Brasilian presidenttinä on nyt mielipuolinen Borsonaro, joka ei välitä brasialaisten ihmisten elämästä tänä korona aikana eikä myöskään Amazonin sademetsistä. Häntä ollaan aikeissa syyttää kansanmurhasta, sillä presidetti Borsonaro ei ole ryhtynyt tarvittaviin toimenpiteisiin korona virus taudin leviämisen estämiseksi ja ihmisten kuolemien estämiseksi. Tämä presidetti ei ole välittänyt yhtään omasta kansastaan eikä varsinkaan tärkeistä sademetsistä. Amazonin sademetsiä tulee suojella ja varjella niiden tuhoutumiselta, suuret puiden hakkuut tulee lopettaa sekä sademetsien jatkuva polttaminen ! Sademetsät ovat oikeasti koko maapallon keuhkot; Niissä on aivan ainutlaautinen luonto, harvinaisia kaloja, lintuja ja nisäkäseläimiä. Näillä kaikilla harvinaisilla kaloilla, linnuilla ja eläimillä on oikeus olla ja elää siellä sademetsissä niiden omaa lajinmukaista elämää ! Se on Luojan lahja ihmisille ! Voikun kaikki köyhät kalastajat ja maanviljelijät ymmärtäisivät tämän asian ja alkaisivat auttaa luonnosuojelua säilyttääkseen sademetsät kasvukykyisinä, joet puhtaina, että kaikki kalata, linnut ja eläimet saataisiin suojeltua ja pelastettua !
Mikään ei pysty korvaamaan ainutlaatuisia Amazonin sademetsiä !
Brasilian sademetsät
3
139
Vastaukset 3
- Anonyymi
Sademetsiin lahoavat puut tuottavat hiilidioksidia joka on tunnetusti salakavala myrkky. Puut pois ja käyttöön niin estetään ilmastonlämpeneminen.
- Anonyymi
Boilsenaro on ollut Trumpin suuri ihailija ja on ominut poliittisia ideoita suoraan oppi-isältään. Yksi ideoista on Trumpin lääketieteen fakta siitä, että korona on vain hieman kiukkuinen flunssa. Trumpin hoitamaton korona tappoi enemmän jenkkejä kuin 1, ja 2. maailmansota yhteensä.
No Bolsenarohan on sitä mieltä, että jos Brasilian sademetsät ovat maailman keuhkot, niin maailman pitäisi myös hieman maksaa siitä, että Brasilia ylläpitää niitä.
Kuulemma erityisesti EU ja USA ovat isoimmat näiden keuhkojen tarvitsijat joten maksakoot sitten niiden käytöstä.
Itseäni on ihmetyttänyt se, että Bolsenaro ei esitä mitään maksua suurimmmille ilmanpilaajille eli Kiinalle ja Intialle. - Anonyymi
Persunaro on älykäs, vastuullinen ja komea rotunsa edustaja. Semmoinen kun saataisiin meidän persulaisten johtajaksi sen epämääräisen naaraan tilalle niin jo vain.
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
Ampuminen kylpylässä
Onko vornasen timbe käynyt hiukan kylpemässä vai mikä tämä ampumatapaus on kylpylässä? Tuntuu aika villi meno olevan naa521266Moottoripyöräonnettomuus
Mopomiitissä tapahtunut onnettomuus ja uutisointi. Ajoradan ylityksen vaarallisuudesta ei mitään uutisointia. Ei myöskää86986- 164917
Jos oikeasti haluat mies
Tiedät mitä on tehtävä. Luotan, että etenet jos haluat. En voi tehdä enää mitään kun ei ole numeroasi.105854Uusi ruokapaikka
Tuleeko Haapavedelle uusi lounaspaikka ,haetaan kokkia? Uusi firma kyseessä30843Kerro minulle totuus
Minä haluan kuulla sen nyt. Kenen kanssa sinä olet nykyisin, ja miksi jätit minut? 🐒201762Kemijärvellä vesionnettomuus
Pitkänsillan ja taiteilijanniemen välillä nähty henkilön painuvan veden alle. Mitä on tapahtunut? Onko vesihiisi taas as24729Hautakivien massapoisto aloitettu Härkökankaan vanhalla hautausmaalla kaikessa hiljaisuudessa!
Suomussalmen seurakunnan kirkkoneuvosto on tehnyt historiansa surullisimman päätöksen hautojen haltuunotosta ja raivauks44718Miten sinä voit?
Kysytkö kukaan sitä sinulta? Olen huomannut, että jos kohtaa empaattisen ihmisen ja hän kysyy noin, saattaa padot murtua93707- 25667
Hei, voitko kuunnella
Voisitko auttaa minua selvittämään asioita? En halua ajaa sinua hulluuteen kanssani, en sitoa sinua, en esittää vaatimu123654VILLISIKALAUMA TULOSSA IISALMEEN
Yle: Poliisi varoittaa Iisalmen keskustaa lähestyvästä villisikalaumasta Poliisi on pyytänyt Pohjois-Savossa Iisalmessa43606- 61602
Useita poliisiautoja kunnantalolla
Maijojen kyydissä tuttuja naamoja ja nyt kannetaan arkistolaatikoita autoihin. Nyt se on alkanut. Pidätykset.12575Joku porukka lähtenyt täältä
Ihmeen hiljainen on palsta nyt. Yleensä tänne tulvii aloituksia yms, mutta nyt on kyllä erikoisen hiljaista.137533- 83528
On todella ikävää
Todella ikävää, että asiat ovat menneet tällaisiksi. Tämä ei ollut missään vaiheessa tarkoitukseni. Olen tehnyt virheit78520- 39495
Olipa yllätys
Kuten hyvin moni tiesi/arvasi että valetta alusta loppuun toi *olemme ystäviä* satu. Instassaan käsi kädessä kuva kertoo185490sinulle....
Olen ymmärtänyt, ettei minua haluta enää takaisin. Mitään pahaa en koskaan halunnut sinulle. Ikävä että kuvittelit niin.75487