POHJOISEN MIESTÄ EI OLE OLEMASSAKAAN.

Vuosilukuhenkilö se on sitten sen verran kimurantti tyyppi, että kuten olen sanonut, en ihmettele ulkoruokintakohtaloaan lainkaan, sekä kun kirjoitusten skaala on se mikä on, niin henkilö joka päättelee Neidon olevan täysillä matkassaan, niin ei etene itsekään ihan ongelmitta.

Otsikon vastineeksi kerron muutaman tosiseikan, Edeniä kaikkine sivuoireiluineen ei ole olemassa, Neidon elämänkerrat on jokseenkin taidokasta satuilua mutta kumoavat toinen toisensa kerta kerran jälkeen, sekä ei ole Neidolla eikä hänen muilla internetklooninimimerkeillä yhdelläkään vakinaista jolla kultasormus nimettömässä.

Neidon kyky on ainoastaan internetkovanaamailu tuhansin sanoin, ei kykene tapaamaan räps räps.

13

<50

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Onpas taas minusta kirjoitettu, no so what... tämä 2010 on todellinen neiti, se ei uskalla laittaa minulle kaveripyyntöä, pelkää varmaan hirmuista kostoani, todellinen akka tai paremmin miesten mies, sinänsä typerää kun saan yhteystiedot joka tapauksessa.

• Anonyymi

Asia juurikin näin ollen.

S

• Neidon kirjoitteluannit on alittanut alariman jo niin runsaasti että on ihan itse nollannut itsensä, ei todellakaan yhden tervepäisen henkilön korvien välistä ole mahdollista tuollainen tuuba hiekkalaatikkokommenteista, amiskirjoitteluihin, siirtyen liikemieheksi ja jopa isäksi, sekä tuota sontaa mitä nyt alkanut päivittäin jauhamaan kun ei saa internetoravia kopioiden jotain historian henkilön elämänkertaa tai kyttää juutuubeja, onko korva samalla tasolla.
        Nuo jutuissaan käyttämät lukuisat lausahdukset toistuu myös sen sinisen idiootin piipityuksisssä kute sormet ja kellohameet.
        Meidän Neiti on tämän palstan lähes kaikki nimimerkit ja loput anonyyminä, sen ainut elämä on tämä saitti ja kun on turhautunut, niin alkaa tulemaan niuvaa ja kiljua, hullu se on ei muuta.

• Anonyymi kirjoitti:

Asia juurikin näin ollen.

S

Niin ja juuri tuota tarkoitin, joka väliin täytyy heittää tuollaista idiotismia, mutta koska Neiti siitä nauttii, niin internethän tuon mahdollistaa.

• Ne on sama tyyppi kuten on myös 44.

• Anonyymi

Tosin asianajaja sanoikin että laittavat lähes varmasti pään pensaaseen, ettei puskahuutelijat tee muutakuin kuvittelevat pakenevansa anonymiteetin suojaan, mutta sellaista ei ole olemassakaan...

• Anonyymi kirjoitti:

Tosin asianajaja sanoikin että laittavat lähes varmasti pään pensaaseen, ettei puskahuutelijat tee muutakuin kuvittelevat pakenevansa anonymiteetin suojaan, mutta sellaista ei ole olemassakaan...

Olen jo saanut kyselyn ylläpidolta saavatko antaa kaikki tietoni luvallani tutkintaan ja olen antanut luvan.

• SENSSU kirjoitti:

Olen jo saanut kyselyn ylläpidolta saavatko antaa kaikki tietoni luvallani tutkintaan ja olen antanut luvan.

Jatkan siis tuohon, että olen nyt asianosainen ja ei ole merkitystä mikä on tutkinnan tulos, olen oikeutettu kaikkiin asiakirjoihin jo poliisilta, joten ... no antaas olla kun tuo pesäpallokausikin on jo päättynyt.

• Anonyymi

Yrität taas haudata ikävät keskustelut uusien aloitustesi alle yksinpuhellen.

JormAri on heppu joka ei seuraa kaipaa. Viihtyy vallan mainiosti omassa seurassaan itsensä kanssa keskustellen.

Jatkat antamalla kännipäissäsi itsestäsi lisätietoja ja sitten ihmettelet mistä ne tiedot oikein vuotaa palstalle ja arvelet olevasi James Bond tai vastaava.

Ei sinun tarvitse mitään selitellä eikä leikkiä olevasi itsesi sihteeri, tai käyttää jotakin vajakkiveljeäsi sellaisena.

Olisi uskottava tarina jos se olisi kerrottu alkuperäisenä tuollaisenaan. Ei ole tuo heppu Jokkepappa, se on totta.

Kukaan ei jää eläkkeelle 48 vuotiaana, vaan kyseessä on työkyvyttömyyseläke. Osuu yksiin sen kanssa että herra kertoo että ensimmäinen sepelvaltimotaudin operaatio on tehty tuolloin.

Painoa on herralla ollut Suomessa 140-150 kiloa, koska kyseessä on pitkähkö henkilö. Siis jo kaksi asiaa on totta. Ei voida puhua pelkästä sukurasitteesta, vaan tuossa on unohtunut kaksi asiaa: -Liikunta ja terveellinen ruokavalio.

Bisnekset eivät ole menneet vahvasti, nykyisestä taloudestaan päätellen. Burn outti tullut ilmeisesti samalla kun muut terveysongelmat.

