Voisi olla mukavaa.
Oletko nainen koskaan kokeillut talvitelttailua?
15
<50
Vastaukset
- Anonyymi
En ole kokeillut mutta mielelläni kokeilisin sinun kanssasi mies.
En, mutta olen nähnyt miehellä talviteltan pystyssä.
- Anonyymi
Nettideittailu on toinen. Se vaatii vähän talvisempaa kangasta. eikun pakkasenkestävää.
- Anonyymi
Saatanpa tulevana talvena kokeilla.
- Anonyymi
Liian mukavuudenhaluinen nykyään.. tulee inttiajat mieleen ja kaminalämmitys
- Anonyymi
Kyllä siitä oli Intissä mukavuus kaukana.
- Anonyymi
Voisi olla raikas hengitysilma ja tämä sopii minulle mitä parhaiten! Mutta Puska pissaaminen ei käy!
- Anonyymi
Parinkymmenen asteen pakkasessa laavukankaan alla ja oli jumalattoman kylmä.
Ei kiinnosta pätkääkään. - Anonyymi
Olen kokeillut. Kylmähän siinä tulee. Partiossa tuli kokeiltua yhtä sun toista.
- Anonyymi
Kyllä se talvitelttailu pitää tehdä loka-marraskuussa. Joulu-helmikuussa on liian kylmä. Maalis-huhtikuukin voi olla kiva aika telttailla.
- Anonyymi
Armeijassa.
- Anonyymi
Pohjoisnavalle voitais hiihdellä
Teltta mukhaan
- Anonyymi
Yhden miehen kanssa mikä vaan olisi mukavaa.
Ei se matka vaan matkaseura. - Anonyymi
Olen lapsena partioleirillä. Meillä oli jo silloin vahtivuorot, olin varmaan 11-v. ja piti valvoa tietyt tunnit yössä ja vahtia kaminaa. Trangialla tehtiin ruoat ja toki omiakin eväitä oli mukana. Taisi olla lokakuun loppua tai marraskuun alkua se. Lunta oli jo silloin.
- Anonyymi
Pieni lisäys. Minua itseäni siis alkanut taas aikuisiässä kiinnostaa tuo retkeily. Edelleen kiinnostaisi mennä Lapin erämökkeihin mutta en yksin haluaisi lähteä. Ne erämökit on parempi vaihtoehto kuin tuo teltta; ei tarvitse niin paljon kantaa tai vetää mukana. Pitäisi olla sellainen, joka osaa liikkua, siellä mukana ihan turvallisuussyistäkin.
Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1062419
- 1061902
Ripeyttä asiointiin
Ottaa päähän yhden ja saman asiakkaan hitaus kassalla kun yhdellä kädellä nostelee ostoksia kärrystä ja välillä pitelee161794Mitä ajattelit hänestä
Ensi kohtaamisesta alkaen? Itsellä pikkuhiljaa syventyi rakkaudeksi vaikka alusta asti ajattelin että hän on samallainen991457Marinin ahdistelija - "Lemmenkipeä huippuosaaja Lähi-idästä"
Olikin valtamedialle hankala paikka, kun kyseessä olikin "rikastaja" Vähän aikaa sitä voitiin piilotella, mutta pakko ol1921412Mietitkö tosissasi..
..että olisin tullut sinne jonkun muun vuoksi kuin sinun? Ei näinä vuosina tapahtuneet, myös tapahtumatta jääneet, ole41345- 57947
- 64946
Kysyin kaikilta yhteisiltä tutuilta mielipidettä siitä, että kannattaako sinun kanssa alkaa!
Päätös oli lähestulkoon yksimielinen. Minunkin vaisto antoi vaaranmerkkejä, mutta järkytyin mitä sinusta kuulin. Aluksi125938- 76910