11 kuoli koronaan ja silti 4 enemmän tehohoidossa.

Anonyymi

15

146

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Persut ei nyt lisäänny.

    • Anonyymi

      Joko persut lähtee sankoin joukoin rokotuttamaan itsensä. Onko Purralta tullut jo määräys,, kun pölhöpersut ei itse ymmärrä parastaan.

    • Meinaatkos tosiaan, että virus on THL:n mahtikäskyllä pysäytettävissä?

      • Anonyymi

        Juurihan väitit sen olevan vain nuha.


      • Anonyymi kirjoitti:

        Juurihan väitit sen olevan vain nuha.

        Se on keskivaikea infulenssa, josta voi tulla jälkitauteja. Se on ihan normaalia infulenssaepideiassa. Onko vaikea ymmärtää?


      • Anonyymi

        Kyllä melko tarkkaan, jos viesti tulee ymmärretyksi.

        Sen sijaan vähä-älyisille ei auta mukään konsti ja sama koskee jääräpäitä. Tosin siinä käy niin, että ennen tai myöhemmin rokottamattomat sairastuu, useat rajuun tautiin, osa ei selviä ollenkaan. Jälkisairaudet on raastavia, nyt leviävä variantti on deltavirus. P.S. vikainen rojottamaton, joka päätyi sairaalaan ja virui siellä sanou "jos olisin tiennyt...olisin ottanut rokotuksen". Tevi siitä


      • Anonyymi

      • Anonyymi

      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Sotilaan on hyödyllistä katsoa tämä filmi alusta loppuun ja tulla sitten kertomaan uudestaan.
        https://www.businessinsider.com/video-tour-coronavirus-icu-ward-bergamo-italy-worst-apocalyptic-2020-3?r=US&IR=T

        Vaikka rokotekriittinen tuleva Potilas katsoisi tämän videon, ei hän ymmärtäisi sitä mitä siinä esitetään, vaan jatkaa samaa linjaa omaan sairastumiseensa saakka. Sellaiset ihmiset ovat lähes poikkeuksetta kiistäneet vielä kuolinvuoteellaankin sairastavansa koronaviruksen aiheuttamaa tautia.


    • Anonyymi

      Toivottavasti korona hoitaa Juha-Lesta Sipilän.

    • Anonyymi

      Nyt Suomessa14 päivän ilmaantuvuuden kasvu on suurinta Keski- Pohjanmaalla ja toiseksi suurinta Etelä- Pohjanmaalla. Pohjois- Pohjanmaalla lähestytään nopeasti kärkeä. Mikään informaation lisääminen ei ole tuolla alueella liikaa.

      • Anonyymi

        Kempele sijaitsee Pohjois-Pohjanmaan maakunnassa.

        Hyvä.


    • Anonyymi

      Kannattaisiko laihduttaa ja kuntoilla?

      • Kannattaa ehdottomasti! Uin äsken melkein kaksi kilometriä ja tein tunnin vesijumpan voimisteluineen. Nyt on täydellinen olo, ainakin lähes täysin.


      • Anonyymi
        AITORehtiSOTILASaa1 kirjoitti:

        Kannattaa ehdottomasti! Uin äsken melkein kaksi kilometriä ja tein tunnin vesijumpan voimisteluineen. Nyt on täydellinen olo, ainakin lähes täysin.

        Pullasudittelitko sitten kotona viellä siihen päälle..?


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Anteeksi

      että tein pahaa sulle. En ole täysijärkinen.
      Ikävä
      171
      1539
    2. Ketä naista se poju tällä hetkellä vetää höplästä

      Sillä kun pitää aina olla joku höplästä vedettävä kierroksessa
      Ikävä
      336
      1166
    3. Milloin olet viimeksi ollut hänen..

      Lähettyvillä??
      Ikävä
      49
      992
    4. Tappio Rydmanille

      Ei pystynyt Wille saamaan tahtonsa läpi. https://www.hs.fi/politiikka/art-2000012093775.html
      Perussuomalaiset
      182
      858
    5. Milloin näit kaivattusi viimeksi?

      Mitä olisit halunnut tehdä tai sanoa hänelle?
      Ikävä
      39
      769
    6. Missä tapasit kaivattusi

      ensimmäisen kerran?
      Ikävä
      49
      730
    7. 59
      640
    8. Sometähti villisika-Seppo on kuollut

      Suomussalmella lemmikki­eläimeksi virallisesti hyväksytty villisika Seppo on kuollut. https://yle.fi/a/74-20232445
      Suomussalmi
      30
      625
    9. Aattelin nainen

      Jos oppisin puhumaan. Rehellisesti, rennosti ja hetkessä.
      Ikävä
      119
      624
    10. J-mies, miten voit olla niin varma siitä

      että minä olen juuri se nainen, kenen ajattelet ja haluat minun olevan, se kenelle avaat ajatuksiasi ja tunnustat syvimp
      Ikävä
      75
      554
    Aihe