Kumpi on, hyvä vai huono maa?

Anonyymi

Toistuvasti täällä sama abortin vastustaja hokee eka että Suomi on niin hyvä maa että ei ole planeetalla yhtä hyvää maata naisille ja lapsille. Ja kohta hän hokee perään että Suomi ei ole sivistysmaa vaan täällä poljetaan ihmisoikeuksia ja pakotetaan naiset aborttiin. Hämmentyneenä katson näitä juttuja. Skitsoa tai jotain pään sisäistä????

Jos tämä suomi on kerran niin kauhistuttava maa on kumma:

A. Eihän kukaan uskalla näin kamalaan maahan tehdä lapsia kuin mitä vastustaja esittää kun naisia pakotetaan

B. Miksei muiluttaja-vastustaja lähe meneen esim afrikkaan kun kukaan ei pakota täällä olemaa "poljettavana".

Mulla on ihan hyvät oltavat. Kukaan ei ole pakottanu mihinkään.

4

203

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Onko taas jotenkin vaikea käsittää miten monet asiat/ilmiöt voi esiintyä samanaikaisesti? Joku toinen seikka voi olla hyvin (esim. perheistä huolehtiminen) ja toinen huonosti (lepsu aborttilaki, lasten tappamisen kynnyksen mataluus)?
      Sama kuin eräs "tietäjä" ei käsitä kuinka laki voi olla samaan aikaan rajoittava mutta silti liian lepsu. :D

• Anonyymi

Miksei muiluttaja ymmärrä itse asiaa? Jos naisilla ei olis oikeuksia niin ei tämä maa olis hyvä kuin miehille eikä heillekään pitkäksi aikaa kun naiset ei enää suostuisi seksiin. 😂

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Miksei muiluttaja ymmärrä itse asiaa? Jos naisilla ei olis oikeuksia niin ei tämä maa olis hyvä kuin miehille eikä heillekään pitkäksi aikaa kun naiset ei enää suostuisi seksiin. 😂

Siis joku vapaa murhaamis yli"oikeus" on yhtä kuin kaikki naisen oikeudet? XD
        Eihän tässä kukaan mitään todellisia, tasapuolisia oikeuksia ole naisilta viemässä.

• Minkä vuoksi vastustajat ainaa hokee tuota väärää väittämää että nainen pakotetaan aborttiin. Onko teillä siitä todisteita vai onko se vaan mielipiteenne mielestänne "isoista" aborttiluvuista., "eihän nyt kukaan aborttia tee ilman painostusta". Kyllä vaan tekee ihan itse päättäen, ei siihen tarvitse kenenkään painostaa. Sellanenhan on hölmö joka aborttiasiassa kuuntelee muiden mielipiteitä.

Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Ikävöin sinua kokoyön!

En halua odottaa, että voisin näyttää sinulle kuinka paljon rakastan sinua. Toivon, että uskot, että olen varsin hullun
      Ikävä
      45
      3141
    2. Kova karman laki

Karman lain kautta pahantekijä tehdessään pahaa toteuttaa koston ja rangaistuksen sille jolle pahaa on tehty. Tämä tarko
      Hindulaisuus
      508
      1917
    3. Päivieni piristys, missä olet?

Toit iloa ja valoa mun elämään ☀️ Nyt mennyt kohta viikko ettei ole nähty. Kaipaan nähdä sua silti ja pelkään vaikka tei
      Ikävä
      17
      1900
    4. Näen jatkuvasti Sompasaunalla alastomia miehiä ja naisia

jotka menevät siihen viereiseen rantaan myös uimaan alasti. Sompasaunat on siis Mustikkamaalla Helsingissä, ja kuljen si
      Maailman menoa
      78
      1690
    5. Älä mahdollisesti ota itseesi

En voinut tietää. Sitäpaitsi.. niin
      Ikävä
      18
      1502
    6. Jos sinä olisit pyrkimässä elämääni takaisin

Arvelisin sen johtuvan siitä, että olisit taas polttanut jonkun sillan takanasi. Ei taida löytyä enää kyliltä naista, jo
      Tunteet
      43
      1388
    7. Ota nainen yhteyttä ja tee Tikusta asiaa?

Niin sitten minä teen Takusta asiaa.
      Ikävä
      26
      1322
    8. Millainen kaivattusi luonne on?

Millaisia luonteenpiirteitä arvostat kaivatussa? Oletteko samanlaisia luonteeltanne?
      Ikävä
      90
      1319
    9. Helena ja Mikko Koivun ero jatkuu edelleen ja loppua ei näy.

Voi eikä, miksi menee noin vaikeaksi avioero ja sopua ei tää ex- pari vaan saa.
      Kotimaiset julkkisjuorut
      116
      1157
    10. UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista LPR:ssa

Ilta-Sanomissa oli uutinen. Metsäyhtiö UPM suunnittelee paperintuotannon lopettamista Kaukaan-tehtaalla Lappeenrannassa
      Lappeenranta
      110
      1123
    Aihe