Rokotteiden teho on NOLLA.

Anonyymi

* Lääketiede vs. Terveystiede-mikä ero? Terveystiede pyrkii lääkkeettömään tulevaisuuteen! Alasivut.
Koska LÄÄKE-tieteellä Ei ole riittävää tietoa, eikä testejä KVM-altistuneen hoitoon eikä immuuni-järjestelmän heikkenemisen-tason testaamiseen, niin kehitin testit ja hoidot edellä-mainittuihin. Tämän takia edustan Terveys-tiedettä: ............................................................Jatkuu sivulla:
https://pappasmurffi.nettisivu.org/laaketiede-vs-terveystiede/#top

29

52

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Rokotteita on tutkittu riittävästi, että niillä on voitu aloittaa satojen miljoonien ihmisten turvalliset rokotukset.
      Näillä palstoilla ei rokotteista tiedetä hevonpaskaa, koska kirjoittajat eivät hallitse edes suomen kielioppia, vaan tekstit ovat apukoulutasoisen väsäyksiä.


      Ai, että ihmiset ovat ravintoloissa riemuissaan koronapassista, kun telkkauutisissa näytetty ja haastateltu! Rokottamattomat te olette pelinne hävinneet! 6-0 -tuloksella. Turhaa itkette!
      Koronapassi antaa taas luvan pitää ravintolahauskaa ja se on elämää. Me emme siitä luovu, vaikka rokotevastaiset horisee. Onneksi eivät pääse tartuttamaan meitä terveitä! Me pidämme nyt lystiä!!!

      TV-uutisista kansa näkee, että ravintolan asiakkaat, jotka ottaneet rokotteet, ovat iloisia, hyvävointisia ja terveitä. Tässä koronahörhöillä ihan turha inistä rokotusvastaisuuttaan. Tukea, ette saa kansalta. Eli pelinne on pelattu! Sorry vaan!

      Sadat miljoonat ovat todenneet rokotteen hyödyn ja tehon - emme käy sepustamaan. Keitä sinä hopeavesiäsi ja odota koronan delta-varianttia ja ruumiskonttia!

      Rokottamattomat ovat "kauniisti" ja kansan omaisesti sanottuna mätämunia.

      • Anonyymi

        siinä meillä 50-60-luvulla syntynyt joka ei edes tiedä ettei ole olemassa enää apukoulua. Hevonpaskaa ehkä olet luonut mutta homma ei huononna miestä, mies huonontaa homman, kuten sinun tapauksessasi. Sivistä hieman itseäsi.


      • Anonyymi

        On tutkittu. ja tultu siihen tulokseen, että vastuuta ei voi ottaa!


    • Anonyymi

      Kyllä, tv-uutisista näkee kuinka mainitsemasi iloiset ihmiset eivät edes ymmärrä mihin passilla ollaan menossa. He eivät edes seuraa uutisia koska koronapassi oli heille ihan yllätys että sitä kysyttiin. Jatka sinä ravintolaelämääsi ihan rauhassa. Kun tietää sinunlaisiisi törmäävän ravintoloissa, en sinne edes haluaisi. Minun elämäni on jotain ihan muuta kuin ravintoloissa notkuminen. Tulehan kertomaan tänne vuoden kuluttua miltä tuntuu kun on kannattanut koronapassia nyt.

      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Piikitysten jälkeen sairaaloihinkin on tullut tunkua.
        Koska myös meillä niitä iloisia ihmisiä alkaa hiipiä sairaalaaankin?

        https://mvlehti.net/2021/10/29/raportti-ensiavut-tayttyvat-vakavasti-sairaista-yhdysvalloissa-eika-kyse-ole-koronaviruksesta/

        "Koska myös meillä niitä iloisia ihmisiä alkaa hiipiä sairaalaaankin?"
        Älä pidätä hengitystäsi kuitenkaan.
        Koska kukaan aikuinen ei voi olla niin tyhmä, että luottaa tuohon hmm "julkaisuun", jää vaihtoehdoksi se, että saat korvausta näiden "uutisten" levittämisestä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Koska myös meillä niitä iloisia ihmisiä alkaa hiipiä sairaalaaankin?"
        Älä pidätä hengitystäsi kuitenkaan.
        Koska kukaan aikuinen ei voi olla niin tyhmä, että luottaa tuohon hmm "julkaisuun", jää vaihtoehdoksi se, että saat korvausta näiden "uutisten" levittämisestä.

        olisipa se ainoa. Jännä homma kuitenkin ettei Suomessa kerrota näistä yhtään mitään. Miksiköhän? Samalla täytyy mainita tästä hoitajasta joka oli median mukaan ja suurilla otsikoilla, tartuttanut vanhukseen koronan ja tämä vanhus oli kuollut. Mitä ajattelet siitä?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        olisipa se ainoa. Jännä homma kuitenkin ettei Suomessa kerrota näistä yhtään mitään. Miksiköhän? Samalla täytyy mainita tästä hoitajasta joka oli median mukaan ja suurilla otsikoilla, tartuttanut vanhukseen koronan ja tämä vanhus oli kuollut. Mitä ajattelet siitä?

