Kun toinen kieltää tunteensa ...

Anonyymi

Vaikka tiedän toisella niitä olevan.
Tämä voisi kuulua vaikka ikävä-, ihastuminen-, järki ja tunteet- tai rakkaus ja rakastuminen-palstalle, mutta intohimo kun on se palavin tunne tällä hetkellä.
Se, että tunteet ovat kiellettyjä, se jo pelkästään on raastavaa. Vielä enemmän rintaa repii se, että toinen kieltää tunteet, vaikka tiedän, että hän tuntee samoin.
Ikäero, elämäntilanteet, molemmat varattuja, siinä jo esteitä tarpeeksi. Silti hän on ajatuksissani koko ajan ja vaikka kaikki on mahdotonta, niin kamalinta on, että toinen kieltää kaiken.
Ymmärrän syyn ja tajuan tilanteen, silti rakkauden, ihastumisen ja kaiken kauniin kieltäminen tuntuu pahemmalta kuin asian mahdottomuus.
Onko niin, että jos tunteet myöntäisi ja antaisi tunteelle edes pikkusormen, veisi ne koko käden? Olisiko ääneen myöntäminen se halkeama joka laittaisi padon murtumaan?

Naiselle nuoremmalta mieheltä

15

1277

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Tiedän tunteen 😔 Yhtä tuskaa on.

      • Anonyymi

        Niin on. Yhtä kidutusta koko homma.

        Ap.


    • Anonyymi

      Onko isokin ikäero?

      • Anonyymi

        Ikäeroa on. Minä nelikymppinen mies ja hän minua vanhempi upea nainen.

        Ap.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Ikäeroa on. Minä nelikymppinen mies ja hän minua vanhempi upea nainen.

        Ap.

        Minun ihastus/rakkauden/intohimon kohde on suunnilleen nelikymppinen. Ite oon 45. Ennen näin miestä lähes päivittäin nyt vähän vähemmän. Oikeasti tää on kidutusta. Haluisin kyllä kertoo tunteistani, mutta on tainnut mies jo arvata sen 🤔


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Minun ihastus/rakkauden/intohimon kohde on suunnilleen nelikymppinen. Ite oon 45. Ennen näin miestä lähes päivittäin nyt vähän vähemmän. Oikeasti tää on kidutusta. Haluisin kyllä kertoo tunteistani, mutta on tainnut mies jo arvata sen 🤔

        Hän jota rakastan ja kaikin lämpimin tuntein ajattelen on useamman vuoden minua vanhempi. Olemme eri vuosikymmenten lapsia.

        Ap.


    • Anonyymi

      Onko hän sanonut oikeassa elämässä suoraan ettei halua sinua tai ei rakasta sinua tai ei ole ihastunut? Kieltääkö hän sen sanallisesti?

      On todella rankkaa, kun moraali estää, mutta silti haluaisi toisen ja toista enenmän kuin mitään muuta. Olen itsekin kokenut sen varattuna, tosin jo hyvin huonossa jo valmiiksi kuopatussa suhteessa. Silti se moraali esti…. En ole ollut enää pitkään aikaan varattu, mutta muistan vielä hurjan keinumisen omien tunteiden ja moraalin välillä. Jos hän haluaa sinut tosissaan, on hän valmis odottamaan, että selvität rauhassa sen mitä on kesken. Jos hän on tosissaan, on hän valmis odottamaan, vaikka se voi samalla tarkoittaa että halut jäädä vanhaan. Jos on kyse suhteesta, jota voi ajatella jopa elämän pituisena ja joka kolahtaa niin kuin toisilleen oikeuden kohdalla käy, ei se ole viikosta, kuukaudesta tai edes vuodesta kiinni.

      Tiedän, että jos tapaisimme kahden, piilotettu intohimo helposti roihahtaisi isoon liekkiin. Ainakin omalta puoleltani ,Toki olisin hienotunteinen ja en lähestyisi, jos hän haluaisi pitää minut kaukana.

      En ole vanhempi naisesi, koska olen vapaa ja hönen pitäisi olla tietoinen siitä. Ja epäilen hänenkin päättäneen entisen suhteensa. Silti tämä aihe edelleen puhuttelee.

      • Anonyymi

        Hän on kieltänyt asian, lähes paniikinomaisesti reagoiden, kun aloin ottaa asiasta selvää. Hän on siis erittäin tietoinen mitä häntä kohtaan tunnen, mutta tiedän, että hänen reaktionsa oli jotain muuta kun mitä hän oikeasti tuntee.
        Tiedän, että hänellä on vahva moraali. Hän on viimeisiä ihmisiä joita voisin kuvitella pettämään puolisoaan, vaikka suhde olisi kuinka huonossa tilassa.
        Sitä se hänellä onkin, tiedän sen. En sekaannu muiden asioihin enkä mustamaalaa kenenkään kumppania, mutta hän on itse kertonut suhteensa tilasta.
        Ikävä nähdä ja tietää toisen tilanne jonka hän nyt kertoo voivan hyvin. Väittääkö vain sen takia, että pelästyi kun otin puheeksi jo kauan sitten huomanneeni molemminpuoliset tunteet?

