Miten saisin lisää aikaa Thaimaan reissulleni, kun nyt on niin hankala poiketa esim. Malesiassa koronan vuoksi? 29.10. ois takas Suomeen paluu, eikä huvittais lähtee
Lisäaikaa Thaimaan reissuun
7
90
Vastaukset
- Anonyymi
On alkeellista toimintaa, jos lähtee matkalle ja sitten alkaa Suomi24:ssa kyselemään, miten matkan aikana toimitaan.
- Anonyymi
Korona sotkee kato!!
- Anonyymi
Yksinäinen kaipaa juttuseuraa...
Sellaista se on "Maailman Onnellisten Ihmisten Maassa". - Anonyymi
Senkun jäät maahan ja kun poistut se maksaa vain 500 THB pv sakkoa. Eli ei kallista.
"The fine for overstaying is 500 Baht per day, reaching a maximum fine of 20,000 Baht (when overstaying 40 or more days"
40 pv vain 515egee. Ei silla viitsi kenraalettein v-lua kuunnella Imissä. Ennemmin maksaa taskurahoista. - Anonyymi
Jompparin Visa-toimistosta voi hakea jatkoa.
- Anonyymi
niin siis jos on oikea visa
- Anonyymi
Saa sen 30pv jatkon 1900 thb hintaan vaikka olisi lentänyt / kävellyt maahan rajaviisumilla (Viisumi vapaa tulo).
" Extensions at Thai Immigration for the visa exemption stamps remain to be 30 days for a fee of 1,900 baht."
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1808316
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k264518- 504088
- 513365
- 513106
- 502860
Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä262546- 312139
Anteeksi kun käyttäydyn
niin ristiriitaisesti. Mä en usko että haluaisit minusta mitään, hyvässä tapauksessa olet unohtanut minut. Ja silti toiv382003- 291996