Vieläkö sinä kulta

Anonyymi

Pieni jaksat leikkiä? 😇... Sinnikäs mies..

60

1582

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Vielä

• Anonyymi

Ei jaksa enää.....

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ei jaksa enää.....

En minäkään...leikkiä...

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En minäkään...leikkiä...

Nii, mutta tämä on koko paikka ihan leikki alusta.. Mutta aloituksessa en tarkoittanut kylläkään palstaa..

• Anonyymi

Aa, niin kai. Kyl oot miellyttävä nainen mut jään sit pois pelist, jos ei kiinnosta. Oon ite niin perseestä, on tullut selväksi. Minkäs teet, jos oot miellyttävän näköinen!

• Anonyymi

Kiinnostaahan minua yksi mies. Millainen on miellyttävän näköinen?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kiinnostaahan minua yksi mies. Millainen on miellyttävän näköinen?

hmph, tietenki, kuka iskee koko olemuksellaan, onhan suomes aika hyvännäkösii muutenki, esim. missikisois, ja miss helsingeis, meni ny vähä ohi :.|.

voi helvatan helvata

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

hmph, tietenki, kuka iskee koko olemuksellaan, onhan suomes aika hyvännäkösii muutenki, esim. missikisois, ja miss helsingeis, meni ny vähä ohi :.|.

voi helvatan helvata

Oletko itse etelästä kotoisin?

• Anonyymi

En voi arvostaa ihmistä joka valitsee seuransa ulkonäön perusteella. Sit voi saada mitä tahansa.

• Anonyymi

Vielä jaksat kuitenkin nainen leikkiä toisen kustannuksella...

• Anonyymi
    • Anonyymi
      • Anonyymi

Olet vissiin edelläkävjöiden joukossa vetämässä viivoja.

• Anonyymi

Paukkuhousu.. onhan nää varmasti paukkupatruunoita näissä vehkeissä. Lapsihan on terve itkiessään.

• Anonyymi

En halua leikkiä enää mitään kenenkään kanssa. Leikkiminen toisen tunteilla on väärin ja myönnän sitä tässä jonkin verran tehneeni kummankin miehen kanssa. Olen tehnyt siis väärin.
      En halua tätä enää miltään osin jatkaa. Haluan olla mieheni kanssa ja toivon, että hän kaiken sekoilun jälkeen vielä minun kanssani. Toivon voivani korvata kaiken.
      Syytän usein toisia ihmisiä, vanhempiani ym. Asioista. Tosiasia on kuitenkin se, että minä itse olen huono luonne, jotenkin vilpillinen. Sen myönnän. Minä olen huono, miten vaikeata se on tunnustaa. Minulle jotenkin erityisen vaikeaa.
      Uskon myös, että jotenkin ihmeen kautta selviän kaikesta kuivin jaloin, jolloin voin edelleen jatkaa vilpillistä eloa. Tavoitteeni on nyt päästä tuosta vilpillisyydestä eroon. Haluan, että minulla on hyvä olla suhteessani.
      Pyydän tämän palstan vastapuolelta anteeksi. Hän on hieno tyyppi ja ansaitsee ihan parasta. Hän ei ole tehnyt mitään pahaa.
      Aion nyt jatkaa elämääni eteenpäin ja toivottavasti tämän jälkeen osaan arvostaa sitä mitä minulla on. Olen ollut kiittämätön.
      Elämä jatkuu mutta lupaan, että tällaisten asioiden kanssa minä en enää ikinä ole tekemisissä. Hyvää jatkoa sinulle palstakamu, luultavasti emme koskaan kohtaa. Toivon, että et ihan kauhean huonolla muistele😊

• Anonyymi

Leikkiä saa vain, jos molemmat on samaa mieltä. Mä kyllä myönnän leikkineeni miesten kanssa, mutta vain ja ainoastaan, kun molemmat ajattelevat samoin. Esim. Työpaikalla, mä leikin miesten kanssa, miehet leikkii mun kanssa.. Se on piristävää ja hauskaa siihen asti, kun molemmat on sitä mieltä ja se ei satuta oikeaa parisuhdetta.

• Anonyymi

Aitoriitta kyllä sut kaikki tietää oot pesunkestävä trolli onnettomassa avioliitossa älä jaksa

• Anonyymi

Mikä nyt on? Ei sulla ole mitään muuta miestä kuin minut. Miksi valehtelet? Ei me täällä mitään leikitty, vaan tosissamme ollaan kirjoitettu.

• Anonyymi

Hyvä, kun silmäsi ovat viimein avautuneet. Koetahan korjata vauriot, mitkä olet saanut aikaiseksi! (Ei aavistustakaan siitä, kuka olet).