        Ap.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hän on kieltänyt asian, lähes paniikinomaisesti reagoiden, kun aloin ottaa asiasta selvää. Hän on siis erittäin tietoinen mitä häntä kohtaan tunnen, mutta tiedän, että hänen reaktionsa oli jotain muuta kun mitä hän oikeasti tuntee.
        Tiedän, että hänellä on vahva moraali. Hän on viimeisiä ihmisiä joita voisin kuvitella pettämään puolisoaan, vaikka suhde olisi kuinka huonossa tilassa.
        Sitä se hänellä onkin, tiedän sen. En sekaannu muiden asioihin enkä mustamaalaa kenenkään kumppania, mutta hän on itse kertonut suhteensa tilasta.
        Ikävä nähdä ja tietää toisen tilanne jonka hän nyt kertoo voivan hyvin. Väittääkö vain sen takia, että pelästyi kun otin puheeksi jo kauan sitten huomanneeni molemminpuoliset tunteet?

        Ap.

        Se että sä kuvittelet tietäväsi tai tuntevani toisen ihmisen ja puhut täällä, tähän tyyliin on toista aliarvioivaa.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Se että sä kuvittelet tietäväsi tai tuntevani toisen ihmisen ja puhut täällä, tähän tyyliin on toista aliarvioivaa.

        Hyvä huomio.


    • Anonyymi

      Miten sä voit olla poissa tolaltasi siitä ettei kaltoinkohtelemasi ihminen tuntenutkaan mitään sua kohtaan (miten tuntematonta ihmistä kohtaan voisi tuntea)? Hävisikö joku erityinen mielihyvä toimistasi? ;)

    • Anonyymi

      Nainen tuli järkiinsä ja jatkaa elämäänsä. Älä ny enää riko heidän liittoaan, jos nainen ei sitä halua.

      • Anonyymi

        ..poissa silmistä, poissa mielestä..


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        ..poissa silmistä, poissa mielestä..

        Koronakilot ovat sentään jääneet :)


    • Anonyymi

      Kauniisti kirjoitettu ja osuvasti, eri ikäluokkaa tosin minä ja hän. En sanoisi että suoraan kieltäisin tunteet mutta en niitä kovin suoraan tuo esille. Hän tietää ja minä tiedän mutta asiasta ei sen enempää puhuta. Hänen tunteista en tosiaan tiedä mitään. Voi olla että tuntee samoin tai sitten ihan päinvastoin. Hankala tilanne jonka haluaisin lakaista maton alle mutta mattokin kadoksissa kun sitä yrittää.. tietämättömyys, mahdottomuus, moraali, tunteet. Näiden kanssa vaan pitää olla ja elää ja toivon että herään joku päivä ja en tunne enään mitään. Silti osa minusta toivoo ettei näin koskaan tapahdu.

    Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. Metsäkoneen kuljettaja huuteli tutkijalle

      "voisit kyllä ottaa rintaliivit pois ennen kuin tulet minulle juttelemaan, hän sanoo." https://yle.fi/a/74-20106446 On
      Suomussalmi
      704
      9599
    2. Suomi on täysin sekaisin

      Jo ties monettako päivää hirveä itku ja poru jostain helvetin nilviäisistä. https://www.is.fi/taloussanomat/art-2000010
      Maailman menoa
      394
      4100
    3. Kaikki ei vieläkään usko luontokatoon.

      Suomussalmen Hukkajoella foliohattu metsäkoneen kuljettaja tuhosi tuhansia harvinaisia jokihelmisimpukoita eli raakkuja
      Kajaani
      87
      2840
    4. Sano vain suoraan, että nyt riittää

      ettei kiinnosta. Sano, että lopeta! En ihmettelisi, jos olet saanut tarpeeksesi ja toivot minun ymmärtävän lopettaa. Eh
      Ikävä
      43
      2825
    5. Ohhoh! Ex-pääministeri Sanna Marinin Joni-rakas paljasti ilouutisen: "Tässä kuussa..."

      Sanna Marin on ollut naimisissa Markus Räikkösen kanssa. Nyt hänen seurassaan on usein julkkishiusmuotoilija Joni Willb
      Kotimaiset julkkisjuorut
      55
      2584
    6. Mari Rantanen asettaa sairaan lapsen edun oman uransa edelle - (tekikö Marin samaa)

      Noin toimii kunnon vastuuntuntoinen äiti, mutta siitäkin nämä mt-ongelmaiset vasemmistolaiset häntä täällä haukkuvat. "
      Maailman menoa
      189
      2571
    7. Mitä ajattelet aina

      Kun hän tulee näköpiiriin?
      Ikävä
      152
      1813
    8. Luokatonta toimintaa

      Tyrmistyttävää toimintaa Stora Enson korjuu yrittäjältä Hukkajoella. Täyttä piittaamattomuutta laeista ja luontoarvoista
      Suomussalmi
      68
      1648
    9. Ensimmäisestä kohtaamisesta saakka

      minulla on ollut hämmentynyt olo. Miten voit tuntua siltä, että olisin tuntenut sinut aina? Sinun kanssasi on yhtä aikaa
      Ikävä
      14
      1590
    10. Maailmankuulu homopingviini on kuollut

      Minä niin toivoin että pariskunta olisi saatu kunniavieraiksi ensi kesän Prideen. 💔 "Maailmankuulu homopingviini on k
      Lapua
      6
      1403
    Aihe