Öljymittatikun väli 2,5cm i 20

Anonyymi

Onko se 1litra F ja L väli vai puollitraa öljypohja muuten on aika pieni mitä oli edellisessä hyndaissa

11

<50

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Mikä jos ensin lisäät puoli litraa ja katsot mitä tapahtuu. Ei sen vaikeampaa.

    • Anonyymi

      Mulle laittoivat huollossa sen verran öljyä, että meni n. 8000km ennenkuin oli mittatikun ylärajalla. Ei tartte paljoa lisäillä huoltovälillä :D

      • Anonyymi

        Kyllä ei tee moottorille hyvää.
        Ottaako se öljyn valuttaja vastuun?


      • Anonyymi

        Jos ei auto normaalisti kuluta öljyä, on tuosta liiasta öljystä todella haittaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä ei tee moottorille hyvää.
        Ottaako se öljyn valuttaja vastuun?

        Otin mä sinne yhteyttä kun huomasin ylitäytön.
        Vastaus oli tämä:

        Hei, hieman ylärajan yläpuolella oleva öljytaso ei ole vaarallinen bensiiniautossa.

        Mun mielestä sentti ei ole hieman. Ilmeisesti sit ottavat vastuun, jos jotain tulee..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Otin mä sinne yhteyttä kun huomasin ylitäytön.
        Vastaus oli tämä:

        Hei, hieman ylärajan yläpuolella oleva öljytaso ei ole vaarallinen bensiiniautossa.

        Mun mielestä sentti ei ole hieman. Ilmeisesti sit ottavat vastuun, jos jotain tulee..

        Eivät ota vastuuta !


    • Anonyymi

      Yleensä ne on mulle huollossa laittaneet sinne F merkkiin saakka siinä tikussa on reikä joka on F kirjaimesta 1cm päässsä mutta kait se F on se raja ja ennen minimii samoin reikä ennen L kirjainta mullakin menee öljyy sen 3,5l jos pinta laskee esim tuonne L kirjaimeen minimiin niin onhan siellä öljyy vielä se 2,5litraa jos F ja L väli on se 1l

      • Anonyymi

        Kyllä se reikä, piste tai viiva on se öljyn tason merkki. F ja l on vaan idiootteja varten.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Kyllä se reikä, piste tai viiva on se öljyn tason merkki. F ja l on vaan idiootteja varten.

        Monesti olen ajanut tuonne L kirjaimeen saakka öljyillä eikä ö-painevalo alapalamaan koska siellä on vielä sen parilitraa öljyy joka voitelee moottorin ihan hyvin,, moottorit on suunniteltu sillen että pelivaraa on eikä 1litra vaikuta mitään jos häviää huoletta voi ajaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Monesti olen ajanut tuonne L kirjaimeen saakka öljyillä eikä ö-painevalo alapalamaan koska siellä on vielä sen parilitraa öljyy joka voitelee moottorin ihan hyvin,, moottorit on suunniteltu sillen että pelivaraa on eikä 1litra vaikuta mitään jos häviää huoletta voi ajaa.

        Onko nää Hyundait samanlaisia öljysyöppöjö kun volkkarit?
        Mitä pienempi määrä öljyä, sen kuumempaa ja ohuempaa ja samalla huonommin voitelevaa se on.


      • Anonyymi

        FFF laittavat aina eikä se vaikuta mitenkään moottoriin, joskus olen kysynyt huollossa jos itekkin vaihtaa ja lirahtaa liikaa:: On kuulemma pelivaraa. on muillakin mennyt joskus liikaa 40v ajanut eikä yksikääään moottori ole hajonnut tai tullut vuotoja:))) turhan säikkyjä ollaan eheheh


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Milloin viimeksi näit ikäväsi kohteen?

      Oliko helppo tunnistaa hänet? Millaisia tunteita tuo näkeminen herätti sinussa?
      Ikävä
      69
      1315
    2. En tiedä..

      Yhtään minkälainen miesmaku sinulla on. itse arvioin sinua moneenkin otteeseen ja joka kerta päädyin samaan lopputulokse
      Ikävä
      106
      1227
    3. Suhde asiaa

      Miksi et halua suhdetta kanssani?
      Ikävä
      113
      1155
    4. Kirjoita nainen meistä jotain tänne

      tai minusta, ihan mitä haluat. Niinkin voi kirjoittaa, etteivät muut tunnista, esim. meidän kahdenkeskisistä jutuista. K
      Ikävä
      73
      1070
    5. Paras olisi vain unohtaa

      Tuleekohan tähän meidän tilanteeseen ikinä mitään selvyyttä. Epätoivo iskee taas, enkä jaksaisi enää odottaa. Kohta lop
      Ikävä
      58
      880
    6. IS viikonloppu 18-19.5.2024.

      Laatija Toni Pitkälä on itse laatinut ja kuvittanut 3- arvoista ristikkonsa. Nihkeästi tuntuu löytyvän ensimmäisiä var
      Sanaristikot
      75
      751
    7. Oliko vähä sometettu taas vai?

      Tuli aiva liika nopiaa traktorin perä vastahan. https://www.iltalehti.fi/kotimaa/a/2b3857b3-f2c6-424e-8051-506c7525223a
      Kauhava
      9
      692
    8. Voisitko laittaa

      Nimesi ensimmäisen ja kaksi viimeistä kirjainta tähän?
      Ikävä
      41
      691
    9. Kristityn megahyökkäys idän palstoilla on kauhistuttava

      Terroristikristityn megahyökkäys joka puolella on kauhistuttava, hänen viesteissään on järjetön määrä vihaa. Hän on idän
      Idän uskonnot
      362
      669
    10. S on minun etunimen kolmas kirjain.

      Mikä sinun etunimen kolmas kirjain on?
      Ikävä
      53
      656
    Aihe