Onko narsistilla yhtään mitään tunteita?

Anonyymi

Kun narsti voi jättää kaiken taakse, jättää ihmissuhteet, tehdä pahaa ja olla todella julma kiero, niin onko heillä mitään tunteita olemassa? Onko kaikki tunteet vain teatteria? Kumminkin ovat usein parisuhteessa ja lapsiakin heillä usein on.

15

1214

    Vastaukset

    Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

      Narsisti maailma pyörii itsensä ylentämisen, oman ylivertaisuuden harhan ympärillä. Narsisti suuri pelko on häpeä, häpeä siitä ettei olisikaan ylivertainen. Kun ei ole itsetuntoa, ei ole työkaluka käsitellä itsessään mitään mikä poikkeaisi ylivertaisuudesta. Oikeasti narsisti on täysi reppana. Tyhjä kuori.

      Narsisti vihaa. Narsisti vihaa sitä että maailma ei tunnusta hänen ylivertaisuuttaan. Että on ihmisiä jotka eivät tottele, nosta jalustalle, toimi kaikessa ja kaikkialla narsisti etusijalle asettaen. Että on ihmisiä jotka vievät narsistille kuuluvan huomion, rahat, maineen ja kunnian.

      Narsisti on kateellinen. Pahinta on kateus onnesta. Narsisti ei ymmärrä onnellisuutta eikä siihen itse kykene ja siksi kadehtii ja vihaa ihmisten onnellisuutta. Viha ja kateus saa narsistin tuhoamaan muiden onnea. Edes oma lapsi ei saa olla onnellinen kuin sellaisista asioista jotka on narsistin hallinnassa. Lapsi saa olla onnellinen narsistin menestyksestä, narsistin antamasta lahjasta tai narsistin seurasta.

      Viha ja kateus, siinäpä ne tunteet jotka dominoivat narsistin elämässä. Vihaisen ja kateellisen ihmisen läheisenä ei ole hyvä olla.

      • Anonyymi

        Voiko rakastaa psykopaattia?

        Sanoisin joo ja ei. Voi rakastaa niinkuin "jäätimanttia",

        Kyllä narsisteilla ja psykopaateilla on tunteita. Varmaankin he elää niitä hetken ja sitten jäätyvät, kunnes hetkeksi sulavat ja taas jäätyvät. Se on kohteelle repivää. ..ja tuntuu miltei petokselle. Varmaankin he menevät emotionaalisesta tilasta toiseen ja takaisin. Ovat hetken ystävällisiä saavat otteen ja jäätyvät.
        Hän sulaa, että saa toisen luokseen jäätyäkseen.



        poiuyuyu

        ppoiiuuuyuyuy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voiko rakastaa psykopaattia?

        Sanoisin joo ja ei. Voi rakastaa niinkuin "jäätimanttia",

        Kyllä narsisteilla ja psykopaateilla on tunteita. Varmaankin he elää niitä hetken ja sitten jäätyvät, kunnes hetkeksi sulavat ja taas jäätyvät. Se on kohteelle repivää. ..ja tuntuu miltei petokselle. Varmaankin he menevät emotionaalisesta tilasta toiseen ja takaisin. Ovat hetken ystävällisiä saavat otteen ja jäätyvät.
        Hän sulaa, että saa toisen luokseen jäätyäkseen.



        poiuyuyu

        ppoiiuuuyuyuy

        Varmaan voi olla heillä paljonkin tunteita muttei semmoisia toiseelle lojaaleja.



        popiiuuu


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Voiko rakastaa psykopaattia?

        Sanoisin joo ja ei. Voi rakastaa niinkuin "jäätimanttia",

        Kyllä narsisteilla ja psykopaateilla on tunteita. Varmaankin he elää niitä hetken ja sitten jäätyvät, kunnes hetkeksi sulavat ja taas jäätyvät. Se on kohteelle repivää. ..ja tuntuu miltei petokselle. Varmaankin he menevät emotionaalisesta tilasta toiseen ja takaisin. Ovat hetken ystävällisiä saavat otteen ja jäätyvät.
        Hän sulaa, että saa toisen luokseen jäätyäkseen.



        poiuyuyu

        ppoiiuuuyuyuy

        Hauska vertaus! :D
        Voisiko ajatella että sulavat hetkeksi saaden toisen luokseen ja sitten se toinen jää sen jäätimantin sisään vangiksi. Sieltä pois pääseminen kysyy kekseliäisyyttä.


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hauska vertaus! :D
        Voisiko ajatella että sulavat hetkeksi saaden toisen luokseen ja sitten se toinen jää sen jäätimantin sisään vangiksi. Sieltä pois pääseminen kysyy kekseliäisyyttä.

        Hauska vertaus sinullakin :)

        Joo ja sitten kun on päässyt ulos tuntee niskassaan hirveen energian psykopaatista.



        pouuyuy


      • Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

        Hauska vertaus sinullakin :)

        Joo ja sitten kun on päässyt ulos tuntee niskassaan hirveen energian psykopaatista.



        pouuyuy

        Mä oon maalannutkin semmosen missä oon jäätynyt semmoseen ikäänkuin.



        ppoiuyy


      • Anonyymi

        Se on juurikin näin, kuin kerroit. veit sanat suustani. , klo 19.52


    • Anonyymi

      Lähestyy ihmisiä vain hyötymis tarkoituksessa. Niitten kanssa ei pidä olla missään tekemisissä. Sehän se vaikeinta kyllä on ettei niitä ensialkuun tunnista narsisteiksi.

