Poistuu -eipoistu - poistuu

Anonyymi

Joku kehoitti äsken testaamaan onnistuuko viestien deletointi.

Taisi poistua koko keskustelu?

25

107

Vastaukset

Anonyymi (Kirjaudu / Rekisteröidy)
    5000
    • Anonyymi

Olen joskus yrittänyt ilmiantaa asiattoman viestin eikä pyyntööni ole reagoitu.

• Anonyymi

Moderaattorin on oltava joku paikallinen eli kuka ? Kuka hänet on valinnut ja millä ansioilla häiritsemään ihmisten välistä kommunikointia ?!?

• Anonyymi

Poistuu tällä menolla koko Kuhmoinen jos ihmisille yritetään (aina vaan) syöttää muunnettua totuutta.

• Anonyymi

Juuri tämä, totuuden vääristäminen on Kuhmoisten kehityksen jarru ja kompastuskivi.

Päättäjät pitävät vahtia, ettei totuus muunnellusta totuudesta pääse julkisuuteen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Juuri tämä, totuuden vääristäminen on Kuhmoisten kehityksen jarru ja kompastuskivi.

Päättäjät pitävät vahtia, ettei totuus muunnellusta totuudesta pääse julkisuuteen.

Jaa se siis onkin joku päättäjä.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Jaa se siis onkin joku päättäjä.

Tai päättäjän lähipiiri, joka on vahtimassa

• Anonyymi

TESTIVIESTI.

Tee tästä viestistä ilmianto Suomi24-ylläpidolle.

Katsotaan saadaanko (edes) tämä yhteistuumin poistettua.

• Anonyymi

Olen raportoinut ylläpidolle kuvauksilla ´loukkaava sisältö´ ja ´henkiläköhtaiset tiedot´, mutta testiviesti ei poistu.

• Anonyymi

Laitoin ´seksuaalinen tai väkivaltainen sisältö´

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Laitoin ´seksuaalinen tai väkivaltainen sisältö´

Laitoin ´jokin muu, mikä Kuhmoinen´

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Laitoin ´jokin muu, mikä Kuhmoinen´

Ei poistu, ei niin millään!

• Anonyymi

Joo, joidenkin yksityisten kuntalaisten nimet noin vain julkaistaan mutta taas jotkin meitä kaikkia koskevat tämän päivän ongelmat kirjoituksista poistetaan. Yksityisten henkilöiden henkilökohtaiset ominaisuudet ja niiden arvosteleminen on halventavaa. Jollain tavalla kirjoitusten ylläpitäjä suojelee omaa ideologiaansa. Tuleeko tämäkään läpi!

• Anonyymi

"meitä kaikkia koskevat tämän päivän ongelmat"

Nimenomaan ne ongelmat salataan lain vastaisesti.

Kunnilla on vahva itsemääräämisoikeus, johon valtiovalta ei puutu.

Mutta !!

Eipä taida kulua kauaakaan, kun Suomen valtion on puututtava lain vastaisuuteen.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

"meitä kaikkia koskevat tämän päivän ongelmat"

Nimenomaan ne ongelmat salataan lain vastaisesti.

Kunnilla on vahva itsemääräämisoikeus, johon valtiovalta ei puutu.

Mutta !!

Eipä taida kulua kauaakaan, kun Suomen valtion on puututtava lain vastaisuuteen.

Onhan se iso vapauden menetys kun jatkossa sote-maakunnat vievät kunnilta yli puolet nykyisestä kuntaveron kertymästä ja oletettavasti suurimman osan nykyisistä valtionosuuksista.

• Anonyymi

Luulen, ettei täällä ylläpidosta vastaa kukaan, joka on sidoksissa Kuhmoisiin. Sen sijaan palstalla pyörii joku herkkähipiäinen, joka ilmiantaa vastenmielisiä viestejä. Ja viestien laittajat varmaan tunnustavat sisällään, että ehkä "tuossa oli syy poistoon". Kehotan muuttamaan tapoja, koska ei tuohon poistamiseen voida puuttua. Olisi kiva tietää kuinka monta kertaa tämä herkkähipiäinen tai -hipiäiset ovat epäonnistuneet poistoissaan?

