Oletko nainen koskaan kokeillut talvitelttailua?

Anonyymi

Voisi olla mukavaa.

15

<50

Äänestä

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

En ole kokeillut mutta mielelläni kokeilisin sinun kanssasi mies.

• En, mutta olen nähnyt miehellä talviteltan pystyssä.

• Anonyymi

Nettideittailu on toinen. Se vaatii vähän talvisempaa kangasta. eikun pakkasenkestävää.

• Anonyymi

Saatanpa tulevana talvena kokeilla.

• Anonyymi

Liian mukavuudenhaluinen nykyään.. tulee inttiajat mieleen ja kaminalämmitys

• Anonyymi

Kyllä siitä oli Intissä mukavuus kaukana.

• Anonyymi

Voisi olla raikas hengitysilma ja tämä sopii minulle mitä parhaiten! Mutta Puska pissaaminen ei käy!

• Anonyymi

Parinkymmenen asteen pakkasessa laavukankaan alla ja oli jumalattoman kylmä.
      Ei kiinnosta pätkääkään.

• Anonyymi

Olen kokeillut. Kylmähän siinä tulee. Partiossa tuli kokeiltua yhtä sun toista.

• Anonyymi

Kyllä se talvitelttailu pitää tehdä loka-marraskuussa. Joulu-helmikuussa on liian kylmä. Maalis-huhtikuukin voi olla kiva aika telttailla.

• Anonyymi

Armeijassa.

• Anonyymi

Pohjoisnavalle voitais hiihdellä

Teltta mukhaan

• Anonyymi

Yhden miehen kanssa mikä vaan olisi mukavaa.
      Ei se matka vaan matkaseura.

• Anonyymi

Olen lapsena partioleirillä. Meillä oli jo silloin vahtivuorot, olin varmaan 11-v. ja piti valvoa tietyt tunnit yössä ja vahtia kaminaa. Trangialla tehtiin ruoat ja toki omiakin eväitä oli mukana. Taisi olla lokakuun loppua tai marraskuun alkua se. Lunta oli jo silloin.

• Anonyymi

Pieni lisäys. Minua itseäni siis alkanut taas aikuisiässä kiinnostaa tuo retkeily. Edelleen kiinnostaisi mennä Lapin erämökkeihin mutta en yksin haluaisi lähteä. Ne erämökit on parempi vaihtoehto kuin tuo teltta; ei tarvitse niin paljon kantaa tai vetää mukana. Pitäisi olla sellainen, joka osaa liikkua, siellä mukana ihan turvallisuussyistäkin.

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Mitään järkeä?

Että ollaan erillään? Kummankin pää on kovilla.
      Ikävä
      129
      2073
    2. Noniin rakas

Annetaanko pikkuhiljaa jo olla, niin ehkä säilyy vienot hymyt kohdatessa. En edelleenkään halua sulle tai kenellekään mi
      Ikävä
      105
      1886
    3. Kumpi vetoaa enemmän sinuun

Kaivatun ulkonäkö vai persoonallisuus? Ulkonäössä kasvot vai vartalo? Mikä luonteessa viehättää eniten? Mikä ulkonäössä?
      Ikävä
      84
      1659
    4. Lasten hyväksikäyttö netissä - Joka 3. nuori on saanut seksuaalisen yhteydenoton pedofiililtä

Järkyttävää! Lapsiin kohdistuva seksuaalinen hyväksikäyttö verkossa on yhä pahempi ongelma. Ulkolinja: Lasten hyväksikäy
      Maailman menoa
      64
      1534
    5. Multa sulle

Pyörit 24/7 mielessä, kuljet mun mukana, mielessä kyselen sun mielipiteitä, vitsailen sulle, olen sydän auki, aitona. M
      Ikävä
      33
      1202
    6. Ei se mene ohi ajan kanssa

Näin se vaan on.
      Ikävä
      84
      1173
    7. Nainen, olen tutkinut sinua paljon

Salaisuutesi ei ole minulle salaisuus. Ehkä teimme jonkinlaista vaihtokauppaa kun tutkisimme toisiamme. Meillä oli kumm
      Ikävä
      56
      1132
    8. Tavoitteeni onkin ärsyttää

Sua niin turhaudut ja unohdat koko homman
      Ikävä
      110
      1103
    9. Mies, eihän sulla ole vaimoa tai naisystävää?

Minusta tuntuu jotenkin, että olisit eronnut joskus, vaikka en edes tiedä onko se totta. Jos oletkin oikeasti edelleen s
      Ikävä
      47
      1076
    10. Onko sulla empatiakykyä?

Etkö tajua yhtään miltä tämä tuntuu minusta? Minä ainakin yritän ymmärtää miltä sinusta voisi tuntua. En usko, että olet
      Ikävä
      44
      1023
    Aihe