Linnanmäki avautuu jälleen vapuksi, se on varmin merkki tulevasta kesästä ainakin minulle. Onko sinulla vappu perinteitä?
Vastaukset 4
- mää
No tämä vappu menee töissä Linnanmäellä..
Olkaahan ihmisiksi ketkä sinne tulevat! - mimmi
vappuna käydään ainakin Lintsillä
- Toivoivat vähemmän
Tänä kesänä ei kannata mennää lintsille nostivat hintoja ja haluavat vähemmän ihmisiä sinne kuin viimekesänä joten paras tehdä kaupunki retki vaikka Tampereelle tai vaikka Tukholmaan niin on hiljasempaa sielä lintsillä vaan
Käytän tänä kesänä vieraani varsinkin pikkuvieraat tottakai korkeasaaressa ja suomenlinnassa ja mennään sitten Tampereelle tänä vuonna seikkailemaan huvipuistoon .
Laivaristeilykin kannattaa tässä meittiä lasten kanssa menään vaikka sinne skansenille ja grönalundiin ,on siten mukavampaa lapsille sellainen vaihtelu . Monena vuonna on oltu tuossa lähellä Lintsillä nyt ei mennä .hyvä kun kertoivat toiveensa . meitä on ollut kyllä aina suuriporukka siellä kesänaikaan kun kaikki sukulaiset on olleet sielä ,tulleet aina mun luo ja menty sitten sinne . Nyt jä vähintäin 15 käymättä ,auttaakohan asiaa että lintsille ei tuu liikaa tuskin mutta jos moni muukin tekee niin niin sitte ei ole liikaa ja turvallisuus säilyy kans .- työntekijä
Tämän kirjoittaja on selvästikkin ottanut itseensä kun Räikkönen sanoi, että Linnamäelle toivotaan vähemmän kävijöitä kuin viime vuonna. Hyvä vaan että tuollaiset kaiken henk.koht. ottavat menevät sitten muualle.. Säilyy linnanmäellä positiivinen fiilis ja sinne tulee tarpeeksi mukavaa porukkaa!
Eiköhän toi Räikkösen toive kuule ollut etupäässä juuri lintsin vieraiden hyväksi ajatletu!
Daa, järki käteen pappa/mummo!
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Hallituksen järjestämä spektaakkeli tuo vessanpyttykeissi
Että olisi kymmenien kansanedustajien kodeissa käyty ihan tuosta vaan, eikä kukaan kansanedustaja kerro niin käyneen, va3051205Sysmän "ilon päivä"
Ja taas palaa hirveä määrä verorahoja, ihan turhaan soopaan. Eikö nämä jotka kuntapolitiikassa valittavat ja tuhoaa vaan71855Uskon, että saataisiin kaikki selvitettyä
Mutta yhteys on jäissä, minä olen jäässä, enkä osaa tai uskalla enää lähestyä. Se vaan on niin. Naiselta Jos ei ole hyvä61793- 120673
Joka ilta mietin
sua❤️Mitä teet, missä meet? Kaipaatko yhtään? Yön tullen toivotan mielessäni sulle hyvää yötä ja aamuisin huomenet. Joka38652Riitastako pelastaja
Riitta jätti hakemuksen. Hyvä niin. On ainakin yksi mistä ottaa. Pertsa ei taida aikuistua koskaan ja Pekka hoiteli silt41646- 50596
Timo Vornanen.
On siinäkin yksi täystampio. Eipä ihme, että persukannattajat sen eduskuntaan äänestikin.50566Luottamus
Luotan vain siihen mitä tapahtuu IRL. Anonyymipalstan vihjailut eivät merkitse minulle mitään.94535- 45527
- 37518
- 32511
Kadutko mies sitä miten reagoit?
..siihen sotkuun, jonka jälkeen mikään ei ole ollut kuin ennen. 🥺48505Millaisen talvitakin haluaisit?
Talveen vielä aikaa, mutta talvitakit tulleet kauppoihin. Millainen olisi unelmiesi talvitakki? Itse tykkäisin jostain79472Onko kahvila Retro samalla pub???
Netin mukaan anniskeluoikeudet. Käykö tuolla kaljoitteluporukkaa? Onko iltaviihdettä? Olen muuttamassa marraskuussa Kuhm8437Tässä ovat Elämäni biisi -vieraat lauantai 3.10. - Yksi vieras on todellinen suomalaisten suosikki
Jos menisit Elämäni biisiin, mikä olisi elämäsi biisi ja miksi? Elämäni biisi tulee suorana lähetyksenä Tampereelta. K9436- 77432
- 19427
Iivari esittää poliisin tutkintaa
Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivari on pannu ison pyörän liikkeelle. Entinen Kemijärven historian lyhimmän kaupunginj21411En voi kertoa meistä kenellekään
Minulla on ikävä sinua mies.. Oon yrittänyt taas unohtaa, mutta silti tulet mieleeni lähes päivittäin. Eihän meitä voi o27402