Hei!
Olen kirjautuneena FB sovelluksessa, ja yritän vaihtaa salasanaani, niin ilmoittaa että: anna kelvollinen salasana ja yritä uudelleen. Nykyinen salasana on annettu tismalleen oikein, ja uutta salasanaa kokeiltu montaa erinlaista, myös ison kirjaimen, erikoismerkkien, ja numeroiden kanssa yhtäaikaa, sekä tietenkin vähintään tuo 8 merkkiä, eli kriteerit täyttyvät, ei vaan anna vaihtaa, miksihän?
Facebook salasanan vaihtaminen
7
866
Vastaukset
- Anonyymi
Väärin annettu salasana..
- Anonyymi
Väärin?
- Anonyymi
Aika erikoinen tuo Facebook, vaikka herjasi jatkuvasti tuota että anna kelvollinen salasana ja yritä uudelleen, oli se kuitenkin nyt jonkun salasanan mennyt vaihtamaan, vaikka mitään sellaista ilmoitusta tai muutenkaan näkymää tullut että vaihto olisi tapahtunut. Lopulta sain sen kuitenkin vielä vaihdettua sellaiseen jonka sitten tiedän ja muistan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Väärin?
Niin väärä salasana. Jos se on oikea päästäisi se sisään. hyvin yksinkertaista..
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin väärä salasana. Jos se on oikea päästäisi se sisään. hyvin yksinkertaista..
Olen sisäänkirjautuneena ollut kokoajan, ja tiedän nykyisen salasanani, vaihtamisen kanssa oli ongelmaa
- Anonyymi
Löysitkö ratkaisun tähän? Mulla sama ongelma.
- Anonyymi
Mulla myös sama ongelma, en muista salasanaa ja yritän vaihtaa sitä niin herjaa vaan kokoajan et salasana väärin, yritä uudelleen. Ei anna mitään muita mahdollisuuksia vaihtaa salasanaa kuin muistamalla vanhan. Mitäköhän voisi tehdä...
Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 937838
- 403752
Lähetä terveisesi kaipaamallesi henkilölle
Vauva-palstalta tuttua kaipaamista uudessa ympäristössä. Kaipuu jatkukoon 💘1021886- 241210
Taas ryssittiin oikein kunnolla
r….ä hyökkäsi Viroon sikaili taas ajattelematta yhtään mitään https://www.is.fi/ulkomaat/art-2000011347289.html321053Valtimon Haapajärvellä paatti mäni nurin
Ikävä onnettomuus Haapajärvellä. Vene hörpppi vettä matkalla saaren. Veneessä ol 5 henkilöä, kolme uiskenteli rantaan,281003Rakastuminenhan on psykoosi
Ei ihme että olen täysin vailla järkeä sen asian suhteen. Eipä olis aikoinaan arvannut, että tossa se tyyppi menee, jonk53837Olisinko mä voinut käsittää sut väärin
Nyt mä kelaan päässäni kaikkea meidän välillä tapahtunutta. Jos mä sit kuitenkin tulkitsin sut väärin? Se, miten sä käyt31792Vanha Suola janottaa Iivarilla
Vanha suola janottaa Siikalatvan kunnanjohtaja Pekka Iivaria. Mies kiertää Kemijärven kyläjuhlia ja kulttuuritapahtumia10750Tähän vaivaan ei auta kuin kaksi asiaa
1. Tapaaminen uudestaan tai 2. Dementia Anteeksi kun olen olemassa🙄60749