häkki kolmelle marsulle

minä

Olen miettinyt että ottaisin kolmannen marsun. Nyt niitä on kaksi vähän yli vuoden vanhaa. Häkki on 85*50 cm, riittääköhän se niille kolmelle? Saa olla joka päivä vähintään pari tuntia jalottelemassa.
Olisi kiva saada vastaus. Minkä kokoisia häkkejä teillä on kolmelle marsulle?

5

1379

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • za-za

Tuon kokoinen häkki on liian pieni häkki edes kahdelle - ehkä yksi marsu pystyisi asumaan siinä ahdistumatta.

Häkkiä hankkiessa tulee ottaa huomioon, että marsu kuitenkin viettää suurimman osan ajastaan häkissä (yleensä). Eli jos ajattelee, että marsusi saisi jaloitella 3h päivässä - se asuu häkissä kuitenkin 21h vuorokaudessa :D Häkkien minimikoot on määritelty myös eläinsuojelulaissa.

Minusta 120cm x 60cm kokoinen häkki soveltuu 2-3 marsulle. Jos on 4 marsua tai enemmän - pitää häkkitilaa vastaavasti olla lisää.

Meillä on kahdella mursulla 120cm:n häkki ja sekin tuntuu tosi pieneltä kaikkine tilpehööreineen :>

Marsu on kaikessa söpöydessään vaativa lemmikki - se tarvitsee runsaasti tilaa ympärilleen vaikka näyttääkin paikoillaan märehtivältä leivältä laiskoina päivinään ;)

• marbiili

Juu.. Kyllä se häkki on liian pieni kolmelle marsulle,myös kahdelle.. Mulla on itsellä 3 marsua,ja niiden häkki on n.100x92:)! Lisäksi marsuni pääsevät jaloittelemaan lattialle silloin,kun haluavat:D! Mielestäni tuo häkki on ihan sopiva kolmelle marsulle,kunhan ne saavat myös jaloitella tarpeeksi:)!

• jamelia007

toi on liian pienen kokoinen häkki 3 marsulle!! yhdelle marsulle toi häkki voi olla sopivan kokoinen. mutta kolmelle pitäisi ainakin olla 120cm pitkä häkki... jne... ja muista pitää niitä vapaana! :)

• marsumiina

ei tuo häkki riitä se on yhden marsun häkki. minulla on kaksi marsua ja niiden häkki on 100x50 enkä voi todellakaan ottaa siiheen kolmatta marsua. se tuntuu jo nyt pieneltä mutta se on juuri kahden marsun häkki ja useimmilla on juuri tuon kokoinen häkki kahdelle marsulle. eli vähintään kolmelle marsulle 120 senttimetriä pitkä!!!

• marsuklaaninomaava

Mulla on kolme marsua ja häkki on pituudeltaan 120cm ja leveydeltään 60cm ja sekin tuntuu musta aika pieneltä kolmelle, vaikkakin sieltä löytyy tilaa ylemmistäkin ilmoista. Tasoja,riippumattoja yms. Ennen häkki oli mulla vaan yhdellä marsulla käytössä, mutta nyt on pakon edessä pidettävä siinä kolmea, ennen kun pääsee oman katon alle kesällä muuttamaan, että voi sitten hankkia tilavamman asumuksen :). Elikkä en tod. suosittele omaa häkkiäsi kolmelle! Voit rakentaa vaikka taikakuutioista tilavamman häkin suht edullisesti.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Riikka runnoo: datakeskuksille tulee UUSI yritystuki

"Suomen valtio erikseen tukee esimerkiksi kryptovaluuttaan tai aikuisviihteeseen tai muuhun keskittyviä datakeskuksia."
      Maailman menoa
      42
      2106
    2. Eläkeläiset siirrettävä muuttotappioalueille

Joutoväki pois ruuhkauttamasta elättäjien arkea. Samalla putoaa jokaisen asumiskulut ja rahaa jää enemmän kuluttamiseen.
      Maailman menoa
      170
      1858
    3. Onko kivaa jättää

elämän suurin rakkaus hiljaisuuteen?
      Ikävä
      116
      1300
    4. En kerro nimeäsi nainen

Sillä olet nyt salaisuus jota kannan sydämessäni. Tämä mitä tunnen ja kuinka sinuun vahvasti ihastuin on jo niin erikoin
      Ikävä
      71
      1140
    5. Mitä haluaisit sanoa hänelle tänään?

Kerro tähän viestisi. 🍭🍡🍦
      Ikävä
      91
      885
    6. Olet kiva ihminen

En kiellä sitä yhtään. Sinussa on hyvin paljon erinomaisia puolia, enemmän varmasti kun meissä muissa. Sitten on puoli
      Ikävä
      72
      857
    7. Auta mua mies

Ota vielä yhteyttä, keksi oikeat sanat että vuosien ajan kasvanut muuri murtuu meidän väliltä vaikka aluksi vain vähän.
      Ikävä
      78
      829
    8. Uuden upotuskasteen vaiettu ongelma

Alkuseurakunnan kaste oli useamman vuosisadan upotuskaste, joka toimitettiin joko ulkona luonnon vesistöissä tai kasteki
      Kaste
      43
      826
    9. Ja tääkin vielä...

Kukakohan on valittanut, Salmiko itse? https://www.viiskunta.fi/rehtori-valittiin-ahtarissa-ilman-hakumenettelya-o/13479
      Ähtäri
      31
      763
    10. Minkälaisen viestin toivoisit saavasi?

Miehelle.... Helpota vähän.
      Ikävä
      54
      681
    Aihe