaa sitten tai tuulesta tempasit tarinan siitä tähän... Nykyään ei diagnosoida sairautta maanis-depressiivinen vaan sairauden nimi on kaksisuuntainen mielialahäiriö, toiselta nimeltään bipolaarinen mielialahäiriö.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Oot vissiin saanut diagnoosisi jo kauan aikaa sitten tai tuulesta tempasit tarinan siitä tähän... Nykyään ei diagnosoida sairautta maanis-depressiivinen vaan sairauden nimi on kaksisuuntainen mielialahäiriö, toiselta nimeltään bipolaarinen mielialahäiriö.
Juu, tiedän kyllä että se on nykyään kaksisuuntainen mielialahäiriö nimeltään, käytin vaan tota vanhaa nimeä koska sillä nimellä useammat sen sairauden tuntee ja tosiaan diagnoosini on vuosia vanha. Mutta ny mä en provosoi vaan otan sitä "lääkettä" mikä mulle sopii ja auttaa eli piriä, bye bye
- Anonyymi
Säpinä kirjoitti:
Ihnetteleks mikseivät lääkärit näitä bentsoja helpolla määrää? Tolet nousee kokoajan ja jossaki se raja tulee vastaan,kun annokset alkaa oleen liian suuria...
- Anonyymi
Säpinä kirjoitti:
Tohon maanis vaiheisiin löytyy muitaki lääkkeitä, vai haluutko syä benejä kuukausia/vuosia jonka jälkeen niistä saa kärsiä helvetillisia oloja ja tämähän se on päihdetaustaa, nii onko järkee ottaa lääkkeitä jotka tekee riippuvaiseksi ja kun ne ajetaan alas nii oot taas samassa ojanpohjalla ku aiemminki
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tohon maanis vaiheisiin löytyy muitaki lääkkeitä, vai haluutko syä benejä kuukausia/vuosia jonka jälkeen niistä saa kärsiä helvetillisia oloja ja tämähän se on päihdetaustaa, nii onko järkee ottaa lääkkeitä jotka tekee riippuvaiseksi ja kun ne ajetaan alas nii oot taas samassa ojanpohjalla ku aiemminki
Opamox purkista tuskin haittaa on kun ei liikaa syö.Lopetin juuri kymmenen vuoden subutex korvaushoidon ja se vasta työlästä on vaan voiton puolella ollaan.Älkää nuoret koskeko siihen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nekin on kyllä huuhaata. Pitää tunnustaa ne synnit mitkä on oikeita rikoksia ja väärät syytökset taas on vääriä. Sitten on noituutta vihaa joku voi vihata kadehtia noitia. Ei ne ole kuvitelmia. Sitten näitä muu uskontoja woodoo. Hävitä oudot esineet nuket patsaat korut mistä et tiedä onko ne woodoo. Jos näkyy ruskeita Henna merkkejä joku noituu.Yleensä seinissä ovissa.Sitten jos on jotain palauttamatta palauta ja katsoo ettei ole muidenkaan tavaroita.Huono olo tulee usein jo näistä ja krapula aiheuttaa katumusta.Aloittaa ulkoilun raitis ilma auttaa ja pullovesi.Lainaa jonkun koiraa ulkoiluun.Jos on velkaa pitää alkaa maksaa osina pikkuhiljaa ja laskea mitä tarvii kuukaudessa eikä juo viinaa ennenkuin laskut on maksettu.Ei kaikki pelko ole kuviteltua ihan oikeasti on pahuutta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Opamox purkista tuskin haittaa on kun ei liikaa syö.Lopetin juuri kymmenen vuoden subutex korvaushoidon ja se vasta työlästä on vaan voiton puolella ollaan.Älkää nuoret koskeko siihen.
Noista subu- ja metis-korvaushoidoista tuppaa aika monelle tulemaan saattohoitoja. Siihen oheiskäytöt vielä monella, jää latu lyhyeksi. Ylläpitohoidoksihan se usealle muuttuu, vaikka alunperin olisi ajatus ollutkin vain jonkun periodin korvaushoidosta ja pääsystä ns raittiiseen elämään. Osalle ei se raittiiksi selviäminen ole edes ajatuksen asteelle, vaan subuista ja metiksestä pohjat ja siihen loput emmeet päälle. Tää vika lause ei ollut mikään syyllistävä, vaan ihan toteamus, surullista mutta totta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nekin on kyllä huuhaata. Pitää tunnustaa ne synnit mitkä on oikeita rikoksia ja väärät syytökset taas on vääriä. Sitten on noituutta vihaa joku voi vihata kadehtia noitia. Ei ne ole kuvitelmia. Sitten näitä muu uskontoja woodoo. Hävitä oudot esineet nuket patsaat korut mistä et tiedä onko ne woodoo. Jos näkyy ruskeita Henna merkkejä joku noituu.Yleensä seinissä ovissa.Sitten jos on jotain palauttamatta palauta ja katsoo ettei ole muidenkaan tavaroita.Huono olo tulee usein jo näistä ja krapula aiheuttaa katumusta.Aloittaa ulkoilun raitis ilma auttaa ja pullovesi.Lainaa jonkun koiraa ulkoiluun.Jos on velkaa pitää alkaa maksaa osina pikkuhiljaa ja laskea mitä tarvii kuukaudessa eikä juo viinaa ennenkuin laskut on maksettu.Ei kaikki pelko ole kuviteltua ihan oikeasti on pahuutta.
Sun pitäs ehkä mennä hoitoon woodoittes kanssa...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Parempi oparit ku leponex
- Anonyymi
Säpinä kirjoitti:
Sana kirjoitetaan depressiivisiä
- Anonyymi
Jeesus auttaa aina.' ..ttu. Ei oo auttanut.