Symppiksen näköinen kaveri kuvissa. Vaikea uskoa että se olisi oikeasti hän kuka täällä on katkeruuttaan ja vihaansa purkanut 7 vuotta joka päivä tuntemattomia Pattayan turisteja kohtaan.

On kaksi vaihtoehtoa. Sekobolla on kaapannut kaverinsa identiteetin ja esiintyy tänä netissä, taikka sitten on tämä herra itse totaalisesti menettänyt järkikultansa.

Terveen miehen tekstiä kun ei tule sanaakaan "kummaltakaan", ei numeromieheltä eikä senseiltä.

On sääli jos kaikki tuo sekoilu sataa Hua Hinin sairaseläkeläisen laariin, mitä ilmiselvästi Suomessa oleva sensei harjoittaa. Mitään pohjoisen miestä ei ole olemassakaan.

Miksi kukaan antaisi tehdä itselleen niin seitsemän vuoden ajan? Munata itsensä ja häpäistä kaikkien suomalaismiesten nimi Hua Hinissa?

Toisaalta en millään usko että identiteettivarkaus olisi voinut jatkua seitsemää vuotta ilman paljastumista. Siellä on lantussa 150 kiloisella punkerolla vaan naksahtanut pahemman kerran.

T 2010

• Hyvä Neiti.
        Kuules mua ei edes sen vertaa kiinnosta nuo toisista henkilöistä kirjoitukset jotka nyt pääasiana, että aikanaan katsoin niitä Numbasta julkaistuja mutta kun niitä alettiin toistamaan, niin lopetin siihen.
        Mulla ei ole hajuakaan Hua Hinin asioista eikä ainoastakaan henkilöstä, joista nyt pääaiheet.
        Olen sanonut koska tiedän sinun olevan häiriintynyt, että pääsylippusi tapaamaan minua on uskottavuutesi osoitus, mutta siihen et ole kyennyt.
        Voit hyökkäillä tavallasi minua vastaan vaikka loppuelämäsi, mutta se ei tuota mitään muuta tulosta kuin mielihyvää sinulle.
        Minä en internetfeikkiä tapaa, eli jos tahdot tavata, niin käytä kameraasi.

• Anonyymi
        SENSSU kirjoitti:

Hyvä Neiti.
        Kuules mua ei edes sen vertaa kiinnosta nuo toisista henkilöistä kirjoitukset jotka nyt pääasiana, että aikanaan katsoin niitä Numbasta julkaistuja mutta kun niitä alettiin toistamaan, niin lopetin siihen.
        Mulla ei ole hajuakaan Hua Hinin asioista eikä ainoastakaan henkilöstä, joista nyt pääaiheet.
        Olen sanonut koska tiedän sinun olevan häiriintynyt, että pääsylippusi tapaamaan minua on uskottavuutesi osoitus, mutta siihen et ole kyennyt.
        Voit hyökkäillä tavallasi minua vastaan vaikka loppuelämäsi, mutta se ei tuota mitään muuta tulosta kuin mielihyvää sinulle.
        Minä en internetfeikkiä tapaa, eli jos tahdot tavata, niin käytä kameraasi.

Miksi keskustelet itsesi kanssa?

Ketjusta on poistettu 3 sääntöjenvastaista viestiä.

Takaisin ylös

Luetuimmat keskustelut

1. Tyttäreni kuoli lihavuusleikkaukseen.

Miettikää kuiten 2 kertaa, ennenkuin menette lihavuusleikkaukseen.
      Terveys
      279
      6122
    2. Viiimeinen viesti

Sinulle neiti ristiriita vai mikä nimesi sitten ikinä onkaan. Mulle alkaa riittää tää sekoilu. Oot leikkiny mun tunteill
      Suhteet
      65
      1979
    3. Mikä olisi sinun ja kaivattusi

Tarinan kertovan elokuvan nimi?
      Ikävä
      180
      1760
    4. Onko kaivattusi täysin vietävissä ja

vedätettävissä?
      Ikävä
      119
      1231
    5. epäonnen perjantain rikos yritys

onpa epäselvä kuva, tuolla laadullako keskustaa tarkkaillaan lego hahmotkin selvempiä
      Kajaani
      14
      1195
    6. Suomessa ei ole järkeä tarjota terveyspalveluita joka kolkassa

- Suomen väestötiheys 1.1.2022 oli 18,3 asukasta maaneliökilometriä kohden. - Uudenmaan maakunnassa asuu keskimäärin 18
      Maailman menoa
      160
      1093
    7. Yllätyspaukku! Vappu Pimiä rikkoi vaikean rajapyykin yllättävässä bisneksessä: "Nyt hymyilyttää...!"

Wau, onnea, Vappu Pimiä, upea suoritus! PS. Pimiä tänään televisiossa, ohjelmatietojen mukaan hän on Puoli seiskassa vie
      Suomalaiset julkkikset
      7
      1076
    8. Kirjoitin sinulle koska

tunnen sinua kohtaan niin paljon. Sydäntäni särkee, kun kätken ihastumisen, kaipauksen, sinua kohtaan tuntemani lämmön j
      Ikävä
      41
      981
    9. RÖTÖSHERRAT KIIKKIIN PUOLANGALLA.

Puolankalaisilla tehtävä ryhmäkanne itsensä yleintäneistä rötöstelijöista, sekä maksattaa kunnan maksama tyhmän koplan j
      Puolanka
      49
      951
    10. Martina pääsee upeisiin häihin

Miltäs se tuntuu kateellisista. Anni Uusivirta on Martinan kavereita.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      288
      942
    Aihe