• Anonyymi

Nojoo suunnittelin tätä 18v niin siinä oli aikaa kerätä voimavaroja että ei uuvahda ennen maaliviivaa..

• Anonyymi

Tää oli T miehelle?

• Anonyymi

Minä ymmärsin, että oli palstakamulle, röllille siis. Tuskin t- mies on rölli.

• Anonyymi

Kyllä tästä on leikki jo kaukana ollut pitkän aikaa. Ei ole tapana jättää asioita puolitiehen.

• Anonyymi

säännöllinen lääkitys on ilmeisesti osasi, määrätty lääkitys.
      kerroit jotain miehestä, sinnikäs liitteellä. siinähän kehuit, siinähän lepäät
      kirjoitettu on. Herran Jeesuksen Kristuksen armo olkoon kaikkien kanssa. Amen.

"et ollutkaan ystäväni............"
      https://www.youtube.com/watch?v=aOVmXsL05Xw

• Anonyymi

Sairas olen kun en osaa lopettaa, ihastuminen on sairaus. 😳

• Anonyymi

Leikkiä koko ikä, isommilla pojilla on isommat lelut.

• Anonyymi
    • Anonyymi

Jaksaisin oikeaa elämää, mutta leikki alkaa tehdä tiukkaa. Tosin leikittelyä jaksaisin vaikka kuinka paljon, mutta vain kahdestaan oikessa elämässä. S

• Anonyymi

Jaa et haluat oikeasti viimeinen lumppu irrottaa fantasiamaailmasta!

Upeaa! Kauan sä ootkin roikkunu kimpussani kuvitellen mua ikävöimäkses.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Lumppu sana ei ole kiva, et hus hus, mun ketjuun ei noin hirveitä juttuja.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

En minä sinua kaipaa. Turhaan ahdistut.

• Anonyymi

Harhaiselta aloitukselta tää kuulostaa? Vähättelevät ja pahantahtoinen sävy, en haluaisi olla aloittaja, enkä hänen läheisensä. Luottamus nolla, sen elämä opettanut itselle. Luulo ei ole tiedon väärtti. Sitä aloittajan on vaikea ymmärtää ... 🤔 harhaisena.

• Anonyymi

Hyst, sinä et tiiä.. Jos sinä harhaisena täällä etsit jotain, mä en etsi 😂.. Mun tapaani ei kuuluisi etsiä täällä ketään, ihan niin tyhmä en ole.. Mutta kiva, kun kommentoit!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Hyst, sinä et tiiä.. Jos sinä harhaisena täällä etsit jotain, mä en etsi 😂.. Mun tapaani ei kuuluisi etsiä täällä ketään, ihan niin tyhmä en ole.. Mutta kiva, kun kommentoit!

Tyhmyyttä sekin, kun ei ymmärrä oman aloituksen merkitystä (etsiä)? Selkeästi kohdistettu jollekin.

• Anonyymi

Pim's ja kahvia.

• Anonyymi

Jep. Tänään leikin leegoil ja palikoil

• Anonyymi

Joks teit paloauton? Mä teen aina paloauton eka ja sitten poliisiauton. Sit ne törmää ja siitä tulee iso kotipizza-auto.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joks teit paloauton? Mä teen aina paloauton eka ja sitten poliisiauton. Sit ne törmää ja siitä tulee iso kotipizza-auto.

Siittä paloautosta jää se vuode osadto sellasenaan ja sinne laitan poliisiautosta takatilan ja etuosan ritilän sinne poikittain niin saa tuoreempaa pizzaa kun yksi kokkailee niitä aina matkalla. Se on s3mmoinen 24h liikenteessä oleva auto. Sillä yrittäjällä menee tosi tosi hyvin, kun sen ei tartte järkkäillä putkikorjauksia veronkier.... Vesivahinkojen takia.

Ne on kaikki pikimustia nomadeja, taitavii kärtsää torttui.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Siittä paloautosta jää se vuode osadto sellasenaan ja sinne laitan poliisiautosta takatilan ja etuosan ritilän sinne poikittain niin saa tuoreempaa pizzaa kun yksi kokkailee niitä aina matkalla. Se on s3mmoinen 24h liikenteessä oleva auto. Sillä yrittäjällä menee tosi tosi hyvin, kun sen ei tartte järkkäillä putkikorjauksia veronkier.... Vesivahinkojen takia.

Ne on kaikki pikimustia nomadeja, taitavii kärtsää torttui.

Muttet ikinä arvaa mistä se liha on peräisin. Arvaa. Et arvaa?

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Muttet ikinä arvaa mistä se liha on peräisin. Arvaa. Et arvaa?

Jengi sanoo että melko kanapitoisia pitsoja. Sitten niillä on 5 michelintähteä. Niin. Et hyvää jouluu.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Joo ja sit äippä huutaa syömään

• Anonyymi

Kyllä saat vielä kaipaamasi miehen. Lupaan auttaa siinä?

• Anonyymi

Jee

Tänne heti mulle

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jee

Tänne heti mulle

Kerroppa sitten kenet haluat. Mä en oo sitten sillä listalla, mutta sehän me tiedettiinkin. t. Nils Holgersson

• Anonyymi
    • Anonyymi

Ohan näitä joskus vaikee ottaa tosissaan kun ei tiiä.

• Anonyymi

Joo, muuten nukun sitten. Oikeasti.

• Anonyymi
    • Anonyymi
    • Anonyymi

Paljon myit tänä sunnuntaina?

• Anonyymi

Paljon ja vähän päälle. Kuumille kiville meni.

• Anonyymi

Ei stna jonku päänvaiva on naapurin auton ruostuminen. Tälläset talokyrvät on nii vajukkeja.

• Anonyymi

Tykkään ihmisistä jotka ajattelee (myös) laatikon ulkopuolelta. Koska asiat on hyvin vakavia.
      I just love people thinking outside of the box too. In seriously playful terms.

• Anonyymi

Minäpä tiedän erään miehen joka jaksaa leikkiä lopun elämäänsä.
      Muuhun ei resurssit riitä.

• Anonyymi

Kyllä sinähän tiedät täällä kaiken 😂😂😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Kyllä sinähän tiedät täällä kaiken 😂😂😂

Kerroppa mistä löysit sanan " täällä " viestistäni ?
        Et mistään vaan keksit sen koska minä en sitä sanaa kirjoittanut viestiini.
        Että hekotukset sinne suuntaan !

• Anonyymi

No jos leikkiminen on tänne välillä kirjoittamista niin kaipa mä sitten leikin, eikä kukaan muu tietenkään 😅

• Anonyymi

Mun itsetunto kestää välillä leikkimieltä. Ei sen pitäis olla keltään pois. Ihan turhaa skitsoa käydä sunkaan läpi. Sinnikkyys palkitaan, siihenkö tähtäät? Oot paraskin leikkijä.

• Anonyymi

21.11.2021

• Anonyymi

Messias on tulossa

Ketjusta on poistettu 7 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Maajussi-Kallen Niina julkaisi salakuvat pariskunnan rakkauskesästä: "Ettei KUKAAN huomannut..."

Rakastua voi missä vaan, vaikka reality-ohjelmassa, totta se on. Tämä pariskunta joutui salailemaan suhdettaan aluksi, mutta onneksi ei enää. Ja nyt s
      Maajussille morsian
      23
      6903
    2. Nyt on valtamedia paniikissa

Iltalehden ja yhtä aikaa suomi24 palstalle on ilmestynyt naurettavia esimerkkejä rokotevastaisten muka uskomuksista. Taitaa olla viimeisiä yrityksiä
      Maailman menoa
      316
      2191
    3. Jukka jättänyt on Kellyn ja kyllähän se tiedettiin jo etukäteenkin

Kelly suunnitteli et muuttavat asuu yhteen, vaikka Jukka varmasti osti itselleen ja vaimolleen hulppean asunnon.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      72
      1226
    4. Tiedätkö nainen

Että olet suloinen kun minun seurassani olet kuin jänis ajovaloissa poukkoilemassa. Mutta urhoollisesti esität kuitenkin rohkeaa. Tykkään sinusta iha
      Ikävä
      61
      1148
    5. Mikä oli minussa hyvää

mies? Mistä pidit? Mutta se ei nyt kuitenkaan riittänyt enempään kanssakäymiseen. t. nainen
      Ikävä
      56
      970
    6. Miten voisin saada sinut?

Otsikossa on kaikki oleellinen. m->n
      Ikävä
      57
      917
    7. Mitä Ihmettä siellä koulussa on oikein tapahtunut ? ?

Kyselee ulkopaikkakuntalainen. Onko teillä asiasta tietoa ?
      Oulu
      25
      898
    8. Koronaa puolelta ja toiselta - rokottaen ja kieltäytyen

(Otamme innokkaasti rokotteita ja osa vastustaa niitä sinnikkäästi -ehkä tässä ääripäät, mutta miksi? Molemmille on laajassa näkökulmassa puolensa ja
      Maailman menoa
      263
      777
    9. Woke-Yle lietsoo vihaa valkoihoisia kohtaan?

Aamun (25.11.2021) useissa tv-uutisissa Ylen toimittaja kertoi, että Yhdysvalloissa on nostettu syytteet kolmea valkoihoista miestä vastaan. Miehiä sy
      Maailman menoa
      230
      732
    Aihe