- Anonyymi
Säpinä kirjoitti:
Sama. Ikää kuitenkin 55, mutta melkein kaikkea kokeilleena mulle sopii Rivatril. Käyttökokemus n. 15v. Alussa 0,5 mg, lopussa eli edelleen 0,5 mg, siinä välissä n. 13 vuotta 2 mg vaihdellen 1-2mg. Nyt pärjään hyvin näin eli 0,5-1mg mutta niin, että 0,5mg on n. 5 pv viikossa. Ja siis oman tarpeen mukaan. En osaa sanoa, haluanko koskaan edes lopettaa rivaa. Toimii mulla :)
- Anonyymi
Pameja saa ihan apteekista suomessa. Ei tietenkään ilman reseptiä
- Anonyymi
Tiiäkkö ku sitä apua ei saa ilman että asiat menee vqqm monimutkasemminks Jos joten voi auttaa nii piä katse kohti tulevaisuutta ja pysy elossa! Jokainen eletty sekunti on eteenpäin
- Anonyymi
Taas tota paskaa, kato ku nykyään lääkärit on niin nihkeitä ettei ne määrää bentsodiatsepiineja edes ihmisille ketkä niitä oikeasti tarvitsisi. NimiM. 13vuotta rauhoittavia syönyt vakavaan ahdistuneisuushäiriöihin ja paniikkikohtauksiin. Viimeiseen 8 vuoteen lääkärini ei ole suostunut kirjoittamaan minulle edes 4x 0.5mg rivatrillia pv.ssä kun se riittää pitämään paniikit ja ahdistuksen poissa koko pv.n. Lääkäri tietää, että joudun hakemaan tämän takia kadulta lääkkeitä mistä ei aina tiedä mitä niissä on, muttta itselleni ei ole jäänyt vaihtoehtoja.
Yli 15 lääkettä kokeiltu mikään ei ole auttanut, paitsi Rivatril ja jotkut muut bentsot paremmin tai huonommin.
Lääkärini mielestä ei ole hyvä lääke määrätä pitkäksi aikaa, muttta jos elämänlatu laskee ilman rauhoittavia niin paljon etten pysty arkiasioita hoitamaan kunnolla niin siinä menee mielestäni raja milloin pitäisi määrätä. Onko väliä jääkö koukkuun kun olen niitä jo yli vuosikymmenen syönyt.
PS: Pirkanmaan A-klinikan lääkäri on perseestä - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hahahahaaa!
- Anonyymi
Bentsopoika kirjoitti:
Pameja saa apteekista reseptin kanssa
Niin jos löytyy vaan lääkäri joka niitä kirjottaa. Savonlissa yksikään lääkäri ei niitä kirjota
- Anonyymi
Säpinä kirjoitti:
Bulsshit
- Anonyymi
Bentsopoika kirjoitti:
Pameja saa apteekista reseptin kanssa
Tampereella on ainakin vaikea tilanne..Jengi ostaa ryynit kadulta.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin jos löytyy vaan lääkäri joka niitä kirjottaa. Savonlissa yksikään lääkäri ei niitä kirjota
Mulle kirjoitti just 6x 0.5 rivaa per PV Savonlinnassa
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Älä viitti olla tietämätön. Itse söin diapamia 12 vuotta sairautani vuoksi, välillä 1mg xanorit rinnalla. Pystyin elämään normisti, ennen kuin lääkäri vaihtui ja otti xanorit pois. Aikojen päästä, kun mainitsin asiasta lääkärille ettei diapam annostus enää riitä hän olikin sitä mieltä että käytän niitä väärin. Tästä tuli "tuomioksi" että diapamitkin lopetettiin siten, että sain 1kk diapamit puolitettuna annoksena ja sen jälkeen ei mitään. Nyt joutuu ostamaan silloin tällöin lolleja täysin ryöstöhintaan.
- Anonyymi
Säpinä kirjoitti:
Toivottavasti voit hyvin nykyään. Aavistelen vähän samoja viboja, mitä itelläki on. Ennen oli ketikset 2-4 iltasin unta auttavaksi. Sit ku lopettivat pamit ja xanorit, niin ketisrespa muuttu 4 x 1/vrk. En ymmärrä lääkäreitä, miten voi korvata rauhottavat lääkkeet jakamalla iltalääkkeet otettavaks pitkin päivää. Kohta vuoden ollut ilman p ja x respaa ja elämä on ollu pelkkää syöksyä alaspäin. Joka ikinen aamu kun herään, ensimmäinen asia mitä mietin on montako tuntia on ennen kuin voin ottaa iltalääkkeet ja ruveta nukkumaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Taas tota paskaa, kato ku nykyään lääkärit on niin nihkeitä ettei ne määrää bentsodiatsepiineja edes ihmisille ketkä niitä oikeasti tarvitsisi. NimiM. 13vuotta rauhoittavia syönyt vakavaan ahdistuneisuushäiriöihin ja paniikkikohtauksiin. Viimeiseen 8 vuoteen lääkärini ei ole suostunut kirjoittamaan minulle edes 4x 0.5mg rivatrillia pv.ssä kun se riittää pitämään paniikit ja ahdistuksen poissa koko pv.n. Lääkäri tietää, että joudun hakemaan tämän takia kadulta lääkkeitä mistä ei aina tiedä mitä niissä on, muttta itselleni ei ole jäänyt vaihtoehtoja.
Yli 15 lääkettä kokeiltu mikään ei ole auttanut, paitsi Rivatril ja jotkut muut bentsot paremmin tai huonommin.
Lääkärini mielestä ei ole hyvä lääke määrätä pitkäksi aikaa, muttta jos elämänlatu laskee ilman rauhoittavia niin paljon etten pysty arkiasioita hoitamaan kunnolla niin siinä menee mielestäni raja milloin pitäisi määrätä. Onko väliä jääkö koukkuun kun olen niitä jo yli vuosikymmenen syönyt.