        Kuinkas nyt näin kävi?
        Yleensähän vanhuksen kerrotaan kuolleen vanhuuteen!


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kuinkas nyt näin kävi?
        Yleensähän vanhuksen kerrotaan kuolleen vanhuuteen!

        Et ilmeisesti kuullut koskaan tästä uutisesta, vai?


    • Anonyymi

      Minä olen leipuri.

    • Anonyymi

      mNRA-piikki on kokeellinen, eipä valehdella muuta.
      Siksi emme tiedä vielä läheskään kaikkia haittoja, kuolemat ovat lisääntyneet ja vammojen määristä meillä ei ole luotettavaa tietoa, mutta niitä on todella paljon jo virallisissa tilastoissa.
      Tuo, että liuoksen toimittajat eivät ota tuotteestaan vastuuta, pitäisi soitattaa hälytyskelloja, varsinkin kun jo nyt näemme murhaavaa jälkeä.

      • Anonyymi

        Sen, ettei tämä pölvästi osaa edelleenkään kirjoittaa edes rokotteen nimeä oikein, pitäisi soittaa joitakin kelloja.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sen, ettei tämä pölvästi osaa edelleenkään kirjoittaa edes rokotteen nimeä oikein, pitäisi soittaa joitakin kelloja.

        Siirrypä kielipoliisi ihan toiseen ryhmään etsimään epäolennaisuuksia.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Siirrypä kielipoliisi ihan toiseen ryhmään etsimään epäolennaisuuksia.

        "kuolemat ovat lisääntyneet ja vammojen määristä meillä ei ole luotettavaa tietoa, mutta niitä on todella paljon jo virallisissa tilastoissa."
        Heti kun sinä siirryt pois netistä syöttämästä ihmisille sataprosenttista tuubaa.


      • Anonyymi

        Tällä videolla on koronatilastoja Suomesta ja maailmalta, käsitellään mm. FIMEAn ja VAERS:n tilastoja ja ilmoituskäytäntöä. Haastateltavana suomalainen terveystaloustieteiden tohtori joka on myös entinen THL:n tutkija.
        Video on ns. piilotettu, joten siihen pääsee vain linkillä. Youtube otti korona"pandemian" aikana käytännön, että se sensuroi kaikki WHO:n linjan vastaiset videot. - WHO:han ei ole, kuten muistamme, puolueeton veronmaksajien rahoittama järjestö vaan sen rahoituksesta yli puolet tulee lääkeyhtiöiltä ja lääkeyhtiöitä sponsoroivalta Bill Gatesin säätiöltä.

        https://www.youtube.com/watch?v=A5lqX2SaSp0


    • Anonyymi

      Tyhjäpää on kehittänyt testin, vaan ei sellaista, että voisi todeta oman päänsä olevan täysin tyhjä.

    • Anonyymi
      • Anonyymi

        THL ja WHO eivät ole puolueettomia laitoksia, vaan ne ottavat vastaan rahaa lääkeyhtiöiltä ja Bill Gatesin säätiöltä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        THL ja WHO eivät ole puolueettomia laitoksia, vaan ne ottavat vastaan rahaa lääkeyhtiöiltä ja Bill Gatesin säätiöltä.

        Kummallista että mikään viranomainen Suomessa ei ole suostunut tutkimaan mitä mRNA-injektiot sisältävät, vaikka maailmalla esim. Japanin terveysviranomaiset ovat löytäneet niistä epäpuhtauksia ja raskasmetalleja.
        VKK on pyytänyt montaa tahoa, mm. keskusrikospoliisia ja Helsingin yliopistoa tutkimaan koronarokotteita, mutta ei ole suostuttu. Yliopisto olisi tutkinut, jos olisi saanut jonkun terveysviranomaisen suosituksen.
        Emme siis tiedä mitä meihin pistetään. Ja silti olisi pakko ottaa tällaisia piikkejä 1-3 tai enemmänkin, jotta saa "passin" millä pääsee ravintolaan, museoon, nyt uhataan jo että ei pääse kukaan töihinkään. Ei hoitajat, eikä kohta kukaan muukaan - mihinkään töihin. Nohynek uhitteli, että se olisi "keino saada kaikki ottamaan rokote."

