Käytin 12 vuotta Risperidonia. Se aiheutti takaraivoon keskushermostoon piikin, joka aiheutti limboamista. En meinannut pysyä pystyssä millään. Jatkuvasti olin vähällä kaatua selälleni, koska jouduin olemaan koko ajan limboasennossa, jos yritin seistä tai kävellä. Siksi olinkin sängyssä suurimman osan elämääni. Sitä yritettiin välillä vaihtaa toiseen, mutta Abilify aiheutti sen, että ravasi ympäri asuntoa pystymättä olemaan hetkeäkään paikallaan. Zyprexa aiheutti sen, että olin vähällä juosta junaradalle junan alle. Valitse noista sitten sopivin. Valitsisiko ruton vai koleran. Irti ei päässyt, vaikka miten yritti. Hoettiin vain, että ”se on loppuelämän”.
Risperidon aiheuttaa limboamista
Anonyymi
272
0Äänestä
Muut lukivat myös
Odottaa vastausta
Näihin keskusteluihin ei ole vielä vastattu. Ole ensimmäinen.
Vastaukset 2
Vanhimmat
Että sellaisia "lääkkeitä"!
Voin vielä jatkaakin näistä ”elämän laatua lisäävistä lääkkeistä”. Risperidonista vaihdettiin sitten Xeplion injektioon. Se aiheutti sen, että olo on kuin ilmapallolla. Elimistö sisällä pyörii ainetta, joka pyörittää käsiä ja jalkoja miten sattuu. Tuolilla ei pysy paikallaan, vaan pyörii kuin ilmapallo. Makuuasennossa jalat ja kädet liikkuvat ja nousevat itsekseen ilmaan. Risperidonissa oli sellainenkin hauska ominaisuus, että suu liikkui itsekseen, vaikka ei puhunut mitään. Neurolepteissä on kaiken kaikkiaan pelle olo.