ostin ohjelmoitavan kaukosäätimen huuto netistä ilman ohjeita.onko kellään tietoa kyseisestä mallista miten sen sais ohjelmoitua käyttökuntoon.
kaukosäätimen ohjelmointi
66
56675
Vastaukset
- ...
Sen takia minä jätin huudot tekemättä.
Olikohan tuo juuri se malli, mihin Googlekaan ei pystynyt.(en viitsi nyt kokeilla) - grandfunk
http://homepage.ntlworld.com/c.m.harrison/tvcodes.htm
tv codes
tuolta loytyy koodit säätimeen, hae laitteesi merkki ja koodit. ohjelmoi painamalla SET ja esim TV nappi pohjaan,odota että merkkivalo alkaa vilkkumaan ,näppäile koodi (joudut mahd..kokeileen useampia että oikea löytyy) ja lopuksi paina TV. nuo koodit käy myös videoihin jne.
parempi myöhään kun ei milloinkaan- seppo
minulla on tuo samainen kaukosäädin. Eikös tuossa pystynyt etsimään itsekin niitä kanavia kun ohjekirjani on hukassa niin voisiko joku kertoa mistä napeista
- vorma ku jorma
se on totta
- jmh111
mistä löytyisi maximum t-3001 cx koodit kun kaukosäädin hajos heti ja tuö gigantin takuu on mitä on
- 32
Tuo sivu on kadonnut mutta löytyy täältä:
http://web.archive.org/web/20050306182527/http://homepage.ntlworld.com/c.m.harrison/tvcodes.htm
Se kuitenkin väittää olevansa eri laitteelle eikä toiminut minulla. Kertokaa joku muu, saitteko toimimaan.
Pidin SET alhaalla ja painoin TV sekä päästin molemmat ylös. Punainen valo syttyi. Syötin 3-numeroisen koodin ja painoin uudestaan TV, jolloin valo sammui. Tämä on muistaakseni oikea tapa, mutta ehkä minun laitteeni on liian uusi. - Anonyymi
Yi sen kanssa ja osta ranneke.
- URC22D-4
Minulta on ohjelmointiohje. Kuka tarvitsee niin lähetän ohjen sähköpostilla.
- pekka 25
Maadaas kirjoitti:
Osoite on [email protected], tarvitsisin kaikki sharpin koodit, kiitos.
tarvisin kanssa ohjeita osite on [email protected]
Josko vielä joku kehtais ohjeita tänneki lähetellä. Olisin äärimmäisen kiitollinen...
[email protected]- bekim
lähetä minulle ojeet jos sinulla on vielä
kiitos paljon - ohjeet
bekim kirjoitti:
kiitos paljonlähetä minulle sähköpostiosoitte
t pekka Riikonen - BEKIM
ohjeet kirjoitti:
lähetä minulle sähköpostiosoitte
t pekka Riikonen[email protected]
ohjeet jos sinulla on - BEKIM
ohjeet kirjoitti:
t pekka RiikonenSAIN OHJEET KIITOS PALJON MUTTA EN SAANUT TOIMIMAAN
PANASONIC TV EIKÄ TRIAX SATELITIN VIRITIN
PANASONIC TV TX32PS10F MINULLA EI OLE KODIT
TRIAX SAT 65S
JOS JOKU TIETÄ NÄISTÄ KODEISTÄ KERRO IHMEISSÄ - ycc
tervitsen ohjeet, voisitko lähettää?
- saisinko
voisitko vielä laittaa mullekin. kiven alla tuntuu nuo ohjeet olevan .. :) kiitos!
[email protected] - Tirkkuli
saisinko kirjoitti:
voisitko vielä laittaa mullekin. kiven alla tuntuu nuo ohjeet olevan .. :) kiitos!
[email protected]Jos saat ohjeet niin voisitko laittaa ne mulle kans! Mä hukannu ne ja ketuttaa! sposti on [email protected]
- ohjeet
saisinko kirjoitti:
[email protected]Olen yrittänyt lähettää ohjeet useita kertoja onnistumatta... onko osoitteesi oikea. ota yhteyttä suoraan sähköpostiini.
t Pekka Riikonen - mulle kans!
ohjeet kirjoitti:
Olen yrittänyt lähettää ohjeet useita kertoja onnistumatta... onko osoitteesi oikea. ota yhteyttä suoraan sähköpostiini.
t Pekka Riikonenpostin osote on vaihtunut eli uusi on [email protected] ... loppuosa oli sama. anteeksi että vaivaan..
- Jansqu
Moi.Vieläkö pystyisit laittaan sen URC22D-4:n ohjeen..Jonnekkin se on hävinnyt.
[email protected] - Öödi
Olisitko kiltti ja tännepäin myös ohjeet lähettäisit!
- odesan
Mulle voisit lähettää ohjeet kaukosäätimeen.
- ohjeet
odesan kirjoitti:
Mulle voisit lähettää ohjeet kaukosäätimeen.
lähetä sähköpostiosoitteesi
t pekka - KOOÄMMÄ
bekim kirjoitti:
kiitos paljonJos vielä minullekin viitsisit lähettää ne URC22D-4 kaukosäätimen koodaus ohjeet. Kiitos ja kumarrus jo etukäteen.
- azen
Eikös joku voisi laittaa ne ohjeet ihan tänne näin - siis koodit ainakin? Alkuperäisellä kirjoittajalla on varmaan parempaakin tekemistä kuin ohjeita postitella? :)
- ohjeiden haltija
azen kirjoitti:
Eikös joku voisi laittaa ne ohjeet ihan tänne näin - siis koodit ainakin? Alkuperäisellä kirjoittajalla on varmaan parempaakin tekemistä kuin ohjeita postitella? :)
Laittaisin jos osaisin. Minulla tämä ohje löytyy.
t Pekka Riikonen - MikaK
ohjeet kirjoitti:
t pekka RiikonenTerve,
voisinko minäkin saada nuo URC22D-4 ohjeet sähköpostiin? Kun olen niitä yrittänyt metsästää tuloksetta.
Sähköpostiosoite olis mika koiste ät hotmail piste com kaikki yhteen putkeen kirjoitettuna.
-Mika- - Samuraider
Tarvin sen ohjeen!
- Kaukosäädön ohjeet
Joo olis kiva jos sais ohjeet sekä koodit
kyseiseen kaukosäätimeen.
Kiitti. - MooRe
BEKIM kirjoitti:
SAIN OHJEET KIITOS PALJON MUTTA EN SAANUT TOIMIMAAN
PANASONIC TV EIKÄ TRIAX SATELITIN VIRITIN
PANASONIC TV TX32PS10F MINULLA EI OLE KODIT
TRIAX SAT 65S
JOS JOKU TIETÄ NÄISTÄ KODEISTÄ KERRO IHMEISSÄNiin miten ohjelmoidaan jokin ohjain.?
- Anonyymi
lähetä
- SEVENTHSON
Voisitko laittaa minulle myös ohjeet sähköpostiini.. Meillä on salora tv. meidän käyttöohjeet ja koodit hukku.
- petti
URC22D-4 kirjoitti:
mo! lähetä sähköposti osoite mihin lähetän ohjeen
t. [email protected]Laitatko minullekkin ohjeet. Tv on vanha Mark ja toimi säätimellä siihen asti kunnes patterit simahti ja koira söi vissii ohjekirjan ;-) Siinä ohjasessa oli muistaakseni myös jotain, että jos kirjasesta ei löydy koodia, niin oli jokin näppäinyhdistelmä Powerinappi pohjaan, niin säädin hakee itse oikean koodin. Laitatko ohjetta, olisin NIIIIIIN kiitollinen.
[email protected]
- sumpelo
olisiko mahdollista saada ohjeita viellä kyseiseen yleiskaukosäätimeen email osoitteeni on [email protected]
- ohjeet
sähköpostiosoitteesi ei toimi
- Mut3
kehtaisiko joku lähettää mulle mailiin ohjeet että miten tätä käytetään [email protected]
- minullakin URC22D-4
Tuli patterinvaihto ja muistikatko.
- minullakin URC22D-4
minullakin URC22D-4 kirjoitti:
Tuli patterinvaihto ja muistikatko.
Ja osoitehan oli tietysti
[email protected] - Ellis
minullakin URC22D-4 kirjoitti:
Ja osoitehan oli tietysti
[email protected]Hei! Vieläkö ohjeita löytyy? Kun keskustelu alkanu jo kauuuuuan aikaa sitten. Jos löytyy niin osooite on [email protected]
- anonymisti
Löysin vastaavaan malliin ohjeita täältä:
http://forum.eserviceinfo.com/viewtopic.php?t=4346
Koodeja löytyy täältä:
http://lolograzzini.free.fr/urc22b.html
Ohjeet suomeksi:
1) Katso yllä olevasta linkistä oman laitemerkkisi koodivaihtoehdot
2) laita televisio tai muu laite päälle
3) paina yleiskaukosäätimen SET-painiketta ja pidä se pohjassa
4) paina yleiskaukosäätimen toimintopainiketta esim. TV, SAT. DVD tai VCR
5) vapauta kaukosäätimen molemmat painikkeet. Kaukosäätimeen pitäisi syttyä valo
6) näppäile kolmimerkkinen laitekoodi
7) osoita kaukosäätimellä ohjattavaa laitetta ja paina kaukosäätimen punaista standby-painiketta
Jos laite sammuu, niin kaukosäätimen ohjelmointi on valmis. Ohjelmointi on suoritettava uudelleen paristojen vaihdon yhteydessä.
Jos koodit eivät toimineet, niin voit hakea oikean koodin manuaalisesti:
1) laita televisio tai muu laite päälle
2) paina yleiskaukosäätimen SET-painiketta ja pidä se pohjassa
3) paina yleiskaukosäätimen toimintopainiketta esim. TV, SAT. DVD tai VCR
4) vapauta kaukosäätimen molemmat painikkeet. Kaukosäätimeen pitäisi syttyä valo
5) paina kerran kaukosäätimen standby-painiketta. Kaukosäätimen valo alkaa vilkkumaan
6) osoita kaukosäätimellä ohjattavaa laitetta ja pidä kaukosäätimen standby-painike vähintään sekunnin painettuna
7) toista painelua kunnes ohjattava laite sammuu
Kun laite sammuu, niin olet löytänyt oikean koodin. - XAnzah
Voiko joku ystävällisesti lähettää Philips koodit:
[email protected] - kimi oulu
vaihdoin rellun kaukosäätimeen patterit, nyt on säätimessä virtaa mutta käynnistyksenesto ei lähde pois päältä. miten koodaus tehdään....?
t:Kimi - jmh163
mistä maximum dikipoksin koodit
- sani1966
hei!
jos sulla on niitä ohjeita vielä laittaisitko, kiitos sähköpostiin
[email protected]
televisio salora - jussi järvinen
sani1966 kirjoitti:
hei!
jos sulla on niitä ohjeita vielä laittaisitko, kiitos sähköpostiin
[email protected]
televisio saloraostakaa hyvät ihmiset logitech yleiskauko,kyllä löytyy asetukset helposti joka vehkeeseen.
- Lidli säädin
jussi järvinen kirjoitti:
ostakaa hyvät ihmiset logitech yleiskauko,kyllä löytyy asetukset helposti joka vehkeeseen.
.
Lidlin säädin jyrää nuo omituiset tekeleet mennen tullen eikä maksa paljoa
.
- nimetön99
laitakko mulekkin ohjeet [email protected]
- nimetön99
niin ja saloraan koodit vaikka muuta en sitten tarvikkaan :)
- bläh22
jos saa mullekin noi koodit, newkz0r@gmail . com
- Anonyymi
Voisitko sony brivia koodit löytää mä en saanu mukaan ohjainta mulla on yleiskaukosäädin
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Nurmossa kuoli 2 Lasta..
Autokolarissa. Näin kertovat iltapäivälehdet juuri nyt. 22.11. Ja aina ennen Joulua näitä tulee. . .1367629Joel Harkimo seuraa Martina Aitolehden jalanjälkiä!
Oho, aikamoinen yllätys, että Joel Jolle Harkimo on lähtenyt Iholla-ohjelmaan. Tässähän hän seuraa mm. Martina Aitolehde361883Kaksi lasta kuoli kolarissa Seinäjoella. Tutkitaan rikoksena
Henkilöautossa matkustaneet kaksi lasta ovat kuolleet kolarissa Seinäjoella. Kolmas lapsi on vakasti loukkaantunut ja251860- 911613
Miksi pankkitunnuksilla kaikkialle
Miksi rahaliikenteen palveluiden tunnukset vaaditaan miltei kaikkeen yleiseen asiointiin Suomessa? Kenen etu on se, että1791535Tunnekylmä olet
En ole tyytyväinen käytökseesi et osannut kommunikoida. Se on huono piirre ihmisessä että ei osaa katua aiheuttamaansa p104968- 49900
Odotathan nainen jälleenkohtaamistamme
Tiedät tunteeni, ne eivät sammu johtuen ihanuudestasi. Haluan tuntea ihanan kehosi kosketuksen ja sen aikaansaamaan väri28810- 31759
- 241747