Miten saisin lisää aikaa Thaimaan reissulleni, kun nyt on niin hankala poiketa esim. Malesiassa koronan vuoksi? 29.10. ois takas Suomeen paluu, eikä huvittais lähtee
Lisäaikaa Thaimaan reissuun
7
149
Vastaukset
- Anonyymi
On alkeellista toimintaa, jos lähtee matkalle ja sitten alkaa Suomi24:ssa kyselemään, miten matkan aikana toimitaan.
- Anonyymi
Korona sotkee kato!!
- Anonyymi
Yksinäinen kaipaa juttuseuraa...
Sellaista se on "Maailman Onnellisten Ihmisten Maassa". - Anonyymi
Senkun jäät maahan ja kun poistut se maksaa vain 500 THB pv sakkoa. Eli ei kallista.
"The fine for overstaying is 500 Baht per day, reaching a maximum fine of 20,000 Baht (when overstaying 40 or more days"
40 pv vain 515egee. Ei silla viitsi kenraalettein v-lua kuunnella Imissä. Ennemmin maksaa taskurahoista. - Anonyymi
Jompparin Visa-toimistosta voi hakea jatkoa.
- Anonyymi
niin siis jos on oikea visa
- Anonyymi
Saa sen 30pv jatkon 1900 thb hintaan vaikka olisi lentänyt / kävellyt maahan rajaviisumilla (Viisumi vapaa tulo).
" Extensions at Thai Immigration for the visa exemption stamps remain to be 30 days for a fee of 1,900 baht."
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Persut eivät ole kertoneet euronkaan edestä säästökohteita
Mutta änkyttävät kysellä niistä muilta jatkuvasti. Vaikuttaa ettei persuilla ole kykyä omaan ajatteluun ja päätöksenteko2753445Työeläkeloisinta Suomen suurin talousongelma
Työeläkeloisinta maksaa vuodessa lähes 40 miljardia euroa, josta reilut 28 miljardia on pois palkansaajien ostovoimasta.1051756Israel euroviisujen 2.
Israel sai taas eniten yleisöääniä. Suomesta täydet 12 pistettä, poliittinen ”ammattiraati” antoi 0 pistettä. Hyvä Is2471455- 741356
- 651243
Mun mielestäni on tosi loukkaavaa
Nainen, että luulet palatan typeriä, sekavia ja ilkeitä viestejä mun kirjoittamiksi. Mä en ole katkera, epätoivoinen, ra1991107Odotettu tulos Taivalvaaran hiihtokeskuksen osalta
"MCS Finland Oy on ilmoittanut Taivalkosken kunnalle 30.4.2026, että se irtisanoo Taivalkosken kunnan ja MCS Finland Oy:521099- 631001
- 22937
IS viikonloppu 16.-17.5.2026
Tänä viikonloppuna on Kärkkäisen ja Skyttän yhteistyönä syntynyt 3.0 arvoinen sanaristikko ratkaistavana.35883