PS: Pirkanmaan A-klinikan lääkäri on perseestäOsu ja uppos! Itekki söin 13v putkeen diapamia ja välillä kylkeen xanoreita. Sitten menin kysymään pientä annoksen nostoa uudelta lääkäriltä, niin samantien lähti xanrit. Jonkun ajan päästä mainitsin annostuksen olevan riittämätön, niin 1kk varotusajalla lähti pamitki pois. Onneksi ei tullu mitään fyysisiä viekkareita, mutta voi luoja kuinka palas kaikki psyykkiset oireet x 2! Nykyään vankina 4 seinän sisällä ja kerran kuussa pääsee ihmisten ilmoille, jos jostain saa levyn lolleja ostettua. Neki hirveeseen kiskurihintaan...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
PS: Pirkanmaan A-klinikan lääkäri on perseestäEivät myöskään määrää pk-seudulla, jos löytyy bentsotaustaa niinkuin itselläni on 3 vuodelta 2007-2010. Yritin saada viime syksynä opamoxia yleiseen ahdistuneisuushäiriöön/paniikkiin joka vaivannut jo 20 vuotta ja tiedän miten se voi lamauttaa kokonaisuudessaan elämänlaatua. Lääkäri kyllä löysi respetini arkistoista eikä sitten määrännyt muutakuin antihistamiinia- sekä matalankynnyksen terapiaa. Tehty liian vaikeaksi kynnys saada bentso respa oikeasti oloista kärsiville siksi moni valitsee katukaupat tai pimeät nettikaupat. Käyttänyt osittain sen takia liikaa alkoholia mielen turruttamiseen joka ehkä huonoin vaihtoehto ahdistuksesta ja paniikista kärsiville. Nme. Karmea kankkunen
- Anonyymi
Säpinä kirjoitti:
Sama mull
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Säpinä vastaa itselleen, eikä ole säpinä vaan....!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
PS: Pirkanmaan A-klinikan lääkäri on perseestäMul on lähes sama tilanne ei suostu pamia kahta tai edes 4x 300mg takas mulle kirjottaa a klinikalta. Ku se muisti huononee kuulma niillä.. ja sama homma joudun kadulta gabat/rivat/pamit hommaa ku muuten hypin seinille kirjaimelliseti tai hyppään katolta. Ollu 14v asti todella vakava ahdistuneisuus häiriö johon kuuluu myös pelkotiloja..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Toivottavasti voit hyvin nykyään. Aavistelen vähän samoja viboja, mitä itelläki on. Ennen oli ketikset 2-4 iltasin unta auttavaksi. Sit ku lopettivat pamit ja xanorit, niin ketisrespa muuttu 4 x 1/vrk. En ymmärrä lääkäreitä, miten voi korvata rauhottavat lääkkeet jakamalla iltalääkkeet otettavaks pitkin päivää. Kohta vuoden ollut ilman p ja x respaa ja elämä on ollu pelkkää syöksyä alaspäin. Joka ikinen aamu kun herään, ensimmäinen asia mitä mietin on montako tuntia on ennen kuin voin ottaa iltalääkkeet ja ruveta nukkumaan.
Samaa veneessä me ollaan,, einiitä vaan kiinnosta se on USAn salaliitto syöttää ihmisille psyyke lääkkeitä. Ja Suomi ja Eurooppahan on myös siinä mukana..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Noista subu- ja metis-korvaushoidoista tuppaa aika monelle tulemaan saattohoitoja. Siihen oheiskäytöt vielä monella, jää latu lyhyeksi. Ylläpitohoidoksihan se usealle muuttuu, vaikka alunperin olisi ajatus ollutkin vain jonkun periodin korvaushoidosta ja pääsystä ns raittiiseen elämään. Osalle ei se raittiiksi selviäminen ole edes ajatuksen asteelle, vaan subuista ja metiksestä pohjat ja siihen loput emmeet päälle. Tää vika lause ei ollut mikään syyllistävä, vaan ihan toteamus, surullista mutta totta.
Onko kokemusta?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tampereella on ainakin vaikea tilanne..Jengi ostaa ryynit kadulta.
Koko Suomi ostaa rauhottavat kadulta vaikka oikeesti tarvitsisi lääkärin määräämiä.
- Anonyymi
No se vaan joskus tarvii turvautua katukauppaan kun lääkäreiltä ei tunnu saavan oikea apua...suomen Lääkärit muutenki aivan liian rajoittunutta sakkia...esim lääke kannabiksen määrämisen suhteen....pistää kiukkuks tommosen ns tekolääkärit jotka ei uskalla määrätä kunnollisia lääkityksi oikeisiin oireihin....olen jopa adhd lääkkeistä sitä mieltä että reseptivapaina sais olla....
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hahahahaaa!
Mulle määrättiin ketareita ajoitukseen, äitille uneen ja poikaystävä sai kertaheitolla olanstot.. ketipinoria määräänoli sulla mikä vaiva tahansa. Paskin lääke
- Anonyymi
Säpinä kirjoitti:
Tuo on kyllä paskamaista, kokemusta on.
