Olisiko syytä ottaa rokote? https://yle.fi/uutiset/3-11300232
11 kuoli koronaan ja silti 4 enemmän tehohoidossa.
15
146
Vastaukset
- Anonyymi
Persut ei nyt lisäänny.
- Anonyymi
Joko persut lähtee sankoin joukoin rokotuttamaan itsensä. Onko Purralta tullut jo määräys,, kun pölhöpersut ei itse ymmärrä parastaan.
Meinaatkos tosiaan, että virus on THL:n mahtikäskyllä pysäytettävissä?
- Anonyymi
Juurihan väitit sen olevan vain nuha.
Anonyymi kirjoitti:
Juurihan väitit sen olevan vain nuha.
Se on keskivaikea infulenssa, josta voi tulla jälkitauteja. Se on ihan normaalia infulenssaepideiassa. Onko vaikea ymmärtää?
- Anonyymi
Kyllä melko tarkkaan, jos viesti tulee ymmärretyksi.
Sen sijaan vähä-älyisille ei auta mukään konsti ja sama koskee jääräpäitä. Tosin siinä käy niin, että ennen tai myöhemmin rokottamattomat sairastuu, useat rajuun tautiin, osa ei selviä ollenkaan. Jälkisairaudet on raastavia, nyt leviävä variantti on deltavirus. P.S. vikainen rojottamaton, joka päätyi sairaalaan ja virui siellä sanou "jos olisin tiennyt...olisin ottanut rokotuksen". Tevi siitä - Anonyymi
AITORehtiSOTILASao kirjoitti:
Se on keskivaikea infulenssa, josta voi tulla jälkitauteja. Se on ihan normaalia infulenssaepideiassa. Onko vaikea ymmärtää?
Sotilaan on hyödyllistä katsoa tämä filmi alusta loppuun ja tulla sitten kertomaan uudestaan.
https://www.businessinsider.com/video-tour-coronavirus-icu-ward-bergamo-italy-worst-apocalyptic-2020-3?r=US&IR=T - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sotilaan on hyödyllistä katsoa tämä filmi alusta loppuun ja tulla sitten kertomaan uudestaan.
https://www.businessinsider.com/video-tour-coronavirus-icu-ward-bergamo-italy-worst-apocalyptic-2020-3?r=US&IR=TJokaislle on tärkeätä ymmärtää missä tilanteessa olemme ja kuka meitä siinä auttaa. Kaikki kunnia hoitajille, jotka jaksavat tehdä tätä vuodesta toiseen.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sotilaan on hyödyllistä katsoa tämä filmi alusta loppuun ja tulla sitten kertomaan uudestaan.
https://www.businessinsider.com/video-tour-coronavirus-icu-ward-bergamo-italy-worst-apocalyptic-2020-3?r=US&IR=TVaikka rokotekriittinen tuleva Potilas katsoisi tämän videon, ei hän ymmärtäisi sitä mitä siinä esitetään, vaan jatkaa samaa linjaa omaan sairastumiseensa saakka. Sellaiset ihmiset ovat lähes poikkeuksetta kiistäneet vielä kuolinvuoteellaankin sairastavansa koronaviruksen aiheuttamaa tautia.
- Anonyymi
Toivottavasti korona hoitaa Juha-Lesta Sipilän.
- Anonyymi
Nyt Suomessa14 päivän ilmaantuvuuden kasvu on suurinta Keski- Pohjanmaalla ja toiseksi suurinta Etelä- Pohjanmaalla. Pohjois- Pohjanmaalla lähestytään nopeasti kärkeä. Mikään informaation lisääminen ei ole tuolla alueella liikaa.
- Anonyymi
Kempele sijaitsee Pohjois-Pohjanmaan maakunnassa.
Hyvä.
- Anonyymi
Kannattaisiko laihduttaa ja kuntoilla?
Kannattaa ehdottomasti! Uin äsken melkein kaksi kilometriä ja tein tunnin vesijumpan voimisteluineen. Nyt on täydellinen olo, ainakin lähes täysin.
- Anonyymi
AITORehtiSOTILASaa1 kirjoitti:
Kannattaa ehdottomasti! Uin äsken melkein kaksi kilometriä ja tein tunnin vesijumpan voimisteluineen. Nyt on täydellinen olo, ainakin lähes täysin.
Pullasudittelitko sitten kotona viellä siihen päälle..?
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1711539
Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä
Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa3361166- 49992
Tappio Rydmanille
Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html182858- 39769
- 49730
- 59640
Sometähti villisika-Seppo on kuollut
Suomussalmella lemmikkieläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-2023244530625- 119624
J-mies, miten voit olla niin varma siitä
että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp75554