Nastat pyörivät renkaassa lähes estoitta, jos olisi pihdit niin varmasti saisin ne helposti nyppimällä irti. Olen aina ymmärtänyt että nastat ovat kiinteästi asennettuja eikä niiden tule liikkua. Omissa muutaman vuoden ikäisissä nastarenkaissa ei ole ainuttakaan kiinteää nastaa (enää). Onko tämä normaalia vai olenko ymmärtänyt koko nastojen pointin väärin?
Nastat todella väljän tuntuisia
1
71
Vastaukset
- Anonyymi
Kyllä ne nastat yleensä ovat vanhana väljän tuntuisia ja nuljuavat koloissaan melkoisesti vain sormenpäillä kevyesti liikutellen. Ainakin jos ovat kannaltaan pyöreitä kuin viinilasin jalka . Mutta venäjällä tehdyt nokialaiset olivat tiukkaa tavaraa eli kumi oli todella kovaa lähes muovimaista ja parin - kolmen talven jälkeen ei yhtään nastaa ollut vielä lähtenyt. Kun olivat jo sen verran kuluneita, että seuraavaa lumikeliä ei kannattanut enää odotella, niin nypin nastat pois . Se olikin työlästä, sillä kanta oli vinoneliön muotoinen ja erittäin tiukasti kolossaan.
(Paras työkalu on vanha kapea ruuvitaltta, mikä on lyöty loivan j-kirjanmen muotoon.)
Kumi oli kovaa ja ajattelin ajella esim. elokuuhun ja vaihtaa sateisiin uudet.
Kuluminen kestikin kauemmin ja vaihto tuli eteen vasta lokakuun puolivälissä eli nuo kestivät koko kesäkauden eli 6 kk (huhti-loka )
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.72498- 1181726
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill371459Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.1221328Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1641282- 1461240
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1511219- 521178
- 591117
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.47995