Minulla on ollut 16v. asti paniikkihäiriö. Savut jotenkin laukaisi ton paniikkihäiriön niin et tunto lähtee koko kehosta ja muutenkin tosi fyysisiä oireita. Tosi vaikea saada nykyään pentsoja vaikka niitä tehty sen vuoksi, että jos on pianiikihäiriö/ahdistusta. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Onneks olkoon! Oot kyllä tehny kovan työn. Itse epäonnistuin mutta aina voi yrittää uudestaan ,kun voimavarat vaan riittää ja tahto
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Juu, tiedän kyllä että se on nykyään kaksisuuntainen mielialahäiriö nimeltään, käytin vaan tota vanhaa nimeä koska sillä nimellä useammat sen sairauden tuntee ja tosiaan diagnoosini on vuosia vanha. Mutta ny mä en provosoi vaan otan sitä "lääkettä" mikä mulle sopii ja auttaa eli piriä, bye bye
Joo, vanha juttu jo mut toivottavasti oot päässy kamasta eroon. Piri ei lisää kenenkään hyvinvointia. Jos et oo päässy niin toivottavasti oot edes elossa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pameja saa ihan apteekista suomessa. Ei tietenkään ilman reseptiä
Höpö höpö
- Anonyymi
Parashan tietysti olisi lailliset resepti lääkkeet mutta jos sinulla on Suomessa päihdemerkintä on lähes mahdotonta saada laillista tietä lääkkeitä joilla voi esim. Auttaa ahdistus ja muita sivuoireita mitä esim. Piri aiheuttaa mikä on todella väärin koska kys. Ksaloleihin kuollut monia kun niissä voi olla fentanyyli sitä, bentsodiatsepiineihin tai jopa bentsojohdannaisiin. Suosittelen aina syömään ensin vain yhden ja odotella että lääke alkaa vaikuttaa ja sitten ottaa tarvittaessa lisää. Vaikeuttaa huumepiireistä irtautumiseen lääkäreiden liian jyrkkä kanta bentsoihin, koska ihmiselle ei jää muuta vaihtoehtoa kuin turvautua kyseenalaisiin Ksaloleihin ym. Hin ja silloin ei myöskään saa etäisyyttä huumekauppiaisiin kys.syystä. Jos lääkkeitä määrättäisiin helpommin olisi jo moni nuori henki säästetty ja tultaisiin säästämään kun kys. Lääkkeitä saisi helpommin lääkäreiltä. Tässä hyvä esimerkki liian tiukasta lääkemääräys politiikasta ja lääkärit peloteltu lääkejkirjoitus lupien viennillä. He eivät uskalla niitä määrätä vaikka selkeä hoitoindikaatio olisikin olemassa ja rikollisryhmittymät kääri uskomattomia rahoja tästä syystä. Itse elänyt aikaa jolloin bentsodiatsepiinit korvasi barbituraatit ja olivat aikansa ihmelääke ja niitä määrättiin vielä 2000 luvun alkupuolella todella suuria määriäkin päihdeongelmaisille eikä kuolemia ollut. Nyt viimevuosina ns. Pimeisiin bentsoihin kuollut monia kymmeniä nuoria vuodessa. Onko se oikein ja tekeekö valvira silloin oikein kun lääkärien kädet ovat sidottuja eivätkä kys.lääkkeitä uskalla määrätä. Lääkkeissä ei massa ole välttämättä tasainen eli toinen ksalol ei välttämättä auta mutta seuraavassa onkin vaikuttavaa ainetta 10xmäärä. Tällä toiminnalla vain täytetään rikollisten taskut rahalla ja kuolon uhreja tulee jatkuvasti lisää. Jos lääkärit saisi määrätä bentsodiatsepiinejä pelkäämättä uransa pilaamista moni pääsisi niillä eroon huumeporukoista ja samalla vältettäisiin monen ihmisen kuolema vuodessa. Tutkimukset ovat jo osoittaneet että neurolepteihin kuuluvat lääkkeet aiheuttaa jopa lyhyellä käytöllä pysyviä aivovaurioita mitä taas bentsodiatsepiineistä ei ole vain väliaikaisia jotka paranee. Tällä nyky tavalla ollaan menossa perse edellä kovaa puuhun ja vain valtion päätöksien takia. Joten silloin näen ainakin itse valtiolla osavastuun, koska estävät lääkäreitä määräämästä turvallisempia lääkkeitä. Mitä enemmän neuroleptejä ja niiden pitkäaikaista vaikutusta aivojen toimintaan tutkitaan kokoajan tulee lisää esille miten ne aiheuttavat korjaantumattomia vaurioita aivojen toimintaan. Esim ketipinor jota saa suunnilleen soittamalla tkhon aiheuttaa jopa 6kkden syömisellä aivojen unikeskukseen peruuttamattomia vaurioita ja ihminen joutuu syömään loppuikänsä unilääkkeitä koska aivovaurio on tullut ja pysyy. Vai onko valtio ja lääkärit lääkeyhtiöiden talutusnuorassa jo niin kovaa ja heiltä näyttää unohtuneen se että lääkeyhtiöt ovat voittoa tavoittelevia suuryrityksiä ja neuroleptien katteet ovat huomattavasti korkeammat kuin bentsodiatsepiinien. Klalolit voivat sisältää aivan mitä tahansa koska eivät ole valvotuissa oloissa tehtyjä lääkkeitä vaan huumausaineita laitettuna näyttämään lääkkeillä. Sitä ei pidä ikinä unohtaa kuka tahansa voi ostaa lääke massan tekokoneet ja pakkauskoneet. Eli kys. Pillereitä voi tehdä keskipienessä hallissa ja valmistaa aivan kuten huumausaineita joita ovatkin.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
JOO VETÄKÄÄ KEPITINOORII NIIN TEI KOHT ON TOSIAAN 2 SUUNTANEN MIELIALA HÄIRIÖ TAI HALUUTTE VETÄÄ RANTEET AUKI
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Nykyään subua saa helpommin ja halvemmalla kuin bentsoja...se varmaan on ollut tarkotuskin että saadaan suomeen ulkomaanbentsojen pimeet markkinat.