• Anonyymi

Veikkaanpa, että joku tekee poistoilmiantoja käyttäen jotain kunnan tms mandaattia eli käyttää väärin valtaansa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Veikkaanpa, että joku tekee poistoilmiantoja käyttäen jotain kunnan tms mandaattia eli käyttää väärin valtaansa.

Samaa mieltä!

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämä oli täysin uusi skenaario, ainakin minulle.

• Anonyymi

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tämä oli täysin uusi skenaario, ainakin minulle.

Täällä Suomi24-palvelussa on säännöt https://www.suomi24.fi/opastus/saannot

Niiden rikkomisesta ja vain niiden rikkomisesta pitäisi tulla viestien poistoa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tekoäly on kehittäytynyt huippuunsa kun osaa kääntää asiota päättäjille sopivaan moodiin.

Juuripa näin !
        Lisäksi voidaan todeta, että päättäjillä tai kunnallislain tulkitsijalla (virkavastaava) on ilmeisesti lukihäiriö, kun ei ymmärrä mitä 1.6.2017 voimaantullut laki velvoittaa.

• Anonyymi
        Anonyymi kirjoitti:

Tekoäly on kehittäytynyt huippuunsa kun osaa kääntää asiota päättäjille sopivaan moodiin.

Tekoäly on kehittäytynyt huippuunsa kun osaa kääntää asiota Kuhmoisten päättäjille sopivaan moodiin.

• Anonyymi

Joku on onnistunut poistattamaan jonkun viestin.

Minä en ole onnistunut poistattamaan testiviestiä, vaikka olen kaikkeni yrittänyt.

• Anonyymi

Kyllä pännii, kun olen tällainen EVO

Ketjusta on poistettu 1 sääntöjenvastaista viestiä.

Luetuimmat keskustelut

1. Aivosyöpää sairastava Olga Temonen TV:ssä - Viimeinen Perjantai-keskusteluohjelma ulos

Näyttelijä-yrittäjä Olga Temonen sairastaa neljännen asteen glioomaa eli aivosyöpää, jota ei ole mahdollista leikata. Hä
      Maailman menoa
      43
      1805
    2. Jos ottaisit yhteyttä, näyttäisin viestin kaikille

Yhdessä naurettaisiin sulle. Ymmärräthän tämän?
      Ikävä
      164
      1637
    3. Heikki Silvennoinen ( Kummeli)

Kuollut 70-vuotiaana. Kiitos Heikille hauskoista hetkistä. Joskus olen hymyillyt kyynelten läpi. Sellaista se elämä on
      Kotimaiset julkkisjuorut
      70
      1378
    4. Mikä saa ihmisen tekemään tällaista?

Onko se huomatuksi tulemisen tarve tosiaan niin iso tarve, että nuoruuttaan ja tietämättömyyttään pilataan loppuelämä?
      Sinkut
      239
      1333
    5. Pelotelkaa niin paljon kuin sielu sietää.

Mutta ei mene perille asti. Miksi Venäjä hyökkäisi Suomeen? No, tottahan se tietenkin on jos Suomi joka ei ole edes soda
      Maailman menoa
      207
      1238
    6. Mitä toivot

ensi vuodelta? :)
      Ikävä
      128
      1145
    7. Kauanko valitatte yöpäivystyksestä?

Miks tosta Oulaisten yöpäivystyksen lopettamisesta tuli nii kova myrsky? Kai kaikki sen ymmärtää että raha on nyt tiuk
      Pyhäjärvi
      332
      1137
    8. Minkä merkkisellä

Autolla kaivattusi ajaa? Mies jota kaipaan ajaa Mersulla.
      Ikävä
      78
      1086
    9. Nyt kun Pride on ohi 3.0

Edelliset kaksi ketjua tuli täyteen. Pidetään siis edelleen tämä asia esillä. Raamattu opettaa johdonmukaisesti, että
      Luterilaisuus
      314
      1057
    10. Hyvää huomenta 18. luukku

Hyvää keskiviikkoa. Vielä pari päivää ja sitten on talvipäivänseisokki. 🎄🌌❄️😊❤️
      Ikävä
      227
      1057
    Aihe