Asukasvalinnat tekee Pyhäjärven kaupunki ja palvelutuotannon toteuttaa pääasiallisesti Selänne.
Rollaattorikomppanialle viimeinen lepokoti.
Kallis Virkkula
43
1998
Vastaukset
- Anonyymi
Jättäkää politikointi ja Selänne pois kuviosta, niin ymmärämme valinnat vikisemättä. Aloitus ei kuulosta hyvältä,jos npin menetellään.#
Asiat asioina.- Anonyymi
Eikö se ole ihan sama mihin osoitteeseen Selänne hoitaa vanhukset? Mikä oli tämänkin aamuitkun varsinainen pointti?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Eikö se ole ihan sama mihin osoitteeseen Selänne hoitaa vanhukset? Mikä oli tämänkin aamuitkun varsinainen pointti?
Mieti, ei todellakaan ole sama missä ja mihin osoitteeseen vanhuksia hoidetaan.
Ymmärtämätön ####a. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ymmärtämätön ####a.Mitä et ole saanut mielisairaalasta paikkaa???
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ymmärtämätön ####a.Niin, onhan se halvempaa ja kätevämpää hoitaa kerrostalossa asukkaita kuin kiertää ympäri pitäjää vanhusten perässä!
- Anonyymi
Pyöriikö puolukka?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Pyöriikö puolukka?
Kokeile ha kerro sitten.🤣
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Ymmärtämätön ####a.....se on joku idiootti, joka veivaa oikeita asioita ihmeellisesti.
Ilmrisesti, joku metsäveljes. - Anonyymi
Lopeta tuo sairas kommentointi, anna ihmisten kertoilla asiaa...
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin, onhan se halvempaa ja kätevämpää hoitaa kerrostalossa asukkaita kuin kiertää ympäri pitäjää vanhusten perässä!
Juuri näin. Säästää aikaa ja turhaa ajelua paikasta toiseen!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä et ole saanut mielisairaalasta paikkaa???
Lopeta älykääpiö tuo jatkuva solvauksesi ja anna ihmisten sanoa mielipiteensä.
Niinpä totean itsekin; Pyhäjärvellä on poliittinen pyörylä, joka näyttää sotkevan, jopa Virkkulan asiat. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mitä et ole saanut mielisairaalasta paikkaa???
Oletpa törkeä, näin aikojen päästä todeten.
Toivottavasti sinutkin heivataan sitten aikanaan, vaikkapa Kuusamoon, köllöttele siellä ja huutele APUVA, APUVA, näin meille tulee käymään, ei taida enää suuremmin laulu raikua, eikä
Vilttitossut tuskin enää vipata.
- Anonyymi
Ahaa? Selänteen palveluja lisätään Pyhäjärven laina -ja vuokratakuulla?
Pysyykö taloushallinto perillä miten kaikki virkkulan kustannukset tulisi jakaantumaan asukkaan, kunnan ja Selänteen kesken? Virkkula tulee laskuttamaan kaiken ja siinä se riski piilee.- Anonyymi
poliiseissa on fetissejä ja kieroilijoita ja vois olettaa että eläköityneet ja elähtäneet virkavallan entiset ovat kaikkein sikamaisimpia nimittelijöitä ja ärvistelijöitä...olettavat olevansa lain yläpuolella...moraalia heillä ei ole koskaan ollutkaan.
- Anonyymi
Kuntalaisille EI LISÄKULUJA, kepun vaivaisten hoidoista.
- Anonyymi
Kuulemani mukaan, kallista lystiä tuo asustelu, tämän kyläkunnan mittapuun mukaan.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
poliiseissa on fetissejä ja kieroilijoita ja vois olettaa että eläköityneet ja elähtäneet virkavallan entiset ovat kaikkein sikamaisimpia nimittelijöitä ja ärvistelijöitä...olettavat olevansa lain yläpuolella...moraalia heillä ei ole koskaan ollutkaan.
Ovat nähneet pahuuden pesät käytännössä, miksi oppi ei olisi tarttunut hihoihin.
- Anonyymi
Rollaattori komppaniassa herätys iltatoimiin aikaa tasan 10 min 😫
- Anonyymi
Massey Fergusonin omistajat ovat itsekeskeisiä tolloja!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Massey Fergusonin omistajat ovat itsekeskeisiä tolloja!
Lada 2107 on Maailman Paras Auto!
- Anonyymi
Ei kaupungintalollakaan ollitoen meluhäirihte. Kuinka sitte virkkulassa
- Anonyymi
Mikä on ollitoe? Pitikö olla ollitoy eli joku lelu?
- Anonyymi
Pakkohaku Palolaitos, seuranta rakentaminen astianpesukone.
Oli karua käydä evakko kaupunki Pyhäjärvi Pyhäsalmi nähdä tämä.- Anonyymi
Mä putosin??????
Taas sivusto lipsahtaa ulalle.
- Anonyymi
Jos oikein ymmärsin, niin aloittaja on kateellinen niille senioreille, jotka ovat saaneet paikan uudesta Virkkulasta. Miten joku voi olla kateellinen hyvästä, turvallisesta hoitopaikasta sairaille senioreille? Eikä niitä paikkoja pidä jakaa asiakkaan pankkitilin saldon, vaan tarpeen mukaan! ( Koko ikänsä sossupummeina eläneiden ja rikollista taustaa omaavien ei pidä päästä tänne, koska tämä maksaa, ja halutaan tietysti rauhallinen elinpiiri senioreillemme.)