Se on onnistunut. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
PS: Pirkanmaan A-klinikan lääkäri on perseestäTehkää duunia sen pääkoppanne kanssa!!! Ko lääkkeet Eivät paranna vaan Siirtävät vaan oloja.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hyvä! Enkä yhtään ihmettele ettei lekurit ko lääkkeitä enää kirjota
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ketipinorii? Siis Kemiallinen mobotomia.... zemppiä tulevaan🙏
- Anonyymi
Säpinä kirjoitti:
Hei. Tietäisittekö millaisia lääkkeitä keski vaikean masenuksen ja keskivaikean ahdistuneisuushäiröön lääkäristä antaisivat. Olen itse meinannut jo 4 vuoden ajane mennö tutkittavaksi kun olo on välillä sietämätön, mietin vain auttaako tähän mikään lääke
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Osu ja uppos! Itekki söin 13v putkeen diapamia ja välillä kylkeen xanoreita. Sitten menin kysymään pientä annoksen nostoa uudelta lääkäriltä, niin samantien lähti xanrit. Jonkun ajan päästä mainitsin annostuksen olevan riittämätön, niin 1kk varotusajalla lähti pamitki pois. Onneksi ei tullu mitään fyysisiä viekkareita, mutta voi luoja kuinka palas kaikki psyykkiset oireet x 2! Nykyään vankina 4 seinän sisällä ja kerran kuussa pääsee ihmisten ilmoille, jos jostain saa levyn lolleja ostettua. Neki hirveeseen kiskurihintaan...
Joo huomannut ettei kyl kannata lekurille mennä että sais nostettua esim 1 kympin pamin 2, nopeesti lähtee pudotus ja respaa ees 1 kympin pameille enää. Sanoin siinä silloin on kyllä jo tuosta aikaa lähemmäs 20vuotta mut joo pois tiputti ja tilalle tuli sillo sit kaikenlaista muuta millä korvasin ja pahimpana mulle oli sit subu ja vuosia sitä ja joo rännittämällä ja lopulta tartti sit hoitoon lähtee minne lääkäri määräs pari kympin pameja pvä ja 2 300mg lyricaa. Noh subu on historiaa niinku muutki jutut paitsi että pami respa on ja lyricat ja nyt menee hyvin enkä muuta tartte enkä annosta mene nostoa kyseleen. 1 kymppi riittää aina ku sille tarve tulee ja lyricat on iha oikeesta syystä, se asia erikseen. Mut noin Lyhyesti jos kerron tässä nyt:) t. Ex nark83
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eivät myöskään määrää pk-seudulla, jos löytyy bentsotaustaa niinkuin itselläni on 3 vuodelta 2007-2010. Yritin saada viime syksynä opamoxia yleiseen ahdistuneisuushäiriöön/paniikkiin joka vaivannut jo 20 vuotta ja tiedän miten se voi lamauttaa kokonaisuudessaan elämänlaatua. Lääkäri kyllä löysi respetini arkistoista eikä sitten määrännyt muutakuin antihistamiinia- sekä matalankynnyksen terapiaa. Tehty liian vaikeaksi kynnys saada bentso respa oikeasti oloista kärsiville siksi moni valitsee katukaupat tai pimeät nettikaupat. Käyttänyt osittain sen takia liikaa alkoholia mielen turruttamiseen joka ehkä huonoin vaihtoehto ahdistuksesta ja paniikista kärsiville. Nme. Karmea kankkunen
Tuntuu että joka puolella Suomea bentsoja viedään pois vaikka ne auttaisi jne mut jännä juttu mite paljon ne koittaa työntää het joka ihmiselle mieliala lääkkeet tai masennus tai vastaavaa vaikka ei masennus ole eikä mieliala ongelmia mut niitä kaikille ketkä bentsoja vaa tarttee. Sitte ryöstö hinnoilla kadulla ostamassa ja ite ostanu kans ja monet monet kerrat nii ulkomaalaisia bentsoja mitkä sit sisältää voi mitä lie ja onha noita lehdissä lukenu ku fentaa sub muuta ollu pillereis ja henki pois..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ketipinor on olevinaan lääke kaikkeen, minulle aiheutti ainoastaan harhoja ja en nukkunut lainkaan. Uneen määräsivät ja harhoja tuli, sama kävi hyvällä ystävälläni...hirveä lääke
- Anonyymi
Jotta et ottaisi yliannostusta niin Alpratsolaamin 0,5 milligrammaa vastaava annos diatsepaamia on 10 mg.Sen huippupitoisuus veriplasmassa saavutetaan noin 1–2 tunnissa.
- Anonyymi
Ei niissä mitään yliannostusvaaraa ole varsinkin kun tyyppi tietää mitä ottaa.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ei niissä mitään yliannostusvaaraa ole varsinkin kun tyyppi tietää mitä ottaa.
Justiin niin.
- Anonyymi
Ota 3 ja odota jos ei tunnu tarpeeksi ota 2 lisää näin minä teen
- Anonyymi
Oletsä joku lääkäri neuvomaan mitä otetaan. Taidat olla hullu!
- Anonyymi
Ja ksalol voi sisältää fentanyyliä riippuu onko Puolasta vai mistä. Olen kuullut jopa kuolin tapauksia eli varoitus. Se on stydi bentso (alpratsolaamia) pitkä vaikutteinen ja kun fentanyyliä....ni... Kommentoi J 🤔
- Anonyymi
Olet siis kuollut tapauksia...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olet siis kuollut tapauksia...
Niin ja pitkä vaikutteinen
- Anonyymi
Ja myöhemmin hiljaisuudessa todettiin että ksalolit eivät olleet syynä kuolemantapauksiin, vaan se perinteinen sekakäyttö (alko, opparit ja rauhoittavat) mistä suurin osa Suomessa tapahtuvista huumausaineisiin liittyvistä kuolemantapauksista johtuukin.
- Anonyymi
Ei taida olla j.
- Anonyymi
Ksalol ei sisällä fentnyylia. Pari vuotta sitten kun oli niitä kuolintapauksia ja lääkettä tutkittiin laboratorioissa, ei ilmennyt siihen viittaavaa.
