Voisiko joku neuvoa. Olen ajatellut laittaa siirtolapuuharhani portille kaarituen ja siihen kärhöjä kasvamaan. Nyt en vain tiedä miten nopeasti ja miten se leviää. Eli riittääkö yksi kärhö puolelleen vai olisiko hyvä olla kaksi per puoli eli yhteensä neljä? Haluaisin siitä näyttävän, mutta onko kaksi puolellaan muutaman vuoden kuluttua liikaa?
Olisiko kokemusta
Anu
2
720
Vastaukset
- kasvaminen
Jalokärhöt, joita ilmeisesti tarkoitat, ovat aika nopeakasvuisia hyvissä olosuhteissa. Minusta voisit laittaa ensin yhden kummallekin puolelle.
Jotenkin oma mieltymykseni on kuitenkin kasvattaa kärhöä yhdeltä sivulta. Silloin se on mielestäni kauniimpi. Riippuu tietysti siitä tuesta. Jos on kaunis tuki, niin mitäpä sitä kokonaan peittämään.- Anu
Kiitos neuvosta. On varmaan hyvä idea laittaa vain toiselle puolelle. Ehkä se kasvaa yli ja toiselle puolelle.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.774652- 1801947
- 1241630
- 1321186
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161121- 351056
- 78953
- 52916
Hyvää huomenta!
Mietin miten suhtaudut minuun, jos kerron tunteista. Voinko enää sen jälkeen olla samassa paikassa kanssasi, jos koet as78882- 4848