        En usko että elämme Suomessa. Ei tämä ole minun Suomeni.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kummallista että mikään viranomainen Suomessa ei ole suostunut tutkimaan mitä mRNA-injektiot sisältävät, vaikka maailmalla esim. Japanin terveysviranomaiset ovat löytäneet niistä epäpuhtauksia ja raskasmetalleja.
        VKK on pyytänyt montaa tahoa, mm. keskusrikospoliisia ja Helsingin yliopistoa tutkimaan koronarokotteita, mutta ei ole suostuttu. Yliopisto olisi tutkinut, jos olisi saanut jonkun terveysviranomaisen suosituksen.
        Emme siis tiedä mitä meihin pistetään. Ja silti olisi pakko ottaa tällaisia piikkejä 1-3 tai enemmänkin, jotta saa "passin" millä pääsee ravintolaan, museoon, nyt uhataan jo että ei pääse kukaan töihinkään. Ei hoitajat, eikä kohta kukaan muukaan - mihinkään töihin. Nohynek uhitteli, että se olisi "keino saada kaikki ottamaan rokote."

        En usko että elämme Suomessa. Ei tämä ole minun Suomeni.

        Vapauden puolesta- ryhmän järjestämässä Jälleenrakennusseminaarissa kerrotaan tuosta, kuinka laboratorioita pyydettiin tutkimaan koronapiikkien sisältöä. Tässä video, kohdasta noin 17 min. alkaen.

        Videolla on muutakin mielenkiintoista. Ei tarvi olla kaikesta samaa mieltä enkä itsekään ole, mutta kyllä tämä kannattaisi kaikkien suomalaisten silti katsoa, tässä maailmantilanteessa missä nyt ollaan.

        Tuntuu että pitää vähän ...pohtia. :)

        https://www.youtube.com/watch?v=Vvre3mopyUI


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Vapauden puolesta- ryhmän järjestämässä Jälleenrakennusseminaarissa kerrotaan tuosta, kuinka laboratorioita pyydettiin tutkimaan koronapiikkien sisältöä. Tässä video, kohdasta noin 17 min. alkaen.

        Videolla on muutakin mielenkiintoista. Ei tarvi olla kaikesta samaa mieltä enkä itsekään ole, mutta kyllä tämä kannattaisi kaikkien suomalaisten silti katsoa, tässä maailmantilanteessa missä nyt ollaan.

        Tuntuu että pitää vähän ...pohtia. :)

        https://www.youtube.com/watch?v=Vvre3mopyUI

        Tarkoititko siis Kulkutautien puolesta - ryhmän järjestämässä? Ok, no sitten.


      • Anonyymi

        VKK "Valta Kuuluu Kansalle" puolue.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        VKK "Valta Kuuluu Kansalle" puolue.

        Kiitos täsmennyksestä. Mutta minä jonka tuon edellisen kirjoitin. en ole minkään puolueen jäsen enkä aio liittyäkään. Olen epä-puoluepoliittinen persoona:) Seurailen VKK:n tekemisiä kiinnostuksella (ehkä jossain vaiheessa saatan tehdä jotain konkreettistakin, riippuu siitä mihin suuntaan juttu menee), ja kiinnostukseni - myönteinen kiinnostukseni - pohjautuu siihen mitä kuulin: VKK on työkalu juuri tämän tilanteen, koronakriisin ratkaisemiseen (en muista sanatarkkaa sitaattia, kuunnelkaa video ite :) Siis, nämä ongelmat, mistä tässäkin ketjussa on puhuttu. Jokainen ymmärtäköön itse. Jos ei ymmärrä, niin voivoi ja mihin Suomi on menossa?:)

        En liity mihinkään puolueeseen. Jos VKK:sta tulee "oikea", iso puolue niin olen melko vakuuttunut että se ryvettyy ja muuttuu samanlaiseksi narsistien valtapesäkkeeksi kuin muutkin puolueet. On niin surullista nähdä, mihin on mennyt esim. Vasemmistoliitto ja vihreät joita ennen äänestin (joo, tunnustus tässä). Niin pettynyt olen. Mutta ei siitä enempää.
        VKK:n puuhatyyppien taustat ovat keskustapuolueessa ja perussuomalaisissa. Se on minulle OK, koska VKK ei ole puolue. Ja sikäli kuin olen ymmärtänyt - ja jos homma on rehellistä - niin toiminnan tarkoitus on todellakin DEMOKRAATTISESTI auttaa Suomi ja kaikki suomalaiset jaloilleen tästä globalistien paraikaa rakentamasta maailmanhelvetistä. Sinne me nimittäin muuten olemme menossa.