Alpratsolaamia siäsltävät kuten pitääkin, mutta pitoisuudet ovat melkolaolla pienempiä kuin 1mg Xanorissa. Itse noita paljon popsineena silloin kun noiden myynti kävi kuumimmillaan jokunen vuosi sitten sanoisin, että 3 Ksalolia vastaa noin yhtä 1mg Suomi-Xanoria- Anonyymi
Haloo pahvi!
1 mg Xsaloleita, mitä Suomessa liikkuu, pitoisuudet vaihtelevat suuresti. Älkää ottako kun 1:n kerrallaan, jos niitä on syötävä.
T. Tullissa työssä (kohta 1 vuosi täynnä) - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haloo pahvi!
1 mg Xsaloleita, mitä Suomessa liikkuu, pitoisuudet vaihtelevat suuresti. Älkää ottako kun 1:n kerrallaan, jos niitä on syötävä.
T. Tullissa työssä (kohta 1 vuosi täynnä)Juupa juu eli pelkkää propagandaa kuten kaikilta muiltakin tämän maan viranomaisilta.
- Anonyymi
No ei tod pidä paikkaansa! Niissä on samat määrät vaikuttavaa ainetta!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Haloo pahvi!
T. Tullissa työssä (kohta 1 vuosi täynnä)No mutta kun se oikea merkki on KSALOL, ei Xllä! Ja näissä on oikeet määrät ainetta!
- Anonyymi
Eiks lääkäreiden kuulu auttaa? Tosin näitä keskusteluja kun lukee niin ei ihme jos Suomessa on korkea itsemurha luku…. Katu kaupasta kun et tiedä mitä paskaa suuhus tunget
- Anonyymi
Tuskin päihteiden väärinkäyttö ainakaan auttaa psykiatrisiin sairauksiin.
Jos piristä tulee laskuja joista et selviä ilman pameja, niin käyttö on silloin jotain muuta, kun lääkintää.- Anonyymi
Koska pirin käyttö on muuttunut lääkinnällisesti
- Anonyymi
Mites oletteko törmänneet mustalla printillä oleviin ksaloleihin? Ovatko luotettavaa tavaraa vai feikkejä?
- Anonyymi
Olen itse tässä 3 vuoden aikana käyttänyt kaikenlaisia bentsoja viihdekäyttöön ja ollut jopa koukussa monta kertaa, sekä mulla on ollut reseptillä myös erilaisia bentsoja. Eli esimerkiksi juuri ksaloleita on tullut otettua satoja kertoja kaikenlaisilla printeillä. Noh eilen sitten kävin ostamassa sinisellä printillä olevia loleja, ja täytyy sanoa että nää on parhaita mitä oon ikinä ottanut. Tolea löytyy ja olin napsinut vain 3 kpl, niin muisti lähti.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen itse tässä 3 vuoden aikana käyttänyt kaikenlaisia bentsoja viihdekäyttöön ja ollut jopa koukussa monta kertaa, sekä mulla on ollut reseptillä myös erilaisia bentsoja. Eli esimerkiksi juuri ksaloleita on tullut otettua satoja kertoja kaikenlaisilla printeillä. Noh eilen sitten kävin ostamassa sinisellä printillä olevia loleja, ja täytyy sanoa että nää on parhaita mitä oon ikinä ottanut. Tolea löytyy ja olin napsinut vain 3 kpl, niin muisti lähti.
Enkä siis ollut ottanut mitään muita aineita, tai edes alkoholia
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Jaahas. Siitäkö sen hyvän pillerin tunnistaa, että muisti lähtee.. 🤦🤦🤦
Altzhaimer olis varmaan ihan unelma sairais narkkarille..
- Anonyymi
Olen törmännyt, juuri eilen hain eilen satsin ja toistaiseksi ainaki olen hengissä pysynyt.
- Anonyymi
Ok, hyvin voi vetää.
- Anonyymi
Ota ensin yksi ja odota jos ei tehoa ota toinen niin pahimmat laskut lähtee
- Anonyymi
Esimerkiksi asuin alueen tai asunnon vaihto tai muuten asunnon siivoominen myrkyistä helpottaa. Noitakalut pois ja palauttaa muiden tavarat.Vähän järjestelee ja pesee vaatteita alkaa näyttää ihmiseltä. Käy parturissa.Jeesuksen usko lohduttaa muut uskonnot kylvää vihaa. ✝️
- Anonyymi
vimpula vampula
enemmän sekasin ku op näiilä sun jeesus jutuilla
ja eniten vihaa oon kyllä nähny kristinuskoisilta jotka eivät muunmuassa hyväksy lgbtq jäseniä tai salli abortteja
ja miksi pitää aina olla syöttämässä tätä "jeesus pelastaa" viestä pakolla kurkusta alas. tuskin op:ta kauheasti kiinnostaa jeesus siinävaiheessa kun pirilaskut alkaa tai tulee maaninen jakso.
hanki apua - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
vimpula vampula
enemmän sekasin ku op näiilä sun jeesus jutuilla
ja eniten vihaa oon kyllä nähny kristinuskoisilta jotka eivät muunmuassa hyväksy lgbtq jäseniä tai salli abortteja
ja miksi pitää aina olla syöttämässä tätä "jeesus pelastaa" viestä pakolla kurkusta alas. tuskin op:ta kauheasti kiinnostaa jeesus siinävaiheessa kun pirilaskut alkaa tai tulee maaninen jakso.
hanki apuaNo jeejeesusteippi auttaa annaniile tkä teippiä
- Anonyymi
Kai se Äikäs pernoosakohtanen
- Anonyymi
joo ei huolta heräsin putkasta eri vyö ja eriparikengät
- Anonyymi
Oliko musta vyö?
Oot ottanu varmaan vyökokeen jossain kadulla ja vihreä vyö on vaihtunu mustaksi..
