JOKU MYY ASUNTOA

Anonyymi

KOKINVUORENKADULTA KEHUEN ALUETTA ERITTÄIN RAUHALLISEKSI. ITSE TALOSSA ASUNEENA VOIN KERTOA,ETTÄ ASIA ON TÄYSIN PÄINVASTOIN. KATU ON POJANPOLUN KUPEESSA JOSSA KESÄÖISIN KÄY POLIISIT MUUTAMAN KERRAN YÖSSÄ. MUSIIKKI SOI LÄPI YÖN NIIN KOVAA,ETTÄ KOKO LÄHIALUE RAIKAA.

10

87

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Pojanpolulle on laitettu asumaan maahanmuuttajia joten ei mikään ihme että tuollaista siellä on.

• Anonyymi

Tosi juttu, ja sama homma tytöntien kerrostaloissa. Pojanpolun älämölöttäjät ovat todellinen rasite kesäisin. tietysti siellä asuu muutama asiallinenkin asukki. Kaveri muutti sieltä pois, kun joutui öisin valvomaan, joten töihin lähtö meni hankalaksi.

• Anonyymi

Päihdehomojen nainnin läiske ja voihkiminen lähinnä rasittaa

• Anonyymi

Pojanpolku on hyvinkin kansainvälistä aluetta Raisiossa. Löytyy maahanmuuttajia, romaneja, Virolaisia ja Puolalaisia.

• Anonyymi

TAITAVAT OLLA POSTINJAKAJIA, KUN ÖISIN LIIKKUVAT...

• Anonyymi

Postinjakajat eivät liiku öisin vaan sanomalehtien jakajat.

• Anonyymi

Mä oon ymmärtänyt että Pojanpolku olisi rauhoittunut, mutta ehkä oon ollut sitten väärässä.

• Anonyymi

Pojanpolulla ei enää ole oikeastaan yhtään huituja vaan maahanmuuttajat siellä eniten rellestävät nykyään.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Pojanpolulla ei enää ole oikeastaan yhtään huituja vaan maahanmuuttajat siellä eniten rellestävät nykyään.

Ja myllyssä, keskustassa ja kuninkojalla niitä vetelehtii itäisimmiltä alueilta uralilta tyynelle valtamerelle koko mantereen koolta ja sen naapurivesistöjen saaristojen rannoilta

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Ja myllyssä, keskustassa ja kuninkojalla niitä vetelehtii itäisimmiltä alueilta uralilta tyynelle valtamerelle koko mantereen koolta ja sen naapurivesistöjen saaristojen rannoilta

Ja ongelmia tuovat

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. 504
      7558
    2. Mitä sanoisit kolmella sanalla

kaivatullesi ja tunteidesi kohteelle? 🙎💝💝
      Ikävä
      230
      2640
    3. Kun katsoin häntä

Niin ajattelin että hän on niin rakas ❤️
      Ikävä
      26
      2571
    4. Miksi Pekkaa ei hyväksytä maailmalla julkisiin virkoihin?

On mennyt jo monta hommaa ohitse.
      80 plus
      160
      1907
    5. Haluisin niin

Selvittää sun kanssa asiat. Kumpa uskaltaisin. Haluatko sinä?
      Ikävä
      114
      1768
    6. 24h Kirppis

Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?
      Jämsä
      3
      1479
    7. Kansallismieliset järjestöt muistelivat Tammisunnuntaita eri puolilla maata

Ugissa muisteltu kunnolla. 🔥 https://www.kansalainen.fi/kansallismieliset-jarjestot-muistelivat-tammisunnuntaita-eri-p
      Uusikaupunki
      0
      1367
    8. Minkälainen koti

kaivatullasi on?
      Ikävä
      76
      1183
    9. Nyt mielipiteitä kehiin?

Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu
      Kuhmo
      62
      1158
    10. IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."

Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka
      Tv-sarjat
      4
      1155
    Aihe