        En rupea riitelemään, vaikka olen joistakin asioista eri linjoilla kuin tietyt muut. Järkevät, vastuulliset ihmiset pyrkivät ja pystyvät ymmärtämään toistensa näkökantoja. Huomautan vielä lopuksi, että esimerkiksi luonnonsuojelua (jota pidän maapallon ykkösasiana globalismin torjunnan ohella) ei voi käytännössä harjoittaa, jos ei ole itsenäistä valtiota missä sitä harjoittaa eikä siinä valtiossa ihmisillä perusoikeuksia. Että silleen.
        Ossi Tiihosen (perus) sivuja suosittelen hyödyllsienä informaatiolähteenä koronasta. Enkä ole peruss. silti. Linkki tähän, ihan kaikkien niiden kiusaksi jotka haluavat luokitella ihmisiä ja eivät voi ymmärtää että asioista voi keskustella olematta ihan kaikesta silti samaa mieltä. Tämä sivu käsittelee tärkeää, vaiettua asiaa, koronavirustaudin lääkehoitoja:
        https://www.ossitiihonen.com/2021/01/16/uutispommi-fimean-mukaan-ei-ole-estetta-kayttaa-hydroksiklorokiinia-tai-ivermektiinia-koronan-hoidossa/


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kiitos täsmennyksestä. Mutta minä jonka tuon edellisen kirjoitin. en ole minkään puolueen jäsen enkä aio liittyäkään. Olen epä-puoluepoliittinen persoona:) Seurailen VKK:n tekemisiä kiinnostuksella (ehkä jossain vaiheessa saatan tehdä jotain konkreettistakin, riippuu siitä mihin suuntaan juttu menee), ja kiinnostukseni - myönteinen kiinnostukseni - pohjautuu siihen mitä kuulin: VKK on työkalu juuri tämän tilanteen, koronakriisin ratkaisemiseen (en muista sanatarkkaa sitaattia, kuunnelkaa video ite :) Siis, nämä ongelmat, mistä tässäkin ketjussa on puhuttu. Jokainen ymmärtäköön itse. Jos ei ymmärrä, niin voivoi ja mihin Suomi on menossa?:)

        En liity mihinkään puolueeseen. Jos VKK:sta tulee "oikea", iso puolue niin olen melko vakuuttunut että se ryvettyy ja muuttuu samanlaiseksi narsistien valtapesäkkeeksi kuin muutkin puolueet. On niin surullista nähdä, mihin on mennyt esim. Vasemmistoliitto ja vihreät joita ennen äänestin (joo, tunnustus tässä). Niin pettynyt olen. Mutta ei siitä enempää.
        VKK:n puuhatyyppien taustat ovat keskustapuolueessa ja perussuomalaisissa. Se on minulle OK, koska VKK ei ole puolue. Ja sikäli kuin olen ymmärtänyt - ja jos homma on rehellistä - niin toiminnan tarkoitus on todellakin DEMOKRAATTISESTI auttaa Suomi ja kaikki suomalaiset jaloilleen tästä globalistien paraikaa rakentamasta maailmanhelvetistä. Sinne me nimittäin muuten olemme menossa.

        En rupea riitelemään, vaikka olen joistakin asioista eri linjoilla kuin tietyt muut. Järkevät, vastuulliset ihmiset pyrkivät ja pystyvät ymmärtämään toistensa näkökantoja. Huomautan vielä lopuksi, että esimerkiksi luonnonsuojelua (jota pidän maapallon ykkösasiana globalismin torjunnan ohella) ei voi käytännössä harjoittaa, jos ei ole itsenäistä valtiota missä sitä harjoittaa eikä siinä valtiossa ihmisillä perusoikeuksia. Että silleen.
        Ossi Tiihosen (perus) sivuja suosittelen hyödyllsienä informaatiolähteenä koronasta. Enkä ole peruss. silti. Linkki tähän, ihan kaikkien niiden kiusaksi jotka haluavat luokitella ihmisiä ja eivät voi ymmärtää että asioista voi keskustella olematta ihan kaikesta silti samaa mieltä. Tämä sivu käsittelee tärkeää, vaiettua asiaa, koronavirustaudin lääkehoitoja:
        https://www.ossitiihonen.com/2021/01/16/uutispommi-fimean-mukaan-ei-ole-estetta-kayttaa-hydroksiklorokiinia-tai-ivermektiinia-koronan-hoidossa/

