Siis poistaako uunissa kuivattaminen kärpässienistä jotakin myrkkyä? Vaikka kuinka noita söisi ihan tuoreena poimittuna ei niistä tule mitään. Ei edes vatsakipuja. Eivät vain ole kovin maukkaan makuisia. Miten näitä pitäisi valmistaa sillä tavalla, että ne toimisivat? Joo tiedän kärpässienet ei oo parhaita psykoosisieniä mutta ei meillä niitä suippumadonlakkejakaan pihalla kasva. Auttakaa pliis
Kärpässienet
3
162
Vastaukset
- Anonyymi
Käänny aloittaja Kristuksen puoleen. Kun Jeesus astuu elämääsi ja antaudut hänelle niin sen jälkeen ei ole minkäänlaista tarvetta sekoittaa päätään päihteillä ja sinun tapauksessa myrkyllisillä sienillä, jotka vahingoittavat mm. munuaisia.
Jumala rakastaa sinua ja haluaa, että sinulla olisi ikuinen tulevaisuus hänen luonaan taivaassa. Riippuvuudet on saananan ja hänen demoniensa toimia, joiden avulla he johtavat ihmisiä helvetin tuleen.
Kadu, käänny ja pelastu taivaan iloon. Sinulla on mahdollisuus vielä hyvään elämään ilman että joutuisit päätäsi sekoittamaan.
Kristus rakastaa sinuaEn tainnut kysyä tälläisestä. Mene Jeesus juttujesi kanssa suoraan jollekkin kristilliselle palvelimelle.
- Anonyymi
Pitää kuivattaa 9kk
Lue soma sampomaassa
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Oletko kertonut jo muille tunteistasi?
Ystävillesi esimerkiksi? Minä en ole vielä kertonut kenellekään tästä meidän jutusta.854960- 952794
- 432786
- 1992392
ROTAT VALTAAVAT ALUEITA
Asukkaat nyt loukkuja tekemään ja kiireellä, jätehuolto kuntoon, jätteet niille kuuluville paikoille, huomioikaa yrittäj281994- 1331949
- 1781560
Miten minusta tuntuu että kaikki tietää sun tunteista mua kohtaan
Paitsi suoraan minä itse, vai mitä hlvettiä täällä tapahtuu ja miksi ihmiset susta kyselee minulta 🤔❤️161481Alavuden sairaala
Säästääkö Alavuden sairaala sähkössä. Kävin Sunnuntaina vast. otolla. Odotushuone ja käytävä jolla lääkäri otti vastaan51299Reuters: Ukraina on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan. Jopa 40 konetta vahingoittunut
Ukrainan turvallisuuspalvelu SBU on iskenyt Venäjän strategisia pommikoneita vastaan, kertoo Reuters. Uutistoimiston läh3621298