Erikoista on että kaikkien paikkakuntien yritykset, erityisesti matkailuun ja palveluihin liittyvät, yrittävät mainostaa ja markkinoida paikkakunnan vahvuuksia toivossa että paluumuuttajat ja muutkin saataisiin houkuteltua asukkaiksi autioituviin kuntiin.
Monet etsiskelevät hyviä asuinymäristöjä perheilleen, työpaikoikseen, eläkepäivikseen ...
Paikalliset medit, lehdistö erityisesti, piilottaa jo lähes kaikki olennaiset ajankohtaiset tiedot ja tapahtumakuvaukset suljettujen sivustojensa taakse, sivustojen joita pääsee lueskelemaan vain maksullisilla kirjautumisilla tai lukuoikeuksilla.
Ei yksityinen kansalainen voi kovin monien seutujen tietoja ostaa lisätäkseen tietämystään Suomen eri alueista.
Mikä ristiriita? Toiset yrittävät kehittää paikkakuntia aidosti ja avoimesti vaikka mainoksilla, toiset rahastaa kaikesta mistä voisi olla hyötyä asiakkaalle, lukevalle ja tiedonjanoiselle kansalaiselle.
Mikä on bisneksen idea?
Ei median, tiedonvälityksen ja kuntalaisten edut näytä kovin yhteneväisiä olevan.
Paikallismediat ja avoimmuus!
Anonyymi
0
54
Vastaukset
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 893288
- 623047
Kuoleman pelko katosi
Olen pelännyt koko elämän ajan kuolemaa mutta yhtäkkiä kun hindut paljastivat totuuksia uskonnoista noin aloin yhtäkkiä4332530- 802323
- 802313
- 962056
Toiselle puolikkaalleni
Sinulla ei taida olla kaikki nyt ihan hyvin? Minua itketti eilen kauheasti, sinunko itkuja itkin? Kyllä kaikki selviää j361923- 121656
Kuhmolainen on selvästi kepun lehti
Kuhmolaise etukannessa oli Kuva kun Jaskalle annettiin karhu patsas.mutta kukmolaislehti oli niin kepulainen että Jaskan201653Ei mun tunteet
ole mihinkään kadonnut. Enkä mä sua inhoa tai ole kyllästynyt. Mä ymmärsin, ettet ole kiinnostunut minusta, ainakaan sil311499