    • Anonyymi

      Yleensä narsisti joka sinut on jättänyt hyppää heti uuteen suhteeseen. Sillä voi kyllä olla seurustelun aikana rinnakkais suhteitakin. Tämän olen itse kokenut.

      • Anonyymi

        Koko suku voi olla täysin narsisteja. Kun sinä et enään heitä kiinnosta alkaa sinun panettelu. Mun aikaa sitten tyttöystävältä melkein kaikki nykyään ovat kuolleet viinaan. Tällä yhdellä sen siskolla oli varaa mennä mulle sanomaan että olen julma ihminen ja itse kuoli kolmekymppisenä haimatulehdukseen.


    • Anonyymi

      Sen itsekkäämpää ei ole kuin narsisti. Ne tunteet ovat vain teatteria kun se itse siitä hyötyy. Itse on oppinut vain esittämään miten milloinkin kuuluisi olla, oikeasti ei tunne´mitään ja sehän sitä ärsyttää kun on pihalla kuin lumiukko tunneasioissa. Esittää myös mukavaa vain ja ainoastaan hyötyäkseen itse toisista. Niin röyhkeää ja epärehellistä, petollista tyyppiä en ole koskaan tavannut kuin mitä narsisti on. Sellainen voi olla hyvinkin vaarallinen toisten terveydelle. Ilman mitään syytä luulee olevansa maailman napa ja parempi kuin kukaan toinen vaikka onkin vain "pa"-juoppo. Ja se juopottelukin on toisten syy. Itsessään ei koskaan mitään vikaa. (Voi tosin teeskennellä anteeksipyyntöä jos hyötyy itse siitä.)
      Hivuttaudu äkkiä turvaan, vähin äänin, määrätietoisin teoin jos tiedät sellaisen hirviön. Elä tuhlaa ja pilaa elämääsi epäotukseen. Se ei muutu koskaan.

    • Anonyymi

      Narsistin olotilat on viha, kateus ja covert-narsisteilla lisäksi itsesääli.
      Vaarallisinta on tuo itsesäälinen hätä. Narsisti voi olla jopa opetellut jonkinlaisen puhevian, jolloin häntä kuunnellaan tarkemmin. Lespaaminen herättää myötätuntoa.
      Psykopaattien maneereihin on listattu puheen pitkä tauotus, jolloin saa toisen aikaa varastettua enemmän. He ovat joko sivussa tarkkailemassa tai hakevat katsetta. NLPn keinoin, noille voi kuvitella eläimen pään ja antaa sekundan selittää mitä selittää.
      Heitä emme voi muuttaa, he ovat kehityskelvottomia. Vain itseä voimme vahvistaa. Suojellaan sisimpiämme.

      • Anonyymi

        "Heitä emme voi muuttaa, he ovat kehityskelvottomia."
        -
        Raaka väkivalta kyllä pysäyttää sairaankin, persoonallisuushäiriöinen menee
        psykoosiin kun saa kunnolla vastapalloon.


    • Anonyymi

      Kyllä narsisti tuntee paljonkin, mutta väärällä tavalla. On tunne-elämän ongelma kyseessä.

      • Anonyymi

        Olkaa vastuullisia. Emotionaalinen väkivalta on fyysisen väkivallan ja vahingoittamisen esiaste, ei mitään psyykehörhöä.



        poiuyyyy


    Ketjusta on poistettu 0 sääntöjenvastaista viestiä.

    Luetuimmat keskustelut

    1. 170
      4953
    2. Katso: Ohhoh! Miina Äkkijyrkkä sai käskyn lähteä pois Farmi-kuvauksista -Kommentoi asiaa: "En ole.."

      Tämä oli shokkiyllätys. Oliko tässä kyse tosiaan siitä, että Äkkijyrkkä sanoi asioita suoraan vai mistä.... Tsemppiä, Mi
      Tv-sarjat
      127
      4495
    3. Voi kun mies rapsuttaisit mua sieltä

      Saisit myös sormiisi ihanan tuoksukasta rakkauden mahlaa.👄
      Ikävä
      26
      2891
    4. Kyllä poisto toimii

      Esitin illan suussa kysymyksen, joka koska palstalla riehuvaa häirikköä ja tiedustelin, eikö sitä saa julistettua pannaa
      80 plus
      29
      1928
    5. "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu"..

      "Joka miekkaan tarttuu, se siihen hukkuu".. Näin puhui jo aikoinaan Jeesus, kun yksi hänen opetuslapsistaan löi miekalla
      Yhteiskunta
      23
      1784
    6. Haluan jutella kanssasi Nainen

      Olisiko jo aika tavata ja avata tunteemme...On niin paljon asioita joihin molemmat ehkä haluaisimme saada vastaukset...O
      Ikävä
      15
      1709
    7. Poliisiauto Omasp:n edessä parkissa

      Poliisiauto oli parkissa monta tuntia Seinäjoen konttorin edessä tänään. Haettiinko joku tai jotain pankista tutkittavak
      Seinäjoki
      22
      1700
    8. Hermo mennyt sotealueeseen?

      Nyt hammaslääkäriaika peruttiin neljännen kerran. Perumiset alkoi tammikuussa. Nyt uusi aika elokuulle!????
      70 plus
      108
      1696
    9. Haluan tavata Sinut Rakkaani.

      Olen valmis Kaikkeen kanssasi...Tulisitko vastaa Rakkaani...Olen todella valmistautunut tulevaan ja miettinyt tulevaisuu
      Ikävä
      30
      1613
    10. Onko mies niin,

      että sinulle ei riitä yksi nainen? Minulle suhde tarkoittaa sitoutumista, tosin eihän se vankila saa olla kummallekaan.
      Tunteet
      18
      1551
    Aihe