yksikään asia hyvin?
Onko Raisiossa
15
1077
Vastaukset
- Anonyymi
Raisiossa on maailman ihmeellisin Raisiolainen kauppakeskus.
- Anonyymi
Juu, ihmeellinen on, kun siellä ne "pakolais" laumat viettävät aikaa, kun muut ovat töissä.
Ihme on myös se, että niistä näkee sen, että ovat idempää kuin väittävät.
Tänäänkin siellä oli niitä
- Anonyymi
Pojanpolku, Kapponkatu, Petäsmäki. Siinä vain muutama asia joista Raisiolaisten pitää olla ylpeitä.
- Anonyymi
Raisiossa on erinomainen koronanyrkki joka on juuri tänään antanut seuraavat ohjeet.
"Rokottamattomille suositellaan sellaisten sisätilojen välttämistä, joissa on paljon ihmisiä lähellä toisiaan. Tällaisia sisätiloja ja tilaisuuksia ovat erityisesti anniskeluravintolat, joukkueurheilu ja kontaktilajit, hengelliset kokoontumiset sekä kuorolaulutoiminta tai yhteislaulutilaisuudet. Lisäksi suositellaan välttämään yöpymistä edellyttäviä kursseja, joukkoliikennettä sekä isoja yleisötilaisuuksia, joissa istumapaikkoja ei ole määritelty," - Anonyymi
NELJÄÄ HYVÄÄ ASIAA POISTETTU. HYVÄÄ RAISIOSSA ON NAAPURI KAUPUNKI...
- Anonyymi
Mitä hyvää Naantalissa sitten on?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niiskuneidin kloaakki
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Terveyskeskus.
- Anonyymi
Pihtiperintä laulu
"Ei mikään oo niin karmeaa
kuin kulkea Aurajoen rantaa
Mm, kevät aikaa
Kun paska alkaa tuoksua
Ja niin minä kävelen
Kohti työmaata
josta ihmiset alkaa lähteä
ja narsistille tilaa antaa
On vapaus ohi, taas kuljetaan vankilaan päin
Rikos ja minä, mikä pari, rikossarja peräkkäin
On vapaus ohi, taas kuljetaan vankilaan päin
Rikos ja minä, mikä pari, rikollisliiga käsikkäin
Ei mikään oo niin ihanaa
Kuin leikkiä kovaa egoaa
Mm, kesä aikaan
Kun poliisi odottaa kotona
Ja niin minä kävelen
Kohti joen rantaa
Missä tuuli vapaana kulkee
Ja sydämenkin tukahduttaa" - Anonyymi
Laukesin kahteen muijaan eilen, eli hyvin on asiat.
- Anonyymi
Mahtavaa
- Anonyymi
Rahaa on mukavasti mulla
Ketjusta on poistettu 9 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Kalle Palander kertoi fantasioivansa siitä, kuinka Kiira Korpi naisi häntä sträppärillä ahteriin
Sai potkut Yleltä. https://yle.fi/a/74-201400005047558- 2302640
- 262571
- 1601907
- 1141768
24h Kirppis
Olen muuttamassa paikkakunnalle ja mietin olisiko tälläiselle liikkeelle tarvetta alueella?31479Kansallismieliset järjestöt muistelivat Tammisunnuntaita eri puolilla maata
Ugissa muisteltu kunnolla. 🔥 https://www.kansalainen.fi/kansallismieliset-jarjestot-muistelivat-tammisunnuntaita-eri-p01367- 761183
Nyt mielipiteitä kehiin?
Niin ,onko arvon kuhmolaiset teidän mielestänne kaupungin hommissa turhia työpaikkoja/työntekijöitä? Mielipiteitä tu621158IS: Paljastus - Tästä syystä Marika jätti Diilin kesken -Tilittää: "Jäi vähän karvas maku, koska..."
Diilissä lähti yllättäen yksi kisaaja. Voi harmi, leikki loppui liian varhain… Diilissä Jaajo Linnonmaa etsii vetäjää Ka41155