- Anonyymi
Hän on kaikesta kateellinen. Varmaan luulee huoneissa olevan tuulimyllyjä.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Hän on kaikesta kateellinen. Varmaan luulee huoneissa olevan tuulimyllyjä.
Oletko ehkä (16:55) Komunrannalta vai lampa-aholta?? Olisiko siellä kuiteskin lumitykin pienoismalli??
- Anonyymi
Keskitie, jalkapallo, pelipaidat, peliasu, Nike, Air, Max, naisten ja miesten vaatteet, pois alusvaatteet ja uima-asut, rannalle jossa kaikki vähät välittää
- Anonyymi
VIrkkulan senioritalo on tulosta "oivalluksista", joita päiväunia jatuuliunissaan horisevat päättäjät tekevät harrastejohtoryhmän esityksistä Torkkula-senioritalossa, tonttinaapurina.
Hintavia lepokoteja ja harrasteveroparatiisia kunnan johdolla ennakoiden, kolminkertainen eläköön huuto kolmen kerroksen loppuelämälle.- Anonyymi
yep, Torkkulatalo on kaupungintalo, siellä oleskelevat ovat mieluummin onnellisia, kuin oikeassa.
selostus mitä tarkoittaa ; heille riittää hyvin suunniteltu ja sulosanailu tekemättä sen enempää, kuten uusittu kaupunkistrategia maailmaan onnellisimmasta heimosta. - Anonyymi
noloa, sinä olet ominut itsellesi koiran viran klo 8.08
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
noloa, sinä olet ominut itsellesi koiran viran klo 8.08
Totuus
- Anonyymi
Sosiopaatti KepuHeikki kiukuttelee jälleen.Tossun alla elelee.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Sosiopaatti KepuHeikki kiukuttelee jälleen.Tossun alla elelee.
Tse tse ukko-heikki,
lopeta riena pilkkaleikki.
Tutki omatuntoos,
testaa mieskuntoos.
Kohteena on aina toinen,
itse olet palstat loinen.
Mielenvikaas peilaa rienaus, iva
luulet vielä että se on aina kivaa.
Sinä olet palstan rakki,
häpeäksi sul on pikkutakki. - Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tse tse ukko-heikki,
Tutki omatuntoos,
testaa mieskuntoos.
Kohteena on aina toinen,
Sinä olet palstan rakki,
häpeäksi sul on pikkutakki.Osuva runo pilkkaaja Heikistä.Kiitos!!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Tse tse ukko-heikki,
Tutki omatuntoos,
testaa mieskuntoos.
Kohteena on aina toinen,
Sinä olet palstan rakki,
häpeäksi sul on pikkutakki.Viksu runo! Taidat olla NIITÄ?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Viksu runo! Taidat olla NIITÄ?
ehkä olen ehkä en, se mikä on varmaa, niin sinä olet joka tapauksessa ihan pihalla.
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
ehkä olen ehkä en, se mikä on varmaa, niin sinä olet joka tapauksessa ihan pihalla.
Kumpi noista mielipiteistä oli "ihan pihalla"? Siis se että runo oli viksu vai se että runoilija on NIITÄ? Jos et itse tiedä oletko NIITÄ, niin taidat itse olla eniten pihalla!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Osuva runo pilkkaaja Heikistä.Kiitos!!
Blenheim pommikone=HK sininen peltiheikki
- Anonyymi
Pahin rienaaja on kuulemma sairastunut.
- Anonyymi
Mikäs Heikille on tullut.? Flunssako iski?
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Mikäs Heikille on tullut.? Flunssako iski?
Niin iski!
- Anonyymi
Anonyymi kirjoitti:
Niin iski!
Tse tse ukko-heikki,
Tutki omatuntoos,
testaa mieskuntoos.
Kohteena on aina toinen,
Sinä olet palstan rakki,
häpeäksi sul on pikkutakki.
Ketjusta on poistettu 11 sääntöjenvastaista viestiä.
Luetuimmat keskustelut
- 1445800
En löydä sinua
En löydä sinua täältä, etkä sinä varmaankaan minua. Ennen kirjoitin selkeillä tunnisteilla, nyt jätän ne pois. Varmaan k253586Eelin, 20, itsemurhakirje - Suomalaisen terveydenhuollon virhe maksoi nuoren elämän
Yksikin mielenterveysongelmien takia menetetty nuori on liikaa. Masennusta sairastava Eeli Syrjälä, 20, ehti asua ensi1222815- 472498
- 291939
Hajoaako persut kuten 2017?
https://www.is.fi/politiikka/art-2000011217813.html Tämä on totisinta totta. Persut on murroksessa. Osa jättää puolueen2631851Kamala uutinen: Henkilö kuoli Tokmannin pihaan Kankaanpäässä- Jäi trukin alle
IL 9.5.2025 Ihminen kuoli Kankaanpään Tokmannin edustalla perjantaina aamupäivästä. Poliisin mukaan henkilö oli jäänyt491800Ne oli ne hymyt
Mitä vaihdettiin. Siksi mulla on taas niin järjetön ikävä. Jos haluat musta eroon päästä niin älä huomioi mua. Muuten kä201626- 321587
- 281540