Ite oon huomannut et nykyään nää lolit ei sano oikeen mitään pitää 7 ottaa et mitään oloa tulee ja sekin tosi mieto. Tol 25 eurol ostan mielummin lavan ku näitä paska pillereitä
- Anonyymi
Miten maksa jaksaa moista
Pamit on laillisia suomessa reseptin kanssa idiootti😅❤️
- Anonyymi
Oli. Nyt on valvira tiukentanut sääntöjä. Ja sääntöjä jakelee sote ministeri läski paska kiuru
- Anonyymi
Ois tarvetta
- Anonyymi
Ite otin 6kpl ja muutaman kaljan tuli ihan jees olot
- Anonyymi
ite droppasin just 8. iha öö mmm ok. xd vois hakee pari kaljaa nii tulee hyvät boostit.
- Anonyymi
Olen noita myös popsinut. Syön pääsääntöisesti 0,5 suomi xanoreita. Ja alprazolam krka sama vahvuus depotteja. Kannattaa buustaa cyp3a4 estäjillä. Esim mustapippuri kun se sisältää piperiiniä. Nostaa käsittääkseni lääke pitoisuuksia paljonkin. Ainakin skulaa papemmin esim 2 mg. Teoriassa siis 2mg voi vaikuttaa kuin 3-4 mg. Voisko olla näin? Nimittäin en tiedä tarkemmin mut luulisin. T. Jouni 27 vee
- Anonyymi
Otin 1,5 mg 40 Min sitten. Huomaa et vaikuttaa kyllä eri tavalla eri päivinä. Ja mustapippuria myös otin. T. Jouni 27 vee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Otin 1,5 mg 40 Min sitten. Huomaa et vaikuttaa kyllä eri tavalla eri päivinä. Ja mustapippuria myös otin. T. Jouni 27 vee.
Kannattaa vetää nokkaan se mustapippuri. Lähtee kiertoon ihan erilailla. Ja buustaa vielä kovemmin.
Huom. Älä kuitenkaan töki mustapippuria IV.
- Anonyymi
Kyllä Sun kohdalla vois riittää ihan 1-2 tabl kerralla, tai päivässä.
- Anonyymi
Puhut vähän mutta asiaa. Tosin 3 vuotta rouskinut noita ja myös rivoja 2 ja nolla femmoja. On toleja kertynyt. Mut kiitti asiallisesta vinkistä. Pyritään vähentämään. T. Jouni 27 vee.
- Anonyymi
30 CL 80% etanolia vielä jippikaijey! On myös phenibut ja gaba. T. Jouni 27 vee
- Anonyymi
Otin 15 ksalolii yön aikana ku halusin testaa, yleensä vaa budii käytän mut menin iha sekasi ja pääädtin putkaan yöks...
- Anonyymi
4 ksalolia meni itellä nyt viime bentso kerrasta yli 2kk kohta 3kk hiukan pelottaa otinko liikaa mutta nih se nähdään myöhemmin
- Anonyymi
Elä ikinä syö mustan printin loleja niistä on löytynyt hevosten rauhoittavasta fentaan.. siniprinttiset on alpraa niis vaa tuppaa olee se 1.5-3mg per pilleri eli ota yks eka ja kato mikä olo tulee.
- Anonyymi
Kannattais lopettaa lolien vetäminen alkuunsa. Niiden saaminen on todella ailahtelevaa. Liikkeellä myös feikkejä. Ovat hyviä jos on aitoja mut en suosittele. Syyt edellä mainittuja.
- Anonyymi
On ne musta printitkin ok erä 032026 tai 05 kumpiakin heitin labraan testeihin ja alpraa olo
- Anonyymi
Terr ei Kai niita nut Varma an 3-5 enempaa, kun nuin nuori kuski.
- Anonyymi
Ymmarran taysin, minul on myos tuommosta heidan kans😊
- Anonyymi
Huomasitko muuten Sen mimmin.... Lahetaanko
- Anonyymi
Det var den basta resen VI kunde Nov gjort
- Anonyymi
No joo da, na VI ta o Vander PA skiten o fora den underbar
- Anonyymi
Kuka suel on? Oliskohan Mesilla aivan Sima maiha kun ei tarvi
- Anonyymi
levotsinia otin yhden tabletin. Taisin nukkua 2 vuorokautta putkeen.
- Anonyymi
Ksalol on yksi parhaimmista ellei paras lääke rauhoittamaan. Jos on ollut vaikka radalla ja valvonut, niin kyllä auttaa. Itsekin hankin kadulta ne, koska vastaaviin reseptin saaminen lähes mahdotonta.
- Anonyymi
Kun noissa kerta on eroa ni onko kokemuksia miten noi siniset printit eroaa vaikutukseltaan muista? Aika kitkerän makusia olivat kun yhden popsin testiksi mutta ihan letkeä fiilis tuli.
Kaveri sanoi et ota ihan iisisti noiden kaa äläkä syö 5kpl enempää yhen päivän aikana, itsellä ei näihin tai bentsoihin ylipäänsä mitään toleja. - Anonyymi
Ksalol kannattaa laittaa suoraan pumppuun 6-8 kpl kerralla mielellään isoon 5ml pumppuun.aine liukenee niin hyvin veteen että ei haittaa vaikka menisi suonen ohi
- Anonyymi
Jep. Sama varmaan tyrkkiä suoraaan perseeseen ne. Toimii ihan yhtä hyvin. Rasvaa hiukan jos kuiva peräreikä
- Anonyymi
Kylse vähintää 3 suuhu ja kaks nokkaa lähtee kaikki ongelmat!😀
- Anonyymi
06/26 ok. toimii kuin apteekista olisi.