        "Ossi Tiihosen (perus) sivuja suosittelen hyödyllsienä informaatiolähteenä koronasta. "

        Tämä oli päivän paras - toistaiseksi! :D :D


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kummallista että mikään viranomainen Suomessa ei ole suostunut tutkimaan mitä mRNA-injektiot sisältävät, vaikka maailmalla esim. Japanin terveysviranomaiset ovat löytäneet niistä epäpuhtauksia ja raskasmetalleja.
        VKK on pyytänyt montaa tahoa, mm. keskusrikospoliisia ja Helsingin yliopistoa tutkimaan koronarokotteita, mutta ei ole suostuttu. Yliopisto olisi tutkinut, jos olisi saanut jonkun terveysviranomaisen suosituksen.
        Emme siis tiedä mitä meihin pistetään. Ja silti olisi pakko ottaa tällaisia piikkejä 1-3 tai enemmänkin, jotta saa "passin" millä pääsee ravintolaan, museoon, nyt uhataan jo että ei pääse kukaan töihinkään. Ei hoitajat, eikä kohta kukaan muukaan - mihinkään töihin. Nohynek uhitteli, että se olisi "keino saada kaikki ottamaan rokote."

        En usko että elämme Suomessa. Ei tämä ole minun Suomeni.

        Sitten kun viranomaiset suostuvat kyselemättä tutkimuksiin, joita kaiken maailman pellet kärttävät, tämä ei ole enää minun Suomeni.


      • Anonyymi

        "Niitä ei voi kuitenkaan väittää tekaistuiksi."
        Ihan totta? :D

        "Kuinka he voivat väittää että huoleni on turha?"
        Kysytkö sinä tosissasi noin linkattuasi tuon saunansytykkeen tekstiä tänne?


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        "Niitä ei voi kuitenkaan väittää tekaistuiksi."
        Ihan totta? :D

        "Kuinka he voivat väittää että huoleni on turha?"
        Kysytkö sinä tosissasi noin linkattuasi tuon saunansytykkeen tekstiä tänne?

        Trolleille ei kannata vastata, ei varsinkaan lääkeyhtiöiden palkkaamille. Silti: etkö oikeasti, todellakaan osaa keskustella asiallisesti?

        Mutta tuossahan sen juuri näkee mikä on propagandan ykkösase. Se opetetaan jo trollikoulun ala-asteella. Loanheitto.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Trolleille ei kannata vastata, ei varsinkaan lääkeyhtiöiden palkkaamille. Silti: etkö oikeasti, todellakaan osaa keskustella asiallisesti?

        Mutta tuossahan sen juuri näkee mikä on propagandan ykkösase. Se opetetaan jo trollikoulun ala-asteella. Loanheitto.

        Denua harmittaa kun huuhaansa ei mene läpi.


    Ketjusta on poistettu 5 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Naiset miltä kiihottuminen teissä tuntuu

      Kun miehellä tulee seisokki ja ja sellainen kihmelöinti sinne niin mitä naisessa köy? :)
      Sinkut
      75
      5534
    2. Haistoin ensin tuoksusi

      Käännyin katsomaan oletko se todellakin sinä , otin askeleen taakse ja jähmetyin. Moikattiin naamat peruslukemilla. Tu
      Ikävä
      24
      2476
    3. Olet sä kyllä

      ihme nainen. Mikä on tuo sun viehätysvoiman salaisuus?
      Ikävä
      26
      1957
    4. Teuvo Hakkaraisesta tulee eurovaalien ääniharava

      Persuissa harmitellaan omaa tyhmyyttä
      Maailman menoa
      55
      1694
    5. Hiljaiset hyvästit?

      Vai mikä on :( oonko sanonut jotain vai mitä?
      Ikävä
      12
      1591
    6. Miksi kohtelit minua kuin tyhmää koiraa?

      Rakastin sinua mutta kohtelit huonosti. Tuntuu ala-arvoiselta. Miksi kuvittelin että joku kohtelisi minua reilusti. Hais
      Särkynyt sydän
      5
      1388
    7. Turha mun on yrittää saada yhteyttä

      Oot mikä oot ja se siitä
      Suhteet
      9
      1307
    8. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      9
      1269
    9. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      7
      1229
    10. Näkymätöntä porukkaa vai ei

      Mon asuu yksin. Mitas mieltä ootte ?
      Ikävä
      14
      1193
    Aihe