KOKINVUORENKADULTA KEHUEN ALUETTA ERITTÄIN RAUHALLISEKSI. ITSE TALOSSA ASUNEENA VOIN KERTOA,ETTÄ ASIA ON TÄYSIN PÄINVASTOIN. KATU ON POJANPOLUN KUPEESSA JOSSA KESÄÖISIN KÄY POLIISIT MUUTAMAN KERRAN YÖSSÄ. MUSIIKKI SOI LÄPI YÖN NIIN KOVAA,ETTÄ KOKO LÄHIALUE RAIKAA.
JOKU MYY ASUNTOA
10
87
Vastaukset
- Anonyymi
Pojanpolulle on laitettu asumaan maahanmuuttajia joten ei mikään ihme että tuollaista siellä on.
- Anonyymi
Tosi juttu, ja sama homma tytöntien kerrostaloissa. Pojanpolun älämölöttäjät ovat todellinen rasite kesäisin. tietysti siellä asuu muutama asiallinenkin asukki. Kaveri muutti sieltä pois, kun joutui öisin valvomaan, joten töihin lähtö meni hankalaksi.
- Anonyymi
Päihdehomojen nainnin läiske ja voihkiminen lähinnä rasittaa
- Anonyymi
Pojanpolku on hyvinkin kansainvälistä aluetta Raisiossa. Löytyy maahanmuuttajia, romaneja, Virolaisia ja Puolalaisia.
- Anonyymi
TAITAVAT OLLA POSTINJAKAJIA, KUN ÖISIN LIIKKUVAT...
- Anonyymi
Postinjakajat eivät liiku öisin vaan sanomalehtien jakajat.
- Anonyymi
Mä oon ymmärtänyt että Pojanpolku olisi rauhoittunut, mutta ehkä oon ollut sitten väärässä.
- Anonyymi
Pojanpolulla ei enää ole oikeastaan yhtään huituja vaan maahanmuuttajat siellä eniten rellestävät nykyään.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pojanpolulla ei enää ole oikeastaan yhtään huituja vaan maahanmuuttajat siellä eniten rellestävät nykyään.
Ja myllyssä, keskustassa ja kuninkojalla niitä vetelehtii itäisimmiltä alueilta uralilta tyynelle valtamerelle koko mantereen koolta ja sen naapurivesistöjen saaristojen rannoilta
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ja myllyssä, keskustassa ja kuninkojalla niitä vetelehtii itäisimmiltä alueilta uralilta tyynelle valtamerelle koko mantereen koolta ja sen naapurivesistöjen saaristojen rannoilta
Ja ongelmia tuovat
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005047558- 2302640
- 262571
- 1601907
- 1141768
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?31479Kansallismieliset järjestöt muistelivat Tammisunnuntaita eri puolilla maata
Ugissa muisteltu kunnolla. 🔥 https://www.kansalainen.fi/kansallismieliset-jarjestot-muistelivat-tammisunnuntaita-eri-p01367- 761183
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu621158IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka41155