- Anonyymi
Hei oliko tuon erän napit mustissa lätkissä ja oliko selvä alpronmaku/vaikutus. Itse 4kpl xanoreita syön päivässä ja mietin onko vastaavia?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hei oliko tuon erän napit mustissa lätkissä ja oliko selvä alpronmaku/vaikutus. Itse 4kpl xanoreita syön päivässä ja mietin onko vastaavia?
jeesus auttaa.
huume tuovinen
- Anonyymi
Se että lääärit nykyyän kirjoittaa niin nihkeesti bentsoja on saanut että osa ihmisistä kärsii ihan yliluonnolsen pan eikä luotettavia suomo betsoja anneta, sen takia koko maahan on tullut valtava ksalol 1mg ja rivotril 2mg, niitä on joka toiselta kun kysyt mut ei ne ole labra kamaa vaan joku romanian järjestänyt tilanteen jossa käyttävät jotain bentsoa muistuttavaa ainetta, välillä ne ei toimi yhteen kun taas välillä toimii hyvin menikö lääkäriliitto vähän perse edellä puuhun kun käytännössä kielsivät ventot, eli nyt tuhannet ihmiset ostaa väärennettyjä nappeja joista ei voi tetää mitä sisöltöä. Mun mielestä, vanha hallittu lääkitys pariksi maksinissaan ehkäsis mitä kalolit tekee. Ihmiset jotka koukussa ja syövät noita suomilääkkeiden. Ne onpaljon pahempia, vaarallisenpiö ju kuka tietää mitä myrkkyä. Ne tällä kettaa ovat kokanneet…
- Anonyymi
Hyvä lääke se ksalol on eikä ole mistään katulabrasta (olettaen että pillerisi ovat avaamattomassa levyssä, jos ostat irtonaisia niin oma häpeä, älä osta ikinä irtonaisia pillereitä kadulta) vaan serbilaisesta lääketehtaasta jossa mafian työntekijät valmistaa niitä väärillä sarjanumeroilla varsinaisen työajan ulkopuolella. Siihen miksi jotkut erät toimii huonosti on monia syitä (yleensä vika on siinä että tabletit ovat menettäneet tehoaan epäasianmukaisen säilytyksen takia, ne kuitenkin matkustaa pitkän matkan Suomeen), mutta itse aine on oikeasti mitä väitetään ja legendat tutkiluskemikaaleista tai fentantyylistä ovat vain legendoja. Mafialle kyllä ne rahat silti menee että sikäli aivan helvetin tyhmä veto tämä bentsovaino. Sama tilanne ollut kipulääkkeiden kanssa jo pidempään tosin.
- Anonyymi
2-5 ottasin ite
- Anonyymi
Vittu suomen kaduilta kaikki loppu, oisin sodassa mielummin
- Anonyymi
Nyt niitä taas ksaloleita siis tullut isot lastit!
- Anonyymi
Mulla toimii jo 3 kpl Ksalol -pillereitä. Tulee erittäin miellyttävä ja levollinen olo.
Auttaa helvetin hyvin paniikkikohtauksiin sekä vie asteikolla 1-10 kympin arvoisesti heikon itsetuntoni kovasti nousuun. 👍☺👍
Suosittelen lämpimästi kaikille joilla on huono itsetunto ja muutenkin henkisesti tukala sekä paha olla.
T. Mixu -70 Valkeakoskelta - Anonyymi
Onko vielä linkkiä mitä kaitta näitä saa?
- Anonyymi
sipulitie.net
- Anonyymi
Vanha ketju. Mutta vanhus koittaa varoittaa.
Näissä sisältö voi olla mitä vain?. Riippuu erästä ja mistäpäin alunperin tulleet, joskus 1 tbl vie muistin koko päivältä joskus 3 ei tunnu missään.
Tasaisesta laadusta voi vain uneksia toki jos erä tiedossa ni mikäs siinä. - Anonyymi
Itse sanoisin 05 erän xaloleiden olevan parhaimpia kun pienitoleisen nappasee 4 zipaletta kielen alle ja hetken päästä huuhtasee huurteisella keisari sandelsilla, niin sitten jaksaa touhuilla sekä löhöillä👍
Ketjusta on poistettu 12 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ensitreffit Jenni laukoo viinilasin ääressä suorat sanat Jyrkin aikeista: "Mä sanoin, että älä"
Voi ei… Mitä luulet: kestääkö Jennin ja Jyrkin avioliitto vai päättyykö eroon? Lue lisää: https://www.suomi24.fi/viihde272900Ymmärrän paremmin kuin koskaan
Roikut kädessäni ja vedät puoleesi. Näen kuitenkin tämän kaiken lävitse ja kaikkien takia minun on tehtävä tämä. Päästän332545- 1482274
Hullu liikenteessä?
Mikä hullu pyörii kylillä jos jahti päällä? Näitä tosin kyllä riittää tällä kylällä.542249Niina Lahtinen uudessa elämäntilanteessa - Kotiolot ovat muuttuneet merkittävästi: "Nyt on...!"
Niina, tanssejasi on riemukasta seurata, iso kiitos! Lue Niinan haastattelu: https://www.suomi24.fi/viihde/niina-lahti241870Kun Venäjä on tasannut tilit Ukrainan kanssa, onko Suomi seuraava?
Mitä mieltä olette, onko Suomi seuraava, jonka kanssa Venäjä tasaa tilit? Ja voisiko sitä mitenkään estää? Esimerkiks3911706Ano Turtiainen saa syytteet kansankiihoituksesta
Syytteitä on kolme ja niissä on kyse kirjoituksista, jotka hän on kansanedustaja-aikanaan julkaissut Twitter-tilillään1041652- 3111561
- 1351459
Varokaa! Lunta voi sataa kohta!
Vakava säävaroitus Lumisadevaroitus Satakunta, Uusimaa, Etelä-Karjala, Keski-Suomi, Etelä-Savo, Etelä-Pohjanmaa, Pohjanm131446