Kuulisin mielelläni kokemuksista Elli Rothista. Näkeekö hyvin myös menneeseen aikaan? Esittelyssä kerrotaan hänen kunnioittavan kristillisiä arvoja.
Kokemuksia selvänäkijästä
9
185
Vastaukset
- Anonyymi
Toimii myös Astraltv:ssä. Olen pitänyt tv-ennustajia pelkkinä viihdyttäjinä. Ehkä olen vaan turhan ennakkoluuloinen.
- edellinen -- Anonyymi
Olen itsekin pitänyt tv ja puhelinennustajia pelkkänä viihteenä. Mutta soitin joskus muutama viikko sitten www.enkeliviesti.fi sivustolla olleelle ennustajaeukole viihdemielessä ja olin hieman yllättynyt jälkeenpäin kun hön todellakim selvästi osasi asiansa ja pystyi kertomaan hyvin tilanteeni ja näki eteenpäin minulle tapahtuvia asioita. En ensin ajatellut sen olevan niin totta mutta kun nyt kaksi asiaa on mennyt jo ihan nappiin niin on kai pakko sanoa ettei se ihan pelkkää viihdettä taida ollakaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Olen itsekin pitänyt tv ja puhelinennustajia pelkkänä viihteenä. Mutta soitin joskus muutama viikko sitten www.enkeliviesti.fi sivustolla olleelle ennustajaeukole viihdemielessä ja olin hieman yllättynyt jälkeenpäin kun hön todellakim selvästi osasi asiansa ja pystyi kertomaan hyvin tilanteeni ja näki eteenpäin minulle tapahtuvia asioita. En ensin ajatellut sen olevan niin totta mutta kun nyt kaksi asiaa on mennyt jo ihan nappiin niin on kai pakko sanoa ettei se ihan pelkkää viihdettä taida ollakaan.
Kenelle heistä? Olen soittanut kahdelle, eikä kummankaan näky toteutunut:(
- Anonyymi
Olen ottanut tekstiviestiennustuksia hältä. Ensimmäisessä viestissä sanoi miehen ottsvan vielä yhteyttä, toisessa mies oli jo unohtanut minut. Meni luottamus! Siis Elliin..
- Anonyymi
Siis MINKÄ ottanut häneltä?????? voi hyvää päivää sentään!
- Anonyymi
Raamatulla ja Jumalalla ei ole mitään tekemistä selvänäön kanssa. Lahkolaiset jostain syystä luulee että on. Oikea uskovainen ihminen ei todellakaan usko selvänäköön eikä nyhdä rahaa apua tarvitsevilta. Raamattu opettaa toimimaan täysin päin vastoin.
- Anonyymi
länkyti länkyti
- Anonyymi
Satuja ja tarinoita ennustusten lisäksi se raamattu opettaa.
- Anonyymi
Rupesin näkemään selvemmin, kun hankin uudet lasit.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Saako kantaa asetta
Voiko olla koskaan kotelossa lonkalla ase.. Siis ei mikään luvaton ase. Johon on luvat. Esim luottamustoimessa, tai kaup634963Mies mitä ajattelet naisista?
Kerro mitä ajatuksia nousee. Mitä naiset sinulle merkitsee? Sana on vapaa.1283718Mitä laitatte karjalanpiirakan päälle?
Voita tietenkin, mutta mitä muuta? Itse yleensä juustoa, jotain leikkelemakkaraa ja tuorekurkkua483154Kerro kaivattusi
Jokin tapa/piirre mikä sinua viehättää ja mistä hän voisi myös tunnistaa itsensä.652247Vakkuri puhuu että Suomi joutuu sotaan.
Hänen mukaansa asiantuntijat ovat yhtä mieltä että Suomi joutuu sotaan Venäjän kanssa. En tiedä kuinka lähellä se on, mu4491932Järkyttävä tieto Purrasta
Purra tapasi nykyisen miehensä täällä. Suomi24:ssä! Tulipa likainen olo. Nyt loppuu tämä roikkuminen tällä palstalla.771598- 621347
- 631271
- 2611107
- 471062