Pitkässä heteron parisuhteessa mutta bi-seksuaalisuutensa on alkanut vaivaamaan

Anonyymi

Olen 33-vuotias nainen jolla on rakastava mies ja kaksi alle kouluikäistä lasta. Olen bi-seksuaali ja jotenkin ajatellut aina että rakastun ihmiseen enkä sukupuoleen eli toisin sanoen olen kokenut seksuaalisuutensa rikkautena. Meillä on mieheni kanssa rikas ja vivahteikas seksi elämä mutta viime aikoina olen alkanut miettiä että entä jos en ikinä enää saa mahdollisuutta olla naisen kanssa sillä olen naimisissa ja taivalta takana jo miehen kanssa 8 - vuotta. Tätä samaa en mieti että voi kunpa voisi olla muiden miesten kanssa mutta seksiä naisen kanssa on ikävä. Etenkin nuolemista. En oikein tiedä miten nämä ajatukset saisi lakkaamaan sillä sitä ihminen aina eniten tuppaa haluamaan mitä ei saa.

14

1658

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Ja sitten bi-seksuaalit ihmettelevät ja valittavat sitä, miksi niin moni heteroista ei halua heidän kanssaan vakavaan suhteeseen...

      • Anonyymi

        Samaa valitusta kuulee homoilta ja lesboilta, jotka itse pettävät sarjana.

        Sinun kannattaa puhua asiasta miehesi kanssa. Tuo voi olla ikään liittyvä kaipaus ja mennä ohi ajan kanssa.


    • Anonyymi

      Naisten välinen seksi on niin paljon parempaa kaikella tapaa, että ymmärrän kaipuusi. En haluaisi elää elämää jossa en saa sitä mitä haluan ja kaipaan.

      • Anonyymi

        Sitten vain vaihtaa naisiin ja jättää miehet rauhaan


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitten vain vaihtaa naisiin ja jättää miehet rauhaan

        Tuon kun oivaltaisivatkin heti nuorena, eikä sitten vasta kun on muksu tai jopa muutama tehtynä jollekin miehelle. Jäisi monta traumatisoitunutta vähemmän elämäntien varrelle kipuilemaan.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sitten vain vaihtaa naisiin ja jättää miehet rauhaan

        Niin kuinkahan moni kaipaa vain naisten välistä seksiä/kosketusta bisseistä. Mutta muuten halutaan elää miehen kanssa. 😌


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin kuinkahan moni kaipaa vain naisten välistä seksiä/kosketusta bisseistä. Mutta muuten halutaan elää miehen kanssa. 😌

        Paha sanoa. Itse en missään nimssä suostuisi miehen kanssa elämään. Been there, done that ja jätti vain traumoja. Seksin miesten kanssa riittää, jos en ole parisuhteessa naisen kanssa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Tuon kun oivaltaisivatkin heti nuorena, eikä sitten vasta kun on muksu tai jopa muutama tehtynä jollekin miehelle. Jäisi monta traumatisoitunutta vähemmän elämäntien varrelle kipuilemaan.

        Rehellisintä se silti on erota tai sopia avoin suhde. Selän takana pettäminen on alhaisin mahdollinen teko


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Niin kuinkahan moni kaipaa vain naisten välistä seksiä/kosketusta bisseistä. Mutta muuten halutaan elää miehen kanssa. 😌

        Itse en halua miehiltä mitään. En kosketusta, seksiä, en parisuhdetta.


        Haluan vain naisen, yhden tietyn


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Itse en halua miehiltä mitään. En kosketusta, seksiä, en parisuhdetta.


        Haluan vain naisen, yhden tietyn

        Sitten sun pitäisi kirjoittaa lesbopalstalla.


    • Anonyymi

      Bissenä ymmärrät ettei naisen rakkaus olisi yhtään sen syvempää tai muuten kummempaa kuin miehen rakkaus.

    • Anonyymi

      Parisuhde on kirkollisväen muokkaama ja julistama "ainoa oikea" suhdemuoto. Kuten moni muukin asia niiltä aikojen saatossa.
      Tosiasiassa kaikki ihmiset eivät ole luonnostaan monogaamisia. Se ei silti ole kytköksissä seksuaaliseen suuntautumiseen, että lähinnä bi:t olisi aina muiden perään, ei todellakaan.
      Kahden ihmisen välinen suhde ei ole sen normaalimpi kuin jokin muu seurustelusuhde. Se on vain yleisempää koska siihen ollaan totuttu.
      Suhteet kaatuu joskus odotuksiin mitä toinen ei täytäkään. Etsimme sitä muualta.
      Tuppaamme vaatimaan monia asioita yhdeltä ihmiseltä ja se luo tietenkin omat paineensa.
      Mustasukkaisuus voi tietenkin nostaa päätään, vaikka emme välttämättä haluaisikaan ajatella ns. omistaa tai omia toista.

    • Anonyymi

      Parisuhde on myös ollut ajan alusta "jonkun" muokkaama ilman kirkkoakin...katsoo alkuasukkaiden menoa niin saman tyyppistä rituaalia kaikki ...ja monilla arki pyörii lapset jaloissa hyppien...niin idässä kuin lännessä, Africa and North Korea too...samaa paskaa erinäköisessä paketissa ....Kirkko on unohtanut kuinka seksuaalinen ihminen lopulta on,😀Jumala onneksi muistaa mitä on SEKSI

    • Anonyymi

      Kirkko sitoo pahimmillaan, mutta Jeesus vapauttaa kaikesta turhasta

    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Takaisin ylös

    Luetuimmat keskustelut

    1. Baaritappelu

      Hurjaksi käynyt meno Laffassa. Jotain jätkää kuristettu ja joutunu teholle...
      Kokkola
      63
      6093
    2. Tappo Kokkolassa

      Päivitetty tänään Iltalehti 17.04.2024 Klo: 15:23..Mikähän tämä tapaus nyt sitten taas on.? Henkirikos Kokkolassa on tap
      Kokkola
      25
      3866
    3. Miksi tytöt feikkavat saaneensa orgasmin, vaikka eivät ole saaneet?

      Eräs ideologia itsepintaisesti väittää, että miehet haluavat työntää kikkelinsä vaikka oksanreikään, mutta tämä väite ei
      Sinkut
      252
      2218
    4. Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti

      Poliisit vaikenee ja paikallinen lehti ei kerro taposta taaskaan mitään. Mitä hyötyä on koko paikallislehdestä kun ei
      Kokkola
      26
      1870
    5. MAKEN REMPAT

      Tietääkö kukaan missä tämmöisen firman pyörittäjä majailee? Jäi pojalla hommat pahasti kesken ja rahat muisti ottaa enna
      Suomussalmi
      26
      1313
    6. Mitä ihmettä

      Kaipaat hänessä
      Ikävä
      95
      1276
    7. Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille

      Itämaisesta filosofiasta kiinnostuneille. Nämä linkit voivat auttaa pääsemään niin sanotusti alkuun. https://keskustel
      Hindulaisuus
      304
      1067
    8. Kuntoutus osasto Ähtärin tk vuode osasto suljetaan

      5 viikkoa ja mihin työntekijät, mihin potilaat. Mikon sairaalan lopetukset saivat nyt jatkoa. Alavudelle Liisalle tulee
      Ähtäri
      54
      1010
    9. Välillä käy mielessä

      olisiko sittenkin ollut parempi, että emme koskaan olisi edes tavanneet. Olisi säästynyt monilta kyyneleiltä.
      Ikävä
      76
      949
    10. Mulla on kyllä

      Järkyttävä ikävä sua. Enkä yhtään tykkää tästä olotilastani. Levoton olo. Ja vähän pelottaa..
      Ikävä
      35
      888
    Aihe