Mitä tehdä kun intialainen guru selibaatissa eläjä, Veedojen tuntija sortuu nuoreen valkoiseen tyttöön.
'Oikeastaan kokemusta (ja oletan hyvin koska olen mies) kaikista guruista jotka kaikki tahtovat seksiä'
Aikuisena en usko sellaiseen joka ei haluisi
Teorian mukaan naisten on kivaa kokeilla miehiä ja todentua, että ketkä sortuvat naisten takia, mutta voi ollakin, että nainen tekee sen tahallisesti siis sen testin vasta kun hänen itsemääräämistä seksittömänä ihmisenä on loukattu. Nainen tahallisesti testaa miesten auktoriteetteja ja todentaa miten asiat ovat olleet ja tulevat aina olemaan.
Nyt vihdoin miehenä tiedän, että guru tahtoo aina seksiä.
Mietin, että asia on normaali siinä mielessä, että näinkin ikivanha sivilisaatio ja pyhä sellainen, mutta tahtoo vain seksiä ja lisää sellaista paljon enemmän.
Guru on paska, koska mäkin tahdon seksiä.
Mutta että guru on likainen tummaihoinen ja puskee päälle säännöistä piittaamatta, jonka jälkeen kutsuu itseään guruksi tai pyhäksi, niin ei jaksa Intiaa enää sen jälkeen.
Etelämaalainen, muuttuko sellainen koskaan siinä mielessä, miltä länsimaalainen näyttää kulttuurisesti.
Paskaa riittää Lännessäkin, jotta sellaista kaivettaisiin etelästä.
Esimerkiksi kaikki afrikkalaiset ovat paljon natsisempia kuin valkoiset.
Ymmärtääkö lukija väitteen?
Ja kaiken jälkeen minä jään miinukselle ja guru plussalle.
Ja mikä sellainen instituutio, joka nostaa yhden ihmisen jumalaksi?
Guru tahtoo seksiä
Anonyymi
1
631
Vastaukset
- Anonyymi
kuluuko järvi, jos sitä vähän meloo ? käyttöä varten se on sulle tehty !
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
20e Riskitön veto 20e talletuksella VB:lle
Pssst! Vinkki viis rotvallinreunalla eläjille. VB tarjoaa 20 euron riskittömän vedon ensitallettajille vedonlyöntiin.62463- 1161648
Viiimeinen viesti
Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill361386Analyysiä: Kiuru-keissi oli ja meni - demarit hävisi tässäkin
Tapauksen tultua julki alkoi demarit ja muu vasemmisto selittään, että tämä oli poliittista väkivaltaa, siis ennen kuin1601223- 1291165
- 521125
Suomessa on valittava 2 lucia neitoa...
Maahanmuuttajille oma lucia neito ja Suomalaisille oma SUOMALAINEN Lucia neito....sama juttu on tehtävä miss Suomi kisoi1051064- 571061
Olet tärkeä
mutta tunnen jotain enemmän ja syvempää. Jos voisinkin kertoa sinulle... Olen lähinnä epätoivoinen ja surullinen.46